Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
Wie es aussieht, wird das Stadion von Pao doch noch fertig gebaut werden, sollte der Scheich zugreifen, was sehr wahrscheinlich ist.



200.jpg


 
Wie es aussieht, wird das Stadion von Pao doch noch fertig gebaut werden, sollte der Scheich zugreifen, was sehr wahrscheinlich ist.



200.jpg

Für Pao reicht ein hasenstahl:)
Spaß:)So ein stadion ist mehr als notwendig.Seit panathinaikos und Aek athen kein eigenes stadion mehr haben.....ist die stimmung in den stadien tote hose.
Ps:Ich bin dagegen das der abu dhabi prinz in pao einsteig.
 
Νέο Αεροδρόμιο Καστέλλι Ηρακλείου: άγονος ο διαγωνισμός, με ενδιαφέρον αναμένονται οι εξελίξεις
19-10-2011
print_mail.png

aa8c25cc21_airport_gatwick.jpg
Τελικά οι Κασσάνδρες δεν διαψεύστηκαν και το μεγαλύτερο έργο που δημοπρατήθηκε μέσα στο 2011 δεν είχε συμμετέχοντες. Μιλάμε φυσικά για το έργο της μελέτης- κατασκευής του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου. Αν και υπήρχε πολύς χρόνος (μέχρι τις 14.30) για την κατάθεση προσφορών, τελικά δεν εμφανίστηκε καμία εταιρεία ή κοινοπρακτικό σχήμα.
Αυτό φυσικά δεν ήταν καθόλου καλό για το μεγάλο έργο της Κρήτης καθώς οι ελπίδες για την προώθηση αυτού του έργου ήταν πολύ μεγάλες τόσο για την ίδια την Κρήτη όσο και για την γενικότερη διάθεση επένδυσης σε μεγάλου βεληνεκούς έργα στη χώρα μας.
Οι πληροφορίες για την μη προσέλευση εταιρειών ήταν συνεχείς τις προηγούμενες μέρες ενώ οι κυριότεροι παίκτες της Ελληνικής Αγοράς με την παρούσα κατάσταση και τις τράπεζες να μην «ψήνονται» να επενδύσουν εύκολα φαίνεται πως δυσκολεύτηκαν αρκετά.
Ένα άλλο σενάριο είναι και αυτό της απαίτησης για μείωση του κατασκευαστικού αντικειμένου σε κάτι «ελαφρύτερο» και χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες που όμως ?αν φυσικά αληθεύει κάτι τέτοιο- δεν έγινε ποτέ δεκτό από το Υπουργείο Υποδομών.
Η ελπίδα που υπήρχε ήταν κυρίως η προσέλευση ξένων ενδιαφερόμενων που όμως δεν πραγματοποιήθηκε καθώς η χρονική συγκυρία για ένα τόσο μεγάλο έργο έκανε ακόμα και ισχυρούς Ευρωπαϊκούς Ομίλους να περιμένουν τις εξελίξεις.
Από το Υπουργείο αναμένεται να δοθεί νέα ημερομηνία η 6η κατά σειρά και όλοι ελπίζουν ότι θα είναι και η τυχερή. Θα πρέπει να πούμε πως το έργο δημοπρατήθηκε με παραχώρηση για χρονικό ορίζοντα 35 έτη προϋπέθετε και σημαντικά οδικά έργα όπως κατασκευή αυτοκινητόδρομο 18χλμ για την σύνδεση του Αεροδρομίου με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και άλλα σημαντικά τεχνικά έργα.
Πλέον απομένει να δούμε πως θα εξελιχθεί και στην επόμενη ημερομηνία ο διαγωνισμός και να περιμένουμε για τις γενικότερες εξελίξεις στο μεγαλύτερο δημοπρατηθέν έργο στην Ελλάδα εδώ και 5 χρόνια (το προηγούμενο ήταν το Μετρό Θεσσαλονίκης που δημοπρατήθηκε το 2005-2006).
 
Amin kai pote.

