Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nachrichten aus Griechenland

• Ersteller Ersteller Gelöschtes Mitglied 9433
  • Erstellt am Erstellt am
Merkel ist aber keine Jüdin sondern Deutsche und Christin.
Ich denke wenn man bedenkt, dass Nazideutschland Täter war, wäre ihre Aussage ein anderes Kaliber.
Der Opi da ist selber Grieche. Dann ist ihm halt 1919 egal. Der soll sich für seine Ausdrucksweise entschuldigen und gut ist.

Politiker danken nur ab weil sie nicht die Eier haben zu ihren Fehlern zu stehen.
Als wäre nur einmal der macht das ständig zur guter Letzt hat er eine scheiß schwulen parade am gleichen Tag mit den Andenken der pontier nichts da der schwule muss weg.

@Miss

Mpoutaris Aussage ist so gar noch schlimmer, weil er keine fremden, sondern eigene Opfer verhöhnt.

Würde ein türkischer Politiker sagen, 'Es ist mir scheißegal ob die PKK Türken getötet hat oder nicht', wärst du nicht so versöhnlich.

Mir war er eigentlich auch sympathisch, weil er Thessaloniki auf Vordermann gebracht hat aber nach dieser
Sache hat es sich mit ihm für mich erledigt.

@Miss

Mpoutaris Aussage ist so gar noch schlimmer, weil er keine fremden, sondern eigene Opfer verhöhnt.

Würde ein türkischer Politiker sagen, 'Es ist mir scheißegal ob die PKK Türken getötet hat oder nicht', wärst du nicht so versöhnlich.

Ne das ist es was anderes.

Ich bleib dabei, er hat zurecht auf die Fresse bekommen! 75 Jahre hin oder her. Hohes Alter garantiert keine Narrenfreiheit. Ausserdem sollte man meinen das man in diesem Alter zumindest ein gewisses Maß an Zurückhaltung inne haben sollte.

Ich bleib dabei, er hat zurecht auf die Fresse bekommen! 75 Jahre hin oder her. Hohes Alter garantiert keine Narrenfreiheit. Ausserdem sollte man meinen das man in diesem Alter zumindest ein gewisses Maß an Zurückhaltung inne haben sollte.

Eben selbst Schuld warum ist er da hingegangen obwohl er wüsste das er da unerwünscht ist.

- - - Aktualisiert - - -

Mal was anderes .

[h=1]Ο χάρτης με τους πιο μορφωμένους Ευρωπαίους κι η θέση της Ελλάδας (pics)[/h]

europe-education.jpg

SHARES
0

Facebook
Twitter

Έκπληξη προκαλούν οι επιδόσεις των Γερμανών, ενώ η χώρα μας εμφανίζεται περίπου στην μέση της κατάταξης.

Μερικά ιδιαίτερα διαφωτιστικά γραφήματα δίνουν σαφή εικόνα σχετικά με το επίπεδο της εκπαίδευσης των πολιτών των ευρωπαϊκών κρατών.
Πιο συγκεκριμένα, ο Τσέχος μαθηματικός Jakub Marian δημοσιοποίησε δύο γραφήματα, τα οποία δείχνουν το επίπεδο πανεπιστημιακής μόρφωσης των Ευρωπαίων κατοίκων, ανάλογα με την χώρα διαμονής τους και τα αποτελέσματα προκαλούν έκπληξη.
500+ κορυφαία παιχνίδια καζίνο για ατέλειωτη διασκέδαση. (21+)
«Πρωταθλητές» στην ανώτατη μόρφωση στις ηλικίες μεταξύ 25 - 64 ετών είναι οι κάτοικοι του Λονδίνου και της περιφέρειας της Οξφόρδης στην Αγγλία, οι Σκοτσέζοι, οι Βέλγοι, οι κάτοικοι της Ζυρίχης και της Μαδρίτης αλλά κι οι Σκανδιναβοί.
Στον αντίποδα βρίσκονται οι κάτοικοι των περιφερειών της νότιας Ιταλίας και της Σικελίας, σχεδόν όλοι οι κάτοικοι της Τουρκίας αλλά και οι Ρουμάνοι, ενώ οι Έλληνες βρίσκονται σχεδόν στα μισά της κατάταξης, με την Αττική να παραμένει πάνω από τον μέσο όρο της χώρας σε αντίθεση με τις περιοχές της περιφέρειας.
nuts2-tertiary-education-0.jpg

Τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα όταν το δείγμα περιορίζεται στις ηλικίες 30-34 με πολλές περιοχές του χάρτη να «πρασινίζουν», ενώ εντύπωση προκαλούν τα εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά των Γερμανών,που βρίσκονται στην χαμηλότερη θέση από όλες τις αναπτυγμένες ευρωπαϊκές οικονομίες.
3.jpg

Σύμφωνα με τους δημιουργούς των γραφημάτων, αυτό το γεγονός οφείλεται στο ότι το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από τα αντίστοιχα των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών.
Πληροφορίες: indy100.com

Er hat ja nicht mal Respekt vor noch älteren.....sonst würde er ja nicht auf sie scheissen....ich hätte ihn mit scheisse beschmissen.

Zurück
Oben