Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Er möchte damit sagen das er streng geheime Informationen hat aber sie nicht mit uns teilen möchte ausser das die Drachme besser gewesen ist :D

Albo, sei nicht kindisch, das Thema ist nichts für dieses Forum, und ich habe keine Lust, mit Fragen durchbohrt zu werden, da ich auch nur eine Publikation habe und mich hierzu aus Zeitgründen nicht weiter informieren möchte; doch langt mir schon das, was ich bereits gelesen hatte.

Nun sei brav, ich gehe erst einmal essen.
 
Jetzt verstehe ich nur noch Bahnhof.

Haben wir auch nichts anderes erwartet von dir:emir:

- - - Aktualisiert - - -

Nach all den Jahrzehnten haben die Syrtaki-Regierungen trotz der Horrorbedrohung aus dem Osten nicht geschafft eine autarke Rüstungsindustrie aufzubauen.

Wie soll sich Situation in der Gegenwart mit noch wenigeren Mittel ändern?
Basiert dein Beitrag nur auf Wunschdenken oder auf Fakten?

Damals war es auch nicht das Ziel eine autarke Rüstungsindustrie aufzubauen.

In letzter Zeit werden Schritte in dieser Richtung unternommen.
 
Neuer Auftrag für die griechische Flugzeugindustrie

Die Firma EAS hat einen neuen Folgeauftrag im Wert von 72 Millionen Dollar von Lockheed Martin erhalten. Es werden Teile hergestellt für das Transportflugzeug C130J

Έργο στο πρόγραμμα του C-130J Super Hercules για την ΕΑΒ


Στην υπογραφή σύμβασης με την εταιρεία Lockheed Martin για τη συνέχιση του προγράμματος συμπαραγωγής του αεροσκάφους C-130J Super Hercules προχώρησε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ Α.Ε.). Στο πλαίσιο αυτής, η ΕΑΒ θα συνεχίσει την κατασκευή και συναρμολόγηση δομικών τμημάτων του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους μέχρι το 2019.
Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα ξεκίνησε στα τέλη του 2009 και η ΕΑΒ έχει αναλάβει την κατασκευή και συναρμολόγηση μειζόνων συγκροτημάτων της ατράκτου του στρατιωτικού μεταγωγικού που αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% του αεροσκάφους ως μοναδικός προμηθευτής παγκοσμίως για όλους τους πελάτες της Lockheed Martin.
Η αξία του νέου προγράμματος θα ανέλθει στα 72 εκ. δολάρια.


Η νέα σύμβαση είναι ιδιαίτερης σημασίας για την ΕΑΒ καθώς:
- διευρύνει την ήδη υπάρχουσα επιτυχημένη συνεργασία της με την Lockheed Martin, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο της αεροναυπηγικής,
- εξασφαλίζει φόρτο εργασίας σε βάθος χρόνου,
- συμβάλει στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου της ΕΑΒ για αύξηση πωλήσεων και περαιτέρω ενίσχυση του εξωστρεφούς της προσανατολισμού,
- οδηγεί στη μεταφορά τεχνογνωσίας και στην εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων παραγωγής μέσα από τη συμμετοχή της ΕΑΒ στην κατασκευή ενός επιτυχημένου τύπου αεροσκάφους σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η σύμβαση αυτή θα προστεθεί στο ανεκτέλεστο έργο 520 εκ. ευρώ που ήδη εκτελεί η ΕΑΒ συμβάλλοντας στη σταθερή πορεία της εταιρείας σε εμπορικό και οικονομικό επίπεδο. Είναι χαρακτηριστικό ότι, εφαρμόζοντας με συνέπεια συγκεκριμένη στρατηγική ανάκαμψης και ανάπτυξης, αναμένεται ότι -για πρώτη φορά από την ίδρυσή της- η ΕΑΒ θα κλείσει το οικονομικό έτος 2014 με θετικό αποτέλεσμα προ φόρων.
???? ??? ????????? ??? C-130J Super Hercules ??? ??? ??? | Defence-point.gr

