KAAN
<🍎>
Ein letzter Kommentar zu diesem Thema.peki Kadir Misiroglu na yakinligiyla bilinen politikacilara ne diyorsun? türkiyede yasayip atatürk e demedigini komayan bir insanin hasta yatagina zamaninda giden siyasetcilerimiz var. bunlar daha mi iyi yani. bunlar mi atatürk e saygi gösteriyor?
Hüdaparin genel baskani türklüge karsi degilmi güzel kardesim. hizbullahi a terrör örgütü degil diyor, en basit örnek. yani chp cöp diye akp cöp degilmi? daha daha... tartismak istemiyorum, saygi gösteriyorum herkesin tercihine ama madalyonun iki tarafi var, benden duyamasin chp yi akp yi savundugumu.
mhp akp ile hüdapar ayni masada oturuyor geldigimiz sacma duruma baksana.
bana kimse hain main anlatmasin kimse. akp de iki oy icin vatanin sati ozaman, yalan mi? teki hainse ötekiside hain. almanlarin hesabina döndü - pkk-isid cifte standardi gibi.
benim arada sirada isim oluyor türkce kimligi olup, türkce bilmeyen burdada mülteci olarak pis islere karisan insanlardan...
su an türk olmak bukadar ucuz kardesim benim. hainlik sadece bir pkk den alaki degil.
kusura bakma für mich ist das ein korrupter Scheisshaufen, ich verstehe dein standpunkt und respektiere es, habe mich aber für die andere seite des Abfalls entschieden, zwecks Abwechslung und ein wenig hoffnung für die Zukunft.
Die kurdische Hizbullah hat seine bewaffneten Aktivitäten zur Jahrtausendwende beendet. Zudem waren die beiden Flügel der Organisation intern zerstritten. Die heutige HÜDAPAR verfolgt keine gewaltsamen Ziele und hat keine türkischen Zivilisten oder Sicherheitsbeamte auf dem Gewissen.
Das gleiche kann man von der HDP/PKK nicht behaupten.
Die HÜDAPAR verfolgt nicht das Ziel der Spaltung. Das was kritisiert wurde war eine nebensächliche Begrifflichkeit („Türkiye“ statt „Türk“ Bayragi)
Auch ist bekannt, dass der Staat die Hizbullah in den 90ern im Kampf gegen die PKK benutzt hat:
„Der damalige Gouverneur für das Gebiet unter Ausnahmezustand, Ünal Erkan sagte der Tageszeitung Milliyet, dass sie nicht beabsichtigten, militante Organisationen aufzulösen, so lange die PKK nicht beseitigt sei.“
Terörist Cemil Bayik: „Hizbullah’ın geçmişte Kürt özgürlük hareketine karşı devlet tarafından kullanıldığı biliniyor. Bunlar artık belgelidir. Bu yönüyle çok büyük zararlar vermiştir.“