Aktuelles
  • Happy Birthday Balkanforum
    20 Jahre BalkanForum. Herzlichen Dank an ALLE die dieses Jubiläum ermöglicht haben
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Die Amys wollen das wir bei flop 35 einsteigen.
Was meint ihr?

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ
LM: «Είμαστε ανοικτοί για να συμμετάσχει η Ελλάδα στην κατασκευή του F-35»
17:15
22/12/2014





F35_1.jpg
Πρόσκληση για συμμετοχή της Ελλάδας στην κοινοπραξία του stealth μαχητικού 5[SUP]ης[/SUP] γενιάς F-35 απεύθυνε η αμερικανική εταιρεία Lockheed Martin σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο αναφορικά με την μελλοντική δομή της ΠΑ.
Το μήνυμα για την συμμετοχή της Ελλάδας στο πρόγραμμα του F-35 μετέφερε στους Έλληνες δημοσιογράφους ο αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής για την Ν.Α. Ευρώπη την Αφρική και την Ασία για την Lockheed Martin Ντένις Πλέσσας.
Όπως είπε ο Ν. Πλέσσας «η Lockheed Martin είναι έτοιμη να βάλει την Ελλάδα στο πρόγραμμα του κοινού αεροσκάφους προσβολής εάν το θελήσει η Ελλάδα καθώς η option συμμετοχής της εξακολουθεί να ισχύει» ανοίγοντας ουσιαστικά ξανά την πόρτα εισόδου της Ελλάδας στο πιο προηγμένο πρόγραμμα μαχητικού στον κόσμο σήμερα, κάτι που δεν ισχύει για όλες τις χώρες που δεν είναι τώρα στο πρόγραμμα αλλά θέλουν να συμμετάσχουν.
Ο αντιπρόεδρος της αμερικανικής εταιρείας έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στο θέμα της ανάληψης «σημαντικού» όπως είπε κατασκευαστικού έργου από την αμυντική βιομηχανία στο πλαίσιο μιας μελλοντικής ελληνικής παραγγελίας
«Το πλαίσιο της συμμετοχής της Ελλάδας στο F-35 περιλαμβάνει σημαντικό ποσοστό εγχώριου βιομηχανικού έργου, κάτι που σημαίνει ανάσα ζωής για την ελληνική αμυντική βιομηχανία αλλά και το κυριότερο νέες δουλειές», είπε πιο συγκεκριμένα ο Ν. Πλέσσας μιλώντας σήμερα σε συνάντησή που είχε με δημοσιογράφους του αμυντικού ρεπορτάζ.
Όπως πρόσθεσε ο Ν. Πλέσσας σε περίπτωση ελληνικής παραγγελίας το αεροσκάφος θα είναι “απόλυτα customized” δηλαδή θα πρόκειται για έκδοση που θα αφορά ειδικά τις ελληνικές ιδιαίτερες επιχειρησιακές απαιτήσεις καθώς αυτές διαφέρουν από τις αντίστοιχες άλλων χωρών.
Ο Ν. Πλέσσας αποκάλυψε πως για πρώτη φορά η Lockheed Martin παρουσίασε επίσημα το F-35 στην Ελλάδα την περίοδο 2002 με 2003 και η οποία αφορούσε το πλήρες πλαίσιο της βιομηχανικής συνεργασίας , αλλά η ελληνική κυβέρνηση τότε είχε επιφυλαχθεί να δώσει απάντηση.
O αντιπρόεδρος της Lockheed Martin αναφέρθηκε και στο κρίσιμο θέμα εκσυγχρονισμού των μαχητικών αεροσκαφών F-16 της ΠΑ όπου εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πρόοδο του προγράμματος.
Όπως είπε ο ίδιος το ενεργό ραντάρ AESA τύπου SABR της Northrop Grumman που προσφέρει η Lockheed Martin διαφέρει ελάχιστα από το ραντάρ AN/APG-81 AESA- που εξοπλίζει το F-35 υπογραμμίζοντας αφενός το ιδιαίτερα προηγμένο επίπεδο του συστήματος και αφετέρου την ομοιοτυπία στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό σε περίπτωση που η χώρα προχωρήσει και σε παραγγελία των F-35.
Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές του διεθνούς Τύπου η Lockheed Martin είναι σε θέση εάν μια ελληνική παραγγελία δινόταν σε εύλογο χρόνο από σήμερα να παρέδιδε το πρώτο αεροσκάφος το 2021 ενώ οι παραδώσεις θα μπορούσαν να εξελίσσονται με ρυθμό ενός αεροσκάφους το μήνα.
Η πρωτοβουλία αυτή της Lockheed Martin για την επαναφορά της πρόσκλησης για συμμετοχή της Ελλάδας στο διεθνές κονσόρτσιουμ του F-35 θεωρείται πολύ σημαντική καθώς δεν πρόκειται για ένα «ανοικτό» κλαμπ χωρών που διαχωρίζονται το πρόγραμμα για το λόγο ότι τέτοιες προτάσεις γίνονται στοχευμένα σε αξιόπιστους πελάτες και μόνο.
Το γεγονός ότι η αμερικανική εταιρεία προσβλέπει σε μελλοντική συνεργασία για το F-35 και δεδομένου ότι έχει περάσει σημαντικός καιρός από την έναρξη του προγράμματος υποδεικνύει τη μεγάλη σημασία που αποδίδει στην Ελλάδα.
Το διεθνές πρόγραμμα του F-35 χωρίζεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα συμμετοχής σε αυτό. Πρωταρχικός πελάτης είναι η αμερικανική Αεροπορία, το Ναυτικό και οι Πεζοναύτες. Στο level 1 βρίσκεται η Βρετανία, στο level 2 η Ιταλία και η Ολλανδία ενώ στο level 3 η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Δανία, η Νορβηγία, και η Τουρκία. Συνεργαζόμενα κράτη είναι το Ισραήλ και η Σιγκαπούρη.
Σε ότι αφορά τους χρήστες η αμερικανική Αεροπορία πρόκειται να παραλάβει 1763 αεροσκάφη, το Ναυτικό 260 και οι Πεζοναύτες 420. Από τις υπόλοιπες χώρες η Βρετανία έχει υπό παραγγελία 48, η Τουρκία 100, η Νορβηγία 56, η Ολλανδία 35, η Ιταλία 69, το Ισραήλ 75 και η Αυστραλία 72+28.
Αναμφίβολα η ΠΑ με την είσοδό της στο πρόγραμμα εισέρχεται σε μια ομάδα χωρών που θα χρησιμοποιούν το αεροσκάφος για τοα επόμενα τουλάχιστον 35 χρόνια αποκτώντας ένα καθαρόαιμο μαχητικό 5[SUP]ης[/SUP] γενιάς.
 
Die Amys wollen das wir bei flop 35 einsteigen.
Was meint ihr?

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ
LM: «Είμαστε ανοικτοί για να συμμετάσχει η Ελλάδα στην κατασκευή του F-35»
17:15
22/12/2014





F35_1.jpg
Πρόσκληση για συμμετοχή της Ελλάδας στην κοινοπραξία του stealth μαχητικού 5[SUP]ης[/SUP] γενιάς F-35 απεύθυνε η αμερικανική εταιρεία Lockheed Martin σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο αναφορικά με την μελλοντική δομή της ΠΑ.
Το μήνυμα για την συμμετοχή της Ελλάδας στο πρόγραμμα του F-35 μετέφερε στους Έλληνες δημοσιογράφους ο αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής για την Ν.Α. Ευρώπη την Αφρική και την Ασία για την Lockheed Martin Ντένις Πλέσσας.
Όπως είπε ο Ν. Πλέσσας «η Lockheed Martin είναι έτοιμη να βάλει την Ελλάδα στο πρόγραμμα του κοινού αεροσκάφους προσβολής εάν το θελήσει η Ελλάδα καθώς η option συμμετοχής της εξακολουθεί να ισχύει» ανοίγοντας ουσιαστικά ξανά την πόρτα εισόδου της Ελλάδας στο πιο προηγμένο πρόγραμμα μαχητικού στον κόσμο σήμερα, κάτι που δεν ισχύει για όλες τις χώρες που δεν είναι τώρα στο πρόγραμμα αλλά θέλουν να συμμετάσχουν.
Ο αντιπρόεδρος της αμερικανικής εταιρείας έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στο θέμα της ανάληψης «σημαντικού» όπως είπε κατασκευαστικού έργου από την αμυντική βιομηχανία στο πλαίσιο μιας μελλοντικής ελληνικής παραγγελίας
«Το πλαίσιο της συμμετοχής της Ελλάδας στο F-35 περιλαμβάνει σημαντικό ποσοστό εγχώριου βιομηχανικού έργου, κάτι που σημαίνει ανάσα ζωής για την ελληνική αμυντική βιομηχανία αλλά και το κυριότερο νέες δουλειές», είπε πιο συγκεκριμένα ο Ν. Πλέσσας μιλώντας σήμερα σε συνάντησή που είχε με δημοσιογράφους του αμυντικού ρεπορτάζ.
Όπως πρόσθεσε ο Ν. Πλέσσας σε περίπτωση ελληνικής παραγγελίας το αεροσκάφος θα είναι “απόλυτα customized” δηλαδή θα πρόκειται για έκδοση που θα αφορά ειδικά τις ελληνικές ιδιαίτερες επιχειρησιακές απαιτήσεις καθώς αυτές διαφέρουν από τις αντίστοιχες άλλων χωρών.
Ο Ν. Πλέσσας αποκάλυψε πως για πρώτη φορά η Lockheed Martin παρουσίασε επίσημα το F-35 στην Ελλάδα την περίοδο 2002 με 2003 και η οποία αφορούσε το πλήρες πλαίσιο της βιομηχανικής συνεργασίας , αλλά η ελληνική κυβέρνηση τότε είχε επιφυλαχθεί να δώσει απάντηση.
O αντιπρόεδρος της Lockheed Martin αναφέρθηκε και στο κρίσιμο θέμα εκσυγχρονισμού των μαχητικών αεροσκαφών F-16 της ΠΑ όπου εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πρόοδο του προγράμματος.
Όπως είπε ο ίδιος το ενεργό ραντάρ AESA τύπου SABR της Northrop Grumman που προσφέρει η Lockheed Martin διαφέρει ελάχιστα από το ραντάρ AN/APG-81 AESA- που εξοπλίζει το F-35 υπογραμμίζοντας αφενός το ιδιαίτερα προηγμένο επίπεδο του συστήματος και αφετέρου την ομοιοτυπία στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό σε περίπτωση που η χώρα προχωρήσει και σε παραγγελία των F-35.
Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές του διεθνούς Τύπου η Lockheed Martin είναι σε θέση εάν μια ελληνική παραγγελία δινόταν σε εύλογο χρόνο από σήμερα να παρέδιδε το πρώτο αεροσκάφος το 2021 ενώ οι παραδώσεις θα μπορούσαν να εξελίσσονται με ρυθμό ενός αεροσκάφους το μήνα.
Η πρωτοβουλία αυτή της Lockheed Martin για την επαναφορά της πρόσκλησης για συμμετοχή της Ελλάδας στο διεθνές κονσόρτσιουμ του F-35 θεωρείται πολύ σημαντική καθώς δεν πρόκειται για ένα «ανοικτό» κλαμπ χωρών που διαχωρίζονται το πρόγραμμα για το λόγο ότι τέτοιες προτάσεις γίνονται στοχευμένα σε αξιόπιστους πελάτες και μόνο.
Το γεγονός ότι η αμερικανική εταιρεία προσβλέπει σε μελλοντική συνεργασία για το F-35 και δεδομένου ότι έχει περάσει σημαντικός καιρός από την έναρξη του προγράμματος υποδεικνύει τη μεγάλη σημασία που αποδίδει στην Ελλάδα.
Το διεθνές πρόγραμμα του F-35 χωρίζεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα συμμετοχής σε αυτό. Πρωταρχικός πελάτης είναι η αμερικανική Αεροπορία, το Ναυτικό και οι Πεζοναύτες. Στο level 1 βρίσκεται η Βρετανία, στο level 2 η Ιταλία και η Ολλανδία ενώ στο level 3 η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Δανία, η Νορβηγία, και η Τουρκία. Συνεργαζόμενα κράτη είναι το Ισραήλ και η Σιγκαπούρη.
Σε ότι αφορά τους χρήστες η αμερικανική Αεροπορία πρόκειται να παραλάβει 1763 αεροσκάφη, το Ναυτικό 260 και οι Πεζοναύτες 420. Από τις υπόλοιπες χώρες η Βρετανία έχει υπό παραγγελία 48, η Τουρκία 100, η Νορβηγία 56, η Ολλανδία 35, η Ιταλία 69, το Ισραήλ 75 και η Αυστραλία 72+28.
Αναμφίβολα η ΠΑ με την είσοδό της στο πρόγραμμα εισέρχεται σε μια ομάδα χωρών που θα χρησιμοποιούν το αεροσκάφος για τοα επόμενα τουλάχιστον 35 χρόνια αποκτώντας ένα καθαρόαιμο μαχητικό 5[SUP]ης[/SUP] γενιάς.

Denn Schrott Flieger können sie behalten.
 
neuron1.jpg


neuron2.jpg


neuron3.jpg


- - - Aktualisiert - - -

Die Amys wollen das wir bei flop 35 einsteigen.
Was meint ihr?

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ
LM: «Είμαστε ανοικτοί για να συμμετάσχει η Ελλάδα στην κατασκευή του F-35»
17:15
22/12/2014





F35_1.jpg
Πρόσκληση για συμμετοχή της Ελλάδας στην κοινοπραξία του stealth μαχητικού 5[SUP]ης[/SUP] γενιάς F-35 απεύθυνε η αμερικανική εταιρεία Lockheed Martin σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο αναφορικά με την μελλοντική δομή της ΠΑ.
Το μήνυμα για την συμμετοχή της Ελλάδας στο πρόγραμμα του F-35 μετέφερε στους Έλληνες δημοσιογράφους ο αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής για την Ν.Α. Ευρώπη την Αφρική και την Ασία για την Lockheed Martin Ντένις Πλέσσας.
Όπως είπε ο Ν. Πλέσσας «η Lockheed Martin είναι έτοιμη να βάλει την Ελλάδα στο πρόγραμμα του κοινού αεροσκάφους προσβολής εάν το θελήσει η Ελλάδα καθώς η option συμμετοχής της εξακολουθεί να ισχύει» ανοίγοντας ουσιαστικά ξανά την πόρτα εισόδου της Ελλάδας στο πιο προηγμένο πρόγραμμα μαχητικού στον κόσμο σήμερα, κάτι που δεν ισχύει για όλες τις χώρες που δεν είναι τώρα στο πρόγραμμα αλλά θέλουν να συμμετάσχουν.
Ο αντιπρόεδρος της αμερικανικής εταιρείας έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στο θέμα της ανάληψης «σημαντικού» όπως είπε κατασκευαστικού έργου από την αμυντική βιομηχανία στο πλαίσιο μιας μελλοντικής ελληνικής παραγγελίας
«Το πλαίσιο της συμμετοχής της Ελλάδας στο F-35 περιλαμβάνει σημαντικό ποσοστό εγχώριου βιομηχανικού έργου, κάτι που σημαίνει ανάσα ζωής για την ελληνική αμυντική βιομηχανία αλλά και το κυριότερο νέες δουλειές», είπε πιο συγκεκριμένα ο Ν. Πλέσσας μιλώντας σήμερα σε συνάντησή που είχε με δημοσιογράφους του αμυντικού ρεπορτάζ.
Όπως πρόσθεσε ο Ν. Πλέσσας σε περίπτωση ελληνικής παραγγελίας το αεροσκάφος θα είναι “απόλυτα customized” δηλαδή θα πρόκειται για έκδοση που θα αφορά ειδικά τις ελληνικές ιδιαίτερες επιχειρησιακές απαιτήσεις καθώς αυτές διαφέρουν από τις αντίστοιχες άλλων χωρών.
Ο Ν. Πλέσσας αποκάλυψε πως για πρώτη φορά η Lockheed Martin παρουσίασε επίσημα το F-35 στην Ελλάδα την περίοδο 2002 με 2003 και η οποία αφορούσε το πλήρες πλαίσιο της βιομηχανικής συνεργασίας , αλλά η ελληνική κυβέρνηση τότε είχε επιφυλαχθεί να δώσει απάντηση.
O αντιπρόεδρος της Lockheed Martin αναφέρθηκε και στο κρίσιμο θέμα εκσυγχρονισμού των μαχητικών αεροσκαφών F-16 της ΠΑ όπου εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πρόοδο του προγράμματος.
Όπως είπε ο ίδιος το ενεργό ραντάρ AESA τύπου SABR της Northrop Grumman που προσφέρει η Lockheed Martin διαφέρει ελάχιστα από το ραντάρ AN/APG-81 AESA- που εξοπλίζει το F-35 υπογραμμίζοντας αφενός το ιδιαίτερα προηγμένο επίπεδο του συστήματος και αφετέρου την ομοιοτυπία στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό σε περίπτωση που η χώρα προχωρήσει και σε παραγγελία των F-35.
Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές του διεθνούς Τύπου η Lockheed Martin είναι σε θέση εάν μια ελληνική παραγγελία δινόταν σε εύλογο χρόνο από σήμερα να παρέδιδε το πρώτο αεροσκάφος το 2021 ενώ οι παραδώσεις θα μπορούσαν να εξελίσσονται με ρυθμό ενός αεροσκάφους το μήνα.
Η πρωτοβουλία αυτή της Lockheed Martin για την επαναφορά της πρόσκλησης για συμμετοχή της Ελλάδας στο διεθνές κονσόρτσιουμ του F-35 θεωρείται πολύ σημαντική καθώς δεν πρόκειται για ένα «ανοικτό» κλαμπ χωρών που διαχωρίζονται το πρόγραμμα για το λόγο ότι τέτοιες προτάσεις γίνονται στοχευμένα σε αξιόπιστους πελάτες και μόνο.
Το γεγονός ότι η αμερικανική εταιρεία προσβλέπει σε μελλοντική συνεργασία για το F-35 και δεδομένου ότι έχει περάσει σημαντικός καιρός από την έναρξη του προγράμματος υποδεικνύει τη μεγάλη σημασία που αποδίδει στην Ελλάδα.
Το διεθνές πρόγραμμα του F-35 χωρίζεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα συμμετοχής σε αυτό. Πρωταρχικός πελάτης είναι η αμερικανική Αεροπορία, το Ναυτικό και οι Πεζοναύτες. Στο level 1 βρίσκεται η Βρετανία, στο level 2 η Ιταλία και η Ολλανδία ενώ στο level 3 η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Δανία, η Νορβηγία, και η Τουρκία. Συνεργαζόμενα κράτη είναι το Ισραήλ και η Σιγκαπούρη.
Σε ότι αφορά τους χρήστες η αμερικανική Αεροπορία πρόκειται να παραλάβει 1763 αεροσκάφη, το Ναυτικό 260 και οι Πεζοναύτες 420. Από τις υπόλοιπες χώρες η Βρετανία έχει υπό παραγγελία 48, η Τουρκία 100, η Νορβηγία 56, η Ολλανδία 35, η Ιταλία 69, το Ισραήλ 75 και η Αυστραλία 72+28.
Αναμφίβολα η ΠΑ με την είσοδό της στο πρόγραμμα εισέρχεται σε μια ομάδα χωρών που θα χρησιμοποιούν το αεροσκάφος για τοα επόμενα τουλάχιστον 35 χρόνια αποκτώντας ένα καθαρόαιμο μαχητικό 5[SUP]ης[/SUP] γενιάς.

Wird etwas dauert aber der nächste wird der sein :)

imgp9986-dassault-rafale-c-118-113-iw-french-af.jpg
 
Zurück
Oben