G
Gelöschtes Mitglied 12569
Guest
Ap tin mia echis dikio, ap tin alli ton peso......
Xerox APO bargimara alla kai xana.
Otan syzitas me ena blima.....rixnis ton idio ton eafto sou.....oxi afton.Aston na stegnosi stin monaksia tou.
Pou na stegnossi aftos......zi sto Ygro kai lejete kai tigropsari.....na min stegnossome emis protou aftos tha stegnossi, kai tha mas jellai o pus.....
Aftos Kai o allos tenekes.....esena Kai ton Axillea panta gyrevoune.....giati kseroune pos eseis psaronete efkola Kai adidrate..o enas me brisimo Kai allos me syzitisi.
Tous dinete afto pou theloune.......
Aftos Kai o allos tenekes.....esena Kai ton Axillea panta gyrevoune.....giati kseroune pos eseis psaronete efkola Kai adidrate..o enas me brisimo Kai allos me syzitisi.
Tous dinete afto pou theloune.......
Ella tora....mipos o Axileas tous edosse enan Mpou.....? Pantos ego oxi
- - - Aktualisiert - - -
Ella tora....mipos o Axileas ton edosee enan Mpou.....? Pantos ego oxi
Kai ena OT sta ellinika:
Mipos kseri kanis to shop metipota? protu parapano apo dio mines psonissa ellinika proionta jia 165 evro kai plirossa me paypal. Mexri simera tipota ap'ton metipota......Kai ego o malakas , ine i defteri fora eki.......[/QUOTE
Parton thlefano ....
Mods.
Bitte diese themenfremde Homo-Diskussion unterbinden.
Danke.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen