Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

1. Mai

Wer sagtn das man derzeit kämpft? Also jedenfalls am 1. Mai?

Niemand sagt dass er kämpft, das ist ja das Bedenkliche. Der 1. Mai sollte dazu dienen, die Reichen und Mächtigen zu erinnern, dass wir es sind, die in diesem System arbeiten und sie davon profitieren, und er sollte die Gelegenheit bieten, Boden zu erkämpfen in einem System, dass den Alltag der Menschen immer mehr dominiert und sie dessen Verwertungslogik unterwirft.
 
Für meine Landsmänner:

Македонска прича за први мај

Едип: Што правиш Прометеју?
Прометеј: Собирам дрва, ќе палам оган.
Едип: Оган за што?
Прометеј: Па за Први мај Едипе, Мајку му стара !
Едип: Ќибрит имаш?
Прометеј: Земав прееска од Девојчето со ќибритчињата. Ама појше пати се обидувам, повторувам, не иде баш.
Едип: Ако, повторувањето е мајка на знаењето. А само ние ли ќе бидеме?
Прометеј: Еве го и Одисеј, сеа се врати од пат, прашај го и Сизиф, ене го на ридон тркала камен.
Едип: Сизифеееее, ќе доаѓаш ли Прометеј пали оган ?
Сизиф: А бе каков оган, остајте ме да си ја вршам работава !!!
Едип: Абе ајде, камења ќе се напрајме, ќе се тркаламе, ролинг стоунс, Први Мај е чоече, искулирај малку ! Башка знам дека омилени ти се Ролинг Стоунси, ќе земеме и Мик Џигер од Свети Николе.
Сизиф: Заеби, не мислам без работа да останам. Лани ко ти викав да славиме Нова година заедно - ти појше се палеше на Старата !
Едип: Каква работа бе, излагаме од рецесија. Така ли е Одисеје, ти си бар шетан чоек.
Одисеј: А бе од туризам ако не се извлечеме нема од што.
Сизиф: Одисеј, оди сеј заблуди на друго место. Синдикатите сосе работнички права ни се за у курац, труло е у земјава, кај живееш бе ти чеоече у некој замислен свет, у мит??? Каква криза и безработица е, ќути бар имам некаква работичка тука со каменов. Туку речи на Вавилонскана курва свеќи треба да и палиме.
Едип: Ај не мислам цел ден да се објаснувам, сеа па и политика фативте, треба кај мама да одам, ќе ја донесам и неа на оганот.
Одисеј: И Антигона.
Едип: Шо ја ебам Антигона бе.
Одисеј: А бе вино да донесеш Антигона ти викам, земи од Веро. И Антика ракија.
Едип: Од Спартанцине ќе викаме некој?
Одисеј: Не бе тие 300 души ќе дојдат. Башка ко ќе се начука тој со брадата само се дере по маси - Оваааа е Спартааа !!! Забегана работа, кафански патриотизам.
Едип: Годо не знам дали да го чекаме?
Одисеј: Ќе го дочекаш ти Годо да ти дојде, не му годи друштво никад нему.
Едип: Ахил?
Одисеј: Со пета има проблем.
Едип: Хахаха, со пета чашка има проблем, ќе се искриви ко Квазимодо. Тек со Ахилова Шеста и на Токсикологија кај Дионис. А, Отело нешто?
Одисеј: Ти да носиш Одело на скара, ебате. Туку не знам шо се заебава Прометеј со огинон, Електра има електрична скара, башка женско друштво малку.
Едип: Хм, Електра, за неа мајка ми вика дека е курва. Може да викнам пар другарки од Лезбос, за да се измешаме.
Одисеј: А бе со лезбејки сеа, боље Атина викни ја...
Едип: Апостолова?
Одисеј: Све на таа генерација пуцаш, мајку му стара.
Едип: Е не ко тебе, Киклоп ќе ми шепка на уво посабајлечки.
Одисеј: Едипе, ај еби си мајката...
 
....du darfst mich beleidigen, aber bleib bitte oberhalb der gürtellinie....



Ich wollte dich nicht beleidigen, entschuldige. Du weißt ich mag dich gut. :)

Heraclius

- - - Aktualisiert - - -

Ma jok, du würdest aus einem vergoldeten Glas Alpenwasser trinken so wie alle anderen auch, hätten euch die Dreckssozialisten nicht das geld gestohlen :lol:
Hajde ne kenjaj.



Viele Menschen der Unter- und Mittelschichten identifizieren sich eben mit diesen ganzen reichen Säcken wie Blocher, Berlusconi, Murdoch etc. Kein Wunder, da diese vielfach auch die Medien kontrollieren, mindestens mal Berlusconi, Murdoch und andere Reiche. Wobei man teilweise schon das Gefühl bekommt von "je ärmer desto dümmer", wenn man sich z.B. nur mal die Abstimmungsresultate in der Schweiz anschaut, wo die Arbeiter und Angestellten fast immer krass gegen die eigenen Interessen stimmen, und die Reichen mit "Gefälligkeiten" quasi überhäufen.

Heraclius
 
Das waren noch Zeiten...

Ton Steine Scherben - Einheitsfrontlied - YouTube

Es ist erstaunlich und beunruhigend, wie ruhig die Menschen weltweit Ausbeutung, Unterdrückung, Not und Elend hinnehmen. Die Entsolidarisierung durch politische Manöver und mit massiver Medienunterstützung ist weit fortgeschritten...

Awwww Ton Steine Scherben :^^:

ja natürlich, den Leuten hier in Deutschland gehts auch noch viel zu gut bzw. sie sind durch alle möglichen Medien abgelenkt. Und was früher mal die wirkliche Arbeiterklasse war, hat sich einfach global verschoben, auf andere Kontinente. So dass man sich nicht davon also Normalo/Konsument betroffen fühlt.

In Wirklichkeit ist alles einfach nur viel schlimmer geworden!
 
Gestern hab ich mir gedacht machma mit einem Freund ne Wanderung im Odenwald.Haja glei ogerufe und ab uf den Berg in den Wald.Naja wir haben so manches gesehen und auf dem Rückweg trafen wir so auf 10-15 Jugendliche.Diese waren zwischen 15 und 16 und sie waren auch gut angetrunken.Zwei lagen auf dem Boden.Für 2€ hat man uns nen Welder angeboten aber da wir nicht trinken wurde nichts draus.Obwohl von hinten schrie noch einer " Net das Bier verkaafe ich will es noch trinke!"

Naja mir wurde ganz komisch.Solche Kinder in diesem Alter trinken zu sehen auch Mädels waren dabei hat mich schon etwas traurig gemacht.Ich war um ehrlich zu sein etwas fassungslos.Was ist nur aus der Jugend geworden?
 
Zurück
Oben