Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Unser Komsu und sein Trauma ...

Und einige sind sehr erfolgreich im Geschäftsleben geworden.


Kardak krizi sırasında yaralanarak malulen emekli olan Ahmet Çetin, güvenlikçi olarak girdiği iş hayatında zirveye çıktı. Çetin'e ait şirket Mogadişu Havalimanı ihalesini kazandı

Türkiye ile Yunanistan'ı 1996'da savaşın eşiğine getiren Kardak krizi, mucize bir şirket yarattı. Krize müdahale ederek adaya Türk bayrağı diken 12 SAT komandosundan biri olan Ahmet Çetin'in başarı hikâyesi Somali'ye kadar uzandı. Kardak operasyonları sırasında 5 komandonun şehit olmasına yol açan Sikorsky kazasından yaralı kurtulan Çetin, malulen emekli olduktan sonra başarılı bir işadamı oldu. Öyle ki Çetin Grup, Somali'Maradona uluslararası Mogadişu Havalimanı ihalesini kazandı. Havalimanının 20 yıllık işletim hakkını da alan firmanın Kara Kıta'daki başarısı Somali ile sınırlı değil. Afrika ve Ortadoğu'da kritik bölgelere sefer düzenleyen THY uçaklarının ve devlet kademesinin güvenliği de Çetin'e emanet edildi.
5 BİN 500 KİŞİYE İŞ
Kaza sonrası iki yıla yakın bir süre tedavi gören Çetin, iyileştikten sonra Tekirdağ Çerkezköy'Maradona bir fabrikada güvenlik personeli olarak işe başladı. Kısa süre sonra gösterdiği performansla dikkat çeken Çetin, aynı fabrikada güvenlik amiri oldu. Ancak komando Çetin'e bu kariyer yeterli gelmedi. Bir gün ani bir kararla işinden istifa ederek kendi şirketini kurdu. Disipliniyle bölgede tanınmaya başlayan Çetin, kısa sürede birçok şirkete dışarıdan güvenlik hizmeti verdi. Daha sonra farklı alanlara da yatırım yaparak faaliyetlerini Çetin Grup çatısında toplayan Kardak gazisi, bugün kozmetikten inşaata, tekstilden bilişime kadar birçok alanda 5 bin 500 kişiye istihdam sağlayan bir deve dönüştü.

TEKİRDAĞ'DA VERGİ REKORTMENİ
Ahmet Çetin, Tekirdağ genelinde son iki yılda vergi rekortmenleri sıralamasında üstlerde yer alıyor. Bunun kendisi için gurur verici bir durum olduğunu söyleyen Çetin, "Vergi vermek devletimize karşı önemli bir sorumluluğumuz" dedi.

DAVUTOĞLU'NU DA O KORUDU
Türkiye 'nin en büyük güvenlik şirketlerinden birini hayata geçiren Ahmet Çetin, devlet kademesinin en kritik seyahatlerinde de söz sahibi. Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun Afrika ve Ortadoğu'daki birçok gezisinde güvenliği Çetin'in şirketi sağlıyor.

AFRİKA'YA AÇILAN KAPI OLACAĞIZ
Somali Havalimanı'nın bir Türk firması tarafından işletilmesinin son derece önemli olduğunu ifade eden Ahmet Çetin, "Bu ülke Doğu Afrika pazarını tamamen Türkler'e açacak. Hedefimiz önümüzdeki dönemde bölgenin en büyük şirketi olmak" dedi. Çetin sözlerini şöyle sürdürdü: "Başta Türk Hava Yolları olmak üzere çok sayıda yerli ve yabancı markaya hizmet veriyoruz."


Kardak krizi sırasında yaralanarak malulen emekli olan Ahmet Çetin, güvenlikçi olarak girdiği iş hayatında zirveye çıktı. Çetin'e ait şirket Mogadişu Havalimanı ihalesini kazandı

Türkiye ile Yunanistan'ı 1996'da savaşın eşiğine getiren Kardak krizi, mucize bir şirket yarattı. Krize müdahale ederek adaya Türk bayrağı diken 12 SAT komandosundan biri olan Ahmet Çetin'in başarı hikâyesi Somali'ye kadar uzandı. Kardak operasyonları sırasında 5 komandonun şehit olmasına yol açan Sikorsky kazasından yaralı kurtulan Çetin, malulen emekli olduktan sonra başarılı bir işadamı oldu. Öyle ki Çetin Grup, Somali'Maradona uluslararası Mogadişu Havalimanı ihalesini kazandı. Havalimanının 20 yıllık işletim hakkını da alan firmanın Kara Kıta'daki başarısı Somali ile sınırlı değil. Afrika ve Ortadoğu'da kritik bölgelere sefer düzenleyen THY uçaklarının ve devlet kademesinin güvenliği de Çetin'e emanet edildi.
5 BİN 500 KİŞİYE İŞ
Kaza sonrası iki yıla yakın bir süre tedavi gören Çetin, iyileştikten sonra Tekirdağ Çerkezköy'Maradona bir fabrikada güvenlik personeli olarak işe başladı. Kısa süre sonra gösterdiği performansla dikkat çeken Çetin, aynı fabrikada güvenlik amiri oldu. Ancak komando Çetin'e bu kariyer yeterli gelmedi. Bir gün ani bir kararla işinden istifa ederek kendi şirketini kurdu. Disipliniyle bölgede tanınmaya başlayan Çetin, kısa sürede birçok şirkete dışarıdan güvenlik hizmeti verdi. Daha sonra farklı alanlara da yatırım yaparak faaliyetlerini Çetin Grup çatısında toplayan Kardak gazisi, bugün kozmetikten inşaata, tekstilden bilişime kadar birçok alanda 5 bin 500 kişiye istihdam sağlayan bir deve dönüştü.

TEKİRDAĞ'DA VERGİ REKORTMENİ
Ahmet Çetin, Tekirdağ genelinde son iki yılda vergi rekortmenleri sıralamasında üstlerde yer alıyor. Bunun kendisi için gurur verici bir durum olduğunu söyleyen Çetin, "Vergi vermek devletimize karşı önemli bir sorumluluğumuz" dedi.

DAVUTOĞLU'NU DA O KORUDU
Türkiye 'nin en büyük güvenlik şirketlerinden birini hayata geçiren Ahmet Çetin, devlet kademesinin en kritik seyahatlerinde de söz sahibi. Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun Afrika ve Ortadoğu'daki birçok gezisinde güvenliği Çetin'in şirketi sağlıyor.

AFRİKA'YA AÇILAN KAPI OLACAĞIZ
Somali Havalimanı'nın bir Türk firması tarafından işletilmesinin son derece önemli olduğunu ifade eden Ahmet Çetin, "Bu ülke Doğu Afrika pazarını tamamen Türkler'e açacak. Hedefimiz önümüzdeki dönemde bölgenin en büyük şirketi olmak" dedi. Çetin sözlerini şöyle sürdürdü: "Başta Türk Hava Yolları olmak üzere çok sayıda yerli ve yabancı markaya hizmet veriyoruz."

Kardak gazisi Afrika'y? fethetti - Ekonomi Haberleri

Mit Siesta kommt man nicht sehr weit, weisst du?

verstehe kein Wort. Sind des die Journalisten die dabei waren? Wie schaut es denn mit der Einheit aus?
 
Ich kann mir schon denken, worauf du hinaus willst. Ich schätze du kennst die Antwort auf deine Frage.

Was ist jetzt mit den türkischen Kommandos passiert die involviert waren? Sag mir nicht, die wurden genauso "abgeschossen"? Sind die Jungs doch nicht ganz fein aus der Nummer rausgekommen..

Ging zwar nicht an dich, sondern an TUAF, wenn er schon mit Hubschraubern "abgeschossen" posaunt..!
 
Was ist jetzt mit den türkischen Kommandos passiert die involviert waren? Sag mir nicht, die wurden genauso "abgeschossen"? Sind die Jungs doch nicht ganz fein aus der Nummer rausgekommen..

Ging zwar nicht an dich, sondern an TUAF, wenn er schon mit Hubschraubern "abgeschossen" posaunt..!

Wie du schon erwähnt hast. 19 Mitglieder der Kommando-Einheit sind in den folgenden Jahren unter mysteriösen Umständen umgekommen. Befehlshaber der damaligen Einheiten saßen unter sitzen immer noch in Haft durch die Behörden unter der Opreation"Balyoz", denen Umsturzpläne nachgesagt wurde.
 
Wie du schon erwähnt hast. 19 Mitglieder der Kommando-Einheit sind in den folgenden Jahren unter mysteriösen Umständen umgekommen. Befehlshaber der damaligen Einheiten saßen unter sitzen immer noch in Haft durch die Behörden unter der Opreation"Balyoz", denen Umsturzpläne nachgesagt wurde.

Only 2 months later, the Turkish Navy held an exercise in the Aegean and Sea of Marmara. Major Zeki Zen was again the commander of all Special Forces operations and had decided to deploy his prized "Kardak Team" on amphibian naval demolition exercises. 10 out of the 12 "Kardak Team" were on board a Turkish Naval Cougar Helicopter when it miraculously exploded in mid air and crashed in the sea killing all on board. The remaining 2 remained on board the frigate as they were medically unfit to participate in the exercise at the time.

There was widespread media and military speculation that the Greek Military had either shot down the Cougar as an act of revenge for the lost Hellenic Navy AB-212 Helicopter.

The "Kardak Team" was then disbanded as only 2 of the original IMIA Commandos are alive. These 2 were then transferred to another Special Forces Unit.

Three days later, the remaining 2 "Kardak Team" (Seals) died in a car crash, which further increased Turkish speculation of Greek involvement.

Major Zeki Zen was secretly transferred to Georgia as part of Turkey's UN deployment in that country. The Turkish Ministry of Defence was fearful that the Greek KYP might have been aware of his whereabouts.

Zen then returns to Turkey on 06 May 03. 2 days later he was seen celebrating his birthday with his girlfriend and friends at the LAILA nightclub in Istanbul. He spends the night at the Ciragan Palace Hotel.

The next day at 1530, he was stabbed in the back by three youths!

So withing 3 months of the IMIA crisis, all 12 Turkish Commandos that landed on IMIA were killed. In 2003, their decorated Commanding Officer Major Zeki Zen is murdered in Istanbul.


Tja, war nicht gut für die Jungs. Die wurden nach Geheimdienst-Manier liquidiert bzw. abgeschossen. Wundert mich halt, dass die Türken so ruhig dann waren lt. TUAF unmöglich sowas.
 
Bei der IMIA Geschichte hat die USA die Türkei vor Griechenland gerettet. Nur waren unsere Leute zu feige die Türkei zu demolieren. :lol:
 
Zuletzt bearbeitet:
Diese Soldaten, allesamt Offiziere, wurden mit Höchster Wahrscheinlichkeit durch den Griechischen Geheimdienst auf hinterlistigste Art und weise ermordet.Die Antwort darauf sollte so kommen, dass sie sich auf ewig in die Köpfe der Griechen brennt.
 
Lebt eigentlich noch jmd. von den Türken damals, die in dieser Aktion beteiligt waren? Überleg mal..sind alle umgekommen in mysteriösen Unfällen.

naturlich leben sie alle noch bis auf zeki sen (er war aber nicht mal aktiv dabei)er wurde 2003 in istanbul bei einer messerstecherei todlich verletzt..

diese phantasie story das schon fast hollywood reif ist stammt von den griechischen journalisten chardevallas er wollte wohl so die kardak/imia niederlage auf die art kompensieren,das war fuer griechenland eine militarische niederlage.


viele der ehemaligen komandos sitzen im knast wegen der ergenekon affaere so wie die beiden offiziere die das komando hatten damals ercan kirectepe und ali turksen. die namen der komandos wurden sogar veroffentlicht nach dem maerchen von chardevellas..

Tim komutanları cezavinde
Yarbay rütbesinden emekli olan tim komutanı Ercan Kireçtepe, Poyrazköy davası kapsamında tutuklu olarak yargılanıyor. Aynı dava sanığı olan ve bugün albay rütbesinde olan tim komutanı Ali Türkşen ise, Balyoz Davası’nın tutukmlu sanığı. Operasyona katılan astsubayların tamamı farklı bölgelerde görevlerine devam ediyor. Operasyonun karadaki koordinasyonunu ise şu an emekli olan Binbaşı İz Metin sağlıyordu. Metin’de bugün hala hayatta. Yunan basınında iddia edildiği gibi 15 Şubat 1996 yılında Sikorsky model Türk askerlerini taşıyan helikopter Marmaris’teki Aksas Üssü’nden havalandıktan sonra 150 metre açıkta denize çakıldı. Helikopter iddia edildiği gibi “Kardak’ta değvriye görevi” değil, “Harbe hazırlık eğitimi” yapıyordu. 2003 yılı Mayıs ayında Beyoğlu’nda 4 tinercinin tinercilerin saldırısına uğrayarak hayatını kaybeden Yüzbaşı Zeki Şen’in de Kardak’ta karaya çıkan ekiple bir ilgisi yoktu.

Yunan gazeteciden Kardak masalý - Hürriyet PLANET

also sei unbesorgt den ehemaligen komandos geht es gut einige sind halt nur momentan im knast:lol:

- - - Aktualisiert - - -

Diese Soldaten, allesamt Offiziere, wurden mit Höchster Wahrscheinlichkeit durch den Griechischen Geheimdienst auf hinterlistigste Art und weise ermordet.Die Antwort darauf sollte so kommen, dass sie sich auf ewig in die Köpfe der Griechen brennt.

die leben alle noch sogar die namen wurden veroffentlicht,der griechische journalist chardevellas der das maerchen erfunden hat ist nicht ganz dicht in der birne

31 Ocak 1996 gecesi saatler 00.00’ı gösterdiğinde, Türk SAT komandoları Kardak’a çıkarma operasyonu yaptı. İki ayrı hücumbotta 6’şarlı gruplar halinde 12 SAT komandosu vradı. Botlardan birinin komutanı Deniz Kıdemli Üsteğmen Ercan Kireçtepe, diğeri ise Deniz Kıdemli Üsteğmen Ali Türkşen’di. Botta ayrıca Astsubaylar Hakan Çalışkan, Salih Çörekçioğlu, Cavit Özmen, Abdullah Arslan, Sadettin Doğan, Levin Keten, Lütfü Tokuşoğlu, İbrahim Balçın, Hasan Arap ve Tanel Erenay bulunuyordu. Operasyona katılan 12 asker de bugün hâlâ hayatta.

http://www.hurriyet.com.tr/planet/21009384.asp
 
Zurück
Oben