G
Gelöschtes Mitglied 9433
Guest
sagte doch mir ist langweilig (normal in der Motorradbranche im Winter), ich hab zu viel Zeit!
Dann geh doch mal zum vietnamesen esssen.Es gibt dort ein geiles desserPPPPPPPPP
sagte doch mir ist langweilig (normal in der Motorradbranche im Winter), ich hab zu viel Zeit!
Dann geh doch mal zum vietnamesen esssen.Es gibt dort ein geiles desserPPPPPPPPP
auf playstation3?xaxaxa......hat jemand bock auf ne runde fifa 12.....mir ist langweilig...hab urlaub
auf playstation3?
Ich kann nur x-box anbieten.
Oder wir machen ein gang bang mit zoran
Hej, ZX, Deine letzten zwei Beiträge sind wirklich, zum Gas geben
Auch auf Facebook wird Alarm gegen deutsche gemacht:
"Die deutschen kaufen griechisches Gold "für wenige Dollar" von den Bürgern der Region Kilkis"
Χάρρυ Κλυνν
AΠΙΣΤΕΥΤΟ: Γερμανοί αγοράζουν ελληνικό χρυσό στο Κιλκίς !
Tις τελευταίες τέσσερις ημέρες Γερμανοί έχουν εγκατασταθεί στο Κιλκίς και αγοράζουν χρυσό από τους πολίτες της περιοχής με αντάλλαγμα ελάχιστα ευρώ! Μοιράζουν φυλλάδια στον κόσμο και τον «προσκαλούν» στο ξενοδοχείο, που διαμένουν για να του αγοράσουν χρυσές βέρες και άλλα κοσμήματα»
Η κατάντια μας δεν περιγράφεται… Η κατηφόρα μας δεν έχει σταματημό… Ούτε στην κατοχή τέτοια ξευτίλα! Μετά το άθλιο και προκλητικό τηλεοπτικό «PAY MY GOLD» που μας προτρέπει να ακουμπήσουμε στον πάγκο των αργυραμοιβών «τα χρυσά και τα μαλαματένια» μας, μας έρχονται οι «φίλοι μας, οι γερμανοί», χωρίς κανέναν απολύτως έλεγχο από το κράτος μπουρδέλο που μας κληροδότησε ο αρχιμαφιοζομειοδότης ΓΑΠ, για να μας πάρουν ακόμα και τα οικογενειακά μας κειμήλια… Άντε με το καλό και τα χρυσά μας δόντια!!!
ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ…
https://www.facebook.com/photo.php?....1101025562527.18063.1133325067&type=1&ref=nf
Der ist mir z.Zt. zu schwul und seine Nachspeise zu heftig!
auf playstation3?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen