Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

SARAJEVO - Bosnia [pictures & projects]

BBI Centar

status: demnächst fertig
ort: stadtmitte

icon_BBI_Centar_485e4_bbi.jpg


3133049363_13865db06f_b.jpg
 
Importanne Centar

ort: marijin dvor
bauende: 2009
kosten: 120 mio km

importannejn8.jpg


importane_centar_2699739734_6.jpg


Construction base area - 5.000 sqm. Underground depth - 18 meters.

Cjelokupan objekt, kako je izjavio Nedim Čaušević, generalni direktor Teloptica, gradit će se u dvije građevinski i funkcionalno odvojene faze. Prva faza bi trebala obuhvatiti oko 47.000 m2, a druga 13.000 m2.

Centar će imati višestruku namjenu, pri čemu će najveći dio prostora biti uredski prostori, zatim šoping centar, parking sa 600 mjesta, te apartmani, stanovi i hotel, naglasio je Čaušević.

Dino Osmanbegović, član Uprave Raiffeisen banke, naglasio je da je ta banka prepoznala kvalitet Teloptic-ovog projekta i odlučila finansijski podržati izgradnju Importane centra u Sarajevu.

Investicija je vrijedna oko 120 miliona KM.
 
Centar Alta

ort: marijin dvor



icon_Centar_Alta_40099_alta.jpg


centar_alta_8eb59bb2df_DSC01459.JPG


Američki ambasador u BiH Daglas Meklheni (Douglas McElhaney) položit će u srijedu na Marindvoru u Sarajevu kamen-temeljac budućeg modernog trgovinskog centra "Alta".
Iz kompanije "Triland Developmenta", investitora projekta, najavljuju da će "Alta" biti prvi poslovni centar koji će ekskluzivnom ponudom svjetskih modnih dizajnera, prodavnica i restorana najviših standarda ujediniti američki otvoreni dizajn i evropski stil.
Centar je projektirao Igor Grozdanić, poznati sarajevski arhitekta, uz pomoć tima sastavljenog od jednako iskusnih i nadarenih arhitekata i dizajnera vođenih osnovnom idejom da grad za buduće generacije dobije novi prepoznatljivi ukras.
Ukupna površina centra, sa dva podzemna i dva nadzemna sprata i više od 200 garažnih mjesta, bit će oko 20.000 kvadratnih metara.
 
Novi objekat Željezničke stanice na mjestu peronia


headline_novi-objekat-eljeznike-stanice-na-mjestu-peronia_d02fc_zeljo.jpg


Cilj je uklopiti novi objekt u postojeći, ne narušavajući njegovu arhitektonsku vrijednost...

Idejni projekt modernizacije i rekonstrukcije Željezničke stanice u Sarajevu uradila je Jasna Gabela, apsolventica Arhitektonskog fakulteta. Kako nam je kazala, cilj je uklopiti novi objekt u postojeći, ne narušavajući njegovu arhitektonsku vrijednost.

- Novi objekt koji bi bio na mjestu današnjih perona iza Željezničke stanice, površine 64.000 kvadratnih metara, imao bi i podzemnu garažu sa oko 800 mjesta, četiri nadzemne etaže i centralni cilindrični oblik. Tu bi bili smješteni poslovno-prodajni, trgovački, servisni, administrativni prostori, pa čak i hotelski ili apartmanski smještaji. Opredijelila sam se za bijelu boju fasade kako bi lakše vizuelno povezali novi objekt i postojeći, te za plavu koja je simbol "Željeznica BiH" - objasnila nam je Gabela.
 
Izgradnja prve etape - prve transverzale vrijedna 51,3 mil KM: Od Zagrebačke ulice do Vogošće za deset minuta


prva_transverzala0.jpg
prva_transverzala1.jpg

Izgradnja prve i dvanaeste transverzale, te južne longitudinale, projekti su koji ministar prometa i komunikacija Kantona Sarajevo Mihajlo Krmpotić planira realizirati do kraja svog mandata.
Njihov značaj je ogroman jer bi se ovim saobraćajnicama uveliko riješio saobraćajni haos u našem gradu.
Sa realizacijom projekta prve transverzale otvorila bi se mogućnost širenja grada, odnosno urbanizacije brda Žuč. Naime, izgradnjom ove saobraćajnice stvorio bi se prsten oko ovog slabo naseljenog područja, a na taj način dobila bi se odlična saobraćajna infrastruktura koja je i jedan od glavnih uslova za naseljavanje.
prva_transverzala2.jpg
prva_transverzala3.jpg

Prva transverzala počinje od Zagrebačke ulice. Za dionicu od te ulice do Tehničke škole davno je urađena dokumentacija.
Izradu idejnog projekta za prvu transverzalu uradila je firma TZI. Dokumentacija se odnosi na dionicu dugu 10,5 kilometara, od Tehničke škole, preko Velešića i Kobilje glave do Vogošćanske petlje gdje će se spajati s koridorom 5C.
Emir Hota, Stručni savjetnik za ekonomske poslove Direkcije za puteve KS za eKapija.ba je saopćio da se trenutno rješavaju imovinsko pravni odnosi, te da su u toku pregovori za finansiranje, odnosno odobravanje kreditnih sredstava od strane Svjetske banke i Evropske investicijske banke, nakon čega bi kaže, trebala uslijediti i gradnja saobraćajnica. O rokovima, je, kaže, nezahvalno i nepredvidivo govoriti.
prva_transverzala4.jpg
prva_transverzala5.jpg

PROJEKAT I TRANSVERZALA
(poddionica S.S. Kranjčevića – tunel "Kobilja glava")
Dužina
cca 3,1 km​
Broj saobraćajnih traka
2x7 m(dva kolovoza)​
Razdjelni pojas
Tramvajski pojas 10 m do naselja Šip​
Računska brzina (Vr)
60 km/h​
Faza projekta
Izrađen glavni projekat​
Rang puta
Primarna gradska saobraćajnica I reda​
Vrsta terena
Ravničarsko-brežuljkasti​
Cijena projekta (građ.)
51.300.000,00​
Bankine
2x1 m​
Pješačke staze
2x3 m​


Procijenjena vrijednost radova na Izgradnji saobraćajnice I tranverzala (I etapa - poddionica S.S. Krančevićeva – tunel "Kobilja glava") iznosi 51.300.000,00 KM.

prva_transverzala6.jpg
prva_transverzala01.jpg

Predmjer i predračun – rekapitulacija radova:

1. Pripremni radovi 2.403.335,76 KM
2. Donji stroj 7.547.005,20 KM
3. Gornji stroj 7.278.433,71 KM
4. Objekti 18.907.945,50 KM
5. Saobraćajna oprema i signalizacija 76.117,40 KM
6. Odvodnja 2.311.756,50 KM
7. Razni radovi 1.326.755,00 KM

UKUPNO RADOVI: 39.851.349,07 KM

8. Nepredviđeni radovi 3.985.134,91 KM
UKUPNO RADOVI BEZ PDV-a 43.836.483,97 KM
PDV 17% 7.452.202,28 KM
UKUPNO RADOVI SA PDV-om 51.288.686,25 KM

prva_transverzala7.jpg
prva_transverzala8.jpg

"Projektna dokumentacija je urađena za I etapu projekta (poddionica S.S. Krančevića – tunel "Kobilja glava"). Na osnovu predmjera i predračuna izvršena je procjena da je za I etapu potrebno u 2009. i 2010. godini obezbijediti 51.300.000,00 KM kreditnih sredstava. Procijenjena vrijednost troškova ekspropijacije za I etapu iznosi 36.000.000,00 KM. Potrebno je uraditi projektnu dokumentaciju za II etapu projekta (poddionica tunel "Kobilja glava"- Jošanica) nakon čega će se znati koliki su troškovi II etape projekta", saopćio je za eKapija.ba Emir Hota.

E kapija - Izgradnja prve etape - prve transverzale vrijedna 51,3 mil KM: Od Zagrebaèke ulice do Vogošæe za deset minuta
 
Zurück
Oben