Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Christentum bei Albanern

Albansiche Doku über den albanischen Papst Klement

Misteri i Papa Klementit XI - Albani dhe i familjes se tij shqiptare - YouTube


Ist mehr so Da Vinci-Style. Manches mag stimmen, aber vieles ist mehr "Vielleicht, möglich, weshalb wohl, könnte sein"-mässig.

Für die, die nicht der göttlichen Sprache des Albansichen mächtig sind.

Es geht um die Story, dass Skenderbeg vor seinem Tod 3 albanische Kämpfer zu einem König in Norditalien schickte, der die einzige Personlichkeit war, von dem Sultan "Angst" hatte. Es war ein Vater mit seinen 2 Söhnen, vom Namen her aus Lac, Nordalbanien. Naja, der italienische Historiker erklärt dass der Enkel einer der beiden Söhne der albanische Papst wurde. Es wird gefragt wieso, da Klement eigentlich ablehnte aber da die Familie mächtig gewesen sein soll, hat man darauf bestanden. Dann nimmt man an, dass dessen Vorfahren was spezielles dem König brachten und somit später sehr viel Einfluss hatten. Dann wird auch viel über das Leben von Klement erklärt, der dem Humanismus angetan war und unter einem "Künstlernamen" der Alchmie angetan war und sonst der Wissenschaft. Dann ist nie nächste Frage über die Familienkirche der "Albani"-Familie, da vor dem Altar sich versteckter Tunnelbefindet ect ect. Was man glauben will ist schlussendlich einem selber überlassen.
 
Don Shtjefën Kurti, i 10 -ti nga e majta,rendi i parë, më 06.12.1925, në Vatikan, me delegacionin e shqiptarëve nga Kosova, pas audiencës të Papa.

487364_10200433236532705_879557168_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

At Anton Harapi

521418_10200259099059377_548685665_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

406689_10200259078578865_79491526_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

Shtet i poshter...
 
522967_364728383613905_970295438_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

400813_4739325320306_1051911548_n.jpg


365 Kishat e Shasit

FAHRI XHARRA

Qytetërimi shqiptar më shumë ndodhet nën dhè sesa mbi të. Në viset etnike shqiptare në Mal të Zi, e mbi të gjitha në rajonin e Ulqinit, janë një numër i madh i monumenteve të trashëgimisë sonë nga historia jonë e hershme, ku zë vend edhe qyteti i lashtë i Shasit, sot qytet që nuk banohet.
...
Shasi është vendbanim antik ilir, i cili ngrihet në malin po me të njëjtin emër. Këndej pari, në periudhën antike ka kaluar rruga e lashtë lidhëse në mes Ulqinit dhe Shkodrës. Shasi në literaturë njihet si: Suatio, Suaço, Savocci, Svaciao, Fshas etj. Baza e qytetit të lashtë është ndërtuar nga gurët e mëdhenj, ndërsa murin rrethues stihitë e kohës e kanë dëmtuar shumë; ky mur bart vlera të mëdha arkitektonike dhe artistike. Edhe sot e kësaj dite aty qëndrojnë dy portat e qytetit.
Shasi për herë të parë u përmend në dekretin e papës Aleksandri i Dytë më 1067 si qytet Ipeshkvi. Në vitin 1183 pushtohet nga Stefan Nemanja dhe me atë rast barbarët e shkatërruan Shasin. Qyteti u mëkëmb, por përsëri pasoi sulmi i mongolëve më 1242, të cilët e shkatërruan krejtësisht.
Në fund të shekullit XIII e rindërtoi mbretëresha Jelena, ku edhe përjetoi kulmin e vet qytetar dhe tregtar deri në shekullin XVI, kur përfundimisht u sulmua dhe u shkatërrua nga turqit, më 1571. Nga ky vit Shasi njihet si “qyteti i vdekur”. Në këtë vit turqit e pushtojnë edhe Ulqinin dhe Tivarin, ku banorët vriten dhe qyteteve iu vihet zjarri.
Mirëpo, kur kemi të bëjmë me veprimin kishtar, Shasi ka pasur kisha aq sa ka ditë viti e që është rast unik në botë, kurse tani shihen vetëm themelet e tetë kishave, të cilat i përmend edhe Justiniani (1533) dhe më vonë Marin Bici (1610), katedralja e Kishës së Shën Gjonit, e ndërtuar me stil gotik dhe Kisha e françeskanëve të Shën Mërisë, të lashta rreth 1300 vjet. Të gjitha kishat në Shas kanë qenë të zbukuruara me dekorime arkitektonike dhe freska, e në disa edhe tani dallohen gjurmët e ngjyrave në mure.
Pjesët e mbetura të fortesës gjenden në shkrepa. Përveç Shasit në periudhën veneciane rreth Liqenit të Shkodrës ishin edhe qytetet Trishti, Danja dhe Sarda.
Arqipeshkvia e Tivarit (mbi 900 vjet) ishte baza kryesore e katolicizmit në Shqipërinë e Veriut, por edhe ipeshkvia e Shasit e luante të njëjtin rol për zonën e vet. Në vitin 1443 ipeshkëv i Shasit ka qenë Palë Dushmani. Edhe Pjetër Bogdani e përmend Shasin në shkrimet e tij duke thënë se shtrihet në perëndim mbi qytetin e Tivarit, në veri deri te Kravari dhe në lindje përfundon me lumin Buna.
Sikur të bëheshin hulumtime nënujore, do të gjendej edhe më shumë nga Shasi, kjo trashëgimi e pa hulumtuar nga ana e jonë është fshehur nga sllavët me shekuj. Ka edhe fakte që dëshmojnë se gjatë verës, kur niveli i ujit të liqenit të Shasit është i ulët shihen pjesë të mureve të shtëpive të dikurshme të banimit.
Periudha ilire

Gjetjet arkeologjike e provojnë se qytetin e Shasit të panjohur deri në shekullin VIII në të vërtetë e prek krishterimi i hershëm në periudhën ilire. Ilirizmi i kësaj kulture dëshmohet veçmas nga njëjtësia tipologjike e objekteve të kulturës arkeologjike të Shasit me kulturën iliro-arbërore të Komanit.
Pjetri, ipeshkëv i Shasit (Suacinense), mori pjesë në shenjtërimin e katedrales katolike të Kotorrit më 1166. Shenjtërimin e bëri ipeshkvi Majo me Lazrin (ipeshkvi i Shqipërisë) dhe me Gjonin (ipeshkvin e Ulqinit). Ishin të pranishëm edhe Gjoni - ipeshkëv i Tivarit, Gjergji - ipeshkëv i Shenjtit Shpëtimtar të Shqiptarëve, Pjetri - ipeshkëv i Shirgjit (në lindje të Bunës) dhe Andria – ipeshkëv shqiptar. Pra, shumicën e autoriteteve fetare të këtij manifestimi e përbënin klerikët katolikë shqiptarë, ku përfshihet edhe Pjetri, ipeshkëv i Shasit.

Shasi më herët u shndërrua në hapësira me vende të fortifikuara sikurse tregon pozicioni i tij në luftën në mes të Papatit dhe Bizantit për të zotëruar këtë qytet në kohën e mesjetës. Hulumtimet në lokalitetin e Shasit të vjetër dëshmojnë për ekzistencën e vendbanimit parahistorik si bazë ku është ngritur qyteti i Shasit pasi qe u bë zbulimi i kulturës së Komanit, me anë të së cilit u bë përcaktimi më i saktë i datimit të objekteve sakrale që kanë ekzistuar që nga shekujt VI-VII.
Ky vendbanim i lashtë përveç rëndësisë strategjike jepte edhe kushte të përshtatshme për jetë, duke u parë edhe vendndodhja e tij në liqenin e Shasit dhe Bunën të pasur me peshk, zogj, shtazë të egra dhe kushte të tjera të veçanta për blegtori dhe bujqësi.

