Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Boris Trajkovski wurde nachweislich ermordet.

NEUE ERKENNTNISSE IM FALL "TRAJKOVSKI" - FALL WIRD NEU AUFGEROLLT - NEUE UNTERSUCHUNGEN!!!

???? ????????? ?? ?????????? ??????? ?? ??????????, ???? ???????

Нови сознанија за авионската несреќа на Трајковски, нова истрага

21ЈУЛ 201219:38​

На барање на Македонија повторно ќе биде отворена истрагата за авионската несреќа во која загина претседателот Борис Трајковски. Македонските власти тврдат дека имаат нови сознанија за несреќата.
Миле Јанакиевски, македонскиот министер за транспорт и врски од својот босански колега Дамир Хаџиќ побарал повторно отворање истрага за авионската несреќа во која загина претседателот Трајковски.
На вчерашната средба во Сараево, Јанакиески му доставил на Хаџиќ документ кој содржи нови сознанија за несреќата на авионот што се случи на 26 февруари 2004 година кај Ротмиље, во близина на Мостар, во која трагично го загубија животот тогашниот македонски претседател Трајковски и неговите соработници. Јанакиевски предложил формирање на мешовита работна група, соопшти Министерството за транспорт и врски на Република Македонија.
„Договорено е да се формира заедничка работна група составена од експерти од Република Македонија и од Босна и Херцеговина, која до крајот на септември треба да изготви извештај“, соопшти министерството.
Хаџиќ го прифатил предлогот и изјавил дека завршувањето на истрагата е во интерес и на Босна и Херцеговина за конечно завршување на шпекулациите во врска со причините за несреќата.
Андреас Грос, швајцарскиот пратеник во Европскиот парламент уште пред две години побарал формирање на анкетна комисија за да ги истражи околностите под кои загина претседателот Трајковски.

War er vielleicht zu gut zu den nicht-orthodoxen religiösen Gruppen wie Katholiken, Protestanten, Juden und Muslime.
Hatte er vielleicht zu viele gute Gestäntnisse und Einvernähmnisse nach dem Krieg gegenüber den Albanern gemacht ?

Trajkovski war zu gut zu den Minderheiten. Die USA hat nichts dem Tot Trajkovskis nichts zu tun, sie stürtzen Presidenten auf andere weise und Trajkovski war keine grosse Nummer in der Weltpolitik.

Das war doch irgend ein Land (Geheimdinst), das interesse an einem destabilen Mazedonien war und es immernoch ist !!!

Ich denke
S@s@ Vuk@din0vic weiss mehr.

Mittlerweile denke ich auch, dass da jemand von außen dran beteiligt war. Trajkovski hätte MK früher den Fortschritt gebracht, was inter-ethnische Probleme angeht als auch womöglich in der Wirtschaft. Ich habe das Gefühl, dass sobald MK auf dem weg der Stabilisierung ist, jemand scharf darauf ist dem einen Strich durch die Rechnung zu machen. Seine Mörder wird man leider nie finden, denn die Sitzen wahrscheinlich in den obersten politischen Etagen.

Mittlerweile denke ich auch, dass da jemand von außen dran beteiligt war. Trajkovski hätte MK früher den Fortschritt gebracht, was inter-ethnische Probleme angeht als auch womöglich in der Wirtschaft. Ich habe das Gefühl, dass sobald MK auf dem weg der Stabilisierung ist, jemand scharf darauf ist dem einen Strich durch die Rechnung zu machen. Seine Mörder wird man leider nie finden, denn die Sitzen wahrscheinlich in den obersten politischen Etagen.

wer ist am ehesten am zerfall der rep. makedonien interessiert?

joαkиm;3346161 schrieb:
wer ist am ehesten am zerfall der rep. makedonien interessiert?

Auf dem ersten Blick ist es wohl der südliche Nachbar und Menduh Thaci feat Dj Branko & Dr. Ljubco, mich lässt das Gefühl aber nicht los, dass es womöglich doch der Nachbar im Norden ist und der im Osten mit genannten drei Personen.

Auf dem ersten Blick ist es wohl der südliche Nachbar und Menduh Thaci feat Dj Branko & Dr. Ljubco, mich lässt das Gefühl aber nicht los, dass es womöglich doch der Nachbar im Norden ist und der im Osten mit genannten drei Personen.

serbien hat damit nichts zu tun, jedenfalls nicht direkt.

Zurück
Oben