Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

[Türk Silahlı Kuvvetleri] - Turkish Armed Forces - Türkische Streitkräfte

Solange du nicht zur jitem gehst oder gegen die PKK kämpfst

du solltest dich von der pkk und seiner propaganda lösen. suche dir legitime vetreter türkischer-kurden. die bdp ist eine option. sie ist legitimiert durch seine wähler. die pkk hat niemand,
auch nicht die kurden, als ihr sprachrohr ernannt. es leben mio türkische staatsbürger mit kurdischen wurzeln. die pkk kann sich nicht anmahßen ihr fürsprecher zu sein. es fehlt ihnen die
legitimität.

- - - Aktualisiert - - -

[h=4]Türk F-16’larına ITT’den AN/ALQ-211 V9 podu[/h] Hava Kuvvetleri Komutanlığı envanterde yer alan 19 adet F-16D Blok 50 uçağında kullanılmak üzere ITT Exelis firmasından 19 adet AN/ALQ-211 V9 Elektronik Harp (EH) Öz Savunma podu alınıyor.

Muhammet METİN/Kokpit.aero
Savunma Sanayi Müsteşarlığından edinilen bilgiye göre bu ihtiyaç, F-16 C/D Blok 50+ uçaklarında yer alan ITT Exelis ürünü AN/ALQ-211 V4 AIDEWS dahili EH ÖzSavunma Sistemi’ nin harici bir pod içerisine yerleştirilmiş versiyonu olan AN/ALQ-211 V9 üzerinden karşılanacak. İkinci aşamada ise üzerlerinde herhangi bir dahili aktif ve pasif EH ÖzSavunma sistemi yer almayan F-16D Blok 40 uçaklarına bu kabiliyetin kazandırılması da planlanıyor.
100 MİLYON DOLARLIK ANLAŞMA
SSM ile ITT Exelis firması arasında şubat 2009 yılında 99.8milyon dolar değerinde bir anlaşma yapıldı. Yapılan anlaşma gereğince 30 adet F-16 C/D Blok 50+ savaş uçaklarında kullanılmak üzere, 30 set AN/ALQ-211 V4 AIDEWS dahili EH ÖzSavunma Sistemi tedarik edilip, uçaklara entegre edilmişti.
AN/ALQ-211 V9 AIDEWS podu, dahili AN/ALQ-211 V4 sistemiyle aynı donanımı kullanabilmekte ve bu sayede hem dahili hem de Pod tabanlı EH sistemi kullanan Hava Kuvvetleri’ne maliyet ve lojistik avantaj sağlamakta. Birim değeri 2,6 milyon dolar olan podlar halen Umman, Şili, Polanya ve Pakistan Hava Kuvvetleri tarafından kullanılıyor.
AN/ALQ-211 V9 Podu, temmuz 2011 yılında yapılan FMS sözleşmesi ile Pakistan Hava Kuvvetleri tarafından modernize edilen F-16 A/B uçakları için tercih edilmişti. Bu sözleşmenin akabinde Nisan 2012 de ilave pod alımı için 54 milyon dolar değerinde ikinci bir sipariş daha verildi.
F-16 MODERNİZASYONU SÜRÜYOR
Türk Havacılık ve Uzay Sanayi (TUSAŞ) tarafından, Pakistan Hava Kuvvetleri envanterinde ki 41 adet Blok 15 F-16 uçağı aviyonik ve yapısal modernizasyona tabi tutuluyor. AN/ALQ-211 V4 ve V9 AIDEWS Sistemleri; Sayısal radar ikaz alıcısı, Geniş Bant Sayısal RF Bellek (DRFM), ALQ-213 Karşı tedbir seti (CMS) ve hem alçak hem de yüksek bantlarda RF karıştırma yapabilme kabiliyeti gibi özelliklere sahip.

http://kokpit.aero/turk-f16-elektronik-pod

du solltest dich von der pkk und seiner propaganda lösen. suche dir legitime vetreter türkischer-kurden. die bdp ist eine option. sie ist legitimiert durch seine wähler. die pkk hat niemand,
auch nicht die kurden, als ihr sprachrohr ernannt. es leben mio türkische staatsbürger mit kurdischen wurzeln. die pkk kann sich nicht anmahßen ihr fürsprecher zu sein. es fehlt ihnen die
legitimität.
Lass deine versuche von der bdp halte ich nix kann öcalan auch nicht Leiden meine Ansicht ist bissien komplexer

- - - Aktualisiert - - -

soll das ein schlecht witz sein !
Lach ich ? :D

Lass deine versuche von der bdp halte ich nix kann öcalan auch nicht Leiden meine Ansicht ist bissien komplexer

- - - Aktualisiert - - -

letztentlich ist es deine entscheidung welche "partei" du wählen möchtest. aber die pkk ist eben keine partei. und was özcalan leiden kann oder nicht ist irrelevant. er vetritt ein paar tausend terroristen und genau so viele unterstützer. das reicht aber nicht aus um als repräsentant durch zu gehen. gründe von mir aus eine partei und stell dich zur wahl. aber egal wie, du musst eine legitimation haben um dich als
vertreter aufzuschwingen. ich kann mich ja auch nicht hier hinstellen und sagen ich vetrete die türken. ganz gleich wieviel "kämpfe"ich bestritten habe. selbst ein barzani ist ein legitimer vertreter seines volkes. dieser mann wurde gewählt und hat das recht als fürsprecher wahrgenommen zu werden. özcalan wird eh abgelöst werden. oder denkst du ernsthaft das diser in die politik gehen wird und sich zur wahl stellt?

letztentlich ist es deine entscheidung welche "partei" du wählen möchtest. aber die pkk ist eben keine partei. und was özcalan leiden kann oder nicht ist irrelevant. er vetritt ein paar tausend terroristen und genau so viele unterstützer. das reicht aber nicht aus um als repräsentant durch zu gehen. gründe von mir aus eine partei und stell dich zur wahl. aber egal wie, du musst eine legitimation haben um dich als
vertreter aufzuschwingen. ich kann mich ja auch nicht hier hinstellen und sagen ich vetrete die türken. ganz gleich wieviel "kämpfe"ich bestritten habe. selbst ein barzani ist ein legitimer vertreter seines volkes. dieser mann wurde gewählt und hat das recht als fürsprecher wahrgenommen zu werden. özcalan wird eh abgelöst werden. oder denkst du ernsthaft das diser in die politik gehen wird und sich zur wahl stellt?

Schön gesehen!

Öcalan spricht für Millionen das kannst du nicht abstreiten auf Demos halten viele Öcalan Poster hoch und rufen biji Serok Apo

@cebrail wozu soll dieser POD gut sein.Und haben wir ihn gebaut.

nein, es ist eine us firma. aselsan arbeitet bereits an einer einheimischen variante. es ist ein sogenannter "targeting pod".

-------------------------------------------------------------------------------------------------

TÜBİTAK, F-16 savaş uçaklarında kullanılan ve dünyada sadece 5 ülkenin üretebildiği elektronik harp sistemini milli olarak geliştirecek yüksek bütçeli projeleri destekleyecek. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, F-16’ları hava savunma unsurlarına karşı koruyacak sistemin radar algılayıcı ve karıştırıcı özelliklere de sahip olacağını açıkladı.
Savunma alanında önemli projelere imza atan TÜBİTAK, Türk Silahlı Kuvvetleri’nin (TSK) vurucu gücünü artırıyor. Türkiye’de ilk kez geliştirilen seyir füzesi SOM, beton delici bomba NEB, akıllı bomba olarak bilinen HGK, lazer güdümlü füzelerin dedektörü, füze ve güdüm kitlerinde kullanılan ısıl piller TSK’nın kullanımına sunuldu.
Milli Savunma Bakanlığı (MSB) ve Hava Kuvvetleri Komutanlığı işbirliğiyle yeni bir proje için düğmeye basan TÜBİTAK, F-16’ların olmazsa olmazı elektronik harp sistemlerinin milli olarak tasarlanması ve geliştirilmesi için hazırlanacak yüksek bütçeli projelere destek verecek. “F-16 Elektronik Harp Podu Sistemi”nin yerli olarak geliştirilmesi için TÜBİTAK Savunma ve Güvenlik Teknolojileri Araştırma Grubu (SAVTAG) tarafından 1007 Programı kapsamında çağrıya çıkıldı.
“F-16’ların Kritik Sistemleri Millileştiriliyor”
F-16 uçaklarının yurtdışında tasarlanan ve üretimi ülkemizde yapılan elektronik harp sistemlerinin artık güncelliğini yitirmeye başladığını açıklayan Bakan Ergün, MSB ve TÜBİTAK’ın öncülüğünde konunun uzmanlarının katkısıyla en son teknolojiler kullanılarak milli olarak geliştirecek ve uzun yıllar kullanılabilecek sistemin çerçevesinin çizildiğini kaydetti. Bu kapsamda TÜBİTAK’ın çağrıya çıktığını anlatan Bakan Ergün, destek miktarının projelerin büyüklüğüne göre belirleneceğini ifade etti.

“Sistemi Geliştirebilen 6. Ülke Olmak İstiyoruz”
Elektronik harp sisteminin dünyada temel olarak sadece 5 ülkede geliştirilebildiğini vurgulayan Bakan Ergün, şunları söyledi: “Savunma alanında artık ülkemizde de yüksek teknolojiye sahip ürünler geliştiriliyor. Bu kabiliyetimizi F-16’ların en önemli unsularından biri olan elektronik harp sistemlerini geliştirmek için kullanacağız. Bunu başarabilecek güçteyiz. Destek konusunda maddi imkanlarımız geniş. Ar-Ge ve sistem maliyeti yüksekliği nedeniyle bu sistemi her ülke geliştiremiyor. Ama herkes böyle bir sistemi hava kuvvetlerinde mutlaka görmek istiyor. Elektronik Harp Podu geliştirilmesi projesinin başarıyla sonuçlanması durumunda uçak başına yaklaşık maliyeti birkaç milyon dolar olan bir sistemi yerli olarak üreteceğiz. Bir diğer önemli tarafı ise bu sistemleri ithal eden değil ihraç eden bir ülke konumuna yükseleceğiz. Böylesi önemli bir proje ile milli savaş uçağı geliştirme yolunda önemli bir adım daha atmış olacağız”
Elektronik Harp Podu Nedir?
F-16’lara takılıp sökülebilen bir sistem olan elektronik harp podu, harekat esnasında savaş uçaklarının tehdit radarlar ve hava savunma sistemlerine karşı güvende olmasını sağlıyor. Tehdit radar bulunduğunda pilotu ikaz eden ve otomatik olarak kendini izleyen radarları yanıltan özellikleri bulunuyor.

F-16

Junge du sagst das ich Sage das ihr nur am Kriege führen seid aber gleichzeitig sagst du das ihr die FSA mit Waffen beliefert sie Ausbildet damit die euch beim Krieg unterstützen.
Da hast du was falsch verstanden!
Barzani ist keine Marionette er war selber Peshmerga

- - - Aktualisiert - - -

Als was denn als Scharfschütze , Kommando ?

- - - Aktualisiert - - -

Du lässt dein ganzes leben in Deutschland zurück haste nix wofür es sich lohnt in Deutschland zu bleiben ?
Mein Traum beginnt in meinem Vaterland! Das bewegt mich zu gehen!
Meine Arbeit brauch ich drüben in der Armee nicht mehr also ist das einzige was mich hier hält meine Familie aber sie unterstützen es! Und vielleicht kann ich mich drüben aufbauen so dass meine familie mir vielleicht irgend wann folgt...

Öcalan spricht für Millionen das kannst du nicht abstreiten auf Demos halten viele Öcalan Poster hoch und rufen biji Serok Apo

viele sind eben nicht mio. ich will mich hier aus rechtlichen gründen nicht weiter aus dem fenster lehnen. aber nur wenige wissen mehr über pkk interna als ich. nehmen wir an es wären mio die ihn wählen würden, so hätte er keine probleme die 10% hürde zu meistern. es gibt nicht mal ein parteipogramm, nur ein marxistisches manifest. ja, er hat viele anhänger, weil er zu den ersten gehört hat die sich mit gewalt gegen die türkische unterdrückung gewährt haben. aber heute herrscht eine andere zeit. ein gross der akp-mitglieder sind kurden, özal (ehm. ministerpräsident) war ebenfalls kurde.

- - - Aktualisiert - - -

nochmal, wir sind eine einheit. wir waren es in der vergangenheit und wir werden es auch in der zukunft sein. wir haben in der vergangenheit gemeinsam viel zuviel blut vergossen und gemeinsame verluste gegen unsere feinde hinnehmen müssen, als das wir von eben jenen jetzt auseinander dividiert werden. ein kommilitone/freund (kurde)von mir hat eine arbeitsgruppe geschaffen. ziel ist es schüler durch das abitur zu leiten um ihnen den einstieg ins studium zu erleichtern. özelikle kürt ve türklere yardimci oluyoruz! bu konuda ayni benim gibi düsünüyor. düsmanlarimiz bize yeterince ayrilmaya calisdi. buna sinir vermemiz lazim.

Zurück
Oben