Ilan
eminency
de krassischt dialekt isch aber zum glück no nid cho.. walliserOha, es paar da inne hend voll de krass Dialektnlyamother:
de krassischt dialekt isch aber zum glück no nid cho.. walliserOha, es paar da inne hend voll de krass Dialektnlyamother:
de krassischt dialekt isch aber zum glück no nid cho.. walliser
Ich hä di gäru![]()
also bi mir isch e abteiligsleiterin e walliserin, wenn die mau afa schnurrt... de verstahni nume ei teil. u wenn sie eine zämmeschisst de endet ihre satz immer so "..apa nöd/doch/scho!"Hahahahahaha, die schnorre echt schlimm. Ich han mol mit so einere en Kurs gha, und ich han nur Bahnhof verstande, wo die ahgfange het afo rede ^^
muesch mal solothurner lose xD ich lach mi emer weder todalso bi mir isch e abteiligsleiterin e walliserin, wenn die mau afa schnurrt... de verstahni nume ei teil. u wenn sie eine zämmeschisst de endet ihre satz immer so "..apa nöd/doch/scho!"![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen