Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

From Hercules to Alexander: The Legend of Macedonia

Behaupten kann man viel, wenn der Tag lang ist. Worauf es ankommt, sind die Beweise. Bis jetzt gibt es nur auf griechischer Seite Beweise, wer oder was die Makedonen oder Alexander der Große waren.

Wenn er die "westlichen Philhellenen" für so dumm hält, dass sie sich von den Griechen einlullen lassen, dann Prost Mahlzeit.
Hippokrates




Mit ein paar Hektoliter Retsina und genügend Oliven lässt sich jeder Westler kaufen!

Heraclius
 
Und nicht zu vergessen Alexanders Pädagogen.. z.b. Lysimachos, Aristoteles. Von ihnen lernte er die Sprache (Fyromisch!!):laughing1:
Dedication_Ptolemy_VI_Louvre_Ma4977.jpg

Du meinst bestimmt Lysimachov und Aristotelovksi. :laughing6:

Wenn es hier einen Fyromer gibt, der mir die Steinplatte auf Deutsch übersetzen kann, gewinnt er soviele Waschmaschinen wie er tragen kann.



Hippokrates
 
Wer aufmerksam zugehört hat, hat erfahren, dass die Makedonen 3 Jahrhunderte vor den Römern bereits Zement erfunden hatten.

Mit diesem Fund hat Dr. Kotaridi die Geschichte verändert.



Hippokrates
 
blank.gif

Οικία του Διονύσου ψηφιακά στο Παρίσι
[30/09/2011]


11377.jpg

Κατά την αναπαράσταση χρησιμοποιήθηκαν οι πιο προηγμένες τεχνικές Εικονικής Πραγματικότητας. 1
Σύνταξη
Το Μουσείο του Λούβρου απευθύνθηκε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού για τη δημιουργία μιας ψηφιακής αναπαράστασης της «Οικίας του Διονύσου» στην Πέλλα, με σκοπό την ένταξή της στη μεγάλη έκθεση «Στο βασίλειο του Μεγάλου Αλεξάνδρου: η αρχαία Μακεδονία».
Είναι η πρώτη φορά που ένα ψηφιακό έκθεμα εντάσσεται ισότιμα με τα μουσειακά αντικείμενα σε περιοδική έκθεση του Μουσείου του Λούβρου και περιλαμβάνεται στον κατάλογο της έκθεσης.
Η ψηφιακή αναπαράσταση του συνόλου της «Οικίας του Διονύσου» στην Πέλλα είναι η πρώτη ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη εικονική αναπαράσταση ενός σημαντικού μνημείου της Μακεδονίας. Πρόκειται για μια εξαιρετική ως προς το μέγεθος (3.440 τ.μ.), την πολυτέλεια και την ποιότητα κατασκευής κατοικία της μακεδονικής πρωτεύουσας, που χρονολογείται στην Πρώιμη Ελληνιστική περίοδο (τέλη 4ου-αρχές 3ου αι. π.Χ.). Η επιλογή του μνημείου έγινε σε συνεργασία με τις επιμελήτριες της έκθεσης και την ίδια την ανασκαφέα του μνημείου.
Κατά την αναπαράσταση χρησιμοποιήθηκαν οι πιο προηγμένες τεχνικές Εικονικής Πραγματικότητας για την ακριβή απόδοση των υφών, των χρωμάτων και των φωτοσκιάσεων. Επίσης, εντάχθηκαν στο φυσικό χώρο τους ευρήματα ανασκαφών και αναπαραστάθηκαν πλήρως δύο αίθουσες συμποσίου. Οι κλίνες, τα τραπεζάκια, τα αργυρά και πήλινα αγγεία που περιλαμβάνονται βασίζονται σε ευρήματα από την ίδια την Πέλλα, τη Βεργίνα, το Δερβένι και άλλες μακεδονικές θέσεις και πολλά από αυτά παρουσιάζονται και ως φυσικά αντικείμενα στην έκθεση. Τέλος, πρώτη φορά γίνεται πλήρης ψηφιακή αποκατάσταση των ιδιαίτερα κατεστραμμένων τμημάτων από το διάκοσμο του περίφημου ψηφιδωτού του «Κυνηγιού του Λέοντα».
Τόσο τα αρχιτεκτονικά όσο και τα λοιπά αρχαιολογικά στοιχεία (επίπλωση-οικοσκευή) αποτέλεσαν αντικείμενο ενδελεχούς επιστημονικής έρευνας και έγιναν με ευθύνη ειδικών του ΙΜΕ και σε συνεργασία με ειδικούς του Υπουργείου Πολιτισμού και του Λούβρου.
Όπως αναφέρει ο κ. Δημήτρης Εφραίμογλου, Διευθύνων Σύμβουλος του ΙΜΕ: «Η συμμετοχή μας στην έκθεση του Λούβρου, πέρα από την τεράστια σημασία που έχει ως συνεργασία του ΙΜΕ με ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου, είναι ιδιαίτερα σημαντική και σε συμβολικό επίπεδο: τη στιγμή που η χώρα βάλλεται πανταχόθεν και αντιμετωπίζει δριμεία κριτική, δεν απαντά μόνο με τα –ούτως ή άλλως γνωστά και αναμφισβήτητα– κλέη του παρελθόντος της, αλλά και με έργο σύγχρονο, επιστημονικά άρτιο, καλλιτεχνικά εμπνευσμένο και τεχνολογικά πρωτοπόρο. Υπενθυμίζει έτσι προς πάσα κατεύθυνση ότι υπάρχει και μια Ελλάδα παραγωγική, δημιουργική και πρωτοπόρα».
 
Zurück
Oben