Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
apo trelous eine to elliniko kratos komplett.oi logiki mas loipoune:)
katse na katevo ego...kai tha dis zirkus pali.as eine kai kana ksenodoheio xali....totes pefti ksehesimo a kathgorias:)etsi prepi ippo....allios tha pernoune sta ypsila.

Δεν τους χαρίζω τίποτα πια. Όταν βλέπω ότι έχω ένα θήμα μπροστά μου που μου το παίζει έξυπνος ή έξυπνη, τότε ρίχνω μπινελίκια.

Άκου περιστατικό πριν κάτι μέρες στο αεροδρόμιο. Μπαίνω στο ψιλικατζίδικο του αεροδρομίου για να περάσει η ώρα όσο περίμενα την επιβίβαση. Βλέπω ένα μαγνητάκι ψυγείου με απεικόνηση την μακεδονική λάρνακα...

Εγώ: Γειά σας, πόσο κάνει αυτό;

Πωλήτρια: 5 ευρώ

*Γελάω ειρωνικά και το τοποθετώ αμέσως πίσω*

Πωλήτρια: Για εσάς 4 ευρώ

*Άρχισαν τα παζάρια λες και είμαστε στο μπιτ παζάρ*

Εγώ: Είστε σοβαρή; Το ίδιο μαγνητάκι κοστίζει στην Χαλκιδική 1,50 ευρώ και στην Μύκονο τα πουλάνε 2 ευρώ. Ζητάτε από τους τουρίστες στο αεροδρόμιο 5 ευρώ γι΄αυτήν την μαλακία;

Πωλήτρια: Σας παρακαλώ κύριε, πώς μιλάτε έτσι;

Εγώ: Εφόσον ζητάτε αυτό το ποσό για έναν μαγνίτη, πρέπει να με περνάτε για μαλάκα! Πώς αλλιώς θέλετε να αντιδράσω;

*Αμηχανία*

Εγώ: Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη του κάθε τουρίστα. Ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει. Μ' αυτή την νοοτροπία ριμάξατε την Ελλάδα μας και ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε Έλληνες. Έλεος πια!

*Με κοιτάει με ένα βλέμα αγελαδίσιο και άφωνο.*

Εγώ: Γειά σας.





Ιπποκράτης
 
Endlich gibt es bald eine richtige Rennstrecke in Greece! Ich hoffe das der Motorsport und griechische Rennfahrer in Greece mehr gefördert werden. Wir haben auch einen erfolgreichen griechischen Rennfahrer: Alexandros Margaritis. Die Strecke hat eine Kurve die der in Istanbul ähnelt (Kurve 8 ). Streckenlayout ähnelt etwas dem vom Fuji Speedway.

Wenn sie eine Rennstrecke bauen, dann sollte die schon irgendwo am Meer liegen. Es gibt auch einen Vorschlag für Athen, sowas würde mir besser gefallen. Rechts der Hafen von Piräus.

assets_LARGE_t_175762_53675701_type12128.jpg


Μακέτα. Αποψη της πίσω πλευράς των κερκίδων και άλλων περιφερειακών εγκαταστάσεων.

assets_LARGE_t_175762_53675702.JPG


"Γκραν Πρι στο Κερατσίνι με θέα τη Ψυττάλεια;", ρωτάμε. "Η περιοχή είναι όντως επιβαρυμένη και γι' αυτό ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας στηρίζει την προσπάθειά μας και μας παραχωρεί οδικές αρτηρίες για τους αγώνες. Τα πλάνα στους αγώνες είναι από ελικόπτερα και θα δείχνουν από Ακρόπολη έως Σαλαμίνα, Πειραιά, ΣΕΦ και μαρίνες. Η δε Ψυττάλεια έχει πρασινίσει αρκετά και είναι μια χαρά", επισημαίνει ο κ. Παπαθεοδώρου. Προσθέτει δε ότι από τις 21 πίστες Φόρμουλα 1 ανά τον κόσμο, οι πιο επιτυχημένες είναι αυτές που είναι μέσα σε πόλεις -το Μονακό δεσπόζει στον πίνακα με τα έσοδα- ενώ αυτές που είναι απομακρυσμένες από την πόλη -π.χ. της Πόλης- είχαν λιγότερη επιτυχία. "Εδώ συνδυάζεται το λιμάνι του Πειραιά, σύμβολο της ελληνικής ναυτιλίας, της πρώτης δύναμης στον κόσμο, με νησιά και θάλασσα αλλά και ένα μετά-βιομηχανικό τοπίο, με άμεση αναφορά στο αντικείμενο.

