Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Großes Gold und Kupfer vorkommen in Ograzhden/MK entdeckt

Zoran

Μακεδоν τ
In Ograzhden, zwischen den Dörfern Ilovitsa und Schutka in der Gemeinde Bosilovo, wurde ein Gold und Kupfer vorkommen entdeckt, dass laut Experten 4,5 mal so groß sein soll wie in dem Bergwerk Budzim.
Man redet von einer möglichen Investition von über 700 Mio. Euro, welche somit die größte Investition in MK wäre.

Огромни количини злато пронајдени под Огражден
Недела, 11 Март 2012 09:45
??????? ???????? ????? ?????????? ??? ????????

Телевизија Сител пренесува дека десетгодишните истражувања на компанијата ФЕЛПС Доџ-Вардар, покажале дека над селата Иловица и Штука во општина Босилово се крие наогалиште кое има околу 4,5 пати повеке руда во споредба со ископот на Бучим.
Првиот човек на општина Босилово за телевизија Сител изјави дека овој проект ќе биде многу значаен за целиот микро регион бидејки се најавува една од најголемите инвестиции од осамостојувањето на државата.

-Ќе се работи за една доста голема инвестиција од некои можеби и 700 милиони евра, мегутоа зборуваме за еден подолг период кога капацитетот би работел оптимално. Тука се очекуваат и голем број вработувања директни,а и секако индиректни, вели Љупчо Колев - градоначалник на општина Босилово

Големи очекувања од отварањето на рудникот имаат и жителите на селата Иловица и Штука. Велат сето ова ќе значи многу за сите, а пред се за младите.

Потенцијалните концесионери веќе подготвиле и физибилити струдија со која гарантираат дека отварањето на рудникот нема да има никакво влијание врз животната средина, посебно врз земјоделските површини од кои во моментов егзистира најголем дел од населението во овој регион.

Junge Junge, Schwein gehabt!

Wären die Vorkommen im Westen entdeckt worden, hätten sie den Albanern gehört und sie hätten endlich mal ihre Lage verbessern können.

Junge Junge, Schwein gehabt!

Wären die Vorkommen im Westen entdeckt worden, hätten sie den Albanern gehört und sie hätten endlich mal ihre Lage verbessern können.

Du meinst in naher Zukunft, sobald sie sich von FYROM abgespalten haben? :schaf:

Heraclius

Bravo, da sieht man, was die Skopskis tatsächlich von Albanern denken. Solange sie ihre Wut kontrollieren können, tun sie auf "Friede-Freude-Eierkuchen" und "Es gibt für alles eine Lösung". Wenn dann jemand in Frage stellt, was für eine Politik eigentlich von diese Regierung gemacht wird, kommen solche Dinge wie "Du (dreckiger) Shiptar".:app:

Respekt! Albaner haben meine Unterstützung sicher!

Bravo, da sieht man, was die Skopskis tatsächlich von Albanern denken. Solange sie ihre Wut kontrollieren können, tun sie auf "Friede-Freude-Eierkuchen" und "Es gibt für alles eine Lösung". Wenn dann jemand in Frage stellt, was für eine Politik eigentlich von diese Regierung gemacht wird, kommen solche Dinge wie "Du (dreckiger) Shiptar".:app:

Respekt! Albaner haben meine Unterstützung sicher!

Und danach ist Griechenland dran. Albaner haben meine Unterstützung sicher!

Das glaube ich nicht. Zugegeben, die letzten Jahrzehnte hatten wir nicht die besten Beziehungen. Man sollte sich allerdings nicht von fremden in die Suppe spucken lassen und dafür 3000 Jahre Koexistenz in den Wind blasen.

Ελλαδα + Shqiperia - 3000 Jahre gemeinsame Geschichte und Zusammenleben.;)

Zurück
Oben