Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Zmajevi

saoptenjezajavnost002ez8.jpg

Da li će u NS/FS BiH sastaviti tim za Azerbejdžan
bih-mak-velika.jpg
Pitanje je ko će od reprezentativaca sa posljednjeg meča biti i 1. juna u Zenici

Većina igrača bojkotovaće meč u Zenici

Piše: Predator
Srijeda, 21.05.08. 11:38.
Nogometna reprezentacija BiH, 1. juna bi trebala odigrati prijateljsku utakmicu protiv Azerbejdžana u Zenici, a v.d. selektora Denijal Pirić, još uvijek ne zna ko će mu se od igrača odazvati na okupljanje u hotelu Hercegovinu (28. maja).

Iako je nakon prvobitnih razgovora većina naših internacionalaca Piriću obećalo da će se odazvati na poziv, očito je da su i oni u proteklih nekoliko dana shvatili da privatnu reprezentaciju „Dominkovića & co“ više ne uvažavaju novinari, ali ni iskreni navijači našeg nacionalnog tima.

Zbog povreda, umora i sličnih „problema“, već su otkazala okosnica bh. tima među kojima su Kenan Hasagić, Zvjezdan Misimović, Elvir Rahimić, Saša Papac, Miralem Pjanić, Admir Vladavić... U dilemi da li da se odazovu su i Edin Džeko, Safet Nadarević, Sejad Salihović, Samir Merzić, Emir Spahić...

Vrlo je bitno napomenuti da je spisak koji je prošle subote objavio Pirić, sačinio Meho Kodro, što je bivši selektor priznao i na pres konferenciji upriličenoj za oproštaj od bh. javnosti.

„Ne mogu da vjerujem šta se dešava. Kodro je konačno nešto napravio, imao je viziju, ideju, a ondu dođe 15 stručnjaka i otjeraju ga, bez ikakvog razloga. Gostovanju u Teheranu smo se protivili svi. U tih desetak dana koliko je trajao pritisak čelnika saveza da prihvati ovaj meč, non stop smo bili u kontaktu sa selektorom i njegovim pomoćnikom Elvirom Bolićem, a zajednički stav bio je da ova utakmica nije potrebna“, rekao nam je jedan od bh. reprezentativaca koji nije želio da se pominje njegovo ime, bojeći se sankcija „stručnjaka iz saveza“.

Istog dana kada bh. reprezentacija bude u Zenici igrala sa Azerbejdžanom, u Sarajevu će biti ogrnizovan humanitarni spektakl na kojem će se okupiti legende bh. fudbala, te svi oni nogometni reprezentativci koji se ne pojave u Zenici. Upravo zbog sankcije, odnosno žalbi u UEFA-u za koje se mogu odlučiti čelnici saveza, nekoliko aktuelnih reprezentativaca još uvijek razmišlja hoće li se pojaviti u Sarajevu, ili će naći neki razlog da se ne pojave na Bilinom polju...

Pošaljite tekst

Kodro i Bolić sa prijateljima na Grbavici
kodo-iljo-velika.jpg
Danas je u Sarajevu održan sastanak inicijativnog odbora za organizaciju humanitarne utakmice “Kodro i prijatelji” i „Bolić i prijatelji“, a koja osim humanitarnog karaktera ima za cilj ozdravljenje bh. nogometa.
Potvrđeno je da će utakmica biti odigrana 1. juna, ali ne na Koševu kako je prvobitno planirano, nego na Grbavici, sa početkom u 17 sati, uz direktan prijenos na Federalnoj televiziji, koja je uz Udruženje trenera Kantona Sarajevo organizator ovog spektakla.

Ideju je pozdravio i Elvir Bolić, prvi Kodrin saradnik, te je u svoje i Kodrino ime prihvatio da njih dvojica sa klupe vode ekipe. Utakmica će imati humanitarni karakter, obzirom da će sav prihod biti proslijeđen za pomoć nedavno nastradalom kadetu FK Velež, Iliji Spasovskom, te teško oboljem 17-godišnjem Harisu Sadiću iz Sanskog Mosta.

Na teren stadiona Grbavica 1. juna trebali bi istrčati velikani bh. nogometa, te ličnosti iz javnog i kulturnog života. Pozive će, između ostalih dobiti: Mehmed Baždarević, Safet Sušić, Duško Bajević, Faruk Hadžibegić, Sejo Kajtaz, Fuad Muzurović, Muhamed Konjić, Sergej Barbarez, Mirsad Hibić, Mirza Varešanović, Blaž Slišković, Elvir Baljić..., Halid Bešlić, Laka, Tarik Filipović, Enis Bešlagić, Dino Mustafić... Konačan spisak učesnika ovog spektakla biće poznat u nekoliko narednih dana.
sportsport.ba

als ich beim beginn des ersten bojkotts sagte die köpfe müssen rollen, meintest du spinnst du etc. man sollte einen kompromiss mit dennen im verband finden, bla bla bla...

merk dir eins kollege.
mit der mafia macht man keine kompromisse.

aber ich denke nicht das man die mafia raus bekommt. den einem durchschnitts bosnjo reicht ein sieg um kodros leistung und die skandale zu vergessen.
man wird wieder behaupten man spielt für bih und nicht den verband....
deshalb hat er nix besseres verdient der bosnjo.
über kompromisse kommt man zum sieg;)

du nennst sowas mafia?
HAHA deren job könnte ein 5 jähriger machen.
kein gehälter verteilen sondern in die eigene tasche stecken.
geldgeile säcke nennt man sowas.

ahja und natürlich freut sich ein jeder bosnier wenn sein nationalteam gewinnt, was ganz normales.
aber keiner dieser bosnier wird dann anfangen zu sagen er hätte dann aufeinmal nichts gegen den verband.
als man gegen norwegen oder die türkei überrraschend gewann, hat sich zwar jeder bosnier gefreut darüber, aber sie haben sich immernoch contra gegenüber dem verband verhalten.
ein spahic, barbarez, papac ....usw. kamen auch alle nach oslo, als fans um BiH anzufeuern und nicht um randale zuschieben.

wie auch immer, jetzt hat sich auch einer der drei präsidenten in die sache eingemischt. usanovic ist vor gericht angeklagt.... schlecht für die im verband.

ich glaub der verband wird schon seine revolution in naher zukunft erleben.;)

Kozarčanin;658794 schrieb:
über kompromisse kommt man zum sieg;)

du nennst sowas mafia?
HAHA deren job könnte ein 5 jähriger machen.
kein gehälter verteilen sondern in die eigene tasche stecken.
geldgeile säcke nennt man sowas.

ahja und natürlich freut sich ein jeder bosnier wenn sein nationalteam gewinnt, was ganz normales.
aber keiner dieser bosnier wird dann anfangen zu sagen er hätte dann aufeinmal nichts gegen den verband.
als man gegen norwegen oder die türkei überrraschend gewann, hat sich zwar jeder bosnier gefreut darüber, aber sie haben sich immernoch contra gegenüber dem verband verhalten.
ein spahic, barbarez, papac ....usw. kamen auch alle nach oslo, als fans um BiH anzufeuern und nicht um randale zuschieben.

wie auch immer, jetzt hat sich auch einer der drei präsidenten in die sache eingemischt. usanovic ist vor gericht angeklagt.... schlecht für die im verband.

ich glaub der verband wird schon seine revolution in naher zukunft erleben.;)
diesen job welchen soe behaupten zu machen kann nicht jeder machen. das ist ein job den qualifizierte leute machen müssen.
das ist nix für mich, dich oder munib. sondern für susic, bajevic und co.

ja das ist mafia und glaub mir eins hinter dem steht auch der krmak pasalic. aber du wirst mich für verrückt erklären. aber schon einige male habe ich von sachen gesprochen wo sich auch so herausgestellt haben.

es werden sich sicher einige cobans über ein tor freuen obwohl es ein rascic oder rogulj macht.
aber das ist der durchschnitts bosnjo.

PS. gib mir einen beweiss wo barba und co. in oslo waren. also keine ankündigungen sondern bilder von ihnen in oslo. sie waren in sarajevo gegen die türken aber gegen norwegen war keiner da.

diesen job welchen soe behaupten zu machen kann nicht jeder machen. das ist ein job den qualifizierte leute machen müssen.
das ist nix für mich, dich oder munib. sondern für susic, bajevic und co.

ja das ist mafia und glaub mir eins hinter dem steht auch der krmak pasalic. aber du wirst mich für verrückt erklären. aber schon einige male habe ich von sachen gesprochen wo sich auch so herausgestellt haben.

es werden sich sicher einige cobans über ein tor freuen obwohl es ein rascic oder rogulj macht.
aber das ist der durchschnitts bosnjo.

PS. gib mir einen beweiss wo barba und co. in oslo waren. also keine ankündigungen sondern bilder von ihnen in oslo. sie waren in sarajevo gegen die türken aber gegen norwegen war keiner da.

ich habs auf den job bezogen den diese leute grade machen, könnte jeder machen.
pasalic ist kein mafiosi sondern einfach nur ein kleiner betrüger der geldgeil ist, ein mafiosi ist für mich einer wie ismet bajramovic oder so, aber keiner dieser trottel im verdand.

fotos hab ich keine gesehn, aber gab etliche berichte bei sportin.ba.
interviews von papac, barbarez und spahic, wo sie sagten nach oslo ins stadion zu kommen.

Zurück
Oben