Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Kombetarja

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Unseren jungs live zugeschaut :-)

Und jetzt memushaj persönlich zum wiener flughafen fahren :-)

Anhänge

Zuletzt bearbeitet:
es ist eher unnötig darüber zu diskutieren.. er möchte halt nicht für etwas verbotenes in seiner religion werben.. wo ist das problem?

Unseren jungs live zugeschaut :-)

Und jetzt memushaj persönlich zum wiener flughafen fahren :-)

Hammer haha was waren deine Eindrücke?

Jungs, hier mal ein guter Tabellenrechner für euch:
Europameisterschaft: interaktiver Tabellenrechner zur Saison 2016 - kicker

Falls unsere Kicker es vor haben länger in Frankreich bleiben zu wollen, dann ist ein Sieg gegen Rumänien absolute Pflicht. Die besten vier Drittplatzierten aus sechs Gruppen kommen noch weiter. Mit drei Punkten könnten wir noch theoretisch weiter kommen, bei vier Punkten würden wir sicher gegen den Tabellenersten aus der Gruppe C spielen (Deutschland, Polen, Ukraine, Nordirland). Schaffen wir es ein Punkt gegen die Schweiz mitzunehmen, dann müssten wir alles in die Waagschale werfen um nochmal Unentschieden gegen Frankreich zu spielen (ich gehe davon aus, dass Frankreich auf Biegen und Brechen neun Punkte haben will und gegen Schweiz ein Sieg einfahren wird). Bei dieser Konstellation wären wir Tabellenzweiter und unser Gegner wäre höchstwahrscheinlich Polen als Tabellenzweiter der Gruppe C.

Aber ich will den Mund nicht zu voll nehmen, primäres Ziel ist ganz klar, dass wir es dem Gegner so schwer wie möglich machen und uns nicht wie unsere nördlichen Nachbarn vor Augen der Welt mit sechs Toren abschießen lassen.

Übrigens, dass Freundschaftsspiel gegen die Ukraine wird ein richtiges Psycho-Spiel. Die Ukraine spielt fünf Tage vorher gegen unseren Gegner Rumänien. Gewinnt Rumänien gegen die Ukraine in den kommenden Tagen und wir machen in Bergamo so weiter wie im Spiel gegen Österreich, dann sind die Jungs nicht mehr gechillt drauf. Ich will nicht von einer kleinen Panik sprechen.

Rumänien wechselt fast zwei Wochen vor der EM ihren Käpitan: Rumänien: blasser Auftritt und ein neuer Captain - Sport - Schweizer Radio und Fernsehen
https://www.youtube.com/watch?v=0LdGhJAbJug
Die sind noch nicht in Form

Terminplan:
28.05 Schweiz - Belgien

29.05 Albanien - Katar
29.05 Rumänien - Ukraine

30.05 Frankreich - Kamerun

03.06 Albanien - Ukraine
03.06 Rumänien - Georgien
03.06 Schweiz - Moldawien

04.06 Frankreich - Schottland

Hammer haha was waren deine Eindrücke?

Sie sind gut drauf wirken top motiviert.
Haben viele taktische situationen geübt.
Kace kukeli veseli kommen am montag.
Memushaj fliegt jetzt weg und kommt am montag wieder.
Er ist nicht gerade sehr informationsfreudig konnte ihm in 1.5std fahrt zum flughafen keine ernsthaften infos entlocken aber ein sehr netter typ.
Berisha ist bisschen am knie angeschlagen.

Ein user auf fb über januzaj
.
Me vjen keq per ty Adnan.

Sot u be publike lista me 23 lojtare qe trajneri i Belgjikes , M.Wilmots ka perzgjedhur per France 2016. Ashtu sic pritej ne liste nuk ishte dhe 'talenti' Januzaj

Nga njera ane mu be qefi qe nuk do jesh ne Euro 2016 , por nga ana tjeter me erdhi keq dhe per ty Adnan. Po , po me erdhi keq vertete. Ti , Adnan , je vertete lojtar i talentuar nuk e ve ne dyshim por duhet te kesh degjuar nje fjali te vjeter ku thuhet 'Nuk eshte e veshtire te behesh i suksesshem por e veshtire eshte te qendrosh gjate i tille'.

