Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechische Bauprojekte

  • Ersteller Ersteller El Greco
  • Erstellt am Erstellt am
ΓΕΦΥΡΑ ΤΣΑΚΩΝΑΣ

Στην Ελλάδα μια από τις μεγαλύτερες τοξωτές γέφυρες του κόσμου (φωτογραφίες)

Εντός του 2014 θα δοθεί στην κυκλοφορία η νέα μεγάλη γέφυρα στην Τσακώνα, στα όρια των νομών Μεσσηνίας – Αρκαδίας, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, που επισκέφθηκε τα οδικά έργα στην Πελοπόννησο.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης δηλωσε, επίσης, ότι μέσα σε λίγους μήνες θα παραδοθεί και το τμήμα αυτοκινητόδρομου από το Λεύκτρο – μέχρι τη Σπάρτη, μήκους 47 χλμ, καθώς προωθείται στη Βουλή η αναθεωρημένη σύμβαση.
Με την παράδοση του νέου τμήματος θα ευνοηθεί, είπε, η τουριστική ανάπτυξη στην ευρύτερη περιοχή της Λακωνίας.

Αναφερόμενος στη γέφυρα Τσακώνας,η οποία δημιουργήθηκε για την γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης του 2003, ο υπουργός Μεταφορών επισήμανε ότι είναι η δεύτερη στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος,
μετά τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίουκαι συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως. Αποτελείται από δύο ακρόβαθρα και ένα μεσόβαθρο. Το άνοιγμα των 300μ. γεφυρώνεται εν μέρει (40 μ.)
με προεντεταμένο φορέα και το υπόλοιπο του ανοίγματος (260μ.) καλύπτεται με 2 χαλύβδινα τόξα, από τα οποία αναρτάται το σύμμεικτο κατάστρωμα της γέφυρας. Η γέφυρα Τσακώνας,η κατασκευή της οποίας ξεκίνησε το 2008,
θα κοστίσει συνολικά περίπου 19 εκατ. ευρώ.
???? ?????? ??? ??? ??? ??????????? ??????? ??????? ??? ?????? (???????????) | ???????? , ?????????? | ????????


 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
TSAKONA-04.jpg

TSAKONA-01.jpg


TSAKONA-02.jpg


TSAKONA-03.jpg


27-172654tsakonas.JPG


D57A24EE19DF95D7376979281901C61C.jpg
 
2015 wird der neu Flughafen von Ioannina fertig sein.

[h=2]Χρυσοχοϊδης: Το 2015 το Αεροδρόμιο Ιωαννίνων σύγχρονο, μεγάλο αεροδρόμιο[/h]
5e13cd6cf19180bd26ca07421337402d_XL.jpg

???????????: ?? 2015 ?? ?????????? ????????? ????????, ?????? ??????????

Fast fertig ist auch der neue Flughafen von Paros. Syros bekommt auch einen neuen.

[h=2]Χρυσοχοϊδης: Ολοκληρώνεται το έργο στο Αεροδρόμιο Πάρου, έρχεται έργο στο Αεροδρόμιο Σύρου[/h]
???????????: ????????????? ?? ???? ??? ?????????? ?????, ??????? ???? ??? ?????????? ?????

In Kreta wird auch ein neuer gebaut. :)

[h=2]Χρυσοχοΐδης: το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι μια από τις μεγαλύτερες δημόσιες επενδύσεις στην Ελλάδα μετά την κρίση[/h]
???????????: ?? ??? ?????????? ??? ??????? ??? ??? ??? ??????????? ???????? ?????????? ???? ?????? ???? ??? ?????

- - - Aktualisiert - - -

Neuer Flughafen von Heraklion.

Παράταση στον διαγωνισμό για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης έως τις 10 Σεπτεμβρίου έδωσε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, προκειμένου να υποβάλουν σχόλια οι ενδιαφερόμενες κατασκευαστικές εταιρίες.

Όπως αναφέρεται σε απόφαση που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια», «εν όψει του πολύπλοκου χαρακτήρα του υπό δημοπράτηση έργου παραχώρησης κρίνεται ότι απαιτείται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την υποβολή σχολίων εκ μέρους των ενδιαφερομένων».

Στο υπουργείο Υποδομών επικρατεί ενθουσιασμός, καθώς κορυφαίες ξένες και ελληνικές κατασκευαστικές έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για πιθανή συμμετοχή στον διαγωνισμό του νέου έργου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τεύχη δημοπράτησης έχουν λάβει η ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ, J&P ΑΒΑΞ, METKA και η VINCI, ενώ οι ελληνικές τεχνικές εταιρείες έχουν «χτίσει» συμπράξεις με ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή και διαχείριση αερολιμένων, όπως η ACS, Corporacion America, Bouygues και Airport de Paris.

Η μεγάλη έκπληξη, όμως, ήρθε από την Κίνα, καθώς η κρατική China State Construction Engineering Corporation (CSCEC) ζήτησε πρόσβαση στα στοιχεία του έργου, εγκαινιάζοντας κι επίσημα το ενδιαφέρον του Πεκίνου για τις αερομεταφορές.

Το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης καθώς και Μελέτη, Κατασκευή και Χρηματοδότηση των οδικών του συνδέσεων» εκτιμάται ότι θα κοστίσει μεταξύ 700 και 900 εκατ. ευρώ. Η δημόσια συμμετοχή εξετάζεται να προέλθει είτε μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ) είτε μέσω του ΣΕΣ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι κορυφαίο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα της Ευρώπης έχει δηλώσει την υποστήριξή του για το σχέδιο.

Το νέο αεροδρόμιο, το οποίο θα αντικαταστήσει το «Νίκος Καζαντζάκης», θα λειτουργεί με «πλαφόν» στις αεροπορικές χρεώσεις και θα έχει μήκος αεροδιαδρόμου 3,2 χλμ με δυνατότητα επέκτασης στα 3,8 χλμ, εάν αυτό καταστεί απαραίτητο.

Οι προσφορές των κατασκευαστών θα αξιολογηθούν βάσει των ποσοτικών προσφορών, με κριτήρια τον χρηματοοικονομικό έλεγχο, τις τεχνικές προτάσεις και την οικονομική προσφορά, η συμφερότερη οποίων θα κερδίσει το έργο. Το ποσοστό διοίκησης του δημοσίου θα είναι επίσης διαγωνιστικό μέγεθος.

Το «μείγμα» της χρηματοδότησης για το νέο αεροδρόμιο θα είναι τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτών, ο τραπεζικός δανεισμός του παραχωρησιούχου και η συμβολή του δημοσίου.

Τα τέλη και οι χρεώσεις του αεροδρομίου θα ρυθμίζονται με βάση μέγιστο όριο, που θα μπορεί να έχει ο φορέας εκμετάλλευσης από έσοδα από αεροναυτικές δραστηριότητες.

Στον προϋπολογισμό του έργου περιλαμβάνονται οδικά έργα 30 χλμ, εκ των οποίων 20 χλμ που θα συνδέουν το αεροδρόμιο με τον ΒΟΑΚ και 10 χλμ που θα το ενώνουν με τον ΝΟΑΚ.

Με την κατασκευή του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας στο αεροδρόμιο και 4.000 στον τουρισμό της Κρήτης, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών.

6119b1fcc3796ff4b20bb3bcbf974293_L.jpg
 
Das sind ja großartige Neuigkeiten! Dachte schon, die Linie 4 sei "in Gefahr". Weiß man eigentlich, ob noch am Masterplan mit den insgesamt 8 Linien festgehalten wird?

Keine Ahnung. :/

Ich denke schon da die Athener immer mehr die Metro und con benutzen. Mein Vorschlag wäre die Tram auszuweiten.
 
Τα 20 μεγαλύτερα έργα υποδομής της χώρας 11,785 δισ. €
Die 20 größten Bauprojekte des Landes 11,785mrd €

Έργα με τεράστιους προϋπολογισμούς

Από το ypodomes.com έχουμε πολλές φορές παρουσιάσει τα μεγαλύτερα σε κόστος έργα σε κατασκευή. Αυτό όμως συμβαίνει γιατί τα έργα αλλάζουν. Κάποια προστίθενται, κάποια αφαιρούνται από τη λίστα. Με τον Σεπτέμβριο να μας αφήνει είμαστε έτοιμοι να δούμε ποια είναι τα 20 πιο ακριβά έργα στην Ελλάδα και που κατασκευάζονται.

20.Ολοκλήρωση Κάθετου Άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο 155εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
19.Ολοκλήρωση Κάθετου Άξονα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας 185εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2015
18.Ολοκλήρωση Κάθετου Άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή 200εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
17.Μετατροπή Δυτικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης σε Αυτοκινητόδρομο 220εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
16.Ηλεκτρική Διασύνδεση Κυκλάδων με Ηπειρωτικό Σύστημα 240εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
15.Αμβρακία Οδός (Άκτιο-Αμβρακία) 250εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
14.Σιδηροδρομικό έργο ολοκλήρωσης τμήματος Κιάτο-Ροδοδάφνη 275εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
13.Αναβάθμιση διαδρόμου 10-28 Αεροδρόμιο Μακεδονία 300εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
12.Σιδηροδρομικό έργο αναβάθμισης τμήματος Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος 315εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
11.Σιδηροδρομικό έργο ολοκλήρωσης τμήματος Τιθορέα-Δομοκός 415εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2017

Tα 10 μεγαλύτερα έργα υποδομής που κατασκευάζονται αυτή την εποχή στην Ελλάδα είναι τα παρακάτω:

10.Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλάδος Πατρίκιος-Μίκρα 500εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2018
9.Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (Εθνική Βιβλιοθήκη+Λυρική Σκηνή+Πάρκο) 570εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
8. Μετρό Αθήνας: Επέκταση Γραμμής 3 Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο 660εκ.ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2018
7.Αυτοκινητόδρομος Μορέας 1 δις ευρώ: Σε λειτουργία. Συνολική λειτουργία το 2015
6.Ιόνια Οδός 1,1 δις ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016
5.Βασική Γραμμή Μετρό Θεσσαλονίκης 1,1 δις ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2018
4.Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Λειτουργεί. Σε λειτουργία το 2016 το τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα
3.Νέα Λιγνιτική Μονάδα Πτολεμαϊδα 5 1,4 δις ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2017
2.Κεντρική Οδός Ε65 1,4 δις ευρώ: Θα λειτουργήσει το 2016 στο τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα
1. Ολυμπία Οδός 1,5 δις ευρώ: Λειτουργεί το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος, το 2016 σε λειτουργία το τμήμα Πάτρα-Πύργος

Αυτό που παρατηρούμε είναι πως σε αυτή τη χρονική στιγμή τα μεγαλύτερα έργα στη χώρα κυριαρχούνται από τα οδικά, τα σιδηροδρομικά και τα έργα Μετρό. Κάπου μέσα σε όλα αυτά είναι το μεγάλο έργο ανάπλασης του Φαληρικού Δέλτα (Κέντρο Πολιτισμού ΙΣΝ) και το έργο της Νέας Λιγνιτικής Μονάδας της ΔΕΗ.

Στο επόμενο διάστημα, τουλάχιστον για τους επόμενους 6-10 μήνες αυτή η λίστα δεν πρόκειται να αλλάξει και το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι κάποιο μεγάλο οδικό έργο (π.χ το Πάτρα-Πύργος).

Στα υπόλοιπα δεν περιμένουμε σημαντικές αλλαγές, που θα έρθουν από τα τέλη του 2015 και μετά.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
 
Zurück
Oben