Aktuelles
  • Happy Birthday Balkanforum
    20 Jahre BalkanForum. Herzlichen Dank an ALLE die dieses Jubiläum ermöglicht haben
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Parlamentswahlen im Kosovo 2014

Welche Partei würdet ihr wählen?

  • VV

    Stimmen: 39 62,9%
  • PDK

    Stimmen: 10 16,1%
  • LDK

    Stimmen: 3 4,8%
  • AKR

    Stimmen: 0 0,0%
  • AAK

    Stimmen: 2 3,2%
  • Sonstige

    Stimmen: 8 12,9%

  • Umfrageteilnehmer
    62
Unsere Helden haben den ganzen Tag im Wald gechillt. Nicht, dass ich sie nicht respektiere, aber es waren einfach Leute, die nie eine Waffe in der Hand hatten.

Pass mal auf was du kleiner pisser hier eigentlich von dir rauß lässt , nur weil von deiner familie die eier in deutschland schaukeln ließen heißt es nicht das von anderen hier vielleicht keiner ums leben gekommen ist . von einem hosenscheißer wie dir muss ich mir nicht anhören das freiheitskämpfer der uck bauern sind die im wald gechillt haben !
 
Kundërpërgjigjet Krasniqi: Baci i kryeministrit paska pi shumë vodkë!

Kryetari i Kuvendit, Jakup Krasniqi iu ka kundërpërgjigjur akuzave të zëvendëskryeministrit të Kosovës, Behgjet Pacolli. Ky i fundit në një emision televiziv e quajti kryeparlamentarin mashtrues, shpirtligë e psikopat.
Krasniqi në një kundërpërgjigje të postuar në profilin e tij në “Facebook”, e ka këshilluar kryeministrin Hashim Thaçi që mos t’i jap shumë vodkë zëvendësit të tij Behgjet Pacollit, madje, e ka pyetur mos ishte vodka që Milloshevici i Moskës i përcolli përmes Dacicit për Bacin, siç e quan Krasniqi.

Ja reagimi i plotë i Krasniqit në Facebook...

Shumë, shumë vodkë paska pi baci i Kryeministrit?!
Kryeministër, mos i japë shumë dozë të Votkës bacit tënd, Zëvendëskryeministrit të parë e ish Presidentit të bërë me votat e çlirimtarëve?!!! A mos ishte ajo vodka që Millosheviqi i Moskës t'i përcolli përmes Daçiçit për Bacin?

Ju keni qenë në shtëpinë time Kryeministër, baci nuk ka qenë, por nëse besoni se vlen disa milion, unë po te them se e ke rastin të fitosh shumë para. Eja merre 1 milion shtëpinë time e shitja bacës për disa milion. Kurse unë prej a ti 1 milioni nja 600.000 do t’ua jap pa asnjë hezitim të pastrehëve te Kosovës.

Sipas asaj që e keni vlerësuar Ju, përveç qe fitoni ju te pangishmit e Qeverisë, rasti është te fitojnë edhe do fakira dhe unë aspak.

Nëse nuk doni me fitu shumë para se nuk besoni, atëherë me qëllim e keni mashtruar opinionin publik.

Ndalni mashtrimet Ju të pangishmit e Qeverisë se gazi i Botës u bëtë o te mjerë!

Nese faji është i Nismës qe do t'u len me gishta n'gojë.

Për të tjerat çështje, ju treguat shpirtin tuaj të lig, tamam ashtu si jeni, psikopatë, mashtrues e gënjeshtarë ordiner. Pasuria aske nuk e bënë njeri, as Ju.

Mjerë vendi që i keni hipur në qafë!
RTK

- - - Aktualisiert - - -

Pass mal auf was du kleiner pisser hier eigentlich von dir rauß lässt , nur weil von deiner familie die eier in deutschland schaukeln ließen heißt es nicht das von anderen hier vielleicht keiner ums leben gekommen ist . von einem hosenscheißer wie dir muss ich mir nicht anhören das freiheitskämpfer der uck bauern sind die im wald gechillt haben !

Du verstehst wohl nicht, was ich meine.
 
nein ich will nicht auf das hinaus..
ich sage einfach, serbien hat jetzt die wahl..
wie schnell sich zeiten änderen ;)

- - - Aktualisiert - - -

eure Helden mit Ehre und Stolz würden wieder sich im Wald verstecken..
Albaner sind keine Krieger..
schau dir die letzten 200 Jahren an
 
nein ich will nicht auf das hinaus..
ich sage einfach, serbien hat jetzt die wahl..
wie schnell sich zeiten änderen ;)

- - - Aktualisiert - - -

eure Helden mit Ehre und Stolz würden wieder sich im Wald verstecken..
Albaner sind keine Krieger..
schau dir die letzten 200 Jahren an

Denkst du?
Wir haben eine ausgebildete Armee.
Die albanische Armee, die in der NATO ist, würde uns auch zur Seite stehen.
 
die Nato mitgliedschaft ist in diesem Fall bedeutungslos...

- - - Aktualisiert - - -

die netten Albaner aus Albanien spionieren sowieso die Nato aus für Russland ;)
 
Zurück
Oben