Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Jedinica za specijalne Operacije (JSO)

Legija schrieb:
aber ist egal deine alles ist kacke und ich bin der kontraman einstellung ist super damit wirst du noch oft es schaffen dein kinderzimmer allein zu tapezieren....den du bist unabhängig auch wenn die eltern ein zimmer weiter schlafen :lol: 8)

Was für Kontraman? Was laberst du eigendlich? :lol:

USER01 schrieb:
Legija schrieb:
aber ist egal deine alles ist kacke und ich bin der kontraman einstellung ist super damit wirst du noch oft es schaffen dein kinderzimmer allein zu tapezieren....den du bist unabhängig auch wenn die eltern ein zimmer weiter schlafen :lol: 8)

Was für Kontraman? Was laberst du eigendlich? :lol:

du bist der KONTRAMAN :lol:

Legija schrieb:

Bin ich überhaupt nicht. Ich bin nur skeptisch das ist alles.

Mit deiner Offen-für-alles Einstellung wirst du irgendwann auf die Schnautze fallen.
Ich kenne soeinige die viel geredet und geprahlt haben und am Ende waren sie immer noch die selben Versager wie vorher.
Reich werden durch irgendwelche Geschäftchen werden nur die wenigsten. Und du machst auf mich nicht gerade den Eindruck eines rafinierten Geschäftsmannes.
Eher den eines stinknormalen Yugo-Betrugo der am Ende doch nichts auf die Reihe kriegt.....:lol:

USER01 schrieb:
Legija schrieb:

Bin ich überhaupt nicht. Ich bin nur skeptisch das ist alles.

Mit deiner Offen-für-alles Einstellung wirst du irgendwann auf die Schnautze fallen.
Ich kenne soeinige die viel geredet und geprahlt haben und am Ende waren sie immer noch die selben Versager wie vorher.
Reich werden durch irgendwelche Geschäftchen werden nur die wenigsten. Und du machst auf mich nicht gerade den Eindruck eines rafinierten Geschäftsmannes.
Eher den eines stinknormalen Yugo-Betrugo der am Ende doch nichts auf die Reihe kriegt.....:lol:

wo red ich den und prahl ich...ich will lediglich dir helfen aus dem sumpf der nutzlosigkeit raus zu kommen :lol:

"Jedinica", dokumentarac o JSO
10. septembar 2006. | 10:26 -> 12:09 | Izvor: B92
Beograd -- U ponedeljak u 21 sat, na TV B92 biće prikazana prva epizoda dokumentarnog serijala o Jedinici za specijalne operacije.

Dragan Vasiljković (Vreme)

Ovaj serijal je rađen u produkciji nedeljnika Vreme i RTV B92, a otkriva mnoge nepoznate detalje o Jedinici za specijalne operacije. Autor ovog dokumentarnog serijala i novinar nedeljnika Vreme, Filip Švarm, kaže da je njegov film neispričana priča o Crvenim beretkama.

Švarm kaže da za film mnogi protagonisti događaja nisu hteli da govore, dok niko iz državnih organa ili iz policije nije hteo ni neformalno da učestvuje.

U filmu ima mnogo do sada neobjavljenih snimaka raznih akcija ove jedinice, a u filmu govore Dragan Vasiljković poznatiji kao Kapetan Dragan, koji je bio jedan od prvih komadanata Jedinice, general Vojske Republike Srpske, Manojlo Milovanović kao i sami pripadnici jedinice.

Profesor Vojin Dimitrijević, iz Beogradskog centra za ljudska prava ocenjuje da se radi o pravom antiratnom filmu: "Ne znam da li će poruka fima biti prosleđena svim delovima našeg društva jer televizija na kojoj će biti prikazan oni koji ne znaju šta je ova jedinica bila, nju i ne gledaju. Poruka je da je ovo jedan pravi antiratni film koji jasno pokazjje svu dekadentnost rata na ovim prostorima u kojima su se oni koji su okrvavili ruke slavili".

Prva epizoda serijala je u ponedeljak 11. septembra, dok će druga i treća epizoda biti prikazane 18. i 25 septembra u 21 čas.

Zurück
Oben