Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren
  • Ein friedvolles Weihnachtsfest. "Mir Božji Hristos se rodi“
    Wünscht das BalkanForum-Team

Doku über den Kosovo Krieg.

• Ersteller Ersteller Guest
  • Erstellt am Erstellt am
du kannst mir die stelle nicht zeigen wo ich geschrieben habe iraker sind mir wichtiger als albaner weil ich das nie geschrieben habe , das heisst das du ein dreckiger lügner bist.

albaner schrieb:
du kannst mir die stelle nicht zeigen wo ich geschrieben habe iraker sind mir wichtiger als albaner weil ich das nie geschrieben habe , das heisst das du ein dreckiger lügner bist.

Oh shqipe, wie viel mal muss ich dir sagen, das mann von deinen texten her "rauslesen" kann, was dir wichtiger ist, ich meine, einer der sagt der spruch: Mos shikoni kishat dhe xhamiat, se feja e shqipetarit eshte shqiptaria, ein scheiss ist, der kann sein Volk nicht lieben, da er nur auf die Religion fixiert ist, und ich bitte dich, deine Irak Treads sagen schon alles, zu wem du mehr stehst, ... zu Volk oder zu Religion.

PS: Ich habe nirgends gesagt das du geschrieben hast das du die Irakis mehr magst als die Albaner, aber du erfindest hier mal wieder etwas, .. ich habe schlicht gesagt, "Seid wann interressierst du dich für Kosovo? Ich dachte dir wäre das wohl der Iraker wichtiger als das der Albaner "

Kapische

ja und ? ich darf doch themen eröffnen und zeigen was terroreinheiten von bush mit zivilisten machen , das heisst noch lange nicht das ich mein volk nicht mag.

ps. ich bleib dabei das der spruch ein scheiss ist.

albaner schrieb:
ja und ? ich darf doch themen eröffnen und zeigen was terroreinheiten von bush mit zivilisten machen , das heisst noch lange nicht das ich mein volk nicht mag.

Oh turkelesh, si je :lol: ti pse se pranon se nuk je shqipetar, por turk, se ska pas kurr kontakt me shqipetar kristian, ... por viq me mysliman arab se te kan qi ne byth e tash po te pelqen shum. :lol:

Athleti_Christi schrieb:
albaner schrieb:

Oh turkelesh, si je :lol: ti pse se pranon se nuk je shqipetar, por turk, se ska pas kurr kontakt me shqipetar kristian, ... por viq me mysliman arab se te kan qi ne byth e tash po te pelqen shum. :lol:

me kristian shqiptar sdu me pas pun , mos harro pidhmashkull qe shumica nuk e din qe ka kristian shqiptar prej kosoves :lol: sdi at t'ka qi ty naj shka se shum mir i keni ju punt me shkit.

So ein dreckiges Terroristenpack UCK und sich noch beschweren über manche Sachen. :evil:

Traurige Sachen die da zu hören sind in der Doku.

albaner schrieb:
me kristian shqiptar sdu me pas pun , mos harro pidhmashkull qe shumica nuk e din qe ka kristian shqiptar prej kosoves :lol: sdi at t'ka qi ty naj shka se shum mir i keni ju punt me shkit.

Por ti po tutesh prej kryshit :lol: , por shum keq per ty, se shqipetaret po kthehen ne fejen kristiane, .... shiko shqipenin, por edhe kosoven. ... Mos vajto turkelesh :lol: , .

Po edhe ti budall shume i madhe do te jesh, pse e ke thishur flamurin e Gjergj Kastriotit me shkrime arabe, ... por pse e ke flamurin e Skenderbeut? Nje Athleta Christi, nje Patriot, heroji me i madhe e Shqipetarve? Me pas dite Gjergji te kesh qi ne qdo bir :lol: Pranoje se shqipetaret jan patriote dhe e mbaj zitaten: MOS SHIKONI KISHAT DHE XHAMIAT, SE FEJA E SHQIPETARIT ESHTE SHQIPETARIA, ne zemer, por ti sje shqipetar, ti je turk i pares dor, te ka qi iraku teper se tash sdo te mundesh me harru :lol:

Athleti_Christi schrieb:
albaner schrieb:

Por ti po tutesh prej kryshit :lol: , por shum keq per ty, se shqipetaret po kthehen ne fejen kristiane, .... shiko shqipenin, por edhe kosoven. ... Mos vajto turkelesh :lol: , .

Po edhe ti budall shume i madhe do te jesh, pse e ke thishur flamurin e Gjergj Kastriotit me shkrime arabe, ... por pse e ke flamurin e Skenderbeut? Nje Athleta Christi, nje Patriot, heroji me i madhe e Shqipetarve? Me pas dite Gjergji te kesh qi ne qdo bir :lol: Pranoje se shqipetaret jan patriote dhe e mbaj zitaten: MOS SHIKONI KISHAT DHE XHAMIAT, SE FEJA E SHQIPETARIT ESHTE SHQIPETARIA, ne zemer, por ti sje shqipetar, ti je turk i pares dor, te ka qi iraku teper se tash sdo te mundesh me harru :lol:

sum intereson qka bojn ne shqiperi se shmumica shum vite se kan dit qka esht feja , per kosov ski qka me kallxon se aty e din hala qka esht feja ,permi 90 % musliman , ata kryqali qe jan ne kosov jen ardh prej shqiperis si ti. ty bythqim te thirrin shka gjithkun ne kosov se qasi pisa jeni ju , po shifet gjdo dit. turket musliman i du mashum se shqipetar katholik.

Zurück
Oben