Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
Κεντρική Μακεδονία: 1,6 δις για οδικά έργα, σε εξέλιξη έργα κόστους 203 εκ. ευρώ

02-07-2011

print_mail.png

1b2c93cff0_egnatia-map.jpg


Δεκαοκτώ μεγάλα έργα για την Κεντρική Μακεδονία, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 1,6 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 203,5 εκατ. ευρώ αφορούν έργα σε εξέλιξη, 391,8 εκατ. ευρώ αφορούν έργα που θα δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα και έργα άνω του 1 δισ. ευρώ μελετώνται και θα δημοπρατηθούν μέχρι τις αρχές του 2013, υλοποιεί, προγραμματίζει και σχεδιάζει η Εγνατία Οδός Α.Ε.

Στη φάση δημοπράτησης βρίσκεται ο οδικός άξονας Κλειδί - Πολύκαστρο - Εύζωνοι, που αποτελεί την ολοκλήρωση της ΠΑΘΕ, τμήμα του διευρωπαϊκού άξονα 10 που ανασυγκροτείται. Το έργο, μήκους 62 χλμ., θα κοστίσει 255 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου Υποδομών Μεταφορών της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης, η Εγνατία Οδός Α.Ε. θα δημοπρατήσει στο επόμενο διάστημα τα εξής έργα:

Μελέτη - κατασκευή 6 βασικών κόμβων της Δυτικής Eσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, στις περιοχές Λαγκαδά, Μακρυγιάννη, Μενάνδρου, Ολυμπιάδος και 3ης Σεπτεμβρίου, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ. Η δημοπράτηση θα γίνει στις αρχές 2012, εκτός και αν προκύψουν προβλήματα ενστάσεων μεταξύ των διαγωνιζομένων.

Ανατολική Eσωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης. Eργο προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ με δημοπράτηση στο τέλος του 2011. Αφορά την κατασκευή των ακόλουθων τμημάτων: Από Κ5 (Παπαγεωργίου) έως Κ10 κατασκευή υπερυψωμένης γέφυρας (280 εκατ. ευρώ). Από Κ10 έως Κ12 διαπλάτυνση με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (45 εκατ. ευρώ). Από Κ12 έως κόμβο Αεροδρομίου με δημιουργία παράπλευρου δρόμου ανά κατεύθυνση (45 εκατ. ευρώ). Αναδιοργάνωση κόμβων Θέρμης - Αεροδρομίου και Μουδανιών. Το τμήμα αυτό θα κατασκευαστεί σε επόμενο χρόνο (30 εκατ. ευρώ).

Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης. Eργο προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, η δημοπράτηση του οποίου θα γίνει στο τέλος του 2011 - αρχές 2012. Αφορά την κατασκευή των ακόλουθων τμημάτων: από κόμβο Γηροκομείου έως κόμβο Ευκαρπίας και από κόμβο Ευκαρπίας έως κόμβο Πεύκων.

Σε εξέλιξη από την Εγνατία Οδό Α.Ε. είναι τα έργα που αφορούν τα οδικά τμήματα:
"Δερβένι - Δορκάδα Α/Κ Λαχανά", μήκους 30 χλμ., προϋπολογισμού 60 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως 31 Αυγούστου 2011.
"Στρυμονικό - Λευκώνας - Α/Κ Χριστού", μήκους 22 χλμ., 76 εκατ. ευρώ.
"Σιδηρόκαστρο (Κάτω Αμπέλα) - Α/Κ Πετριτσίου", μήκους 9 χλμ., προϋπολογισμού 37 εκατ. ευρώ και ολοκλήρωση έως το τέλος του καλοκαιριού του 2011.
Eπίσης, εργασίες αναβάθμισης-βελτίωσης της συνδετήριας οδού "Θεσσαλονίκης - Ασβεστοχωρίου", στην περιοχή του Κόμβου Κ6, της Aνατολικής Περιφερειακής Oδού προϋπολογισμού 1 εκατ. ευρώ. Εκτιμάται η ολοκλήρωσή του έως το τέλος του Ιουνίου 2011.

Oλοκλήρωση εργασιών σύνδεσης της 6ης προβλήτας του λιμένα Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Oδό, έργο προϋπολογισμού 26 εκατ. ευρώ.



Ιπποκράτης
 
Eτσι για να ανεβεί λίγο το ηθικό μας!!
Charadrogefyra_Metsovou_4278.jpg


28/06/2011 4,3 δισ. ευρώ για οδικά έργα στην Κεντρική Μακεδονία

Οδικά έργα 4,3 δισ. ευρώ θα ολοκληρωθούν στην Κεντρική Μακεδονία μέχρι το 2015 και θα κατασκευαστούν οι περιφερειακοί δακτύλιοι στις πρωτεύουσες των νομών, οι οποίες θα συνδεθούν με τη Θεσσαλονίκη με κλειστούς αυτοκινητόδρομους.
Μεγάλος αριθμός έργων είναι σε εξέλιξη και κατασκευάζονται, κάποια έχουν ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και θα δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα και κάποια άλλα έργα μελετώνται για να δημοπρατηθούν μέχρι το τέλος του 2012 ή τις αρχές του 2013, με ορίζοντα ολοκλήρωσης μέχρι το 2015. Από το σύνολο των έργων των 4,3 δισ. ευρώ, σήμερα εκτελούνται έργα προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του μετρό. Μέχρι τις αρχές του 2012 θα δημοπρατηθούν έργα 1,5 δισ. ευρώ και μέχρι τις αρχές του 2013 προβλέπεται να δημοπρατηθούν έργα ύψους 720 εκατ. ευρώ.
Τα έργα στο αεροδρόμιο
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο υφυπουργός στο έργο της επέκτασης του διαδρόμου προσαπογειώσεων 10-28 του αεροδρομίου “Μακεδονία” στη θάλασσα, προϋπολογισμού 167 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει κατασκευαστεί στο 50% και υπολογίζεται ότι σε ενάμιση χρόνο θα έχει ολοκληρωθεί. Στο αεροδρόμιο προστέθηκε και το έργο της αναβάθμισης του υφιστάμενου διαδρόμου 10-28, με προϋπολογισμό 36 εκατ. ευρώ, που θα δημοπρατηθεί στις αρχές του 2012. “Χρειάζεται γενναία αναβάθμιση, διότι έχει καταπονηθεί και απαιτούνται νέα διεθνή στάνταρ για λόγους ασφαλείας ώστε να μπορούν να προσγειώνονται και να απογειώνονται μεγαλύτερα αεροπλάνα”.

Το μετρό
Όσον αφορά το μετρό είναι διασφαλισμένοι οι πόροι για την κατασκευή της βασικής γραμμής, ύψους 1,13 δισ. ευρώ, η οποία θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2015. Πρόβλεψη χρηματοδότησης 430 εκατ. ευρώ υπάρχει για την επέκταση μέχρι τη Μίκρα, για την οποία υπογράφηκε πριν από τρεις μέρες η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τον νέο υπουργό περιβάλλοντος Γιώργο Παπακωνσταντίνου. Στις αρχές του 2012 θα δημοπρατηθεί η επέκταση προς την Καλαμαριά, ενώ μέχρι το τέλος του 2013 θα δημοπρατηθεί η γραμμή από το Βαρδάρι μέχρι την Ευκαρπία, με προϋπολογισμό 650 εκατ. ευρώ. Η γραμμή από το Πανεπιστήμιο μέχρι Νέα Ελβετία, μέσω Τούμπας και Χαριλάου, έχει χαραχτεί και προϋπολογίζεται με 400 εκατ. ευρώ, όπως και η επέκταση από τη Μίκρα στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”, με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ Για τη γραμμή από τον σιδηροδρομικό σταθμό μέχρι τον δήμο Ευόσμου - Κορδελιού, που εκτιμάται στα 440 εκατ. ευρώ, έγινε μια πρώτη χάραξη και είναι σε διαδικασία η διαβούλευση με τους τοπικούς παράγοντες.
Σε φάση ένταξης - δημοπράτησης
Σε φάση ένταξης -δημοπράτησης είναι τα έργα:
  1. Οδικός άξονας Κλειδί - Πολύκαστρο - Εύζωνοι (Χαλάστρα), μήκους 62 χλμ. και προϋπολογισμού 255 εκατ. ευρώ. Η δημοπράτηση θα πραγματοποιηθεί εντός του 2011.
  2. Ανισόπεδος κόμβος Κλειδίου, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ. Το έργο θα δημοπρατηθεί μέχρι το τέλος του 2011.
  3. Συνδέσεις Εγνατίας με οδικό δίκτυο Θέρμης - Γαλάτιστας, προϋπολογισμού 38 εκατ. ευρώ. Το έργο δημοπρατήθηκε στις 2-3-2011 και βρίσκεται σε φάση έλεγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο ώστε στη συνέχεια να υπογραφεί η σύμβαση.
  4. Αποκατάσταση ζημιών λόγω πλημμυρών στα οδικά τμήματα: Ολυμπιάδος - Στρατωνίου, Πλανών - Γοματίου και Μεγάλης Παναγιάς - Πλανών του επαρχιακού οδικού δικτύου νομού Χαλκιδικής, προϋπολογισμού 1,7 εκατ. ευρώ.
  5. Εθνική οδός Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών, τμήμα Σωζόπολη - Νέα Μουδανιά και επαρχιακή οδός Νέα Μουδανιά - Ποτίδαια, συνολικού μήκους 20,2 χλμ. και προϋπολογισμού 57 εκατ. ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει τρεις ανισόπεδους κόμβους από τη Σωζόπολη μέχρι τα Νέα Μουδανιά και 5 χλμ. αυτοκινητόδρομου από τα Νέα Μουδανιά μέχρι την Ποτίδαια. Για το έργο έγινε προσφυγή στο ΣτΕ κατά των περιβαλλοντικών όρων, το οποίο εξέδωσε προσωρινή διαταγή. Στις 22-6-2011 υπεβλήθη αίτηση ανάκλησης της διαταγής, που θα συζητηθεί τον Οκτώβριο 2011. Είναι δυνατή η δημοπράτηση του έργου εντός του τρέχοντος έτους, εφόσον αρθούν οι δικαστικές εμπλοκές και το έργο ενταχθεί για χρηματοδότηση.
  6. Αποκατάσταση ζημιών του κτιριακού συγκροτήματος του ευρωπαϊκού οργανισμού CEDEFOP στη Θεσσαλονίκη, προϋπολογισμού 2,1 εκατ. ευρώ. Το έργο δημοπρατήθηκε τον Ιούνιο του 2011 και βρίσκεται σε φάση έλεγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Τα έργα που βρίσκονται σε φάση μελέτης είναι:

  1. Κάθετος Άξονας 60, τμήμα Ριζιανά - Στρυμονικό, προϋπολογισμού 125 εκατ. ευρώ.
  2. Κάθετος Άξονας 60, τμήμα Χριστός - Κ. Αμπέλα, προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ.
  3. Περιφερειακή Σερρών, έργο μήκους 15,5 χλμ., για το οποίο υπάρχει εγκεκριμένη χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση των μελετών, ύψους 1,59 εκατ. ευρώ, από τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών.
http://www.makthes.gr/news/reportage/76214/

Quelle:http://www.makthes.gr/news/reportage/76214/
egnatia-odos.jpg
 
Na ja, all das wird jetzt verramscht alles wo mit man Geld verdienen kann, für,n Appel un,n Ei. Den Griechen bleibt nichts. Sie verlieren ihre Souveränität. Ich bin kein Ökonom aber wie soll ein Land wieder auf die Beine kommen, wen es keine Einkünfte mehr hat. Den Politiker war das alles egal, den sie wussten von der Lage in Griechenland. Hauptsache in die eigene Tasche zu wirtschaften. Bis es nicht mehr geht. Die Griechen haben aus ihre eigenen Geschichte nichts gelernt.Die sehr leidvoll war. Aber das ist jetzt ein anderes Thema Entschuldigung.
 
eτσι για να ανεβεί λίγο το ηθικό μας!!

Από υποδομές πάμε τουλάχιστον καλά. Σ΄αυτόν τον τομέα γίνονται πάρα πολλά, είναι ούτως ή άλλος βασικός για την ανάπτυξη του τόπου.



Ιπποκράτης
 
goalnews_LARGE_t_1041_1632455_type11621.jpg


goalnews_LARGE_t_1041_1632454_type11621.jpg


newego_LARGE_t_881_1632442_type11461.jpg


newego_LARGE_t_881_1632446.JPG


2dv993n.jpg


1zyvakk.jpg


1 Neues Stadion von Panathinaikos
2 Sonstige Räume von Pana
3 Basketballhalle
4 Neues Rathaus
5 Irgend ein multifunktionales Zentrum
6 Einkaufszentrum
7 Metro Station "Eleonas"
8 Tiefgarage



Kann mir einer sagen, was genau passiert ist? Sie haben mit den Arbeiten begonnen, dann wurden sie eingestellt und jetzt soll es wieder weitergehen???
 
Nachrichten über Panathinaikos werden bei mir automatisch als Junk markiert und wandern sofort in den Mülleimer.



Hippokrates
 
Hoffen wir...das die qatar investition den vorschlag von vinci folgt.:)Die chancen stehen sehr gut.
Wenn dieses projekt fertiggestellt wird......wird das elliniko die augenweite im mittelmeer sein:)

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&...2011&id=291918

Quote:
Ελληνικό: Εμφανίζονται ενδιαφερόμενοι
ΟΙ ΚΑΤΑΡΙΑΝΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ VINCI

Επί δύο μήνες εκκρεμεί η υπογραφή της σύμβασης μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και των χρηματοοικονομικών συμβούλων (τράπεζες Πειραιώς και Citigroup), που θα αναλάβουν τη διερεύνηση εναλλακτικών τρόπων αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.

Η «εντολή» δόθηκε με απόφαση της διυπουργικής επιτροπής αποκρατικοποιήσεων στις 12 Μαΐου και πληροφορίες αναφέρουν ότι, μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή, δεν είχε υπογραφεί η σύμβαση από την πλευρά του υπουργείου Οικονομικών. Αρμόδια στελέχη ανέφεραν ότι οι δύο σύμβουλοι έχουν πιάσει δουλειά αλλά ατύπως, αφού δεν υπάρχει επίσημη εξουσιοδότηση από το κράτος.

Στόχος ήταν σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης, Χ. Παμπούκη, αυτή την περίοδο να γίνει η πρώτη εκδήλωση ενδιαφέροντος για επενδυτές, με στόχο να προληφθεί η ένταξη του Ελληνικού στο πανίσχυρο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων. Να μην περάσει δηλαδή στον έλεγχο του νέου φορέα αποκρατικοποιήσεων, κάτι που σημαίνει ότι οι τίτλοι ιδιοκτησίας χάνονται για το ελληνικό Δημόσιο και η έκταση θα μπορεί να δοθεί σε ιδιώτες, είτε ολόκληρη είτε σπασμένη σε κομμάτια. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες ενδιαφέρον υπάρχει και μάλιστα από πολλές πλευρές...

Παράγοντας της αγοράς κάνει λόγο για 4-5 σοβαρές προτάσεις αξιοποίησης της περιοχής του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό. Με την προϋπόθεση πως συν τω χρόνω οι αρμόδιοι θα πράττουν τα δέοντα, ο φάκελος Ελληνικό θα μπορεί να ανοίξει αυτή τη φορά επί της ουσίας, παρατηρούσε ο ίδιος.

Η αποσαφήνιση του διαγωνιστικού πλαισίου, που οδηγεί πλέον σε ανοιχτή διαδικασία, έχει ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον εντός και εκτός Ελλάδος. Εγχώρια αρχιτεκτονικά γραφεία, ομάδες μελετητών και ξένοι έχουν ήδη έτοιμα σχέδια αξιοποίησης, ενώ σύμφωνα με καλά ενημερωμένη πηγή στα...σκαριά είναι άλλες δυο-τρεις προτάσεις.

Από τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το Κατάρ δεν φέρεται διατεθειμένο να συμμετάσχει σε έναν ανοιχτό διαγωνισμό, ωστόσο συμφέροντα της Ντόχα εμφανίζονται έμμεσα στην πρόταση που υποστηρίζεται από τη Vinci. Αυτό γιατί μελέτη του αρχιτεκτονικού γραφείου ARIS Architects έχει την απόλυτη στήριξη του γαλλικού κολοσσού, στο μετοχικό κεφάλαιο του οποίου συμμετέχει η Qatari Diar με μερίδιο 5,7% ως ο μεγαλύτερος ξένος μέτοχος της Vinci.

Εχει σημασία

Το ότι η Qatar Diar (www.qataridiar.com) ελέγχεται απόλυτα από το Qatar Investment Authority και το ότι η σχετική πρόταση παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο στην Ντόχα προφανώς και έχουν τη σημασία τους.

Οι δύο πλευρές (Vinci-Qatar Diar) συνεργάζονται σε πολλά έργα από την Αραβική Χερσόνησο μέχρι το Μαρόκο, ενώ ο γαλλικός όμιλος διατηρεί στην ελληνική αγορά άριστες σχέσεις με την Ελλάκτωρ. Στην αγορά αρκετοί είναι αυτοί που βλέπουν πίσω από την πρόταση του ARIS Architects ένα ευρύτερο μέτωπο εγχώριων και ξένων συμφερόντων προοιωνιζόμενο τη μορφή που θα έχουν οι ολοκληρωμένες προτάσεις που θα υποβληθούν στον διαγωνισμό. Μέσω κοινοπραξιών θα καταστεί δυνατή η συμμετοχή ομίλων όπως οι J& Ρ Αβαξ, Lamda Development, Εθνικής και άλλων εγχώριων παικτών. Προϋπόθεση, πως θα αρθούν ουσιαστικές εκκρεμότητες και εμπόδια και θα εξασφαλιστεί η συναίνεση των όμορων δήμων.

Παράγοντες του χώρου εκτιμούν πως η πρόταση του ARIS Architects έχει συγκριτικό πλεονέκτημα το ότι δεν προβλέπει την ανάπτυξη οικιστικού συγκροτήματος, καθιστώντας τη χαμηλού συντελεστή κάλυψης.

Σε αντιδιαστολή με την πρόταση Αθεμπίγιο, που περιλαμβάνει την κατασκευή 6.000-6.500 πολυτελών κατοικιών, το σχέδιο προβλέπει κάθετη ανάπτυξη (με κυριότερο το εμπορικό-επιχειρηματικό κτίριο) σε έκταση μόλις 300 στρεμμάτων- αφήνοντας ουσιαστικά ελεύθερο χώρο για τη δημιουργία ενός μητροπολιτικού κέντρου στα πρότυπα των μελετών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου αλλά και παλιότερων προτάσεων που είχαν παρουσιαστεί στον Οργανισμό της Αθήνας. Ο καταλανός αρχιτέκτονας παρουσίασε τη δική του πρόταση στις αρχές Ιουνίου δίνοντας έμφαση στη δημιουργία οικονομικού κέντρου.

Εμφαση στην κάθετη ανάπτυξη δίνει το σχέδιο του Σπ. Τσαγκαράτου, διεθνούς φήμης αρχιτέκτονα, ο οποίος φέρεται να ήταν εκ των συμβούλων του Β. Ρέστη στην επένδυση του Μαυροβουνίου. Ενεργός μένει η μελέτη που εκπονήθηκε (2009-2010 ) από το ΕΜΠ (υπεύθυνος καθηγητής Ν. Μπελαβίλας), που γίνεται για λογαριασμό των δήμων Αλίμου, Αργυρούπολης, Γλυφάδας και Ελληνικού και δίνει έμφαση στο πράσινο και στους ελεύθερους χώρους. Ουσιαστικά πρόκειται για τη μελέτη του Λ. Βασενχόφεν, που πλέον συμμετέχει στο δ.σ. της Ελληνικό Α.Ε.

Καλά ενημερωμένη πηγή εκτιμούσε πως οι Καταριανοί θα περιοριστούν στην έμμεση συμμετοχή τους (μέσω του μ.κ. της Vinci), και αυτό γιατί ο ανώτατος άρχων του αραβικού κράτους έχει στα χέρια του προτάσεις για επενδυτικά σχέδια σε άλλες περιοχές της χώρας. Δεν είναι τυχαίο σημειώνει η ίδια πηγή, πως ο εμίρης Χαμάντ μπιν Χαλιφά Αλ-Θανί είναι λάτρης της Ελλάδας και μάλιστα επέλεξε και φέτος για ένα μέρος των διακοπών του την Κέρκυρα, αγαπημένο προορισμό του τα τελευταία χρόνια. Η ίδια πηγή υποστηρίζει, πως ο εμίρης Αλ-Θανί και το Κατάρ θα έχουν ισχυρή επενδυτική παρουσία στη
 
Zurück
Oben