Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Mazedonische Polizist tötet zwei Jugendliche albaner in Gostivar

Zoran,

Ich bin es müde.Ich hör auf zu schreiben kumpel.

1) Dieser lächerliche Tomograph ist ein witz und keine investition.Der auch noch obendrein gar nicht im betrieb ist.

2) "Tetova liegt gerade mal 35 km enfernt von Skopje uns somit brauch also nicht alles zu haben"
Tja,die zeiten des National kommunismus sind zu ende. zeit zum umdenken ZORAN :D
Alle politiker verdienen den HASS des Volkes.wenn Osmani den ich überhaupt nich ma kennen will für dich gut ist dann bitte.

3) Weil es in anderen ländern die Mafia alles in der hand hat,dürfen wir uns nicht damit abfinden.

Nochmal :Die Albanischen Politiker sind ALLE in die TONNE zu kloppen
Seit 20 jahren führen Sie NUR Klan-Politik und haben die bevölkerung in die totale herbeigeführte Armut gestürzt.

Hey, es herrschen sowas von zustände die direkt von diesen Klan-führern herbeigeführt wurden so das ich Sie ERNORM hasse.

Ich rede deshalb seit jahren nicht mehr über politik weil ich auch viele dieser HUNDE persönlich kenne. Von wegen INVESTITIONEN man. Wo lebst du den ???

NICHTS ist Bei uns investiert worden.,für jedes sogenannte projekt wurde der bevölkerung 3 mal das Geld aus der tasche gezogen

Scheiss Banditen

Die Regierung gibt den Alb-Politikern ein Auto,ein Handy und ne NUTTE,schon vergessen Sie was sie gestern gegessen haben

Man müsste mal Alle Albanischen Politiker mitten in Tetova Kreuzigen und an die strassenlaternen hängen damit die nächsten einen beispiel nähmen können was ihnen bevorstehen KANN, wenn sie das Volk betrügen.

"Ich habe fertig" mit politik.
 
Zoran,

Ich bin es müde.Ich hör auf zu schreiben kumpel.

1) Dieser lächerliche Tomograph ist ein witz und keine investition.Der auch noch obendrein gar nicht im betrieb ist.

Wie gesagt, mir ist der Tomograph wurscht, du hast aber behauptet es werde nichts investiert, und das habe ich widerlegt.

2) "Tetova liegt gerade mal 35 km enfernt von Skopje uns somit brauch also nicht alles zu haben"
Tja,die zeiten des National kommunismus sind zu ende. zeit zum umdenken ZORAN :D

Das habe ich nicht gesagt, ich habe geschrieben das ich andere Städte vorziehen würde, dass schließt aber weitere und spätere Investitionen in Tetovo nicht aus.

Alle politiker verdienen den HASS des Volkes.wenn Osmani den ich überhaupt nich ma kennen will für dich gut ist dann bitte.

3) Weil es in anderen ländern die Mafia alles in der hand hat,dürfen wir uns nicht damit abfinden.

Nochmal :Die Albanischen Politiker sind ALLE in die TONNE zu kloppen
Seit 20 jahren führen Sie NUR Klan-Politik und haben die bevölkerung in die totale herbeigeführte Armut gestürzt.

Hey, es herrschen sowas von zustände die direkt von diesen Klan-führern herbeigeführt wurden so das ich Sie ERNORM hasse.

Ich rede deshalb seit jahren nicht mehr über politik weil ich auch viele dieser HUNDE persönlich kenne. Von wegen INVESTITIONEN man. Wo lebst du den ???

NICHTS ist Bei uns investiert worden.,für jedes sogenannte projekt wurde der bevölkerung 3 mal das Geld aus der tasche gezogen

Scheiss Banditen

Die Regierung gibt den Alb-Politikern ein Auto,ein Handy und ne NUTTE,schon vergessen Sie was sie gestern gegessen haben

Man müsste mal Alle Albanischen Politiker mitten in Tetova Kreuzigen und an die strassenlaternen hängen damit die nächsten einen beispiel nähmen können was ihnen bevorstehen KANN, wenn sie das Volk betrügen.

"Ich habe fertig" mit politik.

:al1:
 
Der Mord wurde von Überwachungskameras gefilmt



Kamerat filmuan vrasjen e dy shqiptarëve nga polici maqedonas
spacer.gif

spacer.gif
spacer.gif
37732_8.jpg
GOSTIVAR- Vrasja e dytë rinjve shqiptarm, nga një efektiv i policisë maqedonase në Gostivar më 28 shkurt është filmuar.

Televizioni lokal TV 2 në Gostivar bën të ditur se për verifikimin dhe zbardhjen e rastit, krahas dëshmive nga dëshmitarët okular, do shërbejnë edhe video incizimet e kamerave të vendosura në biznesin përpara së cilit ndodhi krimi.

“Aty janë të vendosura tre video kamera dhe kjo do të mund të jetë një punë lehtësuese për gjykatësin hetues, prokurorin dhe ekipin e policisë që merret me rastin. Në ditën ku ndodhi krimi, sipas dëshmitarëve okular, inspektorë të policisë kanë hyrë brenda lokalit dhe kanë biseduar me punonjësit aty, por nuk dihet nëse janë marrë si material dëshmues incizimet e kamerave të vendosura përpara objektit.”, raporton TV 2.

Vrasja e dy të rinjve shqiptar nga ana e policit maqedonas ndodhi më 28 shkurt rreth orës 13 në rrugën "Kej Vardari" në afërsi të sallonit të mobiljeve "Montenegro". Vrasja ndodhi pas një zënke për një vend parkimi të makinave në lagjen ku jetonin te rinjte.

Ngjarja shkaktoi një valë protestash në Maqedoni, për shkak se efektivi Jakim Trifunovski, 36 vjeç, i cili akuzohet për vrasjen e dytë rinjve shqiptar iu dha masa e sigurisë 30 ditë paraburgim.
(el.me/BalkanWeb)



Inhaber des Objekts, an dem die Kameras montiert sind behauptet das nur der innen Bereich gefilmt wird und das von dem Vorfall keine Aufnahme existiert.

Фокус повторно шири невистини - не постојат снимки за убиството во Гостивар!

Фоку� повторно шири неви�тини - не по�тојат �нимки за уби�твото во Го�тивар!
Сопственикот на објектот што се наоѓа во близина на местото каде што се случи убиството вели дека камерите ги снимаат случувањата во внатрешноста на објектот, а не случувањата пред него. Тие не го регистрирале убиството. Информациите за наводно постоење на снимки на кои се гледа убиството кои беа објавени во Фокус се со цел да се компромитира истрагата


Не постојат видеоснимки за убиството што се случи пред една недела во Гостивар. Камерите од објектот во близина на местото каде што се случи инцидентот не го регистрирале моментот кога полицаецот Јаким Трифуновски ги застрела Бесник Шехапи и Имран Мехмеди.

Сопственикот на објектот за ВЕЧЕР вели дека камерите кои се поставени во внатрешноста ги снимаат единствено случувањата во објектот, но не и оние пред објектот. Тој вели дека информациите во Фокус се невистинити и дека секој може да се увери во содржината на видеозаписот. Весникот излезе со тврдење дека биле монтирани камери, бидејќи објектот бил цел на кражби и дека неофицијално една камера го снимила убиството.
-Ниту една камера не го регистрирала убиството. Тоа се невистини. Снимките единствено ги регистрираат случувањата во објектот. Беа кај мене од гостиварската полиција и од судот и им ги дадов. И тие се уверија дека такво нешто не постои. Настанот се случи малку настрана, а не пред објектот. Во близина нема друг објект од каде може да се регистрира трагичниот настан. Вработените дури и не слушнале што се случило. Јас им се јавив и тие не знаеја ништо. Не сакам да се шират лаги кои ќе и наштетат на истрагата, вели сопственикот.

Дека Министерството за внатрешни работи не располага со снимки од убиството вчера потврди и министерката Гордана Јанкуловска.
-МВР во целост стои на располагање и на обвинителот кој ќе го застапува обвинението за кривичното дело убиство и на истражниот судија доколку оцени дека е потребно да се преземат други дејствија или да се обезбедат други докази и евентуални сведоци и очевидци за начинот и за околностите во кои е извршено двојното убиство во Гостивар. Дали тоа ќе го побара истражниот судија, не би можела да прејудицирам. Уште во текот на истиот ден, веднаш по немилиот настан, МВР му ги предаде на истражниот судија и сторителот на кривичното дело убиство и материјалите кои беа на располагање. Тие материјали не вклучуваат снимки. Од тој момент истрагата ја води истражниот судија, изјави Јанкуловска.

Засега во истрагата осомничениот полицаец даде исказ дека убиството го извршил во самоодбрана. Очевидец, пак, тврдеше дека полицаецот ги застрелал Шехапи и Мехмеди по обична расправија.


heute wurden die ersten Augenzeugen vernommen

Пред истражниот судија тројца очевидци за двојното убиство во Гостивар
Пред и�тражниот �удија тројца очевидци за двојното уби�тво во Го�тивар | Sitel
07.03.2012 - 14:08 | Македонија
Истражниот судија кој работи на случајот со двојното убиство во Гостивар, денеска зел искази од три лица кои биле пријавени како очеведци.


Обвинетиот полицаец од денеска го застапува друг адвокат, информираат од Основниот суд Гостивар.

Претседателот на судот, Љубе Ѓорѓиевски потврди дека оваа институција и натаму е надлежна за водење на случајот, а на прашањето за евентуално изземање одговори дека овој случај по многу работи е специфичен и оти максимално ќе се трудат да ги исполнат обврските.

- За да биде судот изземен, потребно е тоа биде побарано од релевантни органи. Тоа досега никој не го побарал. Се надевам дека истрагата набрзо ќе заврши и случајот ќе биде предаден ан надлежното обвинителство, изјави за МИА првиот човек на гостиварскиот суд.

Новиот адвокат на обвинетиот полицаец Јаќим Т. бил назначен по барање на неговото семејство.
 
Der Bastard hat Gestern Lebenslang bekommen , die Gerechtigkeit hat gesiegt !
[h=3]Burg të përjetshëm për policin që vrau dy të rinjtë shqiptarë[/h]Gjykata Themelore e Gostivarit dënoi dje me burgim të përjetshëm, Jakim Trifunovski, polici që vrau dy të rinj shqiptarë vitin e kaluar në Gostivar.

E shtune 23 Shkurt 2013 10:35
Këshilli penal i kësaj gjykate dje në bazë të ekspertizës dhe dëshmive të grumbulluara lidhur me vrasjen, shqiptoi dënimin me burg të përjetshëm. Sipas aktvendimit, u vërtetua se polici Trifunovski nuk vuan nga ndonjë sëmundje mentale dhe se aktin e vrasjes e kishte kryer në afekt.
Polici gjatë procesit gjyqësor kishte dëshmuar se kishte shtënë me armë për të mbrojtur vajzën e tij të mitur, e cila po e shoqëronte ate. Dëshmitarët kanë thënë se Trifunovski pas një zënke me dy të rinjtë shqiptarë për shkak të një parkingu të makinave, ka nxjerrë pistoletën nga makina dhe ka shtënë në drejtim të dy viktimave, të cilët ishin ndarë dhe po largoheshin nga vendi i ngjarjes.
Vrasja ka ndodhur më 28 shkur t të vitit të kaluar në rrugën pranë lumit Vardar në Gostivar, derisa polici nuk ishte në detyrë. Viktima që u vranë ishin Besnik Shehapi, 25 vjeç dhe Imran Mehmeti 30 vjeç, të dy nga Gostivari. (INA)
Burg t prjetshm pr policin q vrau dy t rinjt shqiptar

:al1::al3:


 
Mal schauen ob die Bastarde auch Lebenslang bekommen für den brutalen Mord an 5 Makedonische Jugendiche
 
Der Bastard hat Gestern Lebenslang bekommen , die Gerechtigkeit hat gesiegt !
Burg të përjetshëm për policin që vrau dy të rinjtë shqiptarë

Gjykata Themelore e Gostivarit dënoi dje me burgim të përjetshëm, Jakim Trifunovski, polici që vrau dy të rinj shqiptarë vitin e kaluar në Gostivar.

E shtune 23 Shkurt 2013 10:35
Këshilli penal i kësaj gjykate dje në bazë të ekspertizës dhe dëshmive të grumbulluara lidhur me vrasjen, shqiptoi dënimin me burg të përjetshëm. Sipas aktvendimit, u vërtetua se polici Trifunovski nuk vuan nga ndonjë sëmundje mentale dhe se aktin e vrasjes e kishte kryer në afekt.
Polici gjatë procesit gjyqësor kishte dëshmuar se kishte shtënë me armë për të mbrojtur vajzën e tij të mitur, e cila po e shoqëronte ate. Dëshmitarët kanë thënë se Trifunovski pas një zënke me dy të rinjtë shqiptarë për shkak të një parkingu të makinave, ka nxjerrë pistoletën nga makina dhe ka shtënë në drejtim të dy viktimave, të cilët ishin ndarë dhe po largoheshin nga vendi i ngjarjes.
Vrasja ka ndodhur më 28 shkur t të vitit të kaluar në rrugën pranë lumit Vardar në Gostivar, derisa polici nuk ishte në detyrë. Viktima që u vranë ishin Besnik Shehapi, 25 vjeç dhe Imran Mehmeti 30 vjeç, të dy nga Gostivari. (INA)
Burg t prjetshm pr policin q vrau dy t rinjt shqiptar

:al1::al3:




Zum Glück ist dieser Huurensoohn lebenslang im Knast hoffentlich vereckt der Hurensohn auch dort
 
Zurück
Oben