Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Tourismus im Aufwind - Griechenland

Man kann wolkenkratzer in die höhe ziehen,und milliarden investierern.Aber sowas ist ein geschenk der natur:)

Santorini -
Für mehrkosten einfach bei geizkragen indianer anfragen.Er bezahlt gerne.....den er mag einen hohen blutdruck.
Jeder der mal auf santorin war...wird verstehen was ich meine.

Natürlich will man nur das Geld der Touris, wo auf der Welt ist es denn anders?

Durch ökonomische Umstände gezwungen, wurde die Grenze durchlässiger; nicht aber aufgrund einer Einsicht im Lichte guter nachbarschaftlicher Beziehungen, deshalb schließe ich mich dem Boykott-Aufruf an.

Ich möchte in dem Sinn keinen Vergleich anstellen, aber ich liebe sowohl DE als auch die britischen Inseln. Da muss sich niemand auch verstecken, gibt da und da einfach herrliche Flecken Erde. Irland sowieso, aber auch den britischen Teil. Es gibt Industrie- ehemalige auch Bergwerksregionen, die sind touristisch natürlich nicht so das Highlight. Aber Südengland, Schottland etwa sind wunderschöne Landschaften und Regionen. Was die Städte betrifft. Dublin hat für mich zwar noch mehr Charme, Aber trotzdem finde ich London ein wahnsinnig aufregende Metropole. Und gastronomisch eigentlich alles andere als zum Verhungern.

Ich möchte in dem Sinn keinen Vergleich anstellen, aber ich liebe sowohl DE als auch die britischen Inseln. Da muss sich niemand auch verstecken, gibt da und da einfach herrliche Flecken Erde. Irland sowieso, aber auch den britischen Teil. Es gibt Industrie- ehemalige auch Bergwerksregionen, die sind touristisch natürlich nicht so das Highlight. Aber Südengland, Schottland etwa sind wunderschöne Landschaften und Regionen. Was die Städte betrifft. Dublin hat für mich zwar noch mehr Charme, Aber trotzdem finde ich London ein wahnsinnig aufregende Metropole. Und gastronomisch eigentlich alles andere als zum Verhungern.

Ich finde Wales absolut klasse!

Αυξάνονται εντυπωσιακά οι Βρετανοί τουρίστες στην Ελλάδα

4 millionen engländer werden dieses jahr ihren urlaub in griechenland verbringen.Rekord.

Περισσότεροι από 4.000.000 Βρετανοί ετοιμάζονται για διακοπές στην Ελλάδα, διπλάσιοι από όσους ήρθαν πέρυσι, λόγω της πτώσης των τιμών σε καταλύματα, διατροφή και διασκέδασης που επιβάλλει η οικονομική κρίση.
Με πρώτη τους επιλογή την Κεφαλλονιά, οι Βρετανοί συρρέουν στα τουριστικά γραφεία της χώρας για να προγραμματίσουν τις καλοκαιρινές διακοπές τους στην Ελλάδα, παρά τα συνεχή δημοσιεύματα για σοβαρή πιθανότητα κατάρρευσης της οικονομίας και εξόδου από το ευρώ, αναφέρουν σήμερα τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης.
Νέα έρευνα αγοράς αποκαλύπτει ότι το ενδιαφέρον των Βρετανών είναι φέτος μεγαλύτερο από οποιαδήποτε άλλη χρονιά και οι προβλέψεις λένε πως την Ελλάδα θα επισκεφτεί διπλάσιος αριθμός Αγγλων τουριστών σε σχέση με πέρσι.
Οι Βρετανοί προτιμούν βέβαια τα all-inclusive πακέτα διακοπών που προσφέρονται στα κοσμικά νησιά και μάλιστα σε 50-60% χαμηλότερες τιμές από τις περσινές. Τα τουριστικά γραφεία μάλιστα αναφέρουν ότι οι κρατήσεις για αυτά τα πακέτα διακοπών έχουν αυξηθεί κατά 30% σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που αποδίδουν στην ενίσχυση της στερλίνας έναντι του ευρώ.
Σε αντίθεση με τους Γερμανούς που προέβησαν σε μαζικές ακυρώσεις των κρατήσεών τους στην Ελλάδα, λιγότερο από 2% των Βρετανών που σκοπεύουν να επισκεφθούν τα ελληνικά νησιά έχουν ακυρώσει τις κρατήσεις τους.

Zurück
Oben