Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Infrastruktur-Projekte in Mazedonien

16 Neue Minibusse für die Außenbezirke

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.


Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 
Government provides funds for modernisation of 16 schools
image1.jsp
Skopje, 22 September 2012 (MIA) -
The government decides to begin project for modernisation of 16 schools of which 6 secondary and 9 primary school thus providing €3 million in cooperation with the Council of Europe Development Bank.
The funds are a grant aimed at all activities for reconstruction of 16 schools, which will be completed in 2013. The agreement for providing funds from Council of Europe Development Bank will be signed by end of month, the Government Spokesperson Aleksandar Gjorgjiev said at Saturday’s press conference.
The project will provide improvement of conditions in schools for over 17.000 students. It includes schools from different regions, from municipalities with different political affiliation of mayor and schools where students are from different ethnic groups which prove the commitment of government for investments without any distinctions, Gjorgjiev said.
 
[h=2][h=1]Die vorhandenen Bahnen werden neu rekonstruiert und eine neue Bahn-Infrastruktur wird gebaut..

Ќе се реконструира постојната и ќе се гради нова железничка инфраструктура


Ќе се фокусираме на реконструкција на постоечката железница што води од север кон југ, која не е реконструирана 50 години. Во тој правец, во соработка со Европската банка за обнова и развој во текот на следниот месец ќе почнеме темелна и целосна реконструкција на 54 километри пруга, во износ од 17 милиони евра, рече премиерот Никола Груевски на седницата во Собранието посветена на пратенички прашања.
[/h][/h]
voz1.jpg-500.jpg

Тој изрази надеж дека следната година ипол оваа реконструкција ќе биде завршена и оти ќе се овозможи подобро, побрзо и побезбедно движење на возовите.
- Имаме и активности за подготовка за почнување на градба на железницата кон Бугарија. Веќе начелно имаме согласност од ЕБРД дека ќе го поддржи овој проект. Тие веќе ни дадоа одредени грантови за изработка на физибилити студии, проекти и слично. Договорот е таков што ќе се изгради во три фази, тргнувајќи од 2013 до 2019 година, рече Груевски.
Тој информира дека првата фаза е Куманово - Бељаковце и за неа се очекува да се склучи договорот со градежната фирма која ќе ја гради оваа пруга. Почетокот на градбата би бил на пролет во 2013 година.
- Тука во минатото имало одредени градби, меѓутоа има дел и се целосно уништени од забот на времето. Трошоците се како од поново да се гради. Само за таа фаза ќе се инвестираат 46 милини евра. За втората делница, Бељаковце до Крива Паланка, во моментов се инвестираат околу 2,7 милиони евра за изработка на основни проекти бидејќи не постојат и осбено нема такви проекти кои се прифатливи за меѓународните банки, рече Груевски.
За третата фаза Крива Паланка - граница, како што рече, планираме до крајот на оваа година да се обезбедат дополнителни 2 милиони евра за проектирање и додаде оти целиот проект треба да се одвива од пролетта 2013 до 2019 година.
- Започнавме активности преку ИПА фондовите што ги обезбедува ЕУ за проектурање, а подоцна и градба на железничка пруга меѓу Кичево - Струга - Охрид - албанска граница и поврзување со Албанија. Тие имаат своја одредена динамика, која како што ќе се движи, така и овој проект ќе има прогрес, рече Груевски.
Премиерот констатира дека во минатото немало многу активности и инфраструктурни проекти во Источна Македонија.
- Ние доста променивме во тоа со овие локални патишта и со реконструкција и изградба на регионални патишта. Се трудиме да помогнеме и преку на технолошко-индустриската развојна зона во Штип, во која веќе се гради првата фабрика на „Џонсон контролс“, каде ќе се вработат 1.427 лица како директно вработување, а како индиректни вработувања ќе видиме подоцна, кога ќе се направат пресметки, рече Груевски.
Тој информира дека неодамна Владата донесе одлука да се почнат подготвителни активности за изнаоѓање на точна локација, нејзина урбанизација, правење на идејно решение, основен проект и градба на дополнителни технолошко-индустриски развојни зони во делот Берово-Пехчево, Виница - Кочани и Делчево.
- Тоа се последните три технолошко-индустриски развојни зони за кои Владата донесе одлука. Веќе почнаа активностите во Кичево, во Тетово сме во фаза на изнаоѓање на концесионер за што тендерот е во тек. Во Скопје без малку е завршена втората зона. Во Штип во тек е изградбата, но веќе се гради и фабрика. До август-септември следната година треба да завршат тие активности, рече Груевски.
Планирано е вакви зони да се градат во наредните шест до осум месеци, а на пролет 2013 година да почне градбата на технолошко-индустриски развојни зони во Гевгелија, Струмица, регионот Охрид-Струга, Ранковце, Радовиш и Прилеп.
Груевски рече дека Владата дава поддршка и за изградба на т.н. индустриски зони.
- Во битолската индустриска зона дадовме максимален придонес во соработка со градоначалникот на Битола. Излеговме во пресрет со еден позначаен износ од страна на буџетот со цел да се помогне на битолската зона. Со помош на Владата и со целосна вклученост и партиципација на самата општина таа зона денес претставува место каде почнува да се градат повеќе фабрики. Една од нив е „Кромберт и Шуберт“ која ќе вработи околу 2.500 луѓе во Битола и Пелагониксиот регион, а ќе има и индиректни вработувања, рече Груевски.
 
Neuer Kindergarten in Kolonija (bei Idrizovo) wird gebaut, der erste Neubau eines KG in der Gemeinde Gazi Baba seit 27 Jahren!



Нова градинка во населба Колонија, прва по 27 години што се гради во општина Гази Баба

Нова градинка во населба Колонија, прва по 27 години што се гради во општина Гази Баба
28.09.2012


Во населбата Колонија општина Гази Баба денеска започна изградба на нова детска градинка, со површина од 600 метри квадратни со капацитет да згрижи осумдесетина деца. Таа треба да биде завршена за шест месеци. Ова е прва градинка која во општината се гради по 27 години, а воедно и прва во руралните места во општината.


Премиерот Никола Груевски, кој присуствуваше на поставувањето камен-темелник за изградба на градинката, истакна дека таа е дел од политиките на Владата за поголема грижа за најмалите и младите како иднина на земјата.


- Наша заложба е да помогнеме колку што може повеќе на секое семејство и на сите родители што полесно да ги водат своите деца по патот на образованието и стекнувањето здрави животни навики, истакна премиерот Груевски.


Отворањето нови градинки, рече, е начин на родителите да им направиме да имаат една грижа помалку. Сите политики во оваа сфера, според него, имаат за цел да ги охрабрат младите родители полесно да се одлучуваат да имаат повеќе деца.


- Соочени со бројките за намалување на наталитетот што ги споменав неодамна, а се случува во последните педесетина години, сакавме да ги преземеме сите мерки и да направиме што е можно повеќе родителите полесно да се одлучуваат да ги прошируваат своите семејства. Рецесијата на наталитетот е многу пострашна од сегашната минлива рецесија во економската сфера, рече премиерот Груевски додавајќи дека во последните педесетина години бројката на новородени деца се намалила од 50 на 22 илјади.


Од тие причини, рече, Владата презема многу мерки за менување на овие состојби. Ние анализиравме дека нема само една причина за оваа, туку оти се повеќе. Но, како што посочи, најзагрижувачки е тоа што свеста на луѓето е така конструирана што потешко се одлучуват за зголемување на семејството и да имаат две, ако не и повеќе деца.


- Кога водевме кампања за трето дете, ние вусшност видовме дека проблемот можеби е и во тоа што многу родители немаат ниту второ, рече Груевски. Потсети на мерките што досега ги има преземено Владата во оваа насока посочувајќи притоа на додатокот за трето, доживотниот надоместок по 62. година доколку мајката не може да оствари пензија.


Министерот за труд и социјална политика истакна дека по направените анализи за ограниченоста на постојните капацитети на детските градинки, како и од нивната максимална искористеност, Владата се одлучила да преземе повеќе мерки за да се унапреди заштитата на децата.


- Наша крајна цел е секое дете да ги ужива благодетите на заедничка дружба со своите врсници во детските градинки во кои ги внесуваме европските стандарди во поглед на институционалните капацитети, но и во однос на воспитно образовниот процес, рече Ристовски.


Притоа, тој потсети дека досега се реконструирани две градинки во општина Аеродром каде се гради и нова, дека во завршна фаза се две градинки од кои во една во Ѓорче Петров и една во Росоман, како и дека во фаза на градба се градинките во Сарај и Липково.


Министерот Ристовски потсети и на неодамна усвоениот акциски план на Владата со кој се планира отворање на 14 нови градинки во рурални места во 13 општини, каде досега родителите морале да патуваат и по десетина километри за да ги однесат во градинка.


Градоначалникот на Гази Баба истакна дека во општината ова е прва градинка која што се гради по 27 години. Градинката ќе згрижува деца од населените места Гоце Делчев, Јурумлери, Колонија, Идризово, Дрма, Трубарево и Ергеле во кои живеат над десет илјади жители.


- Оваа градинка е прва која што ќе се изгради во рурална средина во општината Гази Баба. Сметаме дека на ваков начин ќе придонесеме да се намали миграцијата односно преселувањето на жителите, особено на младите брачни двојки во други општини или кон центарот на градот Скопје, рече Трајковски.


Средствата за изградба на градинката се во висина од 26 милиони денари од кои 21 се на општината Гази Баба, а пет на Министерството за труд и социјална политика, односно на Владата.
 
Längst überfällig, makedonische Bahn bekommt neue Waggone.




EBRD loan for overhaul of railway rolling stock
image1.jsp
Skopje, 1 October 2012 (MIA) -
Macedonian Railways (MZ)Transport will overhaul its rolling stock through a EUR 50 million loan provided by the European Bank for Reconstruction and Development (EBRD), following Monday's signing of the agreement between Vice Premier and Finance Minister Zoran Stavreski and MZ Transport director Oliver Derkoski with EBRD Head of Skopje Office Elena Urumovska.
The EUR 50 million will be used for the procurement of 150 freight cars, 4 diesel-engine passenger car sets, 2 electric-engine passenger car sets and reconstruction of 6 electric locomotives.
Vice Premier Stavreski said the cars' procurement would significantly increase the thriftiness of MZ Transport, since costs for maintenance of the rolling stock would be cut, while the company's competitiveness would increase, thus creating conditions for better services of commodities and passengers.
"This investment represents the start of a mini-investment cycle in the railway sector, which also includes reconstruction of the Corridor 10 railroad and construction of several sections", said Stavreski.
Minister of Transport and Communications Mile Janakieski said the procurement would secure up to 1,800 new seats for passengers that use MZ Transport services.
"The new passenger cars would be manufactured in line with European standards, enabling comfortable transport, fully air-conditioned and with access for handicapped persons", said Janakieski.
A tender is to be scheduled by the end of this or the start of next year, whereas the supplier would be known by mid-2013.
Head of the EBRD Office to Skopje Urumovska emphasized that the railway modernization process supported by the bank would result in changes beneficial for passengers and transporters.
"Besides the procurement of new cars and the reconstruction of the electric locomotives, the loan also provides funds for improvement of the energy efficiency of the workshops and introduction of an energy efficiency system within the company", said Urumovska.
 
Zurück
Oben