Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

wo gibt es karten gegen psv??

Informatie PSV - FK Crvena Zvezda Belgrado/ Rode Ster Belgrado (25/08/04)
Competitie:
UEFA Champions League, 3e kwalificatieronde

Datum & aanvang:
Woensdag 25 augustus, 20.30 uur

Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
Op zaterdag 31 juli start de verkoop voor PSV Seizoen Club Card-houders. Zij kunnen tot en met woensdag 4 augustus de eigen plaats kopen. PSV Seizoen Club Card-houders die niet hun eigen plaats hebben gekocht, kunnen op donderdag 5 augustus en vrijdag 6 augustus één andere plaats kopen. Ook kunnen leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders gedurende deze twee dagen één kaart kopen. Vanaf zaterdag 7 augustus kunnen PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders drie extra toegangskaarten kopen. Indien zij nog geen toegangskaart hebben gekocht, kunnen ze dus zelfs vier toegangskaarten kopen.

Verkoopvoorwaarden wedstrijddag:
Nog niet bekend

Prijzen:
Tribune Oost en West € 10,00
Vak M en U € 12,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT € 15,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS € 20,00
Vak CC, DD, PP en RR € 25,00
Vak CD en PR € 30,00
Vak C, D, P en R € 35,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid € 40,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar € 5,00
Family Corner voor volwassenen € 10,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar € 5,00
Rolstoelgebruiker € 5,00
Rolstoelbegeleider € 5,00

Verkooppunten voorverkoop:
Alle toegangskaarten, met uitzondering van toegangskaarten voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders, zijn te koop bij de verkooppunten van TicketBox. Klik hier om te zoeken naar het dichtstbijzijnde verkooppunt. Toegangskaarten voor kinderen tot en met 12 jaar en volwassenen op de Family Corner, jongeren tot en met 16 jaar op de Jongerenrang, rolstoelgebruikers en rolstoelbegeleiders zijn echter uitsluitend verkrijgbaar bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. Deze kaarten zijn eventueel ook telefonisch te reserveren vanaf maandag 2 augustus bij PSV Kaartverkoop via de PSV FANdesk, het telefoonnummer is 040 2 505 505 (kies optie 1 en vervolgens optie 6).

Verkooppunten wedstrijddag:
Op de wedstrijddag worden alle nog beschikbare kaarten van 10.00 uur tot 18.00 uur verkocht bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. Vanaf 18.00 uur is er verkoop aan de kassa's van het Philips Stadion, ingang 10 van het Philips Stadion. Betalen met pin is bij ingang 10 helaas niet mogelijk. Er is op de wedstrijddag dus geen verkoop via TicketBox.

More information
If you would like to obtain more information about ticketing, please contact the PSV Ticket Office by e-mail (ticketoffice@psv.nl) or by phone (+31 40 2 505 505, press 9). If you would like to visit one of the away matches of PSV, we advise you to contact the home playing club.

...... ima ih jos

Neznam odakle tipkas.....

Ali imas Na Serbiancafe.com/diskusije

pod Svajcarska jedan topic o tome

Pozdrav Delija (LOPARE)

ich werd auch zum spiel fahren. habe über die psv seite versucht an karten zu kommen, aber leider sind die karten für den gästefanblock nicht über internet oder telefonisch zu bestellen. fahre am samstag nach eindhoven, eher schaffe ich es nicht. hoffe mal, dass es dann noch karten gibt!
fährt jemand von euch auch noch hin?

harambasa schrieb:
ich werd auch zum spiel fahren. habe über die psv seite versucht an karten zu kommen, aber leider sind die karten für den gästefanblock nicht über internet oder telefonisch zu bestellen. fahre am samstag nach eindhoven, eher schaffe ich es nicht. hoffe mal, dass es dann noch karten gibt!
ja ja ich fahr mit 2 freunden. haben auch noch keine karten. hoffentlich gibt es dann noch karten da. hast du da angerufen??? was haben die gesagt???

delije1984 schrieb:
harambasa schrieb:
ja ja ich fahr mit 2 freunden. haben auch noch keine karten. hoffentlich gibt es dann noch karten da. hast du da angerufen??? was haben die gesagt???
ne, angerufen habe ich da nicht. war nur über email mit denen in kontakt und sie haben mir gesagt, dass karten für den roter stern block nur direkt am stadion gekauft werden können. die tickets soll es ab heute geben (obwohl sie schon seit samstag verkauft werden) und werden nicht am spieltag selbst verkauft. deshalb muss ich es irgendwie hinkriegen, nach eindhoven zu kommen und da ich bis 7 uhr abends auf arbeit bin, geht das frühestens samstag.

pozdrav

harambasa schrieb:
delije1984 schrieb:
harambasa schrieb:
ne, angerufen habe ich da nicht. war nur über email mit denen in kontakt und sie haben mir gesagt, dass karten für den roter stern block nur direkt am stadion gekauft werden können. die tickets soll es ab heute geben (obwohl sie schon seit samstag verkauft werden) und werden nicht am spieltag selbst verkauft. deshalb muss ich es irgendwie hinkriegen, nach eindhoven zu kommen und da ich bis 7 uhr abends auf arbeit bin, geht das frühestens samstag.

pozdrav

die info war ha gold wert. ich wollte eingendlich erst am soiel selbst nach einhoven fahren und die karten hohlen. also werd ich dann jetzt auch mal die tage nach einhoven fahren

wo in deutschland wohnst du denn? ich fahre am samstag nach eindhoven. ich hoffe und bete, dass es dann noch karten gibt.
hier ist der originaltext der email, die ich vom psv-ticketservice bekommen habe:

Tickets for the fans from Red Star Begrado are available at the PSV Ticketoffice in Eindhoven (stadium entrance 27). The price is € 15,- per ticket. Opening hours are from monday to friday from 10.00 hours to 17.30 hours and saturday from 10.00 hours to 12.00 hours. It is NOT possible to order the tickets bij telephone or internet. There are 1600 tickets available for the Red Star Belgrado fans in the visitorssection (block MM). On the day of the match there wil be NO ticketsales for the fans from Red Star Belgrado.

Kind regards,

Coen Schroots
PSV Ticketoffice

harambasa schrieb:
wo in deutschland wohnst du denn? ich fahre am samstag nach eindhoven. ich hoffe und bete, dass es dann noch karten gibt.
hier ist der originaltext der email, die ich vom psv-ticketservice bekommen habe:

Tickets for the fans from Red Star Begrado are available at the PSV Ticketoffice in Eindhoven (stadium entrance 27). The price is € 15,- per ticket. Opening hours are from monday to friday from 10.00 hours to 17.30 hours and saturday from 10.00 hours to 12.00 hours. It is NOT possible to order the tickets bij telephone or internet. There are 1600 tickets available for the Red Star Belgrado fans in the visitorssection (block MM). On the day of the match there wil be NO ticketsales for the fans from Red Star Belgrado.

Kind regards,

Coen Schroots
PSV Ticketoffice

ich komm aus bochum. ich hab die selbe mail auch bekommen. woher kommst du denn????

Zurück
Oben