Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
hellenikon

am_elliniko_12.01.2012_1_lg.jpg


am_elliniko_12.01.2012_3_lg.jpg


am_elliniko_12.01.2012_4_lg.jpg


am_elliniko_12.01.2012_5_lg.jpg




alimos

am_elliniko_12.01.2012_2_lg.jpg


peristeri

am_peristeri_12.01.2012_lg.jpg


ay marina

am_haidari_12.01.20112_lg.jpg


http://www.ametro.gr

Στην Αθήνα τα έργα προχωράνε...εδώ σε μας στην «επαρχία» όλο και κάποιο στραβό γίνεται.



Ιπποκράτης
 
Στην Αθήνα τα έργα προχωράνε...εδώ σε μας στην «επαρχία» όλο και κάποιο στραβό γίνεται.



Ιπποκράτης

proxorave ala..

Μετρό Αθήνας: κατατέθηκε στη Βουλή η σύμβαση Siemens, η λειτουργία των επεκτάσεων πάει για το 2013:facepalm:

Κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή και ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Οικονομικών η συζήτηση για την επικύρωση της σύμβασης μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και της εταιρείας Siemens για το σύστημα σηματοδότησης των νέων επεκτάσεων του Μετρό Αθήνας, που αφορά επτά νέους σταθμούς.

Πρόκειται για το σταθμό του Χαϊδαρίου στη γραμμή 3, ενώ στη γραμμή 2 πρόκειται για δύο σταθμούς δυτικά (Περιστέρι και Ανθούπολη) και τέσσερις σταθμούς νότια (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό).
 
Καλά νέα!!!
Οι εργασίες εκσκαφών βαίνουν καλώς, πάνω απο 9 μπουλτνόζες, 6 εκσκαφείς και 10 μεγάλα φορτηγά μεταφοράς των μπαζών δουλεύουν στο φουλ αυτή τη στιγμή, οι εκσκαφές γίνονται σε μία τεράστια έκταση απο την βάση της εσπλανάδας στην Συγγρού μέχρι το τέλος της Καλλιθεας στις Τζιτζιφιές...


xxc008.jpg


xxc007.jpg


xxc006.jpg


xxc005.jpg


xxc004.jpg


xxc002.jpg


xxc001.jpg

__________________
 
Πίστα Formula 1 στον Πειραιά: εξαιρετική η πρόταση λέει ο ΟΛΠ, πρόταση για σύσταση εταιρείας
30-01-2012
print_mail.png

f00137dd31_formula1_patra2.jpg
Ως μια εξαιρετική πρόταση που δίνει μια τελείως διαφορετική διάσταση στην υπόθεση της ανάπλασης των λιπασμάτων στη Δραπετσώνα, χαρακτήρισε την ιδέα να δημιουργηθεί εκεί πίστα για αγώνες formula-1 ο πρόεδρος του ΟΛΠ. Ο κ.Γ.Ανωμερίτης μετά τη συνάντησή του με το δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας κ.Λ.Τζανή έκανε ένα βήμα παραπέρα και πρότεινε να συσταθεί μια εταιρεία ειδικού σκοπού για να προχωρήσει την συγκεκριμένη επενδυτική πρόταση.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο δημαρχείο Κερατσινίου παρουσιάστηκε το σχέδιο κατασκευής της πίστας το οποίο στηρίζεται σε μελέτη του αρχιτέκτονα Θανάση Παπαθεοδώρου. Εκεί συμφωνήθηκε να προωθηθεί το project προς τα συναρμόδια υπουργεία, τη FIA (τη διεθνή ομοσπονδία αγώνων αυτοκινήτου) και τους συνιδιοκτήτες της πρώην βιομηχανικής περιοχής των Λιπασμάτων.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας σημείωσε πως πρόκειται για μια πρόταση που ξεπερνά τα όρια του δήμου και αφορά την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά και υποστήριξε ότι το έργο είναι βιώσιμο, φιλικό προς το περιβάλλον -αφού θα προβλεφθεί η δημιουργία πάρκου 250 στρεμμάτων- και κοινωνικά ανταποδοτικό καθώς θα δημιουργηθούν περίπου 3.500 θέσεις εργασίας.
Υπενθυμίζεται ότι η αδόμητη σήμερα έκταση που καταλάμβανε το παλαιό εργοστάσιο, ανήκει κατά το μεγαλύτερό της μέρος στην Εθνική Τράπεζα, τον ΟΛΠ και την BP, ενώ την τελευταία εικοσαετία έχουν δει το φως της δημοσιότητας διάφορα σχέδια αξιοποιήσής της χωρίς να έχει υλοποιηθεί κάποιο από αυτά
 
Ανάπλαση Φαληρικού Όρμου: παρουσιάστηκε στη Βουλή το μεγάλο έργο, ετοιμάζεται η δημοπράτηση
02-02-2012
print_mail.png

3921ff32b0_faliro.jpg
Στην μεγάλη ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος κος Σηφουνάκης μιλώντας στην ολομέλεια της Βουλής. Όπως είπε γίνεται αγώνας δρόμου για να προλάβουμε τους χρόνους και το έργο να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ. Η εκτίμηση για τον τελικό προϋπολογισμό του έργου είναι πως θα κυμανθεί περίπου στα 200 εκατομμύρια ευρώ.

Το έργο της μεταμόρφωσης του Φαληρικού Όρμου θα είναι το μεγαλύτερο έργο ανάπλασης των τελευταίων δεκαετιών στο λεκανοπέδιο. Με την λειτουργία του το πάρκο θα συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής σ? όλο το λεκανοπέδιο. Οι μελέτες τρέχουν προκειμένου να ολοκληρωθούν και καθημερινά εργάζονται συντονισμένα δέκα επιμέρους γραφεία που εξειδικεύουν την μελέτη Piano.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΦΑΛΗΡΟΥ
Πριν 1,5 χρόνο ζητήθηκε η συνδρομή του Ιδρύματος Νιάρχου ως χορηγού προκειμένου να εκπονηθεί η μελέτη ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου από τον γνωστό Αρχιτέκτονα Renzo Piano.
Το Ίδρυμα ανταποκρίθηκε και ζητήθηκε, η μελέτη να εκπονηθεί από τον γνωστό Αρχιτέκτονα γιατί είχε ολοκληρώσει ο ίδιος την μελέτη και το master plan για την ανέγερση της Νέας Εθνικής Βιβλιοθήκης και του κτιρίου της Όπερας στον χώρο του παλαιού Ιπποδρόμου. Αυτό έγινε πραγματικότητα μετά από ένα μήνα όταν αποδέχτηκε την ανάθεση της μελέτης.

Έξι μήνες αργότερα παρουσιάστηκε το master plan και η προμελέτη ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου. Όπως ανάφερε ο Υφυπουργός η μελέτη εντυπωσίασε και από τότε ξεκίνησε ο αγώνας για να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ. Έτσι ζητήθηκε από τον Piano να παραδώσει την δόμηση που προβλέπεται συνολικά στα περίπου 600 στρέμματα του χώρου.

Κατόπιν ψηφίστηκε ο Ν. 3843, που προβλέπει 2.500 m2 νέα δόμηση και κάλυψη 5.500 m2 . Με την ολοκλήρωση της μελέτης παρουσιάστηκε, ενώ ο μελετητής
ανέλυσε την φιλοσοφία της μελέτης. Η οριστική μελέτη περιελάμβανε επιπροσθέτως 3 προβλήτες στην θάλασσα, με αναψυκτήρια και εστιατόρια και κάλυψη δραστηριοτήτων στις ενότητες φύση, πολιτισμός, αθλητισμός με ειδικές εικαστικές υπαίθριες κατασκευές.

Για την ωρίμανση του έργου -απαιτήθηκε και μετά την διαβούλευση επί της μελέτης Στρατηγικής Περιβαλλοντικής Εκτίμησης -η ανάγκη βιώσιμης λειτουργιάς του πάρκου και να καλύπτονται οι δαπάνες λειτουργίας και συντήρησης του.

Έτσι προέκυψε αύξηση Σ.Δ. από 2.500 m2 στις 4.000 m2 που ενσωματώνει και τις κατασκευές επί των προβλητών και ανάλογη αύξηση στην κάλυψη από 5.500 m2 σε 8.600 m2 και για τις υπαίθριες δραστηριότητες με κιόσκια και την ενεργειακή εξυπηρέτηση με μηδενική δόμηση και κάλυψη 6.400 m2.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ
Αυτή την εποχή είμαστε σε φάση ολοκλήρωση για τα τεύχη δημοπράτησης του έργου ενώ θα ακολουθήσει μέσα στο έτος εφόσον όλα ολοκληρωθούν ομαλά ο διαγωνισμός για την ανάθεση της κατασκευής του έργου. Με την ολοκλήρωση του το έργο θα γίνει αυτόματα η βιτρίνα της Αθήνας ενώ (για τους ταξιδεμένους) θα θυμίζει κατά πολύ την μεταμόρφωση της ακτής της πόλης της Βαρκελώνης που μετά από την παρέμβαση αυτή είδε τον τουρισμό της να εκτοξεύεται και την ποιότητα των κατοίκων να αλλάζει προς το καλύτερο.
 
Νέο Γήπεδο ΑΕΚ: ανοίγει ο δρόμος της κατασκευής του γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια
02-02-2012
print_mail.png

26e4804adf_aek-gipedo.jpg
Το σημαντικότερο βήμα για να γίνει το όνειρο των φίλων της ΑΕΚ πραγματικότητα και να μην ξανακουστεί το κλισέ: «Γήπεδο στη Ν. Φιλαδέλφεια», έγινε χθες στη Βουλή. Με επικεφαλής τον Γιάννη Βούρο 82 βουλευτές κατέθεσαν τροπολογία για τους εμπορικούς χώρους.
Στην περίπτωση, λοιπόν, που θα κατασκευαστεί το γήπεδο θα επιτρέπεται στον χώρο της Νέας Φιλαδέλφειας να δημιουργηθούν βοηθητικές εγκαταστάσεις (εντευκτήρια, αίθουσες εξυπηρέτησης των μέσων ενημέρωσης, χώροι εστίασης, παιδότοπος, εκθεσιακοί χώροι κ. ά.), αλλά και χώροι εμπορικής εκμετάλλευσης (καφέ, εμπορικά καταστήματα, συνεδριακό κέντρο, πολυκινηματογράφος, χώρος ψυχαγωγίας και αναψυχής κ. λπ.), χωρίς εφαρμογή των περιορισμών του άρθρου 3 του Κτιριοδομικού Κανονισμού.
Η συγκεκριμένη τροπολογία αναμένεται να ψηφιστεί σήμερα μέσα στο Νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής. Στην περίπτωση που περάσει, θα κάνει το εγχείρημα του γηπέδου της ΑΕΚ ακόμα πιο ελκυστικό για οποιονδήποτε επενδυτή θελήσει να εμπλακεί.
Εν τω μεταξύ, η αδυναμία του ορκωτού λογιστή να βρεθεί στη χθεσινή νέα συνάντηση της μετοχικής ομάδας του 2004, μετέθεσε για σήμερα τις εξελίξεις. Εξάλλου, ενόψει της αυριανής Γ. Σ. δύο ονόματα ακούγονται για τη θέση του προέδρου. Είναι των Ανδρέα Δημητρέλου και Χρήστου Κωστή.
 
Λιμάνι Πειραιά: νέες υποδομές για την προσέλκυση της κρουαζιέρας
02-02-2012
print_mail.png

677ab0158e_cruiseship.jpg
Με το Προεδρείο του ΣΕΕΝ υπό τον Αντιπρόεδρο του κ. Ανδρέα Στυλιανόπουλο συναντήθηκε η Διοίκηση του Ο.Λ.Π. Α.Ε. υπό τον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο του Οργανισμού κ. Γιώργο Ανωμερίτη.
Η συνάντηση η οποία έγινε σε άριστο πνεύμα συνεργασίας, τόσο για τα θέματα της ακτοπλοΐας, όσο και για τα θέματα κρουαζιέρας κατέληξε σε συγκεκριμένα βήματα συνεργασιών για την προετοιμασία κυρίως της επόμενης τουριστικής περιόδου, η οποία ξεκινάει για τη λιμενική επιβατική βιομηχανία την 1η Απριλίου.
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. ενημέρωσε τη ΣΕΕΝ για την εξέλιξη των έργων υποδομών και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο λιμάνι του Πειραιά και κυρίως:
1. Τη δημιουργία εντός του 2012 δύο νέων Επιβατικών Σταθμών Κρουαζιέρας στην Ακτή Θεμιστοκλέους (5.600 τ.μ.) και στην Ακτή Μιαούλη (3.200 τ.μ.) οι οποίοι μαζί και με τον υπάρχοντα Επιβατικό Σταθμό Αγίου Νικολάου, καθιστούν τον Πειραιά πλήρη σε χώρους υποδοχής και εξυπηρέτησης επιβατών για τα επόμενα χρόνια.
2. Την κατασκευή δύο νέων θέσεων ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων στην Ακτή Μιαούλη.
3. Την ανάθεση μελέτης μέσω ΕΛΙΜΕ των δυνατοτήτων εξυπηρέτησης χειμερινής κρουαζιέρας.
4. Τη διασύνδεση κοινών υπηρεσιών για το home porting μεταξύ Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» και Λιμένος Πειραιά.
5. Νέο σύστημα καθορισμού ελλιμενισμού βάσει 18μήνου προειδοποιήσεως (berth allocation).
6. Τη διατήρηση σταθερών τιμολογίων για τα έτη 2013-2016 για την κρουαζιέρα.
7. Την ανάληψη από θυγατρική του Ο.Λ.Π. Α.Ε. με προγραμματικές συμβάσεις υπηρεσιών και έργων άλλων λιμένων κρουαζιέρας.
8. Τη διάθεση χώρων για γραφεία των εταιριών εντός των επιβατικών σταθμών.
9. Τη λειτουργία μέχρι τον Απρίλιο, του πλήρους δικτύου συλλογής αποβλήτων πλοίων μέσα από το νέο δίκτυο λυμάτων, το οποίο ολοκληρώθηκε.
10. Τον τριπλασιασμό των Πυλών X-rays σε όλους τους Σταθμούς.
11. Την ανακατανομή των εκπτώσεων που χορηγήθηκαν για το 2012 βάσει νέου τρόπου υπολογισμού για ομάδες εταιριών, πρόταση την οποία ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. θα εξετάσει εντός του Φεβρουαρίου και
12. Την ανακατανομή των θέσεων ταξί και πούλμαν με χωροθέτηση διαδρόμων πεζών για τα διερχόμενα groups επιβατών.
Τέλος, ο κ. Γιώργος Ανωμερίτης υπενθύμισε ότι για την ακτοπλοΐα, ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. αποφάσισε το «πάγωμα» όλων των τιμολογίων για το 2012 και ότι μέσα από το πρόγραμμα επενδύσεων θα διατεθεί κάθε κονδύλι το οποίο θα βελτιώνει την ασφάλεια επιβατών και πλοίων και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους χώρους του λιμένα. Και οι δύο πλευρές μετά το τέλος της συνεργασίας τους εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τη δημιουργική τους συνεργασία.
 
Greekleon kannst du die letzten drei kurz übersetzen oder so? Bei mir kommen nur Vierecke anstatt Buchstaben.

Hat das Problem sonst noch jemand?
 
Zurück
Oben