Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Prishtina - Bauprojekte

Nënshkruhet kontrata për Aeroportin


Nga Nebih Maxhuni më 12.08.2010 në ora 15:00

(E plotësuar) Qeveria e Kosovës dhe Konzorciumi Limak - Aeroports de Lyon, nënshkruan sot kontratën për dhënien me koncesion të Aeroportit Ndërkombëtar të Kosovës, për 20 vitet e ardhshme.

Kontrata është nënshkruar nga ministri i Ekonomisë dhe i Financave, Ahmet Shala dhe ai i Transportit dhe Telekomunikacionit, Fatmir Limaj, si dhe nga përfaqësuesit e dy kompanive ndërkombëtare.

Kjo është kontrata e parë e dhënies me koncesion të një kompanie të madhe publike dhe Qeveria e Kosovës beson se ajo do të hapë dyert për investime të ngjashme nga jashtë.

“Kjo është një ditë e madhe. Për herë të parë në Kosovë, po nënshkruhet një marrëveshje e tillë, nëpërmes koncesionimit”, tha ministri Limaj, i cili u bëri thirrje edhe kompanive të tjera të mëdha që të investojnë në Kosovë.

Në konferencën për gazetarë, pas nënshkrimit, Konzorciumi Limak - Aeroports de Lyon, përsëriti zotimin se deri në vitin 2012 do të investojë rreth 140 milionë euro.

Zëvendëskryetari i Bordit udhëheqës të Limak-ut, Sezai Bacaksuz, shpalosi synimin që numri i udhëtarëve nga 1.5 milion sa janë aktualisht, të rritet në 4 milionë në vit.

Në mesin e investimeve parashihet zgjerimi i terminalit prej 27 mijë metrash katrorë. Do të zgjerohet edhe vendparkimi për automjete, Kulla e kontrollit të trafikut ajror do të modernizohet etj.

Përfaqësuesit e konsorciumit, të cilët nga sot e marrin në menaxhim Aeroportin, përsëritën zotimin se punëtorët, të cilët aktualisht janë duke punuar, nuk do të preken.


Havalimani i Prishtinës
Nga Arben Hyseni
Ministri i Ekonomisë dhe i Financave, Ahmet Shala, dhe ai i Transportit, Fatmir Limaj, do të nënshkruajnë sot kontratën për dhënien me koncesion të Aeroportit Ndërkombëtar të Kosovës. Kjo është kontrata e parë e dhënies me koncesion të një kompanie aq të madhe publike. Ajo do të mbetet në pronësi të Kosovës, por për 20 vjet do ta shfrytëzojë dhe investojë në të Aeroporti i Francës - Limak.

Konzorciumi Limak - Aeroports de Lyon do të marr nën administrim për 20 vjet aeroportin kosovar. Kushtet e caktuara janë që ky konzorcium të investojë rreth 100 milionë euro për ndërtimin e një terminali të ri dhe për rregullimin e infrastrukturës së aeroportit. Premtimet janë që do të ofrohen edhe shërbime më të mira për të gjithë udhëtarët. Dhe, 39.42 për qind të hyrave të aeroportit, kompania fituese do t`i japë buxhetit të Kosovës për 20 vjet rresht.

Endrit Shala, këshilltari i ministrit Fatmir Limaj, tregoi se kontrata do të nënshkruhet në një ceremoni solemne të organizuar nga Qeveria e Kosovës, ku do të marrin pjesë gjithë krerët e shtetit dhe ambasadorët e huaj në Kosovë. Ai tha se edhe pse kontrata nënshkruhet sot, konzorciumit De Limak i duhet të plotësojë kriteret e parapara në kontratë në afat kohor prej 180 ditësh.

“Disa nga këto kushte përfshijnë transferimin e punonjësve të ANP`së te operatori i ri, miratimin e dizajnëve për terminalin e aeroportit dhe përmbylljen financiare”, tha Shala.
Tregoi gjithashtu se plotësimi i të gjitha këtyre kushteve pritet të kryhet deri në fund të këtij viti. Njësia e Partneritetit Privato Publik është në fazën e përmbushjes së kushteve paraprake. Zyrtarë të njësisë së PPP`sa patën treguar më herët se procesi për privatizimin dhe transferimin e ANP`së nga prona publike në atë menaxhim privat ka shkuar mirë.

Kontrata në thelb përmban transferimin e kompetencave në menaxhimin dhe operimin e ANP-së te konsorciumi Limak-Lyon, i përbërë nga operatorë francezë të aeroportit, Aéroports de Lyon dhe kompania turke e ndërtimit Limak Construction, të cilat i kishin ofruar të paguanin përqindjen më të lartë të të ardhurave bruto për qeverinë në këmbim të koncesionit.

Aeroporti Ndërkombëtar i Prishtinës, gjatë viteve të pasluftës, ka qenë një prej kompanive më me afera korruptive në Kosovë. Së pari e kanë drejtuar ndërkombëtarët e më vonë duke kaluar në duart e vendorëve.

Për këtë kompani, raport patën krijuar edhe Kombet e Bashkuara, të cilat e patën cilësuar si një prej kompanive ku lulëzon korrupsioni dhe krimi i organizuar.

Një prej drejtorëve të saj edhe është arrestuar.

Drejtori i fundit i Aeroportit, Agron Mustafa, tregon se në ANP janë investuar me miliona euro. Thotë se është investuar edhe në personel dhe çdo segment tjetër të saj.

“Aeroporti ka përjetuar edhe periudhën e artë të tij, por mendoj se ka qenë koha për ta dhënë me koncesion kompaninë”, tha Mustafa.

Konsorciumit Limak-Lion i është dhënë kontrata më 14 maj, pasi që i ka ofruar Qeverisë së Kosovës një mesatare prej 39.42 për qind të të ardhurave bruto në këmbim me të drejtën për koncesion. Koncesionari do të operojë me aeroport, duke ofruar shërbime të zgjeruara në nivel të cilësisë së lartë. Kosova do të mbajë 100 për qind të pronësisë së pasurive të aeroportit.

Qeveria e Kosovës synon që përmes investimit të kapitalit privat në aeroport të sigurojë infrastrukturë moderne, përmirësim të komoditetit, shërbime të klasës botërore, përfitime nga efikasiteti në operim si dhe transparencë të shtuar në operimin dhe financimin e aeroportit. Përmes këtij koncesionimi, pati deklaruar ministri i Transportit, Fatmir Limaj, Kosova do të përfitojë investim të huaj direkt me vlerë rreth 100 milionë euro si dhe përqindje nga të hyrat bruto të ANP`së.

http://www.gazetaexpress.com/web/ind.../36401/C4/C14/
 
[h2]Mbështetet ndërtimi i autostradës Prishtinë – Shkup [/h2]
Pas Autostradës së Kombit, që e lidh Kosovën me Shqipërinë, ministri i Transportit dhe Postë Telekomunikacionit Fatmir Limaj ka paralajmëruar përgatitjet për shpalljen e tenderit për ndërtimin e autostradës që e lidh Kosovën me Maqedoninë, e cila pritet të ndërtohet nëpërmjet formës së koncesionimit. Në Ministrinë e Transportit dinë pak detaje në lidhje me këtë autostradë, përveç se në shtator presin të bëhen publikë emrat e kompanive të interesuara për pjesëmarrje në ndërtim me koncesion të kësaj autostrade.
Zëdhënësi i MTPT-së Xhevdet Pozhari tha se janë në përfundim të projektit dhe pasi të finalizohet do të bëhet e ditur edhe kostoja dhe të gjitha procedurat tjera.
“Mandej, vjen hapi tjetër për shprehje interesi, mandej njëjtë si e kemi pas rastin për autostradën Vërmicë- Merdare, mirëpo kushti kryesor i kësaj rruge është koncesionimi”, tha Pozhari.
Zëvendëspresidentja e AKR-së Mimoza Kusari Lila thotë se projekti për autostradën Prishtinë – Shkup, është shumë e ngutshme, në një periudhë kur as në Parlamentin e Kosovës nuk është bërë debat, nuk është prezantuar në Komisionin Parlamentar, pra asgjë më ndryshe se në projektet e tjera”, tha Kusari-Lila.
Nga ana e tij, Berat Rukiqi, nga Oda Ekonomike e Kosovës, idenë e sheh si shumë të qëlluar dhe të arsyeshëm ekonomikisht, pasi autostrada do të ndërtohet me koncesion. /rtk/telegrafi/

Postuar: 13:37 / 14.08.2010 | RSS


http://www.telegrafi.com/?id=46&a=5873
 
Nënshkruhet kontrata për Aeroportin


Nga Nebih Maxhuni më 12.08.2010 në ora 15:00

(E plotësuar) Qeveria e Kosovës dhe Konzorciumi Limak - Aeroports de Lyon, nënshkruan sot kontratën për dhënien me koncesion të Aeroportit Ndërkombëtar të Kosovës, për 20 vitet e ardhshme.

Kontrata është nënshkruar nga ministri i Ekonomisë dhe i Financave, Ahmet Shala dhe ai i Transportit dhe Telekomunikacionit, Fatmir Limaj, si dhe nga përfaqësuesit e dy kompanive ndërkombëtare.

Kjo është kontrata e parë e dhënies me koncesion të një kompanie të madhe publike dhe Qeveria e Kosovës beson se ajo do të hapë dyert për investime të ngjashme nga jashtë.

“Kjo është një ditë e madhe. Për herë të parë në Kosovë, po nënshkruhet një marrëveshje e tillë, nëpërmes koncesionimit”, tha ministri Limaj, i cili u bëri thirrje edhe kompanive të tjera të mëdha që të investojnë në Kosovë.

Në konferencën për gazetarë, pas nënshkrimit, Konzorciumi Limak - Aeroports de Lyon, përsëriti zotimin se deri në vitin 2012 do të investojë rreth 140 milionë euro.

Zëvendëskryetari i Bordit udhëheqës të Limak-ut, Sezai Bacaksuz, shpalosi synimin që numri i udhëtarëve nga 1.5 milion sa janë aktualisht, të rritet në 4 milionë në vit.

Në mesin e investimeve parashihet zgjerimi i terminalit prej 27 mijë metrash katrorë. Do të zgjerohet edhe vendparkimi për automjete, Kulla e kontrollit të trafikut ajror do të modernizohet etj.

Përfaqësuesit e konsorciumit, të cilët nga sot e marrin në menaxhim Aeroportin, përsëritën zotimin se punëtorët, të cilët aktualisht janë duke punuar, nuk do të preken.


Havalimani i Prishtinës
Nga Arben Hyseni
Ministri i Ekonomisë dhe i Financave, Ahmet Shala, dhe ai i Transportit, Fatmir Limaj, do të nënshkruajnë sot kontratën për dhënien me koncesion të Aeroportit Ndërkombëtar të Kosovës. Kjo është kontrata e parë e dhënies me koncesion të një kompanie aq të madhe publike. Ajo do të mbetet në pronësi të Kosovës, por për 20 vjet do ta shfrytëzojë dhe investojë në të Aeroporti i Francës - Limak.

Konzorciumi Limak - Aeroports de Lyon do të marr nën administrim për 20 vjet aeroportin kosovar. Kushtet e caktuara janë që ky konzorcium të investojë rreth 100 milionë euro për ndërtimin e një terminali të ri dhe për rregullimin e infrastrukturës së aeroportit. Premtimet janë që do të ofrohen edhe shërbime më të mira për të gjithë udhëtarët. Dhe, 39.42 për qind të hyrave të aeroportit, kompania fituese do t`i japë buxhetit të Kosovës për 20 vjet rresht.

Endrit Shala, këshilltari i ministrit Fatmir Limaj, tregoi se kontrata do të nënshkruhet në një ceremoni solemne të organizuar nga Qeveria e Kosovës, ku do të marrin pjesë gjithë krerët e shtetit dhe ambasadorët e huaj në Kosovë. Ai tha se edhe pse kontrata nënshkruhet sot, konzorciumit De Limak i duhet të plotësojë kriteret e parapara në kontratë në afat kohor prej 180 ditësh.

“Disa nga këto kushte përfshijnë transferimin e punonjësve të ANP`së te operatori i ri, miratimin e dizajnëve për terminalin e aeroportit dhe përmbylljen financiare”, tha Shala.
Tregoi gjithashtu se plotësimi i të gjitha këtyre kushteve pritet të kryhet deri në fund të këtij viti. Njësia e Partneritetit Privato Publik është në fazën e përmbushjes së kushteve paraprake. Zyrtarë të njësisë së PPP`sa patën treguar më herët se procesi për privatizimin dhe transferimin e ANP`së nga prona publike në atë menaxhim privat ka shkuar mirë.

Kontrata në thelb përmban transferimin e kompetencave në menaxhimin dhe operimin e ANP-së te konsorciumi Limak-Lyon, i përbërë nga operatorë francezë të aeroportit, Aéroports de Lyon dhe kompania turke e ndërtimit Limak Construction, të cilat i kishin ofruar të paguanin përqindjen më të lartë të të ardhurave bruto për qeverinë në këmbim të koncesionit.

Aeroporti Ndërkombëtar i Prishtinës, gjatë viteve të pasluftës, ka qenë një prej kompanive më me afera korruptive në Kosovë. Së pari e kanë drejtuar ndërkombëtarët e më vonë duke kaluar në duart e vendorëve.

Për këtë kompani, raport patën krijuar edhe Kombet e Bashkuara, të cilat e patën cilësuar si një prej kompanive ku lulëzon korrupsioni dhe krimi i organizuar.

Një prej drejtorëve të saj edhe është arrestuar.

Drejtori i fundit i Aeroportit, Agron Mustafa, tregon se në ANP janë investuar me miliona euro. Thotë se është investuar edhe në personel dhe çdo segment tjetër të saj.

“Aeroporti ka përjetuar edhe periudhën e artë të tij, por mendoj se ka qenë koha për ta dhënë me koncesion kompaninë”, tha Mustafa.

Konsorciumit Limak-Lion i është dhënë kontrata më 14 maj, pasi që i ka ofruar Qeverisë së Kosovës një mesatare prej 39.42 për qind të të ardhurave bruto në këmbim me të drejtën për koncesion. Koncesionari do të operojë me aeroport, duke ofruar shërbime të zgjeruara në nivel të cilësisë së lartë. Kosova do të mbajë 100 për qind të pronësisë së pasurive të aeroportit.

Qeveria e Kosovës synon që përmes investimit të kapitalit privat në aeroport të sigurojë infrastrukturë moderne, përmirësim të komoditetit, shërbime të klasës botërore, përfitime nga efikasiteti në operim si dhe transparencë të shtuar në operimin dhe financimin e aeroportit. Përmes këtij koncesionimi, pati deklaruar ministri i Transportit, Fatmir Limaj, Kosova do të përfitojë investim të huaj direkt me vlerë rreth 100 milionë euro si dhe përqindje nga të hyrat bruto të ANP`së.

http://www.gazetaexpress.com/web/ind.../36401/C4/C14/


Turkish company to build Kosovo's new gateway to the world

Friday, August 13, 2010
GÖKHAN KURTARAN
PRISTINA - Hürriyet Daily News

turkish-company-to-built-kosovos-new-gateway-to-the-world-2010-08-13_l.jpg


Limak Holding, a Turkish group with operations in tourism, energy, cement, technology and aviation, on Thursday signed a Public Private Partnership, or PPP, agreement with the Republic of Kosovo regarding expansion and operation of Pristina International Airport for 20 years.

With the agreement Limak becomes the first foreign company to obtain a contract since privatization started in the Republic of Kosovo. The agreement foresees an investment of 140 million euros. It will cover a modern, 27,000-square-meter terminal building that will provide world-class passenger comfort, a 77,000-square-meter apron and runway, a new traffic control tower, car park facilities with capacity for 1,750 vehicles and fuel tanks, and refurbishment of airport access roads.

Limak will be responsible for operating and maintaining the passenger terminal, car park, ground handling, fuelling and cargo areas, as well as the runway and apron facilities. The consortium will pay rental fees based on usage to the Republic of Kosovo in addition to its investments.

“We will do our best to support the growth of international investors in Kosovo,” Kosovo Minister of Economy Ahmet Shala told the Hürriyet Daily News & Economic Review. “I am pleased to see that with this investment nearly 39 percent of the revenue will be paid to the Republic of Kosovo per annum.”

Target: 4 million passengers

“Our aim is to increase the number of passenger from 1.5 million to 4 million annually,” said Sezai Bacaksız, deputy chairman of Limak, at the press conference held at the Ministry of Economy in Pristina. “I want this project to bring prosperity to the Republic of Kosovo and its citizens."

Minister of Transportation and Telecommunication Fatmir Limaj, Shala and executives from Limak and Aeroports de Lyon attended the signing ceremony hosted by Prime Minister of Kosovo Hashim Thaci.

“The Limak Group of Companies, with 35 years of experience mainly in construction and infrastructure and with a strong track record in the fields of aviation, energy, cement, tourism and food production, has proven itself with success in the design, construction, financing and operation of the projects it has undertaken,” Bacaksız said.

“Limak is highly reputable with its strong capital and management structure, its diligence in just-in-time completion of both local and international projects and world-class technology,” he said. “We strongly believe our success in the construction and operation of Istanbul’s Sabiha Gökçen International Airport will be replicated in this project, which has high importance both for the Republic of Turkey and the Republic of Kosovo, where it is the first of its kind in Kosovo.”

Strategic way to Europe

Bacaksız said: “We also reckon that the project will create a high level of added value for the regional economy. We are proud of signing the concession agreement with the Republic of Kosovo covering 20 years of operation and expansion of the Pristina Airport. Kosovo will be our strategic gateway to Europe.”

Pristina Airport has a strategic role in Central Europe, with its high international traffic providing connections to many countries including Germany, Switzerland, Austria, Turkey, the UK, Hungary and Italy. Currently Turkish Airlines, Swiss Air, Austrian Airlines, Air Berlin, German Wings and many other major airlines use Pristina Airport.

A consortium of Limak, GMR Infrastructure Limited and Malaysia Airports Holding Berhad has been operating Istanbul Sabiha Gökçen International Airport since 2008 under the buy-operate-transfer model with a 20-year concession period. Sabiha Gökçen is the youngest greenfield airport in Europe and recorded the highest growth rate on the continent between 2002 and 2009. Sabiha Gökçen's new international terminal was constructed in a record time of 18 months.

http://www.hurriyetdailynews.com/n.p...rld-2010-08-13

Pejoni (SSC)




Das neue Terminal:

kdubl4.jpg

Buddy Holly (SSC)


Nichts besonderes. Ich denke aber dass bis es soweit ist dass man mit dem Bau beginnen kann, viele sachen am Projekt geändert werden...
 
Vihet gurthemeli i Teatrit dhe Operas “Ibrahim Rugova”

02/12/2009 09:07:00

Sot do të zhvillohet akti solemn i vënies së gurthemelit të Teatrit dhe Operas në Prishtinë, Me rastin e vënies së gurthemelit të Teatrit dhe Operas “Ibrahim Rugova”, do të marrin pjesë edhe familjarë të presidentit të ndjerë Ibrahim Rugova, presidenti I Kosovws Fatmir Sejdiu si dhe zyrtarw tw lartw institucional

Sot, gjatë orëve të mesditës do të vihet gurthemeli i Operas “dr. Ibrahim Rugova”, në Prishtinë. Kjo, do të bëhet tek Fakulteti Teknik, ndërsa në këtë ceremoni pritet të marrin pjesë familjarë të presidentit të ndjerë Ibrahim Rugova ,presidenti I Kosovës, Fatmir Sejdiu dhe zyrtarë të lartë insitucional. Ndryshe, gjatë kësaj ceremonei do të shfaqet edhe një program artistik i Korit të Filharmonisë-Operës së Kosovës.

ekonomisti.net


Nachricht ist npaar Tage alt...



Die haben mit dem Bau begonnen

Gr____en__nderung_001a_Teatri_dhe_Opera.jpg


httpwwwgazetaexpresscomsu5.jpg


Für größere Bilder: Rechte Maustaste - Grafik anzeigen


Teatri dhe Opera "Dr. Ibrahim Rugova"

15.08.2010
img1605.jpg


img1606r.jpg


img1607xg.jpg

Arbenit (SSC)
 
Zurück
Oben