Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Bosnien-Herzegowina leidet unter seiner schlechten Infrastruktur

  • Ersteller Ersteller Emir
  • Erstellt am Erstellt am
Kredit za nastavak izgradnje
Kuvajtska vlada odobrila 50 miliona za koridor 5C

Kuvajtska vlada odobrila je Bosni i Hercegovini, po povoljnim uvjetima, kredit u visini od oko 50 miliona KM za nastavak izgradnje Koridora 5C, saopćeno je iz Ministarstva vanjskih poslova BiH.
090617104.jpg

Sporazum i realiziranje ovog kredita očekuje se kada delegacija Kuvajtskog fonda za arapski ekonomski razvoj posjeti Sarajevo, što se očekuje uskoro.

Sporazum o finansiranju dionice autoputa kod Kaknja parafiran je još krajem prošle godine, a Vijeće ministara BiH je nedavno dalo saglasnost za ovaj sporazum.

Kuvajtski fond za arapski ekonomski razvoj, u ime Vlade Države Kuvajt, finansira projekte razvoja infrastrukture u prijateljskim zemljama pod najpovoljnijm uvjetima, a do sada je finansirao nekoliko projekata obnove vodovodne mreže, puteva i mostova u našoj zemlji, saopćeno je iz MVP-a BiH.

sarajevo-x.com

Das ist der Koridor 5c

250px-BosnianRoadway_A1.png
 
WTF

Was sollen die scheiß Kredite. Das rentiert sich überhaupt nicht für eine derart kleine Streckem außerdem begibt man sich damit wiedereinmal in den finanziellen Ruin
 
Im Gegenteil!
Die Renditen aus den Mauteinnahmen sprudeln ja schließlich und somit wird das dann nicht nur gegenfianziert, sondern wirft Gewinne ab.

Lies mal hier:

SARAJEVO: SISTEM NAPLATNIH KUĆICA OSTVARIO PRIHOD OD 10.214.000 KM

Sistem naplatnih kućica na prvoj završenoj dionici autoputa na koridoru 5-C u toku prve godine rada ostvario je prihod od 10 miliona i 214 hiljada KM, kazao je danas novinarima Erdal Trhulj, direktor Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta Federalnog ministarstva prometa i komunikacija.

Trhulj je na današnjoj prezentaciji organiziranoj u povodu obilježavanja prve godine rada sistema naplatnih kućica u BiH istakao da je promet nadmašio i najoptimističnija predviđanja.

"Plan je bio da se za godinu dana ostvari nekih šest miliona, ali mi smo premašili taj plan za čak 70 posto. Pokazalo se također da sistem naplate ima vrlo dobre mogućnosti kada je u pitanju otvaranje novih radnih mjesta i povećanje javnih prihoda", kazao je Trhulj.

U sistemu naplate i Direkciji radi 47 ljudi i oni ostvaruju višak prihoda od pet miliona. Dalje unapređenje će omogućiti otvaranje novih 80 radnih mjesta u sistemu naplate i Direkciji, a koji će, kada se zatvori sistem naplate, ostvarivati višak od 10 miliona KM.

.

(Biznis.ba/Fena)
 
Neues:

Nece biti drasticnih izmjena trase koridora 5-c
14.06.2009


Ministar saobraćaja i komunikacija BiH Božo Ljubić izjavio je jučer u Mostaru da je ubrzana izgradnja jadransko-jonskog autoputa od Ploča prema jugu i granici BiH sa Crnom Gorom od krucijalnog interesa za BiH. Ljubić je rekao da je jučerašnji sastanak sa ministrima saobraćaja Republike Srpske i Federacije BiH Nedeljkom Čubrilovićem i Nailom Šećkanovićem u Mostaru imao za cilj da entitetske vlade ubrzano donesu odluke da je izgradnja ove saobraćajnice od interesa za BiH.

Prema njegovim riječima, nakon toga bi trebalo da se stupi u kontakt sa članicama Jadransko-jonske inicijative Grčkom, Hrvatskom, Albanijom i Crnom Gorom u cilju zajedničke primjene i projektovanja autoputa.

On je rekao da je prema njegovom i mišljenju resornih entitetskih ministara mnogo razloga za ubrzanu izgradnju jadransko-jonskog autoputa.

''Naš je zadatak je da razvijamo regionalnu saobraćajnu infrastrukturu. Osim toga, ova će saobraćajnica povezati neumski akvatorij sa ostatkom BiH'', rekao je Ljubić.

Govoreći o značaju Jadransko-jonske saobraćajnice, Ljubić je rekao da će taj putni pravac doprinijeti ekonomskom razvoju jugoistočne Hercegovine koja je, kako je rekao, demografski i ekonomski devastirano područje.

''Ta područja su i ekonomski i demografski devastirana te bi prolazak ove saobraćajnice predstavljao značajan korak u razvoju tih krajeva", naglasio je Ljubić.

Jadransko-jonski autoput proteže se od Trsta do Kalamate u Grčkoj i zbog toga je ona veoma bitna za BiH, jer je spaja sa zemljama jugoistočne Evrope i stavlja u regionalni saobraćajni centar.

Magistralni putni pravac kroz BiH prolazio bi hercegovačkim zaleđem, odnosno područjem između Stoca i Neuma te Trebinja i Dubrovnika.

On je dodao da se jadransko-jonski autoput i koridor Pet Ce spajaju u mjestu Bijača.

Ljubić je dodao da će početkom iduće godine početi izgradnja koridora Pet ce na četiri lokacije: Svilaj na rijeci Savi, ostatak autoputa od Kaknja prema Zenici, Sarajevo-Tarčin i od Počitelja do granice sa Hrvatskom.

Prema njegovim riječima, izgradnja će biti finansirana iz kreditnih sredstava, a ove dionice trebalo bi da budu završene 2012. godine.

Ljubić je istakao da neće biti drastičnih pomjerenja koridora Pet Ce, iako su mještani hercegovačkih naselja Blagaj i Počitelj protiv predložene trase koridora Pet ce.

''Svaki autoput prolazi kroz neka područja i svaki je doprinio razvoju područja kroz koja prolazi i s toga nema razloga za bojazan da će on ugroziti ekonosmki razvoj Blagaja'', rekao je Ljubić i dodao da je sadašnja trasa dvanaesta opcija koja je testirana u zadnjih pet do šest godina.

biznis.ba


Grubo receno evo ovako

jadransko%20jonska%20cesta.jpg
 
Zurück
Oben