Νέο Γήπεδο ΑΕΚ: πρότυπο το γήπεδο της Leverkusen, ενθαρρύνει και ο Δήμος!
22-10-2011
print_mail.png

26e4804adf_aek-gipedo.jpg
Ο Δήμος της Νέας Φιλαδέλφειας ενθαρρύνει πια την ΑΕΚ στην προσπάθεια της να δημιουργήσει γήπεδο στο δικό της χώρο, δίπλα στο άλσος, εκεί όπου ήταν το "Νίκος Γκούμας", αλλά μάταια δημιουργούνται στους φίλους της "Ένωσης" ελπίδες και προσδοκίες για γήπεδο με μεγάλη χωρητικότητα. Αυτό το πλάνο δε θα προχωρήσει. Έστω και αν η ΑΕΚ έχει πια στο πλευρό της όλες τις παρατάξεις του Δήμου της περιοχής, κανείς δεν πρόκειται να δώσει τη συγκατάθεση του για μία παρατυπία, με καταστρατήγηση του συντελεστή δόμησης.
Ο Αδαμίδης και οι συνεργάτες του πιστεύουν ότι η ΑΕΚ μπορεί να φτιάξει γήπεδο χωρητικότητας 30.000 θέσεων, όμως, ο συντελεστής δόμησης δεν επιτρέπει να κατασκευασθεί γήπεδο που θα χωρά πιο πολλούς από 22.500 θέσεις. Αυτή είναι η αλήθεια, την αποκαλύπτουμε και βεβαίως την γνωρίζουν πολύ καλά στην ΑΕΚ, αλλά δεν τη λένε στην προσπάθεια τους να δημιουργήσουν εντυπώσεις ή να πετύχουν ότι καλύτερο μπορούν για την ομάδα τους. Εξυπηρετεί την ΑΕΚ ένα γήπεδο 22.500 θέσεων ;
Δεν είναι αρνητικοί στην ΑΕΚ για αυτή την προοπτική. Τόσους φιλάθλους χωράει και το γήπεδο της Μπάγερ Λεβερκούζεν το οποίο είναι πάντα γεμάτο και με τον τρόπο που έχει κατασκευασθεί, παρέχει όλες τις ανέσεις και έχει υποδομές ώστε να γίνεται καθημερινή χρήση του από μικρούς και μεγάλους. Το "Bay Arena"" δεν το αναφέρουμε τυχαία σε σχέση με την ΑΕΚ.
Πάντως, η ΑΕΚ θα προσπαθήσει όσο μπορεί περισσότερο ώστε πρώτα να πάρει την άδεια από τον Δήμο και τη συγκατάθεση της τοπικής κοινωνίας και μετά θα κινηθεί για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης για το έργο. Η πιο "φθηνή" εκδοχή για γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια απαιτεί τουλάχιστον 50.000.000 ευρώ. Αυτά, προς το παρόν, δεν υπάρχουν.
Θα μπορούσε βέβαια να αναλάβει τη δαπάνη Τράπεζα, όπως έγινε με την Λάρισα και την MARFIN που κάλυψε με δικά της κεφάλαια την κατασκευή του ολοκαίνουργιου γηπέδου της ΑΕΛ. Όμως, είναι άλλες οι προϋποθέσεις και όσο παραμένει θολό το τοπίο για την αδειοδότηση της ΑΕΚ για την κατασκευή του δικού της γηπέδου, τόσο θα είναι δύσκολο να αποδειχθεί στην πράξη ότι πράγματι υπάρχει ενδιαφερόμενος για τη χρηματοδότηση αυτής της κατασκευής.
Στην ΑΕΚ αντιλαμβάνονται ότι αυτή τη φορά οι συνθήκες είναι καλύτερες επειδή δεν υπάρχουν αντιδράσεις από το Δημοτικό Συμβούλιο ενώ η νέα Δήμαρχος έχει αποδείξει ότι ενδιαφέρεται για τις ομάδες της περιοχής της, καθώς άλλωστε ο άνδρας της, που χάθηκε πρόωρα από τη ζωή μετά από την πρώτη Κυριακή των εκλογών, ήταν πολύ αγαπητός στην τοπική κοινωνία και μάλιστα ήταν Δήμαρχος της Νέας Χαλκηδόνας που "έγινε ένα" πια με την Νέα Φιλαδέλφεια.
Σημείο τριβής, από το οποίο θα κριθούν πολλά για την τύχη της προσπάθειας κατασκευής γηπέδου για την ΑΕΚ, είναι η διαδικασία αναγνώρισης των ορίων του οικοπέδου της "Ένωσης". Το προηγούμενο γήπεδο απλωνόταν, παράτυπα, ακόμα και σε ένα μέρος του άλσους της Νέας Φιλαδέλφειας.
Τώρα, θα πρέπει να γίνει αποδεκτό ότι αυτό το κομμάτι ανήκει στην ΑΕΚ, ώστε να ενταχθεί στο σχέδιο για την κατασκευή του νέου γηπέδου της. Ωστόσο, από αυτή την κρίσιμη "λεπτομέρεια" είχαν ξεκινήσει οι διαφωνίες και στην προηγούμενη προσπάθεια που έγινε ώστε να αποκτήσει και πάλι η ΑΕΚ το δικό της σπίτι, στη φυσική έδρα της.
 
Mεγάλα οδικά έργα και έργα μέσων σταθερής τροχιάς έρχονται στην Ελλάδα το 2012!
08-11-2011
print_mail.png

d96beaff52_metro_thessaloniki2.jpg
Σημαντικές προκλήσεις περιμένουν το επόμενο διάστημα το Υπουργείο Υποδομών καθώς μεγάλα έργα θα πάρουν μπρος ως δείγμα της επανεκκίνησης της Ελληνικής Οικονομίας. Έργα οδικά, Μετρό, Σιδηρόδρομου, Τραμ, Αναπλάσεις, Αεροδρόμια είναι μερικά από τα σημαντικότερα που θα δουν «φως» μέσα στο 2012.
Η συγκυρία των πραγμάτων φέρνει το 2012 ως «Άγιο Βασίλη» με τα δώρα ιδίως για τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες καθώς δεν υπάρχει μεγάλο αντικείμενο εργασιών λόγω της παρατεταμένης κρίσης από το 2008. Για το έτος που περνά τα έργα ήταν λίγα και το οικονομικό αντικείμενο αρκετά περιορισμένο.
Το μεγάλο αγκάθι από εδώ και έπειτα έχει να κάνει με την συμμετοχή των τραπεζών σε επενδυτικά εγχειρήματα μιας και η κατάσταση τους λόγω του «κουρέματος» δεν επιτρέπει κινήσει που περιέχουν έστω και μικρό ρίσκο. Ήδη το πρόβλημα με τους αυτοκινητόδρομους είναι μπροστά μας εδώ και ένα έτος ενώ χαρακτηριστική είναι και η απουσία από την αποτυχημένη δημοπράτηση για το Νέο Αεροδρόμιο στο Ηράκλειο που δεν υπήρξε ούτε μία συμμετοχή.
ΤΟ «ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ» 2012
Στα επιτελεία των κατασκευαστικών ομίλων περιμένουν μετά τις καταιγιστικές πολιτικές εξελίξεις να υπάρξει νηνεμία και επικέντρωση της προσπάθειας για ανάπτυξη μέσα από μεγάλα έργα. Σημαντική αναμένεται να είναι και η επενδυτική θέληση εκ μέρους άλλων χωρών σε σημαντικά έργα ανάπτυξης όπως το Ελληνικό που με την παραχώρηση του θα ανοίξει χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.
Σημαντικά έργα που αναμένεται να προωθηθούν το 2012 είναι :
ΕΡΓΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ

  • το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας (ΆΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ) με 9 σταθμούς ύψους 1 δις ευρώ,
  • η πρώτη επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά (ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ- ΜΙΚΡΑ) μ 5 σταθμούς ύψους 450 εκ. ευρώ.
  • η επέκταση του Τραμ από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά, που έχει μπλοκάρει εδώ και 2,5 χρόνια
  • η δημοπράτηση για τη Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων από το Αίγιο (Ροδοδάφνη) μέχρι τον Ψαθόπυργο και μελλοντικά μέχρι το Ρίο.
ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ

  • Η νέα οδική αρτηρία Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη
  • Αναβάθμιση της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης
  • Επεκτάσεις της Αττικής Οδού
  • Εργολαβίες σκούπες σε Βόλο, κάθετους της Εγνατίας
  • Σημαντικά τμήματα του ΒΟΑΚ
ΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ

  • Αξιοποίηση Ελληνικού
  • Ανάπλαση Δέλτα Φαλήρου ( Νέα Λυρική Σκηνή, Εθνική Βιβλιοθήκη)
  • Ανάπλαση Φαληρικού Όρμου (από ΣΕΦ μέχρι γήπεδο Tae Kwon Do)
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΕΡΓΑ

  • Φωτοβολταϊκό πάρκο Κοζάνης (200MW)
  • Αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη
Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι μέσα στο 2012 αναμένουμε να γκαζώσει το ΕΣΠΑ με εκατοντάδες μικρά και μεσαία έργα. Χαρακτηριστικά θα αναφέρουμε τα έργα ύδρευσης και αποχέτευσης που καλύπτουν δεκάδες πόλεις σε όλη την Ελληνική Επικράτεια και έχουν συνολικό προϋπολογισμό εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.
Άγνωστο προς το παρόν παραμένει τι θα γίνει με την υπόθεση της ανάπτυξης μέσω παραχώρησης του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου, της πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου με την έλευση Τραμ μέχρι την Πατησίων και άλλα σημαντικά έργα που πέρασαν από ιστοσελίδες και εφημερίδες.
 
Den gamieste leo ego....mia zoh stin malakia.


Ελληνικό: το Δεκέμβριο ξεκινά η διαδικασία εύρεσης επενδυτή, το 2015 θα ξεκινήσουν τα έργα
18-11-2011
print_mail.png

7f6c52eb87_elliniko_5.jpg
Μια επένδυση ύψους 5 δισ. ευρώ, που θα υλοποιηθεί σε ορίζοντα 10ετίας, περιέγραψαν χθες στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) οι σύμβουλοι του Δημοσίου για την αξιοποίηση της έκτασης του Ελληνικού.
Το έργο αναμένεται να ξεκινήσει τις πρώτες ημέρες του Δεκέμβρη, με τη δημοσιοποίηση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επενδυτή που θα αναλάβει και το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης. Βασικός στόχος είναι η επιλογή του επενδυτή να γίνει μέσα στο 2012, ενώ η υλοποίηση του έργου δεν αναμένεται να αρχίσει πριν από το 2015. Μέχρι τότε, ο ανάδοχος σε συνεργασία με το ελληνικό Δημόσιο θα προσδιορίσουν με ακρίβεια το συγκεκριμένο έργο.
Η παρουσίαση που πραγματοποίησε χθες η εταιρεία σύμβουλος του Δημοσίου Hill?s International, μάλλον ικανοποίησε τα μέλη του Δ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ που εξέφραζαν συγκρατημένη αισιοδοξία. Η εταιρεία, όπως ανέφεραν στελέχη του Ταμείου, φάνηκε να διαθέτει εμπειρία, ενώ όπως σημείωναν, η Hill?s International έχει συμμετάσχει σε δύο αντίστοιχα έργα αξιοποίησης ακινήτων στο εξωτερικό, τα οποία μάλιστα αφορούσαν εκτάσεις ακόμη μεγαλύτερες από εκείνη του Ελληνικού.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έγινε χθες, η διαδικασία επιλογής συνεταίρου-επενδυτή του ελληνικού Δημοσίου στην αξιοποίηση της έκτασης του Ελληνικού, θα είναι αντίστοιχη μ? εκείνη που επιλέχθηκε στην αποκρατικοποίηση των Κρατικών Λαχείων. Αρχικά -στις πρώτες ημέρες του Δεκέμβρη- αναμένεται η δημοσιοποίηση μιας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επενδυτές που θέλουν να συμμετάσχουν στην αξιοποίηση της έκτασης. Το ΤΑΙΠΕΔ, σε συνεργασία με τους συμβούλους, θα αξιολογήσει τους ενδιαφερόμενους και όσοι από αυτούς προεπιλεγούν, θα κληθούν να υποβάλουν τις τελικές τους προσφορές. Η διαδικασία αυτή εκτιμάται ότι θα διαρκέσει 6-7 μήνες, με την ανάδειξη του αναδόχου να τοποθετείται μέσα στο καλοκαίρι και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης στο β΄ εξάμηνο του έτους.
Η συμμετοχή του επενδυτή στην αξιοποίηση του Ελληνικού, θα γίνει με την απόκτηση μετοχικών δικαιωμάτων σε μια εταιρεία ειδικού σκοπού, στην οποία θα περιέλθουν όλα τα περιουσιακά στοιχεία, όπως οι εκτάσεις, τα δικαιώματα εκμετάλλευσης κ.λπ. Η εταιρεία αυτή θα μπορούσε να είναι η Ελληνικόν Α.Ε. Ο επενδυτής που θα επιλεγεί από τη διαγωνιστική διαδικασία, θα αποκτήσει πλειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία, και για τον λόγο αυτό θα αποζημιώσει το ελληνικό Δημόσιο. Το ύψος της αποζημίωσης θα εξαρτηθεί τόσο από το μέγεθος των μετοχικών δικαιωμάτων που θα αποκτήσει ο επενδυτής, όσο και από τη βούληση του ελληνικού Δημοσίου να φέρει έσοδα για το ίδιο ή/και να αποφύγει τη δική του συμμετοχή στα ίδια κεφάλαια της επιχείρησης.
Σύμφωνα με τους συμβούλους του έργου, οι χρήσεις γης στο Ελληνικό θα συμπεριλάβουν οπωσδήποτε οικιστική ανάπτυξη, κτίρια δημόσιας χρήσης, εμπορικά κέντρα, κ.λπ. Κρίσιμα ζητήματα που δεν έχουν ακόμη επιλυθεί, και τα οποία αναμένεται να ξεκαθαρίσουν στους επόμενους 1-2 μήνες, συνιστούν οι περιβαλλοντικοί όροι ανάπτυξης της περιοχής, όπως ο συντελεστής δόμησης, ο συντελεστής κάλυψης της έκτασης, ο περιορισμός του ύψους των κτιρίων κ.λπ. Επίσης, σε εκκρεμότητα βρίσκεται η εκκαθάριση των ιδιοκτησιακών τίτλων, κάτι που θα λυθεί από την Ελληνικόν Α.Ε. παράλληλα με τη διαδικασία επιλογής συνεταίρου-επενδυτή. Οπωσδήποτε όμως το ελληνικό Δημόσιο θα δεσμευτεί εκ των προτέρων για την παράδοση στην εταιρεία που θα διαχειριστεί την ανάπτυξη του Ελληνικού, μιας καθαρής έκτασης προς αξιοποίηση.
Ο διαγωνισμός που πρόκειται να ξεκινήσει τις επόμενες 2-3 εβδομάδες, δεν προφταίνει να προσφέρει ακριβή περιγραφή του έργου. Αντίθετα η πρόσκληση που θ? απευθυνθεί στους υποψήφιους επενδυτές, θα περιλάβει ένα πλαίσιο ανάπτυξης της περιοχής με κάποιες βασικές παραδοχές, πάνω στις οποίες θα «χτίσουν» οι ενδιαφερόμενοι, προτείνοντας τις καλύτερες κατά τους ίδιους προτάσεις.
Η εξειδίκευση του σχεδίου θα γίνει μετά την επιλογή του επενδυτή -και αφού αυτός αποκτήσει τις μετοχές στην εταιρεία ανάπτυξης του Ελληνικού- ενώ ο χρόνος εξειδίκευσης εκτιμάται σε τρία χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι το βαρύ κατασκευαστικό έργο δεν θα ξεκινήσει πριν από το 2015 και θα διαρκέσει συνολικά 8 χρόνια.
 
Zurück
Oben