Αν η Πειραϊκή και τα πλοία για την Κρήτη βγάζουν ωραία πλάνα για τα 600 εκ. τηλεθεατές παγκοσμίως που παρακολουθούν τους αγώνες, σίγουρα τα επιβλητικά σιλό θα κάνουν ωραία πλάνα στο ηλεκτρονικό παιχνίδι για την ελληνική Φόρμουλα 1. Γιατί αυτό το -σκηνικό- που λέγεται πίστα Φόρμουλας 1 -εκτός από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τα οποία για το Γκραν Πρι ανήκουν αποκλειστικά στον κ. Εκλεστον- διακινεί καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου εκατοντάδες προϊόντα με το σήμα κατατεθέν των αγώνων και εντυπωσιακούς τζίρους. Υπάρχει περίπτωση να πάει κάποιος στο Μόντε Κάρλο και να μην αγοράσει κάποιο αναμνηστικό; Το πρώτο που ζητούν όλοι είναι να δουν την πίστα. Η Μόντζα, παρ' ότι δεν λειτουργεί πλέον σαν πίστα, είναι επικερδής μόνο και μόνο από τους τουρίστες που την επισκέπτονται".

Κυνηγώντας τη μεγάλη ιδέα! | ενθετα , reportage , θεματα | ethnos.gr
 
Die sollten sich mal etwas mehr um die Peripherie kümmern, anstatt nur in Athen zu bauen.

Thessaloniki, Larissa, Volos, Alexandroupoli, Drama, Ioannina, Iraklio, Kavala usw. Da möchte ich Geld fliessen sehen und nicht ständig in Athen!




Hippokrates
 
Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: οι λεπτομέρειες του σημαντικότερου αθλητικού έργου στην Ελλάδα
12-08-2011
print_mail.png

6d81218af9_formula1_patra.jpg
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο δημοσίευσε η ιστοσελίδα thebest.gr της Πάτρας που μας έδινε σημαντικές πληροφορίες για την κατασκευή του αυτοκινητοδρομίου στην περιοχή Χαλανδρίτσα Αχαϊας.
Το νέο αυτοκινητοδρόμιο που πρόσφατα πήρε την έγκριση και μπήκε στον Αναπτυξιακό Νόμο, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα της υλοποίησης ενός έργου - ονείρου για την Πάτρα αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα.
Παρακάτω αναδημοσιεύουμε τις λεπτομέρειες του έργου, όπως δημοσιεύτηκαν από το thebest.gr
FOCUS ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ
Η πίστα και το συγκρότημα των εγκαταστάσεων υποστήριξής της έχουν μελετηθεί για τη λειτουργία: αγώνων αυτοκινήτων F1, αγώνων Μοτοσικλέτας παγκοσμίου πρωταθλήματος super bike και αγώνων και πρωταθλήματος καρτ.
Το οδικό δίκτυο του συγκροτήματος διακρίνεται σε τρία επίπεδα:
1. Το κύριο οδικό δίκτυο,:
πίστα αγώνων μήκος 4.880μ. και πλάτος 15μ. για την κύρια ευθεία μήκους 904μ. και 12μ. για την υπόλοιπη διαδρομή.
run-off , tire barriers, μεταλλικά στηθαία ασφαλείας τριπλά καθ- ύψος (guard rail), Φράκτης συγκράτησης θραυσμάτων (debris fence), φράκτης από συρματόπλεγμα (spectator fence).
2. Το δίκτυο ασφαλείας (service road), που παρακολουθεί το κύριο οδικό δίκτυο αριστερά και δεξιά της πίστας με πλάτος 4,5μ - 6,0μ. και επιτρέπει την ταχεία κυκλοφορία ασθενοφόρων, γερανών, πυροσβεστικών οχημάτων, καθώς και άλλων οχημάτων ασφαλείας.
3. Το δευτερεύον οδικό δίκτυο, που εξασφαλίζει την πρόσβαση των οχημάτων σε όλους τους λειτουργικούς χώρους του συγκροτήματος και αποτελείται από μια περιμετρική οδό και δύο εσωτερικές οδούς. οικοπέδου. Ο δρόμος είναι ενιαίας κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 6,5m και εκτίνεται για μήκος 3,6 km.

Το Κτίριο Κ1-Κ2: Διεύθυνση Αγώνα - Γκαράζ αγωνιζόμενων ομάδων (Pits) - Αίθουσες Φιλοξενίας - Εστιατόριο - Χώροι Τύπου - Αίθουσες V.I.P. - Καταστήματα, με χώρους συνολικής επιφάνειας 27.852m2.
Το κτίριο είναι τριώροφο και διακρίνεται σε τρία διαφορετικά τμήματα:
- Το κοίλο τμήμα όπου στο ισόγειο και τον 1ο όροφο θα στεγάζεται κυρίως το προσωπικό της Δ/νσης Αγώνα και στον 2ο όροφο θα υπάρχει αίθουσα επισήμων (VIP).
- Το ισόγειο του ευθύγραμμου τμήματος όπου προβλέπεται η λειτουργία των Pits.
- Τον 1ο και 2ο όροφο όπου χωροθετούνται η αίθουσα τύπου, οι αίθουσες φιλοξενίας, το εστιατόριο και τα καταστήματα.
- Το δώμα του κτιρίου των Pits είναι βατό και σε αυτό οργανώνονται οι χώροι φιλοξενίας
Το Κτίριο Κ13-Κ14: Ιατρεία Αγωνιζομένων - Πυροσβεστική και Χώροι Τεχνικής Υποστήριξης, επιφάνειας 772m2.
Το Κτίριο Κ5: Διοίκηση Αυτοκινητοδρομίου, επιφάνειας 468m2. Το κτίριο αυτό οργανώνεται σε δύο στάθμες. Η δεύτερη στάθμη (όροφος) θα ολισθαίνει σε σχέση με την πρώτη στάθμη (ισόγειο), επιτυγχάνοντας έτσι και στα δύο επίπεδα την καλύτερη δυνατή εποπτεία των δρώμενων του αυτοκινητοδρομίου τόσο στην πίστα όσο και στον περιβάλλοντα χώρο του βασικού κτιρίου (Κ1), δηλαδή το paddock.
Τις 3 ανισόπεδες διαβάσεις (1 υπέργεια και 2 υπόγειες), συνολικού μήκους 60m με μέγιστο άνοιγμα 25m από προεντεταμένο φορέα.
Τους υπαίθριους χώρους φιλοξενίας ομάδων (Paddock Area), συνολικής έκτασης 52.350m2.
Το Ελικοδρόμιο
Τη Μονάδα Βιολογικού καθαρισμού
Το Κτίριο Κ11Α,Β: Κατοικίες Φυλάκων, συνολικής επιφάνειας 447m2.
Το Κτίριο Κ15: Καμπίνες Αναμετάδοσης - Καταστήματα - Είσοδοι Κερκίδων, συνολικής επιφάνειας 5.170m2, 37 καμπίνες αναμετάδοσης.
Το Κτίριο Κ16: Ιατρεία Κοινού, συνολικής επιφάνειας 98m2.
8 περιοχές χώρων στάθμευσης 2800 θέσεων και επιφάνειας 73.940m2 συνολικά.
Κερκίδες συνολικής δυναμικότητας 48.500 θέσεων.
29.346 ατόμων στη βόρεια πλευρά της ευθείας εκκίνησης - τερματισμού
2.160 ατόμων σε μανταριστές μεταλλικές κερκίδες.
17.000 ατόμων σε 4 ελεύθερες βαθμιδωτές χωμάτινες κερκίδες.
Χώρο για μελλοντική κατασκευή σχολής ασφαλούς οδήγησης, συνολικής επιφάνειας 28.500m2.
Χώρο για μελλοντική κατασκευή πίστας κάρτ, συνολικής επιφάνειας 15.595m2 με μονταριστές κερκίδες 840 θέσεων.
Χώρο για μελλοντική κατασκευή ανοιχτού θεάτρου 5.240 θέσεων, συνολικής επιφάνειας 17.267m2.
Ελεύθερους χώρους με την κατάλληλη φυτοκάλυψη, οι οποίοι καταλαμβάνουν 360.000m2 και αποτελούν το 39% της συνολικής έκτασης του συγκροτήματος του αυτοκινητοδρομίου.
Θέσεις εγκατάστασης υπαίθριων εξυπηρετήσεων στην περίμετρο της πίστας (τα εκδοτήρια των εισιτηρίων, οι χημικές τουαλέτες - WC, τα κυλικεία του κοινού - καντίνες και τα λυόμενα καταστήματα).
Για τα κτίρια προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης. Δίκτυο Αποχέτευσης - Ομβρίων. Σύστημα ψύξης - θέρμανσης - αερισμού Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για πυρανίχνευση και εγκατάσταση δομημένης καλωδίωσης Δίκτυο πυρόσβεσης. Ανελκυστήρες. Εγκατάσταση διαχείρισης και συντήρησης κτιρίων (BMS).
Στο περιβάλλοντα χώρο προβλέπονται να κατασκευαστούν:
Δίκτυο Ύδρευσης με 2 δεξαμενές νερού. Δίκτυο Ισχυρών Ρευμάτων με Υ/Σ. Δίκτυο Ασθενών Ρευμάτων για σύστημα αναγγελιών και σύστημα ασφαλείας κλειστού κυκλώματος. Δίκτυο πυρόσβεσης.
 
Δεν τους χαρίζω τίποτα πια. Όταν βλέπω ότι έχω ένα θήμα μπροστά μου που μου το παίζει έξυπνος ή έξυπνη, τότε ρίχνω μπινελίκια.

Άκου περιστατικό πριν κάτι μέρες στο αεροδρόμιο. Μπαίνω στο ψιλικατζίδικο του αεροδρομίου για να περάσει η ώρα όσο περίμενα την επιβίβαση. Βλέπω ένα μαγνητάκι ψυγείου με απεικόνηση την μακεδονική λάρνακα...

Εγώ: Γειά σας, πόσο κάνει αυτό;

Πωλήτρια: 5 ευρώ

*Γελάω ειρωνικά και το τοποθετώ αμέσως πίσω*

Πωλήτρια: Για εσάς 4 ευρώ

*Άρχισαν τα παζάρια λες και είμαστε στο μπιτ παζάρ*

Εγώ: Είστε σοβαρή; Το ίδιο μαγνητάκι κοστίζει στην Χαλκιδική 1,50 ευρώ και στην Μύκονο τα πουλάνε 2 ευρώ. Ζητάτε από τους τουρίστες στο αεροδρόμιο 5 ευρώ γι΄αυτήν την μαλακία;

Πωλήτρια: Σας παρακαλώ κύριε, πώς μιλάτε έτσι;

Εγώ: Εφόσον ζητάτε αυτό το ποσό για έναν μαγνίτη, πρέπει να με περνάτε για μαλάκα! Πώς αλλιώς θέλετε να αντιδράσω;

*Αμηχανία*

Εγώ: Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη του κάθε τουρίστα. Ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει. Μ' αυτή την νοοτροπία ριμάξατε την Ελλάδα μας και ντρεπόμαστε να λέμε ότι είμαστε Έλληνες. Έλεος πια!

*Με κοιτάει με ένα βλέμα αγελαδίσιο και άφωνο.*

Εγώ: Γειά σας.





Ιπποκράτης
Ouf, afto to magazaki me spai ta nevra mou kathe xpwno ! Gia to aeroplano eperna panta periodika mickey mouse pou sto magazi kanoun pantou 1,20€ kai ti kanoun oi e3ipni ?! Kolane ena aftokolito pano stin alithinei thmi pou grafei 3€ eee na plirosis pano apo ta dipla gia mia ekdosi pou eitan apo to 1999 epotremete!! pios dini 3 evro gia ena mikro tetradiaki pou mouxliasei pano apo deka xponia sto rafi kai to skato einai pou einai kai to mono pou poulai periodika -.-
 
PAIRAN GmbH gewinnt öffentliche Ausschreibung für 1,8 MW-Solarprojekte in Griechenland
photovoltaik-guide.de / Michael Ziegler | 26.08.2011


Bovenden, 26. August 2011, Die PAIRAN E.P.E., griechisches Tochterunternehmen der PAIRAN GmbH, gewinnt eine durch die Regierung zur Förderung der Landwirtschaft öffentliche Ausschreibung über mehrere PV-Projekte. Der Baubeginn des ersten Teilstückes von insgesamt 18, erfolgt im September dieses Jahres. Es handelt sich hierbei um eine aufgeständerte 100 kWp Photovoltaik-Anlagen mit einer Gesamtleistung von 800 kWp. Die Umsetzung erfolgt an acht verschiedenen Standorten in der Präfektur Viotia in Zentralgriechenland. Weitere Anlagen in der Region sind bereits in Planung. Durch das neue Großprojekt in Griechenland setzt die PAIRAN GmbH ihre Wachstumsstrategie weiter fort und baut somit die Präsenz auf dem europäischen Markt aus.
Hans-Martin Rüter, geschäftsführender Gesellschafter der PAIRAN: „Wir sind stolz, die griechische Regierung bei ihrem Vorhaben unterstützen zu können und einen Beitrag für eine nachhaltige und saubere Stromerzeugung in Griechenland zu leisten. Mit unserer Leidenschaft für Qualität und Kundenzufriedenheit versuchen wir, uns im dynamischen und zunehmend anspruchsvollen Solarmarkt jeden Tag aufs Neue zu verbessern und erfolgreich durchzusetzen.“
Bei der Errichtung der PV-Anlagen spielt vor allem die Qualität eine tragende Rolle: Die Solarmodule in Kombination mit PAIRAN-Wechselrichtern sorgen für maximale Erträge und speisen die jährlich erzeugte Strommenge von 1.120 Megawattstunden ins lokale Netz ein. Dadurch vermeiden sie jährlich 976 Tonnen CO2-Emissionen. Die allwettertauglichen Wechselrichter von PAIRAN eignen sich besonders für Freilandinstallationen gerade in der Landwirtschaft, da sie lüfterlos sind. Das Projekt „PV-Anlagen für Landwirte“ ist Bestandteil des Regierungsprogramms
zur Unterstützung der Landwirtschaft in Griechenland.
Um den Landwirten eine zusätzliche Einnahmequelle zu sichern, schrieb die Regierung 700 Megawatt von insgesamt 2.200 Megawatt zu fördernder PVGesamtleistung aus. Jeder Landwirt, der über eine Fläche von 2.000 Quadratmeter Weidefläche verfügt, konnte sich für die Ausschreibung einer 100 kWp PV-Anlage bewerben. Knapp 7.000 Genehmigungsanträge sind dabei eingegangen. 5.000 interessierten Landwirten wurden bereits entsprechende Angebote unterbreitet. Im weiteren Verlauf der Genehmigungen kann PAIRAN mit einer substanziellen Erhöhung des Auftragsvolumens rechnen. Der Bau wird vom Bauernverband Levadia begleitet. Die Finanzierung erfolgt über die Tochtergesellschaft der Griechischen Agrarbank (ATE), der ATE Leasing und über PAIRAN E.P.E.
Der Bauernverband Levadia bietet den Landwirten Unterstützung und Vermarktungsstrategien für Agrarprodukte. Im Rahmen dieser Tätigkeiten hat der Verband die Genehmigungen und das Ausschreibungsverfahren organisiert.
 
Νέο Αεροδρόμιο Ηρακλείου: υπεγράφησαν τα τροποποιημένα τεύχη δημοπράτησης, ο διαγωνισμός σε 1 μήνα
20-09-2011
print_mail.png

453f00a7f8_airport_new.jpg
Στην τελική ευθεία μπαίνει οριστικά αυτή τη φορά η δημοπράτηση της παραχώρησης της κατασκευής και εκμετάλλευσης γιία 35 χρόνια του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου. Η ημερομηνία διεξαγωγής είναι η 18η Οκτωβρίου 2011.
Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης υπέγραψε τα τροποιημένα τεύχη δημοπράτησης του έργου, κάνοντας πίσω σε αρκετά από τα "μεγαλεπήβολα" σχέδια, με απώτερο στόχο να προσελκύσει επενδυτές αλλά όχι με το αρχικό κόστος που πλέον είναι απαγορευτικό!
Η τροπoποίηση του σχεδιασμού αφορά σε μικρότερο αεροδιάδρομο, με δυνατότητα μελλοντικής επέκτασής του, μικρότερες "πίστες" αλλά και περιορισμό του κτιρίου του αεροσταθμού, με στόχο να περιοριστεί ο προϋπολογισμός του έργου, που μέχρι πρότινος λειτουργούσε αποτρεπτικά προς του εν δυνάμει επενδυτές.
Ο υπουργός, αν και αρχικά φερόταν να απορρίπτει το ενδεχόμενο, τελικά εναρμονιζόμενος με τα αιτήματα των ενδιαφερόμενων εταιρειών, περιορίζει τους βοηθητικούς χώρους και τις υπό εγκατάσταση υποδομές, ανάβοντας το πράσινο φως για τη δημοπράτηση του έργου, που παραμένει στις 18 Οκτωβρίου.
Οι τροποποιήσεις
Χρηματοδότηση της συμμετοχής του Δημοσίου στο Έργο.
Εξετάστηκε σε βάθος το θέμα της δυνατότητας του Δημοσίου να χρηματοδοτήσει τη δαπάνη της δικής του συμμετοχής στο κόστος κατασκευής του Έργου που ανέρχεται κατά μέγιστο σε 220 εκατομμύρια ευρώ πλέον του κόστους απαλλοτριώσεων που εκτιμάται σε 80 εκατομμύρια ευρώ.
Τονίζεται ότι το Έργο του Αερολιμένα Καστελίου δεν είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ και ο μόνος τρόπος υλοποίησής του, λαμβανομένων υπόψη και των στενών περιθωρίων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, ήταν η συμμετοχή στη χρηματοδότηση του Έργου της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.
Το Υπουργείο, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, εξασφάλισε τη συμμετοχή της Τράπεζας στην Χρηματοδότηση της Συμβολής του Δημοσίου. Για την επίτευξη αυτού του στόχου χρειάστηκε η υποβολή στην ΕΤΕπ και η αξιολόγηση εκ μέρους της όλων των κατά καιρούς μελετών που είχαν εκπονηθεί για την επέκταση του υφιστάμενου αεροδρομίου Αλικαρνασσού (μελέτη Λοξού διαδρόμου κλπ).
Θέση διαδρόμου προσαπογειώσεων
Επιλύθηκε το θέμα του ακριβούς προσδιορισμού της θέσεως του Διαδρόμου προσαπογειώσεων, που αποτελεί μία από τις βασικότερες παραμέτρους σχεδιασμού του Αεροδρομίου. Συγκεκριμένα και μετά από σχετική δέσμευση της ΥΠΑ επελέγη, ως υποχρεωτική για όλους τους Διαγωνιζόμενους, η λεγόμενη Λύση Γ για την χωροθέτηση του Διαδρόμου προσαπογειώσεων, με κατώφλια μετατοπισμένα κατά 300 μέτρα εκατέρωθεν των δύο φυσικών άκρων του διαδρόμου.
Βοηθήματα αεροναυτιλίας
Με κριτήριο την αποφυγή των όποιων καθυστερήσεων στην ολοκλήρωση του Έργου αλλά και την εξασφάλιση της βέλτιστης τεχνικοοικονομικής λύσης, επιλύθηκε οριστικά το θέμα της προμήθειας ? εγκατάστασης του Εξοπλισμού Αεροναυτιλίας Αεροδρομίου (όπως ραντάρ ελέγχου προσεγγίσεων, τα ραντάρ ελέγχου Αεροδρομίου, μετεωρολογικός εξοπλισμός, εξοπλισμός αεροναυτιλιακών τηλεπικοινωνιών, πύργο ελέγχου προσεγγίσεως και Αεροδρομίου και συναφής εξοπλισμός και συστήματα) και των αναγκαίων έργων υποδομής του.
Παράλληλη λειτουργία στρατιωτικού και πολιτικού αεροδρομίου
Επιλύθηκε το κρίσιμο θέμα της παράλληλης λειτουργίας του Πολιτικού και του Στρατιωτικού Αεροδρομίου, με βάση Μνημόνιο που καταρτίστηκε μεταξύ ΓΕΑ και ΥΠΑ.
Συμμετοχή του Δημοσίου στην Εταιρεία Παραχώρησης.
Οριστικοποιήθηκε το θέμα του ανταλλάγματος για τη συμμετοχή του Δημοσίου κατά 55% στην Εταιρεία του Αεροδρομίου. Ως αντάλλαγμα ορίστηκε το δικαίωμα εκμετάλλευσης του Αεροδρομίου από την Εταιρεία για χρονικό διάστημα ίσο προς την Περίοδο Παραχώρησης (35 χρόνια).
 
Zurück
Oben