Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Nachrichten aus Mazedonien

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Nach Premierminister Gruevski hat nun auch der Präsident Ivanov unsere bescheiden Gemeinde zum Ramadan besucht...


Претседателот Ѓорѓе Иванов, вечерва во Скудриње присуствуваше на Ифтар, по повод светиот месец Рамазан. На свечениот ифтир присуствуваа Муфтијата од Дебар, сите оџи од нашиот регион, верски лица од манастирот Јован Бигорски, претставници од бизнис секторот и пријатели на локалната самоуправа,
Во присуство на Градоначалникот на Општина Маврово и Ростуша, Мукрем Мехмеди, директорот на Националниот парк „Маврово“,Онер Јакуповски и Пратеникот во Собранието на РМ, Алим Билали, Претседателот Иванов во текот на денот ги посети и селата Жировница, Велебрдо, Требиште, Скудриње и Врбен, каде со локалното население поразговара околу актуелните состојби во овој крај.
Претседателот Иванов со општинското раководство и локалното население размени мислења околу севкупниот економски потенцијал на населените места во Општината. Заеднички беше констатирано дека Локалната Самоуправа и Националниот парк „Маврово“ вложуваат голем труд во подобрување на условите за живот преку реализирање на проекти со кој се подобрува инфраструктурата во овој крај како проекти за развој на туризмот во овој крај.
Во оваа прилика, претседателот Иванов на жителите им го честиташе светиот месец Рамазан, а во пресрет на празникот Рамазан-Бајрам им посака добро здравје и многу успеси.
Истовремено, претседателот Иванов ја искажа својата подготвеност да поддржи иницијативи и предлози што се во функција на натамошен развој на овој крај.
Градоначалникот, Мехмеди му посака срдечно добредојде на претседателот Иванов и на сите присутни на свечениот ифтир, им се заблагодари за нивната присутност честитајќи им ги рамазанските пости и посакувајќи им здравје, успех и благосостојба во нивните домови за престојните Бајрамски празници.

10414069_1486217191619666_5408475645660406370_n.jpg


10509573_1486216794953039_7806097181404326161_n.jpg

10438918_1486216704953048_730846091353680737_n.jpg



 
War der griechische König Otto von Bayern Grieche?


Pozdrav


Keine Ahnung ich frag ja nur seit dem du dich hier angemeldet hast hast du ja auch behauptet:

1. Das Skenderbeg ,Slawo-Mazedone war.

2. Samuil der Bulgarische Zar war auch Slawo-Mazedone

3.Alexander natürlich auch


Würde mich also net wundern wenn plötzlich Dusan auch Slawo-Mazedone wär
 
Keine Ahnung ich frag ja nur seit dem du dich hier angemeldet hast hast du ja auch behauptet:

1. Das Skenderbeg ,Slawo-Mazedone war.

2. Samuil der Bulgarische Zar war auch Slawo-Mazedone

3.Alexander natürlich auch


Würde mich also net wundern wenn plötzlich Dusan auch Slawo-Mazedone wär


Richtig,
all diese sind Makedonier gewesen die sich unsere Nachbarn im Zuge des ihren konstruierten Nationsbuilding unter den Nagel reisen.

Nicht vergessen.
1. Gjorgjija Kastriotov wird von Albaner, Serben und Griechen ebenfalls beansprucht, :lol:

2. Samoil wird von den Bolgaren auch beansprucht wie andere makedonische Helden :lol:
3. Alexander der Makedone wird sogar von allen unserer Nachbarn beansprucht. Serben , Albaner, Griechen und Bolgaren alle beanspruchen Alexander den MAKEDONEN für sich. :lol27:

In diesem Fall steht aber eindeutig zu lesen so wie ich es geschrieben habe "hat sich selbst genannt".

Grab dein Kopf irgendwo ein und lass das provozieren du Töle.

Pozdrav
 
Keine Ahnung ich frag ja nur seit dem du dich hier angemeldet hast hast du ja auch behauptet:

1. Das Skenderbeg ,Slawo-Mazedone war.

2. Samuil der Bulgarische Zar war auch Slawo-Mazedone

3.Alexander natürlich auch


Würde mich also net wundern wenn plötzlich Dusan auch Slawo-Mazedone wär
Ich wette 1mrd$ das er jetzt behauptet das alle Mazedonier wären.
Richtig,
all diese sind Makedonier gewesen die sich unsere Nachbarn im Zuge des ihren konstruierten Nationsbuilding unter den Nagel reisen.

Nicht vergessen.
1. Gjorgjija Kastriotov wird von Albaner, Serben und Griechen ebenfalls beansprucht, :lol:

2. Samoil wird von den Bolgaren auch beansprucht wie andere makedonische Helden :lol:
3. Alexander der Makedone wird sogar von allen unserer Nachbarn beansprucht. Serben , Albaner, Griechen und Bolgaren alle beanspruchen Alexander den MAKEDONEN für sich. :lol27:

In diesem Fall steht aber eindeutig zu lesen so wie ich es geschrieben habe "hat sich selbst genannt".

Grab dein Kopf irgendwo ein und lass das provozieren du Töle.

Pozdrav

Ich hab 1mrd$ gewonnen :D

Ne mal jetzt im ernst Zoran such mal nen Arzt auf :fts:
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben