Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

2000 jahre altes kreuz in albanien

Zbulohet kryqi shekullor me simbole krishtërimi
ELBASAN- Koleksionisti privat elbasanas Vangjel Kapedani ka prezantuar në këtë fillim gushti një Kryq, i cili mendohet se është një objekt që i përket periudhës së lindjes së krishtërimit. Sipas koleksionistit të famshëm elbasanas Kapedani ky kryq është një objekt tepër i rrallë që flet qartë për kohën e lindjes së krishtërimit.
Ky kryq ka përmasa 14x10cm dhe peshon 173,4 gram. Ai është i përgatitur prej tri lloj metalesh. Studiuesit thonë se përbërësit e tij janë bronzi, plumbi dhe argjendi. Në mes të kryqit ndodhet një monogram i krishtit, e cila është një shenjë e padeshifrueshme kriptologjike e emrit të fshehtë të Krishtit në fillimet e krishtërimit. Kryqi ka në pamjen e tij ballore Krishtin Adoleshent me një qingj simbol i urtësisë, një peshk simbol të krishtërimit, një pëllumb me degën e ullirit simbolin e paqes dhe spirancën me peshk, simbolin e besimit të madh të njerëzimit të Krishtit.

http://www.balkanweb.com/sitev4/news...1.php?id=24639

unglaublich :icon_smile:

Der Wahre Glaube der Albaner halt. :hotsun:

hehe
"kreuz" gab es schon vor dem christentum
es war ein glückssymbol für die frühere völker
in der bibel steht NIERGENDSWP kreuz
zeig mir wo es steht und ich werde ein christ!
kreuz bedeutet eigentlich etwas oder ein gegenstand für folterung und hat nichts mit dem "+" zeichen zu tun.
kreuz (lat. crux, crucis f., davon cruciare „quälen, peinigen, foltern“)

Schau mal das Video an, dann wirst du Obertaliban merken das es bei diesem Kreuz es sich um ein christliches Kreuz handelt du trottel. Denn Text gewissenhaft nicht lesen jedoch wissen zu wollen was man schrieben soll?, super.

der serbische chauvenismus macht nicht mal bei einfachen dingen wie bei archeologischen funden keinen halt......

woher dieser hass kommt sollte hinterfragt werden.:rolleyes:

Danke. Anscheinend haben sich einige Idioten entschlossen jeden Thread der etwas über albanische Geschichte, Religion, Literatur aussagt zu versauen.

hehe
"kreuz" gab es schon vor dem christentum
es war ein glückssymbol für die frühere völker
in der bibel steht NIERGENDSWP kreuz
zeig mir wo es steht und ich werde ein christ!
kreuz bedeutet eigentlich etwas oder ein gegenstand für folterung und hat nichts mit dem "+" zeichen zu tun.
kreuz (lat. crux, crucis f., davon cruciare „quälen, peinigen, foltern“)
Hast du schon dieses merkwürdige P in der Mitte bemerkt?:rolleyes:

Zurück
Oben