Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wirtschaft Mazedoniens - Економија на Македонија - Economy of Macedonia (Rep. of)

Erzähl mal, Tetovo Gebiet erstreckt sich von Shkup bis Kercove, dort leben Flächenmässig sehr viele Bauern (Landwirtschaftsberteiber) und ich finde gut das es wenigstens etwas an Subventionen gibt aber das ist doch ein Tropfen auf den heissen Stein. Schade zu sehen das immer mehr Bauern ihre Felder nicht mehr betreiben weil es sich einfach nicht mehr lohnt was zu machen.

Hast du einen Vergleich was die Landwirte in der Bitola, Stip, Strumnica, Veles Zone bekommen an Subventionen bekommen ? Wäre sicher interessant.


:lol27:
 
Doch ich schau eig. jeden Tag hier rein.
Zumindest das was übersetzt ist.
Habt ihr auch Nachrichten aus Diber?
Muss wissen ob die Straßen dieses Jahr im Befahrbaren Zustand sind :D


Die lokale Selbstverwaltung Debar hat für dieses Jahr 47 Mio Denar für die Strassenerneuerungen vorgesehen.

Датум: 03.01.2012, 18:55
Нови патишта и улици во Дебар, планираат локалните власти
D27EFA82AD792F469FB98152FFE44F0A.jpg

За изградба, реконструкција, одржување и за заштита на локалните патишта и улици, дебарската локална власт годинава превидува да инвестира 47 милиони денари.Од вкупно планираните пари за изградба на локални патишта ќе бидат потрошени 23,5 милиони, од кои 14 милиони за изградба на локален пат за селото Бомово, за надградба на локалниот пат за селото Могорче 5 милиони, како и 1,5 милион денари за изградба на дел од локалниот пат за селото Долно Kосоврасти. За изградба на дел од локалниот пат за селото Бањиште 2 милиона, како и по 500 илјади денари за изградба на дел од локалните патишта за селата Отишани и Џепиште
.
За изградба и реконструкции на улици во градот планирани се 18,5 милиони денари, најмногу од нив или 5 милиони ќе одат за изградба на споредни улици и тротоари. За зимско одржување на локални патишта и улици во градот и во селата, како што стои во програмата за годинава, планирани се 1,5 милион денари, за крпење на ударните дупки на улиците два милиона како и еден милион денари за поставување вертикална и хоризонтална сигнализација.
(В.Т.)

18,5 Mio für die Strassen in der Stadt, 5 Mio davon für Nebenstraßen und Gehsteige
23,5 Mio für lokale Strassen - 14 Mio davon für Strasse für das Dorf Bomovo, für den Ausbau Richtung Mogorche 5 Mio, 1,5 Mio Richtung Dolno Kosovrasti. 2 Mio für Banjishte und 0,5 Mio für die lokalen Strassen der Gemeinden Otishani und Dzepzishte

Почна реконструкцијата на улиците во Дебар

Катастрофалната состојба на улиците во Дебар, кои беа препопни со ударни дупки се очекува да биде надмината. За таа цел интензивно се работи на поставување нов асфалтен слој на петте најпрометни улици, а ќе се санираат и ударните дупки низ други улици во градот како и локаланите патишта.
getImageThumbnail.axd

Крпен и прекрпуван со години од многуте ударни дупки, конечно, повеќе од три децении стариот асфалт на петте најпрометни улици во градот добива нов слој. Машините и работниците работат со забрзана динамика, со цел оваа активност да заврши што е можно побрзо, пред доаѓањето на печалбарите кои со своите возила за неколкупати ќе ја зголемат фреквенцијата во сообраќајот. Со поставувањето нов асфалт на овие и крпењето на ударните дупки на останатите улици во градот и локаланите патишта ќе се придонесе во надминување на досегашните проблеми кои ги имаа дебрани, а секако ќе се подигне и степеност на безбедноста во сообраќајот.



Информирајќи го Советот на општината за текот на активностите, градоначалникот Аргетим Фида рече дека ќе биде поставен нов асфалт на 10 илјади м2, а ќе бидат потрошени и над 150 тони топол асфалт за крпење на ударните дупки. Од општинскиот буџет за таа цел ќе бидат издвоени 200 илјади евра.


VNRO DPMNE kündigt auch den Ausbau und Erneuerung der Strasse Debar-Struga an und betont das sie das in der Vergangenheit schon taten.



Развиената патна инфраструктура e наш приоритет








Oбјавено на 21.06.2012 од Миле Јанакиески
Патната инфраструктура го претставува крвотокот на секоја земја. Солидно развиената патна мрежа, добрите патишта и услови за одвивање на сообраќајот, речиси сигурно претставуваат цврста основа за силен развој на локално и регионално ниво, во речиси секоја област, но пред се на економски и културолошки план.
Ова го знаеме сега, и тоа не само како теорија туку како реалност која од ден на ден се повеќе се остварува. Истото било познато и порано, но само како теорија. Зошто го велам ова? – Сметам дека не постои човек кој нема да се согласи дека пред неколку години, македонската патна мрежа беше една од најзапуштените во регионот, со долги децении без никакви инвестиции во истата и само некакво штуро одржување онаму каде што тоа е интервентно.
Како земја, која се наоѓа во географскиот центар на Балканот, беше жално што некој може да си дозволи Македонија, која е природен крстопат да стане место кое се избегнува само заради лошата инфраструктура. Уште пожално, на прагот на дваесет и првиот век, кај нас постоеја огромен број на населени места кои немаа асфалтен линк со останатиот свет. До нив можеше да се дојде само трактор.
Мигот кога оваа слика почна да се менува, сигурен сум на сечие задоволство, беше кога свој мандат доби Владата на ВМРО-ДПМНЕ. За краток период се започна имплементацијата на повеќе проекти кои имаат една долгорочна стратешка цел – изградба на нови патишта и рехабилитација на старите, запуштени патишта. Сакам да нагласам дека претходно не постоеше ниту анализа, ниту студија за состојбата во која се наоѓаат патиштата во Македонија, а камо ли било каков проект за изградба на нови. Ние веднаш ги идентификувавме црните точки на патиштата во земјава, ги обезбедивме средствата и пристапивме кон нивна рехабилитација. Стотици населени места конечно почнаа да се поврзуваат со главните инфраструктурни оски преку модерни патишта и на жителите на голем број села им се скрати патувањето до најблиските градови за неколку десетици километри, затоа што конечно се изградија патиштата кои со генерации се очекувале.
За да не звучи популистички, овие мои уверувања сакам да ги поткрепам и со факти и бројки, затоа што и најмалата споредба за средствата што биле издвојувани за изградба и рехабилитација на патишта во минатото, го дава своето значење. Во периодот од 2006 до сега, Владата на ВМРО-ДПМНЕ во изградба на патишта има вложено речиси 250 милиони евра, што претставува над 70 милиони евра повеќе од она што за оваа намена го издвоиле СДСМ во сите свои години владеење, сметајќи од 1993 година наваму. За време на нивните Влади, минимални средства се вложувале и во проектирање на патиштата, што само по себе зборува дека не се работело според никаква долгорочна стратегија и програма. За да се изгради еден пат, било каков, треба најпрво да се изработи соодветен проект. Во времето на СДСМ, за изработка на проекти биле потрошени 3.5 милиони евра, додека во нашиот мандат се инвестирани речиси 19 милиони евра.
Резултатот е видлив. Ние ветивме и остваривме: завршување на обиколницата на Скопје, изградба на автопатот Табановце – Куманово и затворање на финансиската конструкција за изградба на автопатот Демир Капија – Смоквица. Во моментов се врши рехабилитација со комплетно менување на асфалтниот коловоз на автопатот Катланово – Велес, кој е дел од Коридорот 10 на кој во изминатиот период беа целосно реконструирани и зајакнати 50 мостови, проект кој и понатаму продолжува да се имплементира, со цел реконструкција на уште 13 мостови со средства од речиси 9 милиони евра. Целосно ја затворивме финансиската конструкција за изградба на автопатската делница Демир Капија – Смоквица и за истата во тек е постапка за избор на изведувач и надзор на градежните работи.
Можеби најдобар пример за сериозноста на инвестициите во патната инфраструктура согласно нашата програма е изградбата и рехабилитацијата на регионалните патишта – веќе се завршени 14 регионални патни правци со вкупна должина од 320 километри, што е далеку повеќе од педесетината километри регионална патна мрежа изградени за времето на СДСМ. До сега ги изградивме патните правци Струмица – Дојран, Прилеп – Македонски Брод, Струга – Дебар, Ржаничино – Свети Николе, Лакавица – Неготино, Страцин – Пробиштип, Макази – граница со Република Грција и Жировница – Бошков Мост. По современи регионални патишта денес може да се вози и од Куклиш до Банско, од Давидово до Раброво, како и на правците Прилеп – Кривогаштани, Превалец – Смојмирово, Илинден – Калуѓерец, Џепиште – граница со Република Албанија, како и на третата лента кај Плетвар, на патот до Прилеп.
Мошне значаен е и фактот што како Влада за првпат во историјата на Македонија спроведовме проект со кој се овозможува изградба и рехабилитација на локални патишта. Тоа значи поврзување на населените места во Република Македонија каде до сега или воопшто немало пристап или постоеле некакви импровизирани патишта. Во рамките на овој проект, до сега се изградија и реконструираа 160 локални патни правци во населени места до кои претходно немало никаков достоинствен пристап во вкупна должина од 330 километри, а истовремено работиме и во изградба на магистралните патишта – во 2007 ја завршивме изградбата на патниот правец Радовиш – Сулдурци и обиколницата на Охрид, двете во вкупна должина повеќе од 8 километри.
Новите инвестиции и новите работни места не се работи кои доаѓаат сами по себе, туку се подобрувања кои зависат од повеќе фактори, од кои секако меѓу најважните е патната инфраструктура. Токму затоа се градат нови локални патишта, се рехабилитираат магистралните и се зацврстуваат мостовите. Како Влада која ја знае потребата за силен и рамномерен економски развој, ние ја направивме разликата од сите претходни. За земја која долго време останала без соодветна грижа за патната инфраструктура, секако дека треба уште време и уште проекти истата целосно да се зацврсти. Ние ги направивме анализите и студиите, ги започнавме проектите и со иста полетност продолжуваме да работиме, се додека не ги оствариме сите цели предвидени во нашата програма што ќе значи економско преродување на Република Македонија.





Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски (Превземено од ГЛАС)

Auch im Programm der Regierung sind Aktivitäten in der Debar Region vorgesehen


InfrastructureСподели






A good infrastructure is the foundation for accelerated economic development, better competitiveness of the economy, faster flow of people, goods and passengers. Given the fact that the Republic of Macedonia is located on the main corridors east–west (Corridor VIII) and north–south (Corridor X), the Government will continue with the realization of the capital infrastructural projects which will contribute to improvement of the competitiveness of the national economy, increased economic growth and will make the regional development steadier. This will intensify the Macedonian integration towards EU standards and reduce the infrastructural gap.


In the period 2011–2015, the Government of the Republic of Macedonia will conduct numerous investments in the following areas: 1/construction of highways, regional and local roads; 2/construction and modernization of the railway infrastructure; 3/modernization and enhancement of the competitiveness in the air transport 4/modernization of the electronic communications and broadcasting through new technologies; 5/urbanization and new investments in residential construction and communal infrastructure; 6/ other projects.


In order to provide the most favorable funding of infrastructural projects, Macedonia will continue to cooperate with the world and European international financial institutions, such as: World Bank, EBRD and EIB and will continue to use the European funds. Also, a part of the lines for construction of highways will be realized by finding concessionaires who, if interested, will build and manage them.





Road Infrastructure


Highways construction


Corridor X – Tabanovce – Kumanovo (September 2011);
Corridor X – Demir Kapija – Smokvica (July 2012–2018);
Skopje (Stenkovec) – Blace (the border with Kosovo) (the procedure for concession is in progress, 2013–2018 if there is an interested concessionaire; if the terms for concession are not acceptable, other forms of financing a gradual construction with new dynamics will be applied);
Corridor VIII – Romanovce – Kriva Palanka (the procedure for concession is in progress, 2013–2018 if there is an interested concessionaire; 2014–2015 if the terms for concession are not acceptable, rehabilitation, upgrade and enlargement will take place);
Corridor VIII – Gostivar – Ohrid with a branch line to Albania (the procedure for concession is in progress, 2013–2018 if there is an interested concessionaire; if the terms for concession are not acceptable, other forms of financing a gradual construction with new dynamics will be applied);
Skopje (starting point near village Miladinovce) – Shtip (the procedure for concession is in progress, 2012–2018 if there is an interested concessionaire; if the terms for concession are not acceptable, other forms of financing the construction will be applied);
Shtip – Kochani (the procedure for concession is in progress, 2013–2018 if there is an interested concessionaire; 2014–2015 if the terms for concession are not acceptable, rehabilitation, upgrade and enlargement will take place);
Reconstruction of the highway Katlanovo – Veles and Veles – Katlanovo (2012–2014).



Express roads, national and regional roads (construction and reconstruction)


Construction of an express road from Gradsko via Rosoman and Drenovo (2012–2016);
Express road Shtip –Strumica (2014–2020);
Veles – Shtip (at Kadrifakovo) (2014–2015);
Kochani – Vinica – Delcevo – border with Bulgaria (at Crna Skala) (2012–2015);
Construction of a regional road from Kichevo (Izvor) to Boshkov Most and Debar (2012–2015);
Construction of a regional road Sveti Nikole – Probishtip (Neokazi) (2014 – 2018);
Regional road from Skopje to Sonchev Grad (2012);
Connecting Bitola and Gevgelija by reconstructing and constructing the regional sections in the Mariovo region (2012–2015);
Regional road Taor – Katlanovo (2013);
Regional road Tetovo – Jazhince. Expansion of the road and reviewing the possibility for constructing a new road with a new terminal for goods (2012–2015);
Regional section Kumanovo – Lipkovo – Arachinovo (2012–2015);
National road Kosel – Ohrid – border crossing point St. Naum (2013 – 2019);
Regional road Nova Breznica – Kula – Kolomot (2013– 2016);
Reconstruction of the road Tetovo – Bogovinje – Gostivar (2012–2013);
Reconstruction and asphalting the road Skopje – Tanushevci – Brest – Malino (2013);
Reconstruction of the road Debar – Mavrovo;
Feasibility study on potential Tetovo – Prizren road construction, to the border (2012–2013);
Finishing the construction of the Brvenica junction (November 2012);
Road to the border crossing point between the Republic of Macedonia and Serbia (Golema Crcorija – Golesh) (2013–2015);
Road to the border crossing point Belanovce – Stanchik (2013–2014);
Road to the border crossing point Lojane – Miratovac (2013–2014);
Road to the border crossing point Tanushevci – Debalde (2013–2014);
Feasibility study for the Jabolchishte – Dolneni – Paligrad – Studenichani road (2013);
Road to Treskavec monastery (2013);
Road to village Koastinci – village Zrze –St. Preobrazenie monastery (2013);
Accessible roads for the new quarter in the Krushevo municipality (June 2012 – September 2013).
In order to improve the regional road infrastructure, the Government of the Republic of Macedonia will continue with the project for reconstruction and rehabilitation of the regional and local roads through funds provided by the World Bank, EBRD and the Budget of the Republic of Macedonia. The commenced construction and reconstruction of over 250 local roads and about 380 km regional road network will be completed:


Reconstruction of the Rzanchino – St. Nikole regional road (June 2011);
Kratovo – Probishtip (P–206 connecting with M–2 – connecting with M–5) (June 2011);
Reconstruction of the Resen–Markova Noga regional road, from P–505 Makazi (M–5) – Dolno Dupeni (border with Greece) (June 2011);
Reconstruction of the Prilep–Makedonski Brod regional road, 37 km (June 2011)
Reconstruction of the Strumica – Dojran regional road (June 2011);
Reconstruction of the Ilinden – Kalugerec regional road (June 2011);
Reconstruction of the Radovish – Konche – Lubnica regional road (April 2012);
Reconstruction of the Angelci – Veljusa regional road (April 2012);
Reconstruction of the Struga – Debar regional road (June 2012);
Reconstruction of the Kavadarci – Mushov Grob regional road (June 2012).



Project for reconstruction of local roads – completion of the reconstruction and modernization of 123 local roads totaling 264 km (September 2011 – October 2013)


Also, the following roads will be completed in the following period:


Radovish – Strumica national road (October 2011);
Regional road to connect the ski center Kozuf with Gevgelija (October 2011);
Regional road to connect Makedonski Brod with Skopje (October 2011);
Road from village Djepishte to the boarder with Albania (December 2011);
Building a bridge in Plasnica (December 2011).
Other projects which will contribute to enhancing the road safety:


Third phase of the project “Rehabilitation and strengthening of bridges” (2015);
Rehabilitation of bridges throughout the Republic of Macedonia (2012–2016);
New signalization on Corridor X, and on the national and regional roads (2012–2013 for Corridor X; 2012–2015 for the national and the regional roads);
Lighting the junctions throughout the Republic of Macedonia (2011–2015);
Strategy on the traffic system in Skopje with projects for the city streets: “St. Clement of Ohrid” boulevard to the “Nikola Karev” boulevard and underground thoroughfare from the Directorate of AD (joint stock company) Macedonian Posts to the Bank complex. The Government will invest in this project around 20 million Euros, which is 2/3 of the total amount of the necessary funds (2013–2016);
Support of the project by the City of Skopje to dislocate the communal hygiene from the municipality of Chair;
Support for the project by the City of Skopje for the reconstruction of the Cvetan Dimov boulevard;
Electronic toll collection (2012–2016);
Portal for travel planning in the Republic of Macedonia and e–sale of tickets (July 2011);
Systematic examination of the landslides on the roads (continuously);



Railway Infrastructure


In order to develop the railway traffic, several projects will be conducted for updating the existing railway tracks and constructing new ones, as well as, strengthening the efficiency and safety of the railways.


Corridor X


Modernizing and overhauling the railway tracks of Corridor X (September 2011–2013);
Reconstruction of the railway track Bitola–Kremenica (April 2013 – December 2015);
Rehabilitation and upgrade of the major railway stations of Corridor X (June 2015);
Project for a radio dispatcher (GSM–R or Global System for Mobile Communications – Railway) on the railroad from Tabanovce to Gevgelija (June 2013 – September 2015);
Automated speed control (ETCS or European Train Control System) on the railroad from Tabanovce to Gevgelija (June 2013 – September 2014);
Corridor VIII


Construction of a new railroad from Beljakovce–Kriva Palanka to Deve Bair, the border with the Republic of Bulgaria with a length of 60 km (2012–2020);
Construction and reconstruction of the railroad Kumanovo–Beljakovce with a length of 29 km (2012–2020);
Construction of a new railroad from Kichevo to Lin, the border with the Republic of Albania with a length of 70 km (2012–2020).
Other railway projects:


Constructing a railway branch line of Corridor X to Kavadarci with a length of 6 km through a partnership with the private sector (June 2013 – June 2016);
Rehabilitation and upgrade of the railway station in Skopje (March 2012 – September 2013);
Constructing an industrial track for the Zhabeni Industrial Zone near Medjitlija, in collaboration with the municipality of Bitola (October 2013 – December 2014);
Study on the potential construction of a multimodal terminal – logistic center for loading and unloading goods by trains and trucks in Skopje (2013–2016);
Renewal of the passenger transport fleet of Macedonian Railways AD Transport – Skopje by procuring 3 new diesel engine sets and 2 electric engine sets (2013–2016);
Procurement of 150 train cars of various types for freight transport (2013–2016);
Electronic issuing of tickets (2013–2014);
Electronic ticket reservation and setting up ticket machines for purchasing with a credit card or cash (2012–2015).



Air transport


In order to upgrade the Macedonian airports and increase the security and the competitiveness of the air transport, the following projects will be realized:


Complete renovation and finishing the construction of the “Alexander the Great” airport in Skopje by the concessionaire TAV (September 2011);
Providing cheap flights to Europe in cooperation with the concessionaire TAV (continuously);
Protection of the passengers’ rights according to the European standards through further harmonization of the legislation with the European legislation (continuously);
Adoption of a National Program for Aviation Safety (December 2011).



Electronic communications and broadcast


In order to upgrade the electronic communication and broadcast with new technologies, the following projects will be realized:


Transition from analogue into digital television (7/01/2013);
Construction of the digital television network (June 2013);
High Definition TV (June 2013);
Modernizing the Public Enterprise MRTV’s (Macedonian Radio Television) equipment in order to provide HD program (digitalization of Public Enterprise MRT) (December 2013);
Introducing new 4G Technology (announcing a public call for interest in June 2012);
Microwave Network Digitalization (February 2012);
Microwave Telecommunication Network in order to connect national institutions and reduce their expenses (December 2012);
Introducing digital radio (June 2014);
Introducing Surround Radio (June 2015);
Digitalization of the middle–wave signal for listening to the Macedonian radio on longer distances (June 2014);
Increased use of broadband Internet (2011 – continuously);
Protection of end users and reduction of SMS and mobile Internet prices (March 2012 – continuously).



Civil engineering and urban planning


In order to improve the urban planning and the management with the construction land, to simplify the procedures for obtaining construction licenses and to reinforce the construction standards, the following projects will be conducted:


Passing the Law on Subterranean Real Estate Cadastre, in order to enable the recording and registration of property rights for all subterranean infrastructure lines (October 2011 for passing the Law, December 2014 for implementing the provisions of the Law);
Establishing an electronic register of installed public electronic communication networks (October 2011 for passing the Law, December 2014 for its implementation)
Enabling electronic application and obtaining of construction permits (August 2012);
Transferring the construction lands under municipal competence (July 2011);
Preparation of an electronic application for the implementation of public bidding for construction land (December 2011);
Central database for urban planning (September 2012);
Preparation of planning documentation and its integrated management (September 2014);
Electronic application for issuing an approval for urban planning (September 2012);
Manual on standards and norms for urban planning (October 2011);
Replacing the existing standards for Civil Engineering with the European standards EUROCODES (December 2012);
Proceeding with the implementation of the Law on Handling Illegally Constructed Buildings (continuously).



Residential construction and communal infrastructure


In order to realize the purposes of the housing strategies, the Government of the Republic of Macedonia will continue to implement the project for constructing apartments and houses for vulnerable groups of citizens, as well as residential units and houses for young married couples, single parents, children without parental care who have turned 18 and their right to live in an home for children without parental care has expired, as well as other vulnerable groups of people.


For social cases and other vulnerable groups – in 2011 and 2012, the construction of the 220 residential units in Bitola, Berovo and Shtip will be finished. With the new program, by 2014, 1,314 residential units and houses will be built in the following cities: Skopje, Resen, Demir Hisar, Gevgelija, Prilep, Makedonski Brod, Kochani, Pehchevo, Vinica, Kumanovo, Kichevo, Sveti Nikole, Probishtip, Negotino, Strumica, Tetovo, Gostivar, Debar and Veles.


For persons which have not solved their housing issue (young married couples, persons with disabilities, single parents, solitary and other persons) – by the end of 2011, residential buildings will be constructed in Bitola, while the construction of 450 new units will start in the cities: Skopje, Shtip, Sveti Nikole, Berovo, Pehchevo, Radovish, Makedonska Kamenica, Probishtip, Kratovo, Kriva Palanka, Demir Hisar, Kumanovo, Kavadarci, Tetovo, Gostivar, Debar, Kichevo and Veles (to be realized by 2015).


Construction of apartments and houses intended for sale – in the period 2011–2015, 1,296 apartments and houses intended for sale on favorable conditions will be constructed or completed in Skopje, Bitola, Strumica, Tetovo and Ohrid.


Completion of the municipal apartments sale process – according to the latest amendments to the legislation, the procedure for selling municipal residential apartments will proceed and this process will be completed by the end of 2012.


Project: Buy a house, buy an apartment! – The Government of the Republic of Macedonia will support the citizens in buying a new or larger apartment or house. The project is intended for citizens who do not have their own place to live or who cannot solve their housing problems. To this end, the realization of two projects will commence:


Fifty–fifty payment for the first 5 years – subsidizing half of the monthly payment for credits up to 50,000 Euros intended for the construction of a house or buying an apartment (commencing 1/01/2012);
Subsidizing 50% of the initial participation in buying an apartment/constructing a house, for credits up to 50,000 Euros (commencing 1/01/2012).



Realization of the following infrastructural projects:


“Philip II of Macedon” National Arena – completing the molding of the stadium facade, equipping and arranging the terrain, construction of a fight arena and completion of the athletics track (2012 – 2013);
Multi–storey car parks construction in Skopje (at the Holocaust Memorial Center, "Rabotnichki dom", the administrative building of AD Macedonian Post, the Justice Palace, the former building of "Nova Makedonija”, the present Flower Market, in front of the new building of the Ministry of Finance) (October 2012 – December 2013)
Construction of multi–storey car parks in Skopje (at the Holocaust Building, at the Worker’s Home (Rabotnichki Dom), at the administrative building of JSC Poshta (AD Poshta), at the Court Palace, at the former Nova Makedonija Building, in front of the current Florist Market and in front of the new building of the Ministry of Finance) (October 2011 – December 2013);
Construction of multi–storey car parks by private investors by the means of selling state land (2011 – 2013);
Upgrading the City Shopping Center (Gradski Trgovski Centar or GTC) by means of public–private partnership (2015).



Utility infrastructure


For improving the utility infrastructure, the realization of the following projects is envisaged:


50 million Euros for Water Supply and waste water drainage in populated areas, whereby each of the municipalities in the Republic of Macedonia will receive grants by the Government of the Republic of Macedonia (2011 – 2015);
“Water Supply and Sewage in the Municipalities – phase 1” Project financed by the German Bank for Reconstruction KfW (2012–2015);
Constructing cascade barriers on the river Vardar and solving the fecal water problem in Skopje by constructing sewage and collection systems and treatment plants in the municipalities of Gjorce Petrov and Saraj (2012–2016);
Construction of water supply and sewage systems within the Decade of Roma Inclusion framework (2011–2015).
Other projects:


Completing the project for the procurement of new city buses in Skopje and open–top double–decker buses for tourist promotion in Skopje and Ohrid (2011 – 2012);
After putting the cable cabin railway on Vodno into use, an analysis will be conducted and the profitability, the financing means and the construction deadline of the second part of the planned cable cabin railway will be assessed. In the event of a positive analysis, the construction of the cable cabin railway on the route Skopje – Sredno (middle) Vodno will commence;
Construction of pedestrian trails, landscaping and horticultural lighting around the lakes in the Republic of Macedonia (2012 – 2016);
Actions for purifying the water in the rivers throughout the Republic of Macedonia (continuously);
Regulation of the river Vardar – the section from village Jegunovce to village Tudence (2012–2014);
Registration of ships under the Macedonian flag (June 2012).



Infrastructure |
 
Die lokale Selbstverwaltung Debar hat für dieses Jahr 47 Mio Denar für die Strassenerneuerungen vorgesehen.



18,5 Mio für die Strassen in der Stadt, 5 Mio davon für Nebenstraßen und Gehsteige
23,5 Mio für lokale Strassen - 14 Mio davon für Strasse für das Dorf Bomovo, für den Ausbau Richtung Mogorche 5 Mio, 1,5 Mio Richtung Dolno Kosovrasti. 2 Mio für Banjishte und 0,5 Mio für die lokalen Strassen der Gemeinden Otishani und Dzepzishte




VNRO DPMNE kündigt auch den Ausbau und Erneuerung der Strasse Debar-Struga an und betont das sie das in der Vergangenheit schon taten.





Auch im Programm der Regierung sind Aktivitäten in der Debar Region vorgesehen





Infrastructure |

Freut mich, mal schauen wie es dieses Jahr dann aussehen wird.
 
Freut mich, mal schauen wie es dieses Jahr dann aussehen wird.

fahr mal von gostivar richtung struga, jedesmal wenn du an ein albanisches dorf vorbei fährst voller schlaglöcher......sobald ein von mazen bevölkertes dorf kommt voll schöner asphalt usw. usf........du kannst dir also vorstellen wie es ausschauen wird.
 
fahr mal von gostivar richtung struga, jedesmal wenn du an ein albanisches dorf vorbei fährst voller schlaglöcher......sobald ein von mazen bevölkertes dorf kommt voll schöner asphalt usw. usf........du kannst dir also vorstellen wie es ausschauen wird.

Laber keine Scheisse du Vollidiot fahr mal nach Ost-MK dann wirst du sehen wie schlimm dort die Strassen sind! In meinem Dorf wurde schon seit über 30 Jahren keine Strasse gebaut solche blöde Kommentare konnen auch nur von dir kommen ist auch kein Wunder du kennst nur den Dorf und deine Schafe.
 
Bin mir sicher das sowas in keiner albanischen Zeitung steht und auch hier im BF niemand von unseren "Landsleuten" das liest.

Und wen das fragen sie sich wieviel von den Subventionen gingen an Mazedonier und wieviel an Albaner :lol:



18 mio verteilt auf ganze 4 jahre, soviel kriegt in der schweiz ein gross-bauer alleine an subventionen.......ihr banausen zahlt pro kuh 100euro jährlich und meint euch damit zu brüsken wie toll doch ihr zu uns seid, warum lenkt die regierung gruevski alle ausländischen investitionen in mazedonisch besiedelten gebieten und nicht nach tetovo hääää??
elendes opfer.
 
Laber keine Scheisse du Vollidiot fahr mal nach Ost-MK dann wirst du sehen wie schlimm dort die Strassen sind! In meinem Dorf wurde schon seit über 30 Jahren keine Strasse gebaut solche blöde Kommentare konnen auch nur von dir kommen ist auch kein Wunder du kennst nur den Dorf und deine Schafe.


ihr hattet wenigstens schon vor 30 jahren asphalt wir erst seid 2001.^^
 
Erzähl mal, Tetovo Gebiet erstreckt sich von Shkup bis Kercove, dort leben Flächenmässig sehr viele Bauern (Landwirtschaftsberteiber) und ich finde gut das es wenigstens etwas an Subventionen gibt aber das ist doch ein Tropfen auf den heissen Stein. Schade zu sehen das immer mehr Bauern ihre Felder nicht mehr betreiben weil es sich einfach nicht mehr lohnt was zu machen.

Hast du einen Vergleich was die Landwirte in der Bitola, Stip, Strumnica, Veles Zone bekommen an Subventionen bekommen ? Wäre sicher interessant.



die kriegen bares, verbilligten sprit und verbilligten strom, dass sind subventionen und nicht lächerliche 100 euro jährlich pro kuh.
 
18 mio verteilt auf ganze 4 jahre, soviel kriegt in der schweiz ein gross-bauer alleine an subventionen.......ihr banausen zahlt pro kuh 100euro jährlich und meint euch damit zu brüsken wie toll doch ihr zu uns seid, warum lenkt die regierung gruevski alle ausländischen investitionen in mazedonisch besiedelten gebieten und nicht nach tetovo hääää??
elendes opfer.

Ich wiederhole gerne nochmal Gojim weil du kein Gehirn hast!! Von welche ausländische Investitionen redest du eigentlich?? Die einzige Stadt in Ost-Mk die wirklich fortschritte mache ist Strumica und das auch nur weil sie eine grosse Diaspora haben und ordentlich Geld reinkommt von ihnen. Alle andere Städte wie Stip,Kocani,Veles etc sind weit davon entfernt! Ich habe fast jede Stadt in MK besucht die schönsten Häuser siehst du in Skopje,West-MK wegen den vielen Albanern im Ausland und in Strumica alle anderen Städten sind mehr oder weniger gleich. Tetovo gehört zu den besser entwickelten Städten in MK. Zu den Strassen die Autobahn Skopje-Tetovo-Gostivar kennst du sicher in Ost-MK gibt es auch nur eine Autobahn.

Du redest nur deinen hass heraus aber einen Vergleich kannst du nicht wirklich ziehen weil du nur das Dorf kennst mehr nicht OPFER!
 
Zurück
Oben