Duke iu referuar një shkruesi të panjohur dhe dorëshkrimit të tij “Dulcigno secondo l’antica descrizione…”, thuhet se “në këtë trevë gjendej qyteti shumë i vjetër i quajtur Shasi, ku duken gjurmët e 365 kishave larg nga Ulqini 15 milje….’. Më tej shkruan se “afër këtij qyteti gjenden liqeni, shpella, burimi ujit dhe mali Lisinjë, Ledhet e Shasit dhe porta ku vdiq Kapedani i Qesarit, duke luftuar tmerrësisht kundër Pompejanit ku janë edhe sot në këmbë dhe si mrekulli një gropë e madhe, ende parrafshuar…”
Shasi mesjetar
Nuk ka dyshim se Shasi mesjetar si qytet i zhvilluar është përjetësuar edhe në numizmatikë, sepse i ka farkuar monedhat e veta,të cilat e mbanin mbishkrimin Suacium, si dhe ajo që e paraqet figurën e Shën Palit Pagëzuesit, si mbrojtës i qytetit, si dhe pirgun ashtu dhe kështjellën me porën madhështore të këtij qyteti.
Versionet malazeze te kësaj periudhe cekin se Stefan Nemanja (shek XIII) i shkatërroi kishat shqiptare dhe librat e kohës e kreu konvertimin me dhunë të banorëve të mbetur në ortodoks, gjë që e cila përputhet me traditën gojore në Shas, ku banorët tani të fshatit Shas thonë ”se të gjitha kishat në fillim ishin katolike”.
. Ne keto vendbanime kemi te bejme me nje popullsi albane – shqiptare autoktone, vazhduese e popullsise se hershme ilire, e formuar historikisht shume shekuj pepara depertimit sllav dhe atij osman ne keto treva. Keto te dhena te dores se pare kundershtojne dhe hedhin poshte hipotezat shkencore dhe antishqiptare te disa autoreve te huaj borgjeze, e sidomos te atyre sllave, te cilet orvateshin te paraqitnin popullsine shqiptare te kesaj ane si joautoktone, si te ardhur nga tokat e brendshme shqiptare me vone, aty kah fundi i shek. XVII dhe fillimi i shek. XVIII, pas luftrave austriako -turke (1683-1690). Edhe shumica e toponimeve te Anes se Malit jane deshmi se ato i kane emertuar per here te pare shqipfolesit, qe i kishte shenuar administrata e kohes, ne frymen e gjuhes shqipe, me nje influence te vogel nga administrata sllave dhe ajo osmaneturke, si: Shen Gjergj-i, Shen Koli, Shen Todri Shen Petra, Shen Andre, Shen Shirgji, Shen Mrija, Zogaj, Ifshas (Shasi), Gjonza, Kryq-i (Kruqi), Bukmir, Krroq-i, Bardon-i (Bardhoni), etj. Keto e disa te tjera toponime te kesaj ane jane regjistruar sipas natyres se gjuhes shqipe dhe me forma te shqipes, e jo me format sllave, sic i hasim vendbanimet tjera shqiptare ne viset e tjera, te kalkuara ose te perkthyera ne gjuhen sllave nga administrata mesjetare sllave, si: Sveti Gjorgje, Sveti Nikola, Sveta Marija, Sveti Andrija, Bardoniq – Beliq, Palabardh – Bjelopavliq, etj.
Kërkimet e para të arkeologjisë jugosllave, që u takojnë viteve 1980, zbuluan një hershmëri më të madhe se ajo që dihej. Ishte pikërisht trashëgimia ilire e kultures së Shasit që e trembi shkollën arkeologjike të Beogradit. Në vitin 1985 Akademia e Shkencave të Serbisë me nguti ndërpreu hulumtimet, kur vërejtën se kanë të bëjnë me nji qytet të lashtë shqiptarë. Ky pra është qyteti ilir i 365 kishave, që në fillim u shkatërrua nga sllavet e pastaj e vërteta e gërmadhave të tij u fsheh po ashtu nga sllavet.
Vetëm ne, si njohës të mirë të vetvetes, dhe duke mos i mohuar rrënjët tona, mund ta shkruajmë historinë ashtu siç duhet.

Fahri Xharra

Nje falënderim i madh iu shkon Z-ve: Prof. dr. Iljaz Rexha, Dr.Simë Gjon Dobreci dhe Marjan Dodaj ,si dhe portalit Visit-Ulcinj.com, ne pergatitjen e ketij materiali

- - - Aktualisiert - - -


284603_4546640943317_351353561_n.jpg


Manastiri në Deviç (Drenicë) i shkatrruar nga forcat çetnike serbe në vitin 1941. Këtë kishë e kanë rujtur shqiparët me shekuj gjatë okupimit turk dhe për të shly kujtesen e shqiptarve për kishen e tyre të lashtë, çetnikët e demuluan gati kompletisht.
Me siguri se aty ka pas dëshmi pagëzimi (të shqiptarve) prandaj edhe u kallen nga kriminelët serb !

- - - Aktualisiert - - -

Kulla e Bashor Gegës ne Gurakoc (foto duhet me qenë e viteve 1970)
Në perkujtim të familjeve që tuajtën identitetin dhe traditat familjare.

394386_4496715775219_1374843086_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

559331_4467366361502_1082562119_n.jpg


Dita Ndërkombëtare e Rinisë 2011 në Madrid
Rinija mirditore së bashku me meshtarët e vet, krenar me përfaqësu shqiptarinë me flamura kombëtarë.

- - - Aktualisiert - - -

531345_367010926704143_1642598066_n.jpg


205380_4205738140960_839756948_n.jpg


Statuja madhështore e At Shjefën Gjeqovit, në Zym

- - - Aktualisiert - - -

575673_370246806360769_2061531688_n.jpg


Me Papa Benediktin XVI Imzot Rrok Mirdita,Imzot Hil Kabashi,etj.
 
Kisha e Shen Masjanit (Sebastianit) ne Kravaseri (Malisheve) - Church of Saint Sebastian in Kravseri (Malishevo).

29590_10200548999071098_756873912_n.jpg




Pamje e brendshme e Kishes ne Kravaseri (Malisheve) - Interior of the Church in Kravaseri (Malishevo).

67003_10200549029151850_1822419_n.jpg




Kisha e Shen Nikolles ne Velezhe (Prizren) - Church of St. Nicholas in Velezhe (Prizren).

603046_10200549037552060_1957475399_n.jpg




Pamje e brendshme e Kishes ne Velezhe - Interior of Church in Velezha (Prizen).

537052_10200549048072323_705070591_n.jpg




Kisha në Sallagrazhdë (Suharekë, filalë e Velezhës) - Church in Sallagrazhda (Suhareka).

251976_10200549073512959_1933349991_n.jpg




Konkatedralja e Zojës Ndihmëtare në Prizren - Co-Cathedral of Maria Helper in Prizren.

552671_10200549100313629_145501944_n.jpg




Pamje e brendshme e Katedrales ne Prizren - Interior of Cathedral in Prizren.

549836_10200549121994171_458207068_n.jpg




Kisha e Te Ngriturit e Zojes ne Qiell (Zoja e Hasit apo Zoja e Madhe) ne Zym (Prizren) - Church of Assumption of Mary in Zym (Prizren).





74142_10200549153194951_478480016_n.jpg




Pamje e brendshme e Kishes ne Zym (Prizren) - Interior of the Church in Zym (Prizren).

319715_10200549167355305_1786668874_n.jpg




Kisha e Shna Prenes ne Karashengjergj (Zym, Prizren) - Church of Saint Veneranda in Karashengjergj (Zym, Prizren).

19525_10200557119274098_953927171_n.jpg




Kisha e Shna Prenes ne Karashengjergj (Zym, Prizren) - Church of Saint Veneranda in Karashengjergj (Zym, Prizren).

550053_10200557146034767_672428120_n.jpg




Pamje e brendshme e Kishes ne Karashengjergj (Zym, Prizren) - Interior of the Church in Karashengjergj (Zym, Prizren).

734717_10200557153714959_1347420002_n.jpg




Kapela ku jane te varrosur eshterat e At Shtjefen Gjeçovit - Chapel where is the grave of Father Shtjefen Gjeçovi.

148394_10200557165315249_233802269_n.jpg




Kisha e Zojës Rruzare në Bishtazhin (Gjakovë) - Church of Our Lady of Rosary in Bishtazhin (Gjakova).

734403_10200557206556280_263308225_n.jpg




Pamje e brendshme e Kishes ne Bishtazhin - Interior of the Church in Bishtazhin.

150863_10200557251677408_567781647_n.jpg
 
Dy korifej të shqiptarisë, krushkaparë pajtimesh e të humanizmit: Anton Çetta e Imzot Nikë Prela
(Huazuar nga monografia Frrok Kristajt "IMZOT NIKË PRELA" (monografi), Shoqata HEKAS “Nikë Prela”, Ferizaj, 2006)

66998_4844533523431_2022526675_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

Sehr sympatischer Priester, Don Shan Zefi

543252_129071853897521_54764758_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

Messe im Pilgerort Letnice, Kosovo.

544688_341138675956378_484545196_n.jpg
 
Kisha e Shën Anës, në fshatin Dunav

309751_4003702221955_533958898_n.jpg


- - - Aktualisiert - - -

Der Bischoff von Albanien Massafra (Italiener) droht allen albanischen Katholiken, die jemand Anhand der Blutrache töten, exkomuniziert werden. Ein guter Schritt.

Massafra: Kush vret për gjakmarrje, do shkishërohet

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.



Arqipeshkëvia e Shkodrës, Sapës dhe Lezhës shpalli dje dekretin që shkishëron të gjithë katolikët shqiptarë të cilët kryejnë vrasje për gjakmarrje. Reagimi “ekstrem” i Kishës Katolike u ndërmor duke parë numrin e lartë të vrasjeve për gjakmarrje që janë shënuar në muajt e fundit sidomos në zonën veriore të vendit. Arqipeshkvi i Arqipeshkëvisë së Shkodër- Pultit, Imzot Angelo Massafra, tha se, ky akti i Kishës Katolike vjen pas vrasjeve të shumta që vazhdojnë të ndodhin në territorin tonë, ku shumë prej të cilave janë për gjakmarrje.
“Disa vrasin nganjëherë pa asnjë ngurrim ose hakmerren në mënyrë të përgjakshme e barbare. Ata shpesh ar-syetojnë veprimet e tyre, duke u mbështetur në një traditë shekullore, duke thënë se, zbatojnë Kanunin. Ata i japin më shumë rëndësi traditës së njerëzve se sa ligjit të Hyjit. Të gjithë ata që vrasin, me sjelljen e tyre, janë duke i vënë shkelmin Ungjillit të Jetës dhe Kryqit të Zotit tonë Jezu Krishtit. Sjellja e tyre pra është një fyerje ndaj Krishtit”,- tha Imzot Massafra.
Ai shpalli dekretin, sipas të cilit kushdo që bën një vrasje ose bashkëpunon me vrasësin, në bazë të nenit 1331 të Kodit të së Drejtës Kanonike, do ndëshkohet me shkishërim. Sipas Arqipeshkvit të Shkodrës, kjo nismë ekstreme e Kishës Katolike merret me qëllim që të arrihet pendimi i vrasësve.
Lidhur me mundësinë e shtrirjes së këtij dekreti dhe në dioqezat e tjera, Imzot Angelo Masafra, deklaroi për “Shekulli”-n se: “Kjo mund të ndodhë, por ne e kemi përshpejtuar, pasi situata në zonën tonë është më e rëndë dhe ka dy muaj që punojmë për të. Pas vrasjes së vajzës 17-vjeçare në Dukagjin, u binda se duhet shpejtuar. Ne jemi dy Arqipeshkvi, e Shkodrës dhe e Tiranës, por ky është vendim i Arqipeshkëvisë së Shkodrës”.
 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Mein Wort zum Dienstag. Bin über ne tolle Passage gestolpert. Kein Bullshit: Nehmt euch das zu Herzen, wenn auch nur für heute - Es reicht absolut, wenn ihr es auch nur heute schaffen würdet, hundertprozentig im Reinen mit euch zu sein. Es wird schwer genug sein.
Und falls ihr es schafft: Hut ab. Macht weiter. Und falls ihr es nicht schafft, halb so wild: Dann versucht es morgen nochmals, und übermorgen noch einmal. Tag für Tag. Schritt für Schritt.
So wenige Worte. So wenig, das man sich eigentlich zu Herzen nehmen müsste, und trotzdem ists alles andere leicht.

Mal ehrlich: Schaut ihr auch am Ende des Tages, vor dem Einschlafen, auch zurück, und fragt euch, ob ihr zufrieden mit euch seit? Wann war das letzte Mal, als ihr mit absolut reinem Gewissen, ohne den geringsten Gewissenbiss oder Selbstzweifel