Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Tourismus im Aufwind - Griechenland

Albanien und bulgarien sind noch billiger als die türkei......aber trozdem haben sie gemeinsamm noch weniger touristen wie griechenland.Das heißt?;)))))))
Der preis ist nicht immer auschlaggebend...
 
Die deutschen Sacktouristen vermisst doch keiner...Deutsche Touristen waren nie eine Geld Einnahmequelle für Gr. sondern eher eine Plage...sollen die doch ganz fernbleiben ..
 
Nein, die Russen bevorzugen die Türkei. All-Inkl.-Angebote sind ihr Ding.
 
Geroulanos.....spricht das aus was ich hier schon lang auf dem punkt bringe.Nicht der euro macht uns probleme sondern die visa politik.....aber die signale für die zukunft sind extrem positiv.
Es werden in den nächten jahren mehr russen unser land besuchen,als momentan deutschen und engländer gemein.
Der glaube ,kultur bindet halt.Alles nur eine frage des visums.

[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: contentheading, width: 100%, align: left"]Απλοποίηση της διαδικασίας για θεώρηση τουριστικής βίζας [/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: right"]
printButton.png
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
emailButton.png
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
spacer.gif
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
a1.gif
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
a2.gif
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
a3.gif
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: date, colspan: 2, align: left"] Πηγή: Express.gr 02/05/12-08:54

[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: size5, colspan: 2, align: left"]
geroulanos_5.jpg
Του Παύλου Γερουλάνου*

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ τουρισμός μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην έξοδο από την κρίση, καθώς οι προβλέψεις για την επόμενη δεκαετία είναι εντυπωσιακές.

Όμως κλειδί για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού είναι η κεφαλαιοποίηση της προοπτικής των νέων και μεγάλων αγορών. Μετά τη Ρωσία, η Ινδία και η Κίνα είναι οι πιο ελπιδοφόρες ανερχόμενες αγορές, η ανάπτυξη των οποίων καθυστερεί σημαντικά λόγω των πολύπλοκων, ακριβών και χρονοβόρων διαδικασίων έκδοσης θεωρήσεων Schengen.
Σε έναν περίπου μήνα το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουρισμού θα συνεδριάσει στο Μεξικό με αυτό ακριβώς το αντικείμενο. Στόχος είναι η διαμόρφωση του πλαισίου για τη μείωση των διαδικασιών εκδόσεων θεωρήσεων, η οποία θα επιδοθεί στον Φελίπε Καλντερόν, πρόεδρο του Μεξικού και προεδρεύοντος του G20, με τη βάσιμη ελπίδα ότι το θέμα θα συμπεριληφθεί στην ατζέντα της συνόδου κορυφής του Ιουνίου.

Είναι σημαντικό ότι το ζήτημα μπαίνει συντεταγμένα στον διεθνή δημόσιο διάλογο και αποτελεί μια επιτυχία για τη χώρα μας, η οποία πρωτοστάτησε σ'Α αυτή την προσπάθεια στα μεγάλα διεθνή φόρα, τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. Σε αναγνώριση αυτού έχω κληθεί να συμμετάσχω στη διαμόρφωση του πλαισίου, κάτι που αποτελεί μοναδική ευκαιρία για να προβάλουμε τις ελληνικές θέσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.

Έχω επιλέξει να αναφερθώ στο παράδειγμα της ανάπτυξης του τουρισμού στην Ελλάδα και την Τουρκία μετά το άνοιγμα των συνόρων της Ανατολικής Ευρώπης και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Η Ελλάδα και η Ρωσία μοιράζονται πολλά κοινά πολιτιστικά χαρακτηριστικά και η χώρα μας είναι πολύ αγαπητός προορισμός για τους Ρώσους. Η Τουρκία όμως κέρδισε τη μερίδα του λέοντος από το άνοιγμα των συνόρων. Για την ακρίβεια, την τελευταία πενταετία δεκατέσσερα εκατομμύρια Ρώσοι, μαζί με δισεκατομμύρια σε συνάλλαγμα, επισκέφθηκαν την Τουρκία. Την ίδια ακριβώς περίοδο επισκέφθηκαν την Ελλάδα δύο εκατομμύρια Ρώσοι, επτά φορές λιγότεροι!

Μια τέτοια διαφορά δεν δικαιολογείται από τη διαφορά των τιμών. Η βασική αιτία συνίσταται στο ότι η Τουρκία προσέφερε απείρως ευκολότερη και ταχύτερη πρόσβαση στους επισκέπτες της, χάρη στην απουσία διαδικασιών θεωρήσεων.

Ενώ οι Ρώσοι ήταν καλοδεχούμενοι στην Τουρκία, για να έρθουν στην Ελλάδα υποβάλλονταν στη διαδικασία που προβλέπεται από τη Συνθήκη Schengen. Πολλοί επισκέπτες έπρεπε να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις, μόνο και μόνο για να υποβληθούν σε μια διαδικασία, η οποία ήταν διαποτισμένη από καχυποψία και συχνά έφτανε να είναι προσβλητική για τους ταξιδιώτες, δίνοντάς τους την εντύπωση ότι δεν είναι ευπρόσδεκτοι στη χώρα μας.
Η επιτυχία της αύξησης των τουριστών από τη Ρωσία κατά 170% τα τελευταία δύο χρόνια ήρθε ακριβώς επειδή δημιουργήσαμε δομές που αξιοποιούν κάθε δυνατότητα που παρέχεται από τη Συνθήκη και διευκολύνουν την έκδοση βίζας. Όμως αυτή η προσπάθεια έφτασε στα όριά της. Δεν παύουμε να είμαστε μέλος μιας ευρωπαϊκής οικογένειας, η οποία διακηρύσσει μεν ότι στηρίζει τον τουρισμό, διατηρεί όμως διαδικασίες που τον απωθούν.

Η μεγάλη πρόκληση ενόψει της συνόδου του G20 είναι να καταδείξουμε ότι η απλοποίηση της διαδικασίας έκδοσης θεωρήσεων δεν αποτελεί τροχοπέδη στην προσπάθεια των κρατών-μελών του G20 να αναχαιτίσουν την παράνομη μετανάστευση και τα κρούσματα τρομοκρατίας. Ότι, αντιθέτως, υπάρχει σοβαρό έλλειμμα αποδείξεων σχετικά με την αποτρεπτική ισχύ των διαδικασιών έκδοσης βίζας απέναντι σε αυτά τα φαινόμενα.

Οι παράνομοι μετανάστες στη συντριπτική τους πλειονότητα δεν κάνουν αίτηση θεωρήσεων στις κατά τόπους πρεσβείες. Ενώ η πρόσφατη ιστορία καταδεικνύει ότι καμία διαδικασία, όσο σύνθετη και επίπονη κι αν είναι, δεν εμπόδισε τρομοκράτες από το να αποκτήσουν βίζα. Αν η βίζα είναι το φύλλο συκής πίσω από το οποίο κρύβουμε την αδυναμία μας να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά αυτά τα φαινόμενα, είναι μια πολύ ακριβή ψευδαίσθηση, διότι ανακόπτει τη δυνατότητά μας να συμμετέχουμε στη ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού από τις νέες αγορές. Όπως για όλες τις χώρες, έτσι και για την Ελλάδα ισχύει ότι κάθε διακόσιες θεωρήσεις από μια πρεσβεία ισοδυναμούν με μία θέση εργασίας.

Η μάχη προμηνύεται δύσκολη, διότι το μεγάλο πρόβλημα της δημόσιας ασφάλειας και η οικονομική κρίση έχουν κάνει τον δυτικό κόσμο φοβικό, καχύποπτο και συντηρητικό.
Όμως ο κόσμος μας χρειάζεται προοδευτικές ιδέες για να βγει απ'Α την κρίση που τον μαστίζει και να δημιουργήσει πλούτο.
Το όραμα της απρόσκοπτης κυκλοφορίας των ταξιδιωτών είναι μία απ'Α αυτές και θα αποτελέσει αναμφίβολα μέρος της ατζέντας για την ανάπτυξη του 21ου αιώνα.

*Ο Παύλος Γερουλάνος είναι υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομάδας του Παγκοσμίου Οργανισμού Τουρισμού και μέλος της Επιτροπής για τις Μεταφορές και τον Τουρισμό του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ. Στις εκλογές της 6ης Μαΐου κατεβαίνει υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ στην Α΄ Αθηνών [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
πό το 2014 τα ωφέλη από την άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα στην Ελλάδα!
02-05-2012
print_mail.png

pireas_kruaziera.jpg

Τo 2014 θα αρχίσει να αποδίδει καρπούς η πρόσφατη ψήφιση από τη Βουλή του νόμου με τον οποίο απελευθερώθηκε πλήρως η ελληνική αγορά της κρουαζιέρας, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας.


Οπως ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου ο αντιπρόεδρός της, Μιχάλης Λάμπρος, υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από ξένες εταιρείες να χρησιμοποιήσουν ως βάσεις για τα ταξίδια των πλοίων τους στη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα ελληνικά λιμάνια. Ένα ιδιαίτερα σοβαρό κίνητρο είναι η εξοικονόμηση μεγάλου μέρους λειτουργικών εξόδων από τη μείωση της απόστασης με τα ελληνικά νησιά και τα παράλια της Τουρκίας.


Costa, Pulman Tours, Royal Carribean, Tomson, ΜCS είναι ορισμένοι από τους ομίλους που εξετάζουν την ελληνική αγορά. Αλλά, σύμφωνα πάντα με τους εκπροσώπους της κρουαζιέρας, υπάρχουν ορισμένα σοβαρά θέματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν γρήγορα προκειμένου η Ελλάδα να μην χάσει επιπλέον χρόνο.


Πρώτα απ' όλα πρέπει επιτέλους να λειτουργήσει ένα σύστημα κράτησης θέσεων σε όλα τα λιμάνια κρουαζιέρας, έτσι ώστε οι εταιρείες να γνωρίζουν έως 3 χρόνια πριν ποιες είναι οι διαθέσιμες θέσεις σε κάθε νησιωτικό ή ηπειρωτικό λιμάνι.


Το δεύτερο σημαντικό ζήτημα είναι η βελτίωση των λιμενικών υποδομών. Ειδικά για τον Πειραιά τα περισσότερα μέλη της ένωσης εμφανίστηκαν σύμφωνα με τα σχέδια να αυξηθούν οι θέσεις ελλιμενισμού κρουαζιερόπλοιων έναντι προτάσεων που έχουν διατυπωθεί για μεταφορά της δραστηριότητας στον όρμο Φαλήρου.


Σχετικά με τη δυνατότητα ύψωσης της ελληνικής σημαίας ξανά σε κρουαζιερόπλοια, τα μέλη της ΕΕΚΦΝ ανέφεραν ότι πρέπει να δοθούν κίνητρα στις εταιρείες παρόμοια με αυτά που δίνει η Ιταλία. Πρόκειται για ένα πλέγμα επιδοτήσεων από το κράτος, των επισκευών πλοίων, των ασφαλιστικών εισφορών των ναυτικών και των μισθών των ναυτικών. Ειδικά όσον αφορά το μισθολογικό κόστος, η ένωση τάχθηκε υπέρ της μείωσης των μισθών του ξενοδοχειακού προσωπικού στα επίπεδα της σύμβασης της ITF.
 
Abschreckendes Beispiel des Tourismus auf Kreta in Malia..... so etwas bitte nicht. In ngland die steifen Engländer raushängen lassen und im Süden die Sau rauslassen.... so etwas verstehe ich nicht die haben überhaupt keine Hemmungen mehr....ab zurück nach Liverpool!!!
Sun, Sex and Suspicious Parents S01E01 - Malia - Part 1 - YouTube

Sun, Sex and Suspicious Parents S01E01 - Malia - Part 2 - YouTube

Sun, Sex and Suspicious Parents S01E01 - Malia - Part 3 - YouTube

Sun, Sex and Suspicious Parents S01E01 - Malia - Part 4 - YouTube
 
Das ist doch nur 'ne Show, Evropi.

Da bin ich mir nicht so sicher! Als ich auf Korfu war omg die Engländer wie Zombies kein einziger war nüchtern die Strassen vollgekotzt..Nachmittags war niemand am Strand alle am ausnüchtern und Premier League schauen!

Lieber gar keine Touristen als solche
 
Da bin ich mir nicht so sicher! Als ich auf Korfu war omg die Engländer wie Zombies kein einziger war nüchtern die Strassen vollgekotzt..Nachmittags war niemand am Strand alle am ausnüchtern und Premier League schauen!

Lieber gar keine Touristen als solche

ich hasse solche trotteln
 
Zurück
Oben