Keshtu ndodhi dhe me ty , ndoshta u bere me shpejt sec duhej i famshem , dhe u bere jo prej talentit tend aq te madh po u bere prej nesh . Po , prej nesh. Nga tifozet Shqiptar , qe nuk lame menyre , send , thirrje qe ti te zgjidhje Kombetaren tone

Po duke filluar nga fanellat 'Adnan , thuaj po Shqiperise' nga pankartat e ndryshme , thirrjet e ndryshme jo vetem ne rrjetet sociale , por madje dhe ne stadiumet ne Angli dhe jo vetem U perfshine i madh e i vogel , i majte dhe i djathte , deputet , e zyrtare ,te gjithe ne fushaten qe Adnan Januzaj te zgjidhte Shqiperine.Madje dikush premtoi dhe dhurate si psh nje vile ne Jugun e Shqiperise , nje resort vetem e vetem per ty , vetem e vetem qe ti te luaje per Kombetaren tone. Na ishin errur syte e mendja ate kohe more Adnan. Na kishe hedhur hi syve , na kishe verbuar . Ajo c'ka na ''vrau'' me shume nuk ishte fakti qe zgjodhe Belgjiken , cdo njeri ka te drejte te beje zgjedhjet e tij ne fund te fundit , por refuzimi yt Adnan , u solle shume keq me ne , sjellje

E vuajtem shume kete refuzim , shume me shume se cdo lojtar tjeter qe nuk ka zgjedhur Kombetaren tone , por nje tjeter fjale urte thote 'Koha tregon gjithmone te verteten '.. Pa u zgjatur me shume koha tregoi Adnan qe ti nuk e meritoje fanellen e Kombetares tone , koha tregoje Adnan qe ti je nje djalosh mendjemadh , nje djalosh qe tu rriten veshet me shume dhe me shpejt sec duhet (Kujtoj fjalet e Trajnerit te Dortmundit qe tha 'Ai djal nuk punonte ne stervitje si te tjeret ,donte cdo gje sipas tekes se tij).. te mori ne qafe Abedini apo te genjeu keq 'suksesi i tepert mediatik' nuk e di , por di qe sot nga ai Adnani i madh qe kerkohej nga shume ekipe te medha , sot nuk ka asnje ekip i madh interes per ty , nga ai Adnani i madh sot spo luan e spo luan te United ekipi i pare por spo luan as te U-21

Nese dje te themi te ''urreja'' qe na refuzove sot nuk te ''urrej' me sepse ti nuk je per Kombetaren tone ,tani askush nuk merret me me ty , s'i bie mendja njeriut per ty.

E per ta mbyllur , tani ti mund te vish dhe te luash me Kosoven , por kjo do ishte nje pafytyresi akoma dhe me e madhe. Eshte njesoj si ato femra qe shkojne me 1000 vete ne shtrat , i fusin ndonje qepje me pas ethone 'jam e virgjer'.. keshtu eshte dhe puna jote nese tani do vish te luash per Kosoven

Ti madje as nje urim te thjeshte nuk bere per pranimin e Kosoves ne UEFA , nuk ngeli njeri shqiptar pa uruar Kosoven per kete arritje.. dhe prandaj them qe ti nuk e meriton as fanellen e Kosoves

Ich frage mich ob lorne überhaupt albanisch kann, weder hab ich den mal albanisch schreiben sehen noch hab ich jemals hier im forum gesehen des er sich als albaner geoutet hat. Bei apfelsaft übrigens genau so :)

Ich frage mich ob lorne überhaupt albanisch kann, weder hab ich den mal albanisch schreiben sehen noch hab ich jemals hier im forum gesehen des er sich als albaner geoutet hat. Bei apfelsaft übrigens genau so :)

Ich glaube Apfelsaft hat nie behauptet, dass er Albaner ist aber Ahnung von albanischen Fußballspielern hat er.

Hab 2 kollegen die sind Rumänen die sagen auch Rumänien ist nicht das was die mal waren , und hätten auch ein großes Sturm problem ..
Die trauen Albanien sogar einen Sieg zu ..

Zurück
Oben