B92 zu den Schüssen: Brnabić über den Terroranschlag im Pionirski-Park: Es ist das passiert, wozu die Blockade-Eliten aufgerufen haben
Die Präsidentin der Nationalversammlung, Ana Brnabić, kommentierte den heutigen Terroranschlag im Pionirski-Park, der von den sogenannten Blockierern verübt wurde.
„Aus menschlicher Sicht bin ich völlig schockiert darüber, dass ein Blockierer eine Waffe in die Hand genommen und beschlossen hat, auf gewöhnliche Menschen im Pionirski-Park zu schießen.
Aus politischer Sicht bin ich leider weder schockiert noch erstaunt oder überrascht, denn das war zu erwarten.
Wenn man elf Monate lang daran arbeitet, das Bewusstsein bestimmter Menschen zu verändern, ihnen Hass einpflanzt, zu Gewalt und Terror aufruft, Menschen in Eliten und ‚Schweine‘ einteilt – ‚Schweine‘, die im Leben nichts wert sind und keine Menschenrechte haben –, wenn man gegen sie kämpft, wenn die politischen Eliten der Blockierer zu Hetzjagden, Angriffen, Braten, Kochen, Aufhängen und Köpfen aufrufen – was haben Sie dann erwartet, was passieren wird?
Es ist das passiert, wozu die Blockierer-Eliten aufgerufen haben. Jemand hat eine Pistole in die Hand genommen und ist – als Blockierer, mit der Ideologie der Blockierer, im Glauben, er sei etwas Besseres und habe mehr Rechte als andere – losgezogen und hat auf gewöhnliche Menschen geschossen. Zum Glück gab es keine Toten“, sagte sie.
Sie betonte, dass Worte Konsequenzen haben, und bat um Beruhigung der Lage.
„Ich möchte um Verständnis bitten – Worte haben Konsequenzen. Ich appelliere an Verantwortungsbewusstsein und an die Beruhigung der Situation, besonders weil wir jetzt schon vor dem 1. November ernste Zwischenfälle erleben. Wir haben Lügen über eine Studentin der Landwirtschaftlichen Fakultät gehört, die angeblich geschlagen, misshandelt und terrorisiert wurde – bewiesene Lügen.
Und jetzt haben wir einen Blockierer, der eine Waffe in die Hand nimmt und versucht, einen normalen Menschen zu töten, nur weil ihm nicht gefällt, wo dieser steht, was er sagt, was er fordert oder worüber er nachdenkt.
Was werden wir als Nächstes sehen? Ich bitte um Zurückhaltung – Serbien braucht Frieden“, sagte Brnabić.
Brnabić o terorističkom napadu u Pionirskom parku: Desilo se ono na šta su pozivale blokaderske elite
Predsednica Skupštine Ane Brnabić prokomentarisala je današnji teroristički napad u Pionirskom parku od strane blokadera.
"Sa ljudske strane sam potpuno šokirana time što je neki blokader uzeo pištolj u ruke i odlučio da puca na obične ljude u Pionirskom parku. Sa političke strane, nažalost, nisam ni šokirana, ni začunjena, ni iznenađena jer je to bilo i za očekivati. Nakon 11 meseci rada da promenite svest kod nekih ljudi, usadite mržnju, pozivate na nasilje, teror, delite ljude na elitu i ćacije, ćacije koji ne treba da imaju u životu i nemaju nikakva ljudska prava. Da se obračunavate sa njima, na političke elite, blokaderske koje su pozivali na jurenje, gađanje, dinstanje, kuvanje, vešanje, sečenje glave. A šta ste očekivali da će da se desi? Desilo se ono na šta su pozivali blokaderske elite. Neko je uzeo pištolj u ruke i kao blokader sa blokaderskom politikom, misleći da je iznad i da ima prava veća od ostalih, otišao i pucao na obične ljude. Sva sreća nije bilo mrtvih", rekla je.
Istakla je da reči imaju posledice i zamolila za smirivanje situacije.
"Ali bih molila za razumevanje, da reči imaju posledice, i za odgovornost i za smirivanje situacija posebno zato što mi već sada imamo ozbiljne incidente pred 1. novembar. Imamo laži o studentkinji Poljoprivrednog fakulteta koje je pretučena, maltretirana, terorisana – dokazane laži. Sada imate blokadera koji je uzeo pištolj u ruke i krenuo da ubija nekog običnog čoveka zato što mu se ne sviđa gde je, i šta priča, i šta traži, o čemu razmišlja. Šta ćemo sledeće da vidimo? Molim za uzdržanost, Srbiji je potreban mir", rekla je Brnabić.
Predsednica Skupštine Ane Brnabić prokomentarisala je današnji teroristički napad u Pionirskom parku od strane blokadera.
www.b92.net