Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
Τα 166 έργα που θα πρέπει να ολοκληρωθούν μέσω του ΕΣΠΑ μας απασχολούν εδώ και καιρό. Από σήμερα το ypodomes.com σας παρουσιάζει τη λίστα αυτή όπως έχει διαμορφωθεί ανά Περιφέρεια.
Σήμερα σας παρουσιάζουμε τα έργα σε Ανατολική Μακεδονία-Θράκη και Κεντρική Μακεδονία.
Τα έργα είναι κατηγοριοποιημένα και μπορείτε να δείτε τον προϋπολογισμό τους, την εκτιμώμενη χρονική παράδοση τους καθώς και τον φορέα υλοποίησης.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
8542b6a8cd_espa_erga_dytmak.jpg

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
9f2345dc47_espa_erga_kentrmak.jpg
 
Projekt 142:)
Und projekt 94....dauert mal wieder länger als gedacht oder?
 
Halleluja.....

Αθήνα: ξεκινά η μεγάλη ανάπλαση στο Φαληρικό Δέλτα από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος!
19-12-2011
print_mail.png

2458cfa6c1_faliriko_delta2.jpg
Πέντε χρόνια αφότου το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» ανακοίνωσε την πρόθεσή του να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και δύο χρόνια μετά την κύρωση της σύμβασης με νόμο από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, το έργο αρχίζει να υλοποιείται, με βάση τα αρχικά χρονοδιαγράμματα. Εργασίες εκσκαφής πρόκειται να ξεκινήσουν αυτή την εβδομάδα, προκειμένου να προετοιμαστεί ο χώρος για την κατασκευή, η οποία προγραμματίζεται για την Άνοιξη του 2012.
Η αρχική αυτή φάση της κατασκευής συμπίπτει με μία πολύ κρίσιμη περίοδο της σύγχρονης Ελληνικής ιστορίας και γεννά μία αίσθηση αισιοδοξίας και ελπίδας, καθώς επίσης επιφέρει μία σειρά από σημαντικά οικονομικά οφέλη για τη χώρα. Η αρχική δέσμευση για την κατασκευή του ΚΠΙΣΝ θα αποφέρει 1 δις ευρώ οικονομικής δραστηριότητας, ενώ 1.500 με 2.400 άτομα θα απασχολούνται ετησίως για την υποστήριξη της κατασκευής του ΚΠΙΣΝ και όλων των σχετικών οικονομικών τομέων.
Το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» έχει αναλάβει να καλύψει το συνολικό κόστος της κατασκευής και του εξοπλισμού του ΚΠΙΣΝ, το οποίο υπολογίζεται στα ?566 εκατομμύρια. Με την ολοκλήρωσή του, στα τέλη του 2015, το ΚΠΙΣΝ θα παραδοθεί στο Ελληνικό Δημόσιο για δημόσια χρήση.

Beweisfoto, nach ner Woche sicher Baustopp^^

383917_291882487514508_177397525629672_740627_1435410605_n.jpg
 
Ανάπλαση Φαληρικού Δέλτα: Vinci, Hochtief, Άκτωρ, JP, ΤΕΡΝΑ θέλουν το έργο του Ιδρύματος Νιάρχου
24-12-2011
print_mail.png

5a09c8bccd_faliriko_delta3.jpg
Ξεκινά η «μάχη» για τη μοιρασιά μιας πίτας κατασκευαστικών έργων αξίας 500 εκατομμυρίων ευρώ, με επίκεντρο το έργο για την ανάπλαση του φαληρικού μετώπου και την κατασκευή στον χώρο του παλαιού Ιπποδρόμου του «Κέντρου Πολιτισμού - Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος».
Το τελευταίο περιλαμβάνει πάρκο έκτασης 170.000 τ.μ. και τις νέες εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος, καθώς και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η κατασκευή του Κέντρου προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2015, ενώ μέρος της χρηματοδότησης έχει εξασφαλιστεί από κονδύλια του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής και από δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος».
Με δεδομένο ότι η κυβέρνηση επιχειρεί να προχωρήσει με ταχύτατες διαδικασίες την αποδέσμευση κοινοτικών κονδυλίων ύψους 215 ευρώ για την ανάπλαση, υποβοηθούμενη από την «Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα», καθώς και ότι το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» έχει δεσμευτεί για τη χρηματοδότηση με άλλα 300 εκατομμύρια ευρώ του υπόλοιπου έργου, το ενδιαφέρον των μεγάλων ξένων και ελληνικών κατασκευαστικών είναι αυτονόητο.
Και αυτό, διότι είναι ένα ιδιωτικό έργο, που δεν θα έχει τον βαθμό των εμπλοκών που έχουν εμφανίσει τα δημόσια έργα στη χώρα. Έρχεται, δε, σε μια στιγμή που τα προβλήματα χρηματοδότησης των άλλων μεγάλων έργων της έχουν παγώσει κάθε μεγάλη κατασκευαστική δραστηριότητα και οδηγούν σε ζημίες τις ελληνικές εισηγμένες.
Η σημαντική αυτή... λεπτομέρεια έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων ελληνικών και ξένων κατασκευαστικών ομίλων, που πλέον προσανατολίζονται στην ανάληψη έργων με τον ελάχιστο δυνατό κίνδυνο εγγραφής «επισφαλειών». Σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, συμμετοχή στον διεθνή διαγωνισμό που θα πραγματοποιηθεί αναμένεται να δηλώσουν, από το εξωτερικό, η γαλλική Vinci και η γερμανική Hochtief και, από ελληνικής πλευράς, οι Ελλάκτωρ, J&P και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Μάλιστα, αυτές τις ημέρες εκπρόσωποι των κατασκευαστικών παραλαμβάνουν τους φακέλους για την κατασκευή του Κέντρου Πολιτισμού, με τις προσφορές να αναμένεται να κατατεθούν εντός του πρώτου τριμήνου του 2012 και τον Μάρτιο να αναδειχθεί ο ανάδοχος.

Το master plan
Μετά τα μέσα του 2012 είναι προγραμματισμένο να δημοπρατηθεί και το έργο της ανάπλασης, συγκεκριμένα τον Οκτώβριο, ώστε ο ανάδοχος να οριστεί στις αρχές του 2013 και το έργο να ολοκληρωθεί έως το 2015, οπότε και θα παραδίδεται και το Κέντρο Πολιτισμού.
Το master plan του έργου ανάπλασης και του Κέντρου Πολιτισμού έχει ήδη ολοκληρώσει ο αρχιτέκτονας Ρέντσο Πιάνο, ενώ την αρχιτεκτονική μελέτη για την Όπερα, τη Βιβλιοθήκη και το Πάρκο έχει φέρει εις πέρας το ελληνικό αρχιτεκτονικό γραφείο Betaplan των Ιωάννη Βεντουράκη και Παναγιώτη Ταβανιώτη. Η ανάπλαση του φαληρικού όρμου αφορά έκταση 760 στρεμμάτων και προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη «βύθιση» της παραλιακής λεωφόρου και την ενοποίηση του όλου χώρου με την έκταση του παλαιού Ιπποδρόμου.
Το Πάρκο «Σταύρος Νιάρχος» θα καταλαμβάνει το 85% της συνολικής υπό διαμόρφωση έκτασης στον Ιππόδρομο, ενώ τα κτίρια της Εθνικής Βιβλιοθήκης και της Λυρικής Σκηνής θα καλύπτουν το 15%. Το Πάρκο θα οδηγεί σταδιακά σε λόφο ύψους 32 μέτρων και κάτω από αυτό τα δύο κτίρια της Εθνικής Βιβλιοθήκης και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής θα ενώνονται σε μια ενιαία δομή με γυάλινη πρόσοψη, με συνδετικό κρίκο την «Αγορά», έναν υπαίθριο χώρο συνάντησης, που θα αποτελεί παράλληλα κοινή πύλη εισόδου προς τη Βιβλιοθήκη και τη Λυρική Σκηνή.
Στο έργο περιλαμβάνεται και η «πράσινη οροφή» της Βιβλιοθήκης και της Λυρικής Σκηνής, η οποία θα μειώσει σημαντικά τις απαιτήσεις κλιματισμού των κτιρίων, και η φωτοβολταϊκή στέγη, που θα παράγει ενέργεια για τις ανάγκες των δύο κτιρίων.
Τι αναφέρει η μελέτη της Boston Consulting Group
Το έργο, συνολικού κόστους 566 εκατ. ευρώ (το ίδρυμα έχει χρηματοδοτήσει και τις μελέτες για την ανάπλαση, που θα χρηματοδοτηθεί από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αττικής), πραγματοποιείται σε έκταση γης που ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο και η λειτουργία και διαχείριση του Κέντρου θα περιέλθουν εξ ολοκλήρου σε αυτό.
Μελέτη του οικονομικού και κοινωνικού αντίκτυπου του έργου της Boston Consulting Group εκτιμά ότι το έργο θα δώσει ετήσια απασχόληση σε 1.500-2.400 άτομα κατά την κατασκευή του και 1 δισ. ευρώ βραχυπρόθεσμης και μεσοπρόθεσμης οικονομικής δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένων των άμεσων κατασκευαστικών δαπανών. Η λειτουργία του Κέντρου αναμένεται να αποφέρει στην οικονομική δραστηριότητα της ευρύτερης περιοχής 160 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Η ανάπλαση της περιοχής του Φαλήρου, του έργου, δηλαδή, που αφορά τον περιβάλλοντα χώρο του Κέντρου Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος», περιλαμβάνει και τον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για την κατασκευή της κεντρικής προβλήτας, που αποτελεί ακόμα ένα εμβληματικό στοιχείο του όλου project.
Έτσι, θα καταστεί δυνατή η αίτηση για ένταξη στη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Ακόμα, στο project της ανάπλασης εντάσσεται η μεταφορά-μετατόπιση αλλά και η κάλυψη τμήματος της παραλιακής λεωφόρου (βύθιση), καθώς και έργο αντιπλημμυρικής «οχύρωσης» περιοχών των εμπλεκόμενων δήμων Καλλιθέας και Μοσχάτου.
 
Δείτε φωτό από την έναρξη των εργασιών στη μεγάλη ανάπλαση στο Δέλτα Φαλήρου!
26-12-2011
print_mail.png

adbebe9d25_snfcc_park3.jpg
Ξεκίνησαν την Τρίτη οι εργασίες εκσκαφής στο χώρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), προκειμένου να προετοιμαστεί ο χώρος για την κατασκευή των έργων.
Πατήστε πάνω στην κάθε φωτό για να την δείτε σε μεγάλη ανάλυση
 
3 milliarden euro werden 2012 in verschiedenen regionen makedonies,eipirus und thrakiens investiert.

Βόρεια Ελλάδα: 3 δις για έργα μέσα στο 2012
02-01-2012
print_mail.png

6a1cc622aa_makedonia_map.jpg
Με άξονα την Εγνατία οδό, από Ηπειρο μέχρι Θράκη, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων υλοποιεί και έχει προγραμματίσει για τη νέα χρονιά ένα σύνολο έργων που αγγίζουν τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Στόχος είναι η κάλυψη μιας σειράς από κρίσιμες υποδομές και ταυτόχρονα η απορρόφηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, είτε σε τομεακό είτε σε περιφερειακό επίπεδο. Εργα - «σημαίες» είναι το μετρό της Θεσσαλονίκης, τα έργα στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας, ο εκσυγχρονισμός των αεροδρομίων και των οδικών αξόνων, σε συνδυασμό με τα αντιπλημμυρικά.
«Με τα έργα αυτά ολοκληρώνονται οι βασικές αναπτυξιακές υποδομές στη Βόρεια Ελλάδα, με άξονα την Εγνατία oδό. Εκτός από το γεγονός ότι παρέχουμε ταχύτητα και ασφάλεια στις μετακινήσεις, συμβάλλουμε έτσι και στην ανάπτυξη των περιοχών, στη δημιουργία θέσεων απασχόλησης και στην ενίσχυση των εισοδημάτων, όπως και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας της Βόρειας Ελλάδας», επισήμανε ο υφυπουργός, Γιάννης Μαγκριώτης.
Μόνο από το υπουργείο, σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη, στη Βόρεια Ελλάδα βρίσκονται σε εξέλιξη έργα προϋπολογισμού 2,83 δισ. ευρώ, το 2011 δημοπρατήθηκαν έργα προϋπολογισμού 680 εκατ. ευρώ και είναι ώριμα για δημοπράτηση έργα προϋπολογισμού 1,87 δισ. ευρώ. Ολα αυτά θα είναι σε εξέλιξη μέσα στο 2012.
Δημοπρατήθηκαν
Συνολικά 40 έργα δημοπρατήθηκαν εντός του 2011 από το υπουργείο (680 εκατ. ευρώ). Τα περισσότερα έχουν δρομολογηθεί και υλοποιούνται, ενώ οι εργασίες θα εξελίσσονται το νέο έτος.
Σε αυτά περιλαμβάνεται το νέο κτίριο του ΙΤΣΑΚ στη Θεσσαλονίκη και η αποκατάσταση ζημιών και επέκταση του κτιρίου του CEDEFOP, οι επεμβάσεις στο δικαστικό μέγαρο της Θεσσαλονίκης, ώστε να αποκατασταθούν τα κατεστραμμένα τμήματα από την έκρηξη που είχε γίνει, αλλά και επεμβάσεις στις δικαστικές φυλακές Διαβατών και στο γενικό κατάστημα κράτησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Στα δημοπρατημένα έργα περιλαμβάνεται ο καθαρισμός των ρεμάτων της ανατολικής Θεσσαλονίκης, το ρέμα Θέρμης, η συντήρηση του τμήματος από τον κόμβο Λαχαναγοράς μέχρι το Κλειδί, η συντήρηση του παράπλευρου οδικού δικτύου του αυτοκινητόδρομου Πυργετός - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη, εργασίες για τη σήμανση, την ασφάλεια και τον ηλεκτροφωτισμό στο τμήμα Κλειδί - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι και στο παράπλευρο δίκτυο του τμήματος Πυργετός - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη, η αντικατάσταση των κιγκλιδωμάτων στις γέφυρες Αξιού, Λουδία και Γαλλικού, ο καθαρισμός ρείθρων και ερεισμάτων από φερτές ύλες και έργα πρασίνου στα τμήματα Κλειδί - Θεσσαλονίκη και ανισόπεδος κόμβος Χαλάστρας - Εύζωνοι, καθώς και στο παράπλευρο δίκτυο Πυργετός - Θεσσαλονίκη, αλλά και οι επισκευές στις φθορές και τις βλάβες των γεφυρών του Αξιού.
Για τους κάθετους άξονες της Εγνατίας δημοπρατήθηκαν τα τμήματα Αρδάνιο - Μάνδρα (Αρδάνιο - Ορμένιο), Φλώρινα - Νίκη (Κοζάνη - Φλώρινα - Νίκη), μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Λαγκαδά - Λαχανά και Στρυμονικού - Χριστού (Δερβένι - Σέρρες - Προμαχώνας) και Κορομηλιά - Κρυσταλλοπηγή (Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή).
Δημοπρατήθηκε επίσης η βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη - Πολύγυρος (τμήμα Θέρμη - Γαλάτιστα) και το τμήμα Σωζόπολη - Μουδανιά.
Στις δημοπρατήσεις περιλαμβάνεται και η αντικατάσταση παλιών αγωγών ύδρευσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (27 χλμ.) και σειρά έργων της ΕΥΑΘ.
Επίσης, δημοπρατήθηκε η εφαρμογή του προγράμματος αποχιονισμού και για το 2012 στις παράπλευρες οδούς του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ και στα δύο ρεύματα, στο τμήμα Αθηνών - Θεσσαλονίκης από τον ανισόπεδο κόμβο Σούρπης ώς τον Ευαγγελισμό, από το Κλειδί μέχρι τη Θεσσαλονίκη, από την έξοδο προς Ευζώνους μέχρι τα σύνορα Ελλάδας - FYROM και στους παράπλευρους δρόμους του ΠΑΘΕ από Σκοτίνα μέχρι Θεσσαλονίκη.
Προχωρούν τα έργα αποκατάστασης ζημιών λόγω πλημμυρών στα οδικά τμήματα: Ολυμπιάδος - Στρατωνίου, Πλανών - Γοματίου και Μεγάλης Παναγιάς - Πλανών του επαρχιακού οδικού δικτύου της Χαλκιδικής.
Δημοπρατήθηκε η δημιουργία της γαστρεντερολογικής κλινικής του νοσοκομείου «Γ. Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, αλλά και σχολεία (Δημοτικό Μενεμένης, 1ο Δημοτικό Ευκαρπίας, 11ο Δημοτικό Αμπελοκήπων, Νηπιαγωγείο Αδριανής Δράμας, Νηπιαγωγεία Μυριόφυτου και Ευκαρπίας Κιλκίς, αλλά και Γιαννιτσών Πέλλας).
Επίσης δημοπρατήθηκαν παρεμβάσεις στα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Καβάλας, η αποπεράτωση του φράγματος Τριανταφυλλιάς στη Φλώρινα, επεμβάσεις στο Τελωνείο Ευζώνων, 80 εργατικές κατοικίες στην Κυρά Καλή Γρεβενών και 42 στον οικισμό Γιαννιτσά ΙΙΙ.
Εκτελούμενα ή σε ανάθεση
Εξαιρετικά μεγάλος είναι και ο αριθμός των έργων που κατασκευάζονται ή είναι σε διαδικασία ανάθεσης, που σημαίνει ότι εντός του 2012 θα αρχίσει η κατασκευή τους.
Στην Κεντρική και Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη τέτοια έργα είναι:
- Μετρό Θεσσαλονίκης (1.269.862.711 ευρώ). Προβλεπόμενη ημερομηνία περαίωσης: 2015.
- Επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 (μετά παραλλήλου τροχοδρόμου) του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης (167 εκατ. ευρώ). Αντιμετωπίζονται τα θέματα λόγω ανάγκης αναβάθμισης και του υφιστάμενου τμήματος του αεροδρομίου σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της σηματοδότησης ολόκληρου του αεροδιαδρόμου.
- Σύνδεση 6ου προβλήτα λιμανιού Θεσσαλονίκης με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία οδό (76 εκατ. ευρώ).
- Κάθετος άξονας Εγνατίας Αρδάνιο - Ορμένιο. Τμήμα Μάνδρα - Ψαθάδες (52 εκατ. ευρώ) και τμήμα Αρδάνιο - Μάνδρα (κατασκευάζεται με 51,2 εκατ. ευρώ και ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2014).
- Κάθετος άξονας Κομοτηνή - Νυμφαία (89 εκατ. ευρώ).
- Κάθετος άξονας Θεσσαλονίκη - Σέρρες - Προμαχώνας, τμήμα Δερβένι - Λαχανάς (30 χλμ., 76 εκατ. ευρώ).
- Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και Χώροι Στάθμευσης και Αναψυχής Εγνατίας οδού: Σε εξέλιξη τα τρία ζεύγη ΣΕΑ σε Ελευθεροχώρι, Σώστη και Αρδάνιο (δημοπρατήθηκαν ένας ΣΕΑ στο Σώστη και ένας στο Αρδάνιο με 5,6 εκατ. ευρώ). Στις αρχές Δεκεμβρίου έγιναν άλλοι τέσσερις διαγωνισμοί για ΣΕΑ σε Περιστέρι - Ταξιάρχη, Σιάτιστα - Πολύμυλο, Ωραιόκαστρο και Καρβάλη. Αποδόθηκαν σε χρήση δέκα χώροι στάθμευσης και αναψυχής, που καλύπτουν μεγάλα τμήματα του αυτοκινητόδρομου.
- Εκβάθυνση λιμανιού Αλεξανδρούπολης (18,6 εκατ. ευρώ).
- Νέος αεροσταθμός Αλεξανδρούπολης (ολοκλήρωση πύργου ελέγχου).
- Λιμάνι Καβάλας: κρηπιδώματα (17 εκατ. ευρώ), μώλος (7,6 εκατ. ευρώ).
- Τμήμα Σιδηρόκαστρο (Κάτω Αμπέλα) - ανισόπεδος κόμβος Πετριτσίου (9 χλμ., 37 εκατ. ευρώ).
- Αποκατάσταση ζημιών λόγω πλημμυρών στα οδικά τμήματα Ολυμπιάδος - Στρατωνίου, Πλανών ? Γοματίου και Μεγάλης Παναγιάς ? Πλανών (1.217.556 ευρώ).
- Αποκατάσταση ζημιών του κτιριακού συγκροτήματος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού CEDEFOP στη Θεσσαλονίκη (υπογράφηκε η σύμβαση με 2,1 εκατ. ευρώ).
- Αντιπλημμυρικά: ρέμα Πολίχνης (5,2 εκατ. ευρώ), καθαρισμός ρεμάτων δυτικής Θεσσαλονίκης (415.236 ευρώ, ολοκληρώνεται το Μάρτιο του 2013), καθαρισμός ρεμάτων ανατολικής Θεσσαλονίκης (333.511 ευρώ, ολοκληρώνεται το Μάιο του 2013).
Στη Δυτική Μακεδονία εκπονείται η μελέτη αρδευτικών δικτύων πεδιάδας Φλώρινας (2 εκατ. ευρώ) και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2012.
Στην Ηπειρο και τη Δυτική Ελλάδα ξεχωρίζει η αναβάθμιση του αεροδρομίου των Ιωαννίνων, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας, η εθνική οδός Ηγουμενίτσας - Πρέβεζας (βελτίωση πέντε τμημάτων), η παράκαμψη Αρτας - Φιλιππιάδας (απομένουν ορισμένες τελικές εργασίες) και αρδευτικά έργα στην περιοχή της Αρτας.
 
Zurück
Oben