 

Anhänge

  • C-130J-c-USAF.jpg
    C-130J-c-USAF.jpg
    29,8 KB · Aufrufe: 37
In 10 Jahren wird es Hellas nicht mehr geben. Mir fällt eigentlich gar nichts ein, wie es unsere
Politiker hätten schlechter machen können. Jede 3. Welt-Afrika Kongo-Bongo Regierung ist
fähiger als unsere Clowns und vor allem jetzt mit Tsipras sehe ich ganz ganz schwarz.

Unsinn! Ihr müsst lediglich einige schmerzhafte Reformen über euch ergehen lassen. Die mögen kurzfristig zwar schmerzhaft sein, langfristig wird sie aber dem Land helfen.

- - - Aktualisiert - - -

Haben wir auch nichts anderes erwartet von dir:emir:

- - - Aktualisiert - - -



Damals war es auch nicht das Ziel eine autarke Rüstungsindustrie aufzubauen.

In letzter Zeit werden Schritte in dieser Richtung unternommen.

Von hier liest es sich als ob du verstanden hättest was Amphion meint?! Was die vermeitliche Rüstungsindustrie betrifft, so würde ich weder Geld noch Ressourcen in einen Sektor stecken der maßgeblich an der Staatspleite mitgewirkt hat. Wozu auch? Der Zypern-Konflikt könnte noch dieses Jahr zu einem versöhnlichen Ende kommen. Ihr braucht keinen einheimischen Rüstungssektor.
 
Von hier liest es sich als ob du verstanden hättest was Amphion meint?! Was die vermeitliche Rüstungsindustrie betrifft, so würde ich weder Geld noch Ressourcen in einen Sektor stecken der maßgeblich an der Staatspleite mitgewirkt hat. Wozu auch? Der Zypern-Konflikt könnte noch dieses Jahr zu einem versöhnlichen Ende kommen. Ihr braucht keinen einheimischen Rüstungssektor.

Nicht der Rüstungssektor war Schuld, sondern die damaligen Politiker.

Ohne eine starke Armee, wird uns die Türkei angreifen, das ist sicher, es geht ja nicht nur um Zypern.
 
[h=1]Ελληνικά Mirage 2000 στις Πυραμίδες! Φωτογραφίες από την άσκηση με την Αίγυπτο[/h] 05.06.2015 | 15:17
image







Οκτώ ημέρες ελληνικά και αιγυπτιακά μαχητικά αεροσκάφη πετούσαν μαζί στη Μεσόγειο αλλά και στην ενδοχώρα της Αιγύπτου. Οι φωτογραφίες είναι από την κοινή άσκηση που ξεκίνησε στις 29 Μαίου και ολοκληρώνεται σήμερα. Αυθημερόν είχε πετάξει με F-16 στην Αίγυπτο και ο Α/ΓΕΑ Χρήστος Βαίτσης.

Βάση των αεροπορικών δυνάμεων η Αεροπορική Βάση Tanta, στην Αίγυπτο. Από εκεί ελληνικά Mirage 2000-5 απογειώνονταν ,συμμετέχοντας στην άσκηση «Houras 2015», που έγινε στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Στρατιωτικής Συνεργασίας 2015 των δύο χωρών.
Η Πολεμική Αεροπορία συμμετείχε με κλιμάκιο τεσσάρων (4) αεροσκαφών M-2000-5 και ανάλογο προσωπικό της 331Μ.
Κατά τη διάρκεια της άσκησης εκτελέσθηκαν αποστολές Αναχαίτισης και Εναέριας Μάχης σε μεικτούς σχηματισμούς.
tn_9-DSC_0035.JPG




tn_7-100_0106.JPG



tn_6-DSC_0118.JPG



tn_5-DSC_0132.JPG



tn_12-DSC_0490.JPG
 
Zurück
Oben