Zemljace, problem je sto su ljudi sljepci, tj. pored ociju i ne kapiraju da kada se kaze JAT da to nije JAT iz nekadasnje SFRJ koji je imao kapacitet nekoliko puta veci od sadasnjeg (sada vec bivseg) JAT-a. Danasnji JAT malena je kompanija kapljica medju velikim kompanijama poput njemackih i britanskih i sl. , u malenoj evropskoj drzavi. A sad, jugonostalgicare ostavite, njih ionako vec za par godina sve ceka kofa hladne vode preko glave, kada vide gdje su otisle zemlje iz susjedstva na ekonomskom planu, bice to male Svicarske, a mi, nisam siguran, nikako da se nacija mrdne, jos samo umjemo da se sjecamo juge i da sanjarimo, ali samo sanjajte brzo cemo biti izgurani na margine svih dogadjaja, a nase komsije uspjesne nove male moderne postjugoslovenske drzave koje su uspjesna prica, decenijama ispred utavorene Srbije koja sanja druga tita.
Podrska novoj srpskoj kompaniji Air Serbia i Srbiji koja se posle sto godina vraca u evropsku civilizaciju i to uspjehom bez obzira odakle novac dolazi, dakle pragmatizam - dosta je vise prisustvo Jugoslavije u nasem drustvu.
Mir fliessen die Trennen:schluchz:Potpuno se slažem.
Vojničkim pozdravom sam samo odao poslednju počast "jugoslovenskom gigantu".
Šta ću kad sam idealista.....
Nur 'All'ah' entscheidet, was richtig ist.
100 Millionen und 10 neue Flugzeuge. Nicht schlecht Herr Specht.
100 pro Seite, also 200m
Nochmal bitte.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen