Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Türkische Ansprüche über Ägaische Inseln

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
türken waren immer gut in cobans exportieren, sieht man ja anhand von Mitteleuropa.
Paar mongolische Cousinenschwängernde Bauern machen jetzt auch nicht die große Welle auf Zypern, mein jung.

Geht darum, dass die Türkei bald ihr Mehrzweck Angriffsschiff erhält. Kann auch als Flugzeugträger verwendet und soll (gelesen) zukünftig in der Türkei hergestellt werden. Basiert auf der Spanischen Juan-Carlos l-Klasse (L-61).

Basiert aber auch nur auf die Canberra-Klasse der Australier. In der heutigen Welt, ist das sowieso alles nur noch Lizenz gesteuert. Vor allem, da es einfach zu teuer ist sowas nur in einem einzelnen Staat herzustellen. Da teilt man sich die Produktionskosten.

Ist im Vergleich zu den Amerikanischen Trägerschiffen, eher kleiner.

[h=1]Έλληνες πιλότοι στην Τουρκία! Η ΠΑ βεβαιώνει την πτητική εμπειρία – ΕΓΓΡΑΦΟ[/h] Δημοσίευση: 16 Μαρτίου 2018, 8:06 μμ

F-16-ellinika-1.jpg

Νέα διαδικασία για την βεβαίωση πτητικής εμπειρίας εφαρμόζει η Πολεμική Αεροπορία, η οποία από τις 16 Φεβρουαρίου εκδίδει βεβαιώσεις για τις γνώσεις και την εμπειρία που έχουν οι ιπτάμενοι στα επανδρωμένα αεροσκάφη.

Το έγγραφο που δημοσιεύει σήμερα το Armyvoice.gr περιγράφει με ακρίβεια τη διαδικασία και ποιους αφορά. Το κύμα φυγής από την Πολεμική Αεροπορία μετά τις αλλεπάλληλες μειώσεις στους μισθούς των στρατιωτικών αλλά και το «κούρεμα» στο πτητικό επίδομα, έχει οδηγήσει πολλά στελέχη σε άλλες χώρες, όπου βρίσκουν εργασία στην πολιτική αεροπορία.
Ανάμεσα σε αυτές είναι και η Τουρκία. Δείτε τα στοιχεία που ακολουθούν:

[h=3]Έλληνες πιλότοι στην Τουρκία[/h] Όπως μετέδωσε από την Κωνσταντινούπολη το star, εκατό Έλληνες πιλότοι απόστρατοι της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας έχουν προσληφθεί στις τουρκικές αερογραμμές, σύμφωνα με άρθρο της τουρκικής “Sozcu”. Η εφημερίδα επικρίνει την κυβέρνηση Ερντογάν, κατηγορώντας την για τις προσλήψεις των πιλότων που «συμμετείχαν στις αερομαχίες στο Αιγαίο», όπως αναφέρει
«Η κυβέρνηση του ΑΚΡ (Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης) σαν να έχει επιβραβεύσει τους Έλληνες πιλότους που συμμετέχουν στις αερομαχίες στο Αιγαίο κατά τις οποίες έχουν καταρριφθεί δύο F16 μας, -με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένας πιλότος μας και να τραυματιστούν άλλοι δύο-, τους έχει προσλάβει στις Τουρκικές Αερογραμμές» αναφέρει η εφημερίδα.
Ο πρώην ΓΓ του Υπουργείου Άμυνας της Τουρκίας, Ουμίτ Γιαλίμ, αναφέρει ότι οι Έλληνες είναι οι πρώτοι σε αριθμό από τους ξένους πιλότους που εργάζονται στις τουρκικές αερογραμμές.
«Οι περισσότεροι Έλληνες πιλότοι που εργάζονται στις τουρκικές αερογραμμές είναι απόστρατοι πιλότοι των Ελληνικών Αεροπορικών Δυνάμεων.

Δεκάδες πιλότοι των τουρκικών Αεροπορικών Δυνάμεων όπως ο Οσμάν Τσιτσεκλί του οποίου το αεροσκάφος κατέπεσε το 1996, μοιράζονται το ίδιο πιλοτήριο με τους Έλληνες πιλότους που συμμετείχαν στις αερομαχίες όταν ήταν στρατιωτικοί.
Μάλιστα οι Έλληνες πιλότοι προσγειώνονται και απογειώνονται στα στρατιωτικά αεροδρόμια της Κόνιας, της Μαλάτιας, του Ντιγιάρμπακιρ. Αυτή η κατάσταση αποτελεί αδυναμία ασφάλειας για τον τουρκικό στρατό, ενώ οι τουρκικές Αερογραμμές έχουν προσλάβει 100 Έλληνες πιλότους στρατιωτικούς, η εθνική αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας Ολυμπιακή οπωσδήποτε δεν προσλαμβάνει πάρει κανέναν Τούρκο πιλότο».
armyvoice.gr

Tuf tuf schwuchtelwölchen und die anderen müssen jetzt stark sein.:haha:

Ich finde es sogar begrüßenswert, daß pensionierte Piloten in zivilen Fluggesellschaften beschäftigt sind. Allein die Turkish Airline beschäftigt mittlerweile über 100 hundert griechische Piloten und der Zustrom reist nicht ab. Wen wunderts wenn die zivile Luftfahrt schneller wächst als der Nachchschub an Piloten. Diese Piloten genießen meine Hochachtung.

In Griechenland dagegen ist die Beschäftigung von türkischen Pilote untersagt. Da kann ich mich nur noch auf Cebrails Aussage berufen, wie Recht er hat.
http://www.balkanforum.info/f41/tue...treitkraefte-25042/index1392.html#post4923724

Ich finde es sogar begrüßenswert, daß pensionierte Piloten in zivilen Fluggesellschaften beschäftigt sind. Allein die Turkish Airline beschäftigt mittlerweile über 100 hundert griechische Piloten und der Zustrom reist nicht ab. Wen wunderts wenn die zivile Luftfahrt schneller wächst als der Nachchschub an Piloten. Diese Piloten genießen meine Hochachtung.

In Griechenland dagegen ist die Beschäftigung von türkischen Pilote untersagt. Da kann ich mich nur noch auf Cebrails Aussage berufen, wie Recht er hat.
http://www.balkanforum.info/f41/tue...treitkraefte-25042/index1392.html#post4923724

Tatsache ist, dass wir ein Fick auf die Türkei geben.

Vlt. solltest du dein kleines Attentionwhore-Mäulchen etwas bremsen........schließlich weiß man bei euren Piloten nicht, ob sie nicht plötzlich alles stehen und liegen lassen und ab die Post usw.usw....
Verstehst Dramaqueenie :) :) :)

- - - Aktualisiert - - -

Braucht ihr nicht. Ihr fickt euch selbst.

Apropo ficken.

Entspann dich mal in einem sivinger kulübü :lol:

Bist du nicht mehr in MÜHKÜHNÖS??

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben