Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Beli Orlovi

vidicbeatbusgj9.gif

RedCafe.net : The Leading Manchester United Forum :D

Torschützen der Woche :

Nemanja Vidic (Manchester United)
Zdravko Kuzmanovic (AC Florenz)
Danko Lazovic (PSV Eindhoven) 2x
Goran Lovre (FC Groningen)
Pavle Ninkov (Roter Stern Belgrad)
Milan Bisevac (Valenciennes)
Nikola Zigic (CF Valencia)
Ivan Ergic (FC Basel)
Marko Perovic (FC Basel)

Es stimmt mich so positiv wenn ich sehe wie es mit dem serbischen fussball aufwärts geht.

I kada je bol i kada radost.

schmerzen waren zugenüge es sind nun zeiten der titel vor der tür. der englische bericht neulich war eine augenweide zum lesen.

wir haben nun einige supertalente querbeet durch europa und einen führer wie man ihn nicht alle 50 jahre kriegt; Radomir Antic.

Die Zet ist gekommen das Europäische Mannschaften und andere auf die Knie müssen

Na kolena pred Srbe

Napred Srbija

Boro target set for move

Matic's trial cut short after Serbia call-up

[h4]Teams[/h4]

[h4]Players[/h4]

MFK Kosice have admitted it is 'likely' that Middlesbrough target Nemanja Matic will be playing in the Premier League in January.
Matic will train with Middlesbrough this week, although his trial has been cut short after he was called up to the Serbia squad for the friendly with Poland on Sunday.
The midfielder is wanted by several clubs across Europe, but would prefer a move to England, with Boro having close ties with Kosice.
The Slovakian side are keen to hang on to the 20-year-old, but head of football development Allen Bula concedes Matic is likely to move when the transfer window reopens.
"Even though we don't want to lose Matic, it is looking more likely he will be playing in the Premiership in January," Bula told skysports.com.
Matic's selection for Serbia's game with Poland is his first call-up to the senior squad and Bula has no doubts that the youngster can go on to become a top player.
He added on the club's official website: "We always knew that this player would become a star player in Europe.
"MFK Kosice's player development programme has shown once again that players, when given the right timeframe, will become star players like Nemanja.
"I am sure that Marko Milinkovic, ther other Serbian Under 21 international we have, will be called up for the senior Serbian side in the near future."
Boro have already agreed a deal to sign Peter Gal-Andrezly on loan from Kosice, while Juraj Hovancik is due to join Matic on trial on Teesside.

Sky Sports | Football News | Premier League | Middlesbrough | Boro target set for move

Der FC Middlesbrough ist an einer Verpflichtung von Nemanja Matic interessiert. Der U-21 Nationalspieler Serbiens absolviert ein Einwöchiges Probetraining beim FC Middlesbrough.

Zuletzt bearbeitet:
Es stimmt mich so positiv wenn ich sehe wie es mit dem serbischen fussball aufwärts geht.

I kada je bol i kada radost.

schmerzen waren zugenüge es sind nun zeiten der titel vor der tür. der englische bericht neulich war eine augenweide zum lesen.

wir haben nun einige supertalente querbeet durch europa und einen führer wie man ihn nicht alle 50 jahre kriegt; Radomir Antic.

Die Zet ist gekommen das Europäische Mannschaften und andere auf die Knie müssen

Na kolena pred Srbe

Napred Srbija

Das schlimme wir hatten nie ein Titel, einmal Platz 3 unter SFR Jugo. Ich glaube wir würden glatt 2 WM Titel im Basketball für ein Europameisterschaft im Fussball geben. Das Team is Hammer aber ich bin da vorsichtig 1998 hatten wir die teurste Mannschaft der WM glaub ich und es wurde trotzdem nur ein Achtelfinale.

Mal gucken ob Antic da was herzaubern kann bis EM 2012 oder WM 2014. 2010 finde ich bisschen zu früh um vom Titel zu sprechen. ^^ :D

Zurück
Oben