G
Gelöschtes Mitglied 13212
Guest
Am 6 Oktober 2012 wird der Albaner Nuri Seferi in seiner Heimat (Mazedonien) gegen den Serben Nenad Stankovic aus (Serbien/Belgrad) antreten.
Nuri Seferi berichtete über seine Fan-Facebook Seite dass dies seine zweite schönste Nachricht in seiner Karriere ist. Die erste war gegen den Mazedonier Sasha Mitreski antreten zu dürfen (den Nuri Seferi gewann). Der Kampf gegen den Serben soll laut Seferi ein Geschenk an sein Volk zum 100ten Jahrestag Albaniens und Shkups/Skopjes sein ^^
Serbische Fans gaben bekannt dass sie am 6 Oktober nach Shkup kommen werden.
Wenn das keine harte Nacht für Shkup/Skopje wird
Hier der Text von Seferi auf albanisch:
Ekskluzive :
Nuri Seferi me 6 tetor ne Shkup per kundershtar do te kete serbin Nenad Stankovic nga (beogradi).
Per faqen tone Nuri Seferi u shpreh :
Ky eshte lajmi dyte me i bukur i karieres sime ne boks.
I pari ishte kur maqedonasi Sasha Mitreski pranoj te ndeshet me mua,Dhe ju pergjigja ne menyren me te bukur ne ring dhe kjo ishte kenaqsia me e madhe e karieres sime. Por kjo kenaqsi do te zgjas deri me 6 tetor ku per kundershtar do te kem serbin Stankovic dhe fansave te mi ju premtoi se kjo do te jete dhurata ime qe do ja dhuroi KOMBIT TIM ne 100 Vjetorin e PAVARSISE SE SHQIPERIS dhe CLIRIMIT TE SHKUPIT
Poashtuu eshte paralajmruar ardhja e tifozave serb ne ndeshjen e 6 tetorit ne Shkup .
Pergjigja eshte e prere JENI TE MIRSEARDHUR
KAMPION JEMI ME TY !!!
Nuri Seferi:
Cruisergewicht
Nationalität: Albanisch
35 Jahre alt
37 Kämpfe
31 Siege
19 KO
Über den Serben weiß ich leider nichts
das habe ich im Internet gefunden
Nenad Stankovic
Cruisergewicht
Nationalität: Serbisch
35 Jahre alt
Kämpfe: 27
Siege: 14
KO: 10
Wenn die Zahlen stimmen dann seh ich Nuri klar vorne
Nuri Seferi berichtete über seine Fan-Facebook Seite dass dies seine zweite schönste Nachricht in seiner Karriere ist. Die erste war gegen den Mazedonier Sasha Mitreski antreten zu dürfen (den Nuri Seferi gewann). Der Kampf gegen den Serben soll laut Seferi ein Geschenk an sein Volk zum 100ten Jahrestag Albaniens und Shkups/Skopjes sein ^^
Serbische Fans gaben bekannt dass sie am 6 Oktober nach Shkup kommen werden.
Wenn das keine harte Nacht für Shkup/Skopje wird
Hier der Text von Seferi auf albanisch:
Ekskluzive :
Nuri Seferi me 6 tetor ne Shkup per kundershtar do te kete serbin Nenad Stankovic nga (beogradi).
Per faqen tone Nuri Seferi u shpreh :
Ky eshte lajmi dyte me i bukur i karieres sime ne boks.
I pari ishte kur maqedonasi Sasha Mitreski pranoj te ndeshet me mua,Dhe ju pergjigja ne menyren me te bukur ne ring dhe kjo ishte kenaqsia me e madhe e karieres sime. Por kjo kenaqsi do te zgjas deri me 6 tetor ku per kundershtar do te kem serbin Stankovic dhe fansave te mi ju premtoi se kjo do te jete dhurata ime qe do ja dhuroi KOMBIT TIM ne 100 Vjetorin e PAVARSISE SE SHQIPERIS dhe CLIRIMIT TE SHKUPIT
Poashtuu eshte paralajmruar ardhja e tifozave serb ne ndeshjen e 6 tetorit ne Shkup .
Pergjigja eshte e prere JENI TE MIRSEARDHUR
KAMPION JEMI ME TY !!!
Nuri Seferi:
Cruisergewicht
Nationalität: Albanisch
35 Jahre alt
37 Kämpfe
31 Siege
19 KO
Über den Serben weiß ich leider nichts
das habe ich im Internet gefunden
Nenad Stankovic