Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nachrichten aus der Republik Kosovo / Kosova

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Nachdem Kosova in diesem Monat neben den VAE auch mit Israel sich auf Visabefreiung geeinigt hat, kündigt die Präsidentin diesen Schritt auch mit Katar an.

Damit ist der kosovarische Pass heute bereits im Ranking stärker als die der meisten UN-Nationen.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.

Vor dem bevorstehenden Besuch des deutschen Verteidigungsministers nach Kosova traf er sich heute mit unserer Außenministerin.

Kurtganda erreicht Serbien ... es scheinen aber nicht alle Albaner so zu ticken.

Offiziell steht das Datum und es gibt keinerlei Übergangsfrist. Aber red dir alles weiter schön, gleich kommt auch Bagsi dazu und hilft dir dabei :lol:
Ich wäre schon auch für eine Übergangsfrist. Was mache ich mit meinen Dinars die ich nicht verbraucht habe, kann ich die in der Bank zurücktauschen?
Es sind nicht viel, so ca. 70 Euro, sind mir übergeblieben bei unserer letzten Reise und ich wollte nicht zurücktauschen.

Aber alo: Laut einer internationalen Krisengruppe verlassen Serben wegen dem Druck aus Prishtina den Kosovo

KURTIJEVA VLAST JE SVE POGORŠALA Izveštaj Međunarodne krizne grupe: Srbi odlaze sa KiM zbog stalnog pritiska Prištine
Više od 10 odsto Srba napustilo je KiM prošle godine zbog stalnog pritiska Prištine, navedeno je u izveštaju Međunarodne krizne grupe "Ka normalnim odnosima između Kosova i Srbije", uz ocenu da su tenzije na KiM porasle od dolaska na vlast premijera privremenih prištinskih institucija Aljbina Kurtija.

Međunarodna krizna grupa ukazuje da odlasci ubrzavaju već postojeći trend i procenjuje da je do jedne trećine Srba otišlo u poslednjih osam godina. Kako se navodi, u 2015. godini broj Srba na KiM bio je procenjen na 145.000, a do 2023. godine pao je na manje od 100.000, prenose Novosti.

Dodaje se da, iako su tačni brojevi nepoznati zbog bojkota Srba na poslednjem popisu 2011. godine, srpske vlasti kažu da je još 13 odsto Srba napustilo KiM tokom prošle godine.

Und Vucic so: Wir werden Kosovo nie anerkennen, selbst wenn kein einziger Serbe mehr dort lebt.
"Nikada nećemo priznati, makar ni jedan Srbin ne ostao tamo"
Ministar odbrane Miloš Vučević rekao je danas da Srbija neće nikada priznati nezavisnost Kosova i Metohije, čak ni po cenu da na taj teritoriji ne bude Srba.

On je, gostujući na televiziji Hepi, ocenio da to što beogradske vlasti dozvoljavaju da neko prođe sa ispravom izdatom u Prištini ne znači priznanje Kosova i Metohije kao nezavisne države.

Zurück
Oben