Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

selma bajrami albanerin die serbisch singt.

o burr nuk dashta met ofendu a diqka, po ajo per mu nuk esht shqiptare , sepse kendon bosanski jeton fol bosanski edhe jam i bindun qe edhe nuk don me ni per shqiptar, edhe une se kam ni kurr tu kendu at shqip, se veq 1 damar i shqiptarit mi rreh asaj ne trup, ajo bile mas pakti ni kéng shqip e kish kendu ose ish ardh naj her ne kosov!

ka artista e kengtar shqiptar ne bot sat te dush si eliza dushku ose belushi ka shum halo tjer po pi mar keta dy ne shembel, qe edhe pse nuk din me fol mir shqip mundohen mena tregu se ndihen si shqiptar edhe jan krenar! e kjo?

eh more dhjeshti a din qka don me than parja?
per pare qka nuk bajn shqiptart te sodit!
eshte nje turp!
por qka me ba eshte vetem muzike dhe nuk mundem me then ne pa e njoft se si mendon ajo per shqiptaret!
ka mjaft vajza jo shqiptare qe jan te lidhur me shqiptaret me beso!
eshte vetem muzike qe nuk ka lidhje me vrasje dhe politik!
ndoshta kjo as nuk e di se ku ka mbet babai i saj shqiptar!ndoshta ajo vetem me nenen e saj eshte rrite dhe nuk ka pas mundsi te meson gjuhen shqipe!

1. Weil sie auf serbisch singt.
2. Weil sie sogar einen Plattenvetrag hat in Belgrad
2 Gründe um sie Bitch zu nennen

du hast mir die augen geöffnet :shock: jetzt versteh ichs auch. kommt lasst uns alle grenzen schließen, mauern bauen, jeder bleibt für sich, nur fernsehen aus dem eigenen land, keine fremdsprachen lernen, kein export/import, ein ausreise- einreiseverbot.

die frau lebt in bosnien und spricht bosnisch, wieso soll sie dann nicht auf bosnisch bzw. serbisch singen?

oh ahh ja.. wir hassen ja alles serbische und müssen das auf alles und jeden übertragen.

das was ihr da sagt sind eure EIGENEN gesetzten grenzen und gelten gott sei dank nicht für alle.

Mein Gott...halt auch du deinen Mund...auch du bist nur hier, um die Emotionen hochzuschüren....sie singt ganz passabel nicht toll, aber auch nicht scheiße.......ICH ICH ICH...Ich finde du bist gestört und interessierts wen
lol

solche penner wie du einer bist sind mir die liebsten, jede kritik an seinen liebling als persönlichen angriff nehmen, findest du das auch krank ?

Ich find es schlimm! Sie kann ja auch alb. singen oder zumindest beides.

Ich find es auch unmöglich, dass Serbische Delegierte im Kosovarischen Paralament nicht albanisch reden!

lol

Sie ist aber auch HalbBosnierin man deswegen singt die bosnisch und nicht serbisch,,,so zusagen jugoslawisch und ich finde es absokut nicht schlimm

eh more dhjeshti a din qka don me than parja?
per pare qka nuk bajn shqiptart te sodit!
eshte nje turp!
por qka me ba eshte vetem muzike dhe nuk mundem me then ne pa e njoft se si mendon ajo per shqiptaret!
ka mjaft vajza jo shqiptare qe jan te lidhur me shqiptaret me beso!
eshte vetem muzike qe nuk ka lidhje me vrasje dhe politik!
ndoshta kjo as nuk e di se ku ka mbet babai i saj shqiptar!ndoshta ajo vetem me nenen e saj eshte rrite dhe nuk ka pas mundsi te meson gjuhen shqipe!
une skam kurghu kunder sanja, po pom ma merr mendja qe ti po mundohesh me ba shqiptare edhe pse ajo nuk i thot vetit shqiptare! edhe per mu mbaron kjo pun me qita! muzika e saj sum pelqen, si krejt muzika e slaveve nuk u pelqen edhe fun!

Zurück
Oben