FloKrass
Dvoglavi orao
keta jon Kaurresha , qe e meritojn vdejken !! keta duhet te gjykosh sipas sheriatit islamike
Ti te koke krejt i qkluqt bre djal! Qysh po doket te paska hup vegza.
keta jon Kaurresha , qe e meritojn vdejken !! keta duhet te gjykosh sipas sheriatit islamike
hahaha... shi endrra, shiiiiiicatty, pash nderen qka te gjet?
mduket se sme kuptove hiq.. une nuk i paragjykoj ato femna, perkundrazi.. mu ma shkatrrojn zemren kur i shoh ashtu.. as nuk thash qe ska dhun, as nuk thash qe meshkujt skan faj.. e tash banu qik e mir e thuj "po mir e ke sazan, mfal"
schlüpfst du wieder in die opferrolle? brauchst du wieder aufmerksamkeit?
hahaha... shi endrra, shiiiiii
ty me te thon mfal harroje per jet!
Nji fmije 12 vjec po i thu kaurr/esh,qe e meriton vdekjen!!!!!keta jon Kaurresha , qe e meritojn vdejken !! keta duhet te gjykosh sipas sheriatit islamike
Nein, mir machts nichts aus. Du kannst mich noch so oft Kaurr nennen und auf deine Ahnen scheissen, aber die Tatsache das du ein "Rrogaq" in einem Kaurrland bist, zeigt wer wo steht. ;-)
Djema, e kam ni Pyetje qe ska tbaj sen me Temen, por masi jan do qe marrin vesh me Shume se un nkto Tema, ka mundsi qe e di ndokush sepse esht ka mvyn..
A jane Pikturat qe paraqesin Njerez (dmth. Piktura ne te cilat shihen njerez) t'ndalume sipas Islamit? Apo eshte Fjala vetem per Xhamia?
rrugaq jo more sjam rrugaq, i kam lan ato budallaqe moooooooti
po, absolutisht.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen