Ilan
eminency
muesch mal solothurner lose xD ich lach mi emer weder tod
haha auso ig ha es paar solothurner i minere chlass
und übrigens, i dim signatur isch e schribfehler drin. es heisst nid "a idiot" sondern "an idiot" ^^
muesch mal solothurner lose xD ich lach mi emer weder tod
koh i weiss ich hahn das n vergesse ish mer aber erst spöter ufgfalle -.- ich werd sie sowiseo i e paar Stunde oder täg änderhaha auso ig ha es paar solothurner i minere chlass
und übrigens, i dim signatur isch e schribfehler drin. es heisst nid "a idiot" sondern "an idiot" ^^
was schnörsch duh? Ich red stinknormales schwizerdütsch wie jede Aarauer, mer hend gar kei eigene Dialekt euses ish es gmisch us Solothurner- bern- und züridütsch xDVorallem die us Olte und Aargau söt ma verbüte spreche![]()
was schnörsch duh? Ich red stinknormales schwizerdütsch wie jede Aarauer, mer hend gar kei eigene Dialekt euses ish es gmisch us Solothurner- bern- und züridütsch xD
mfg Z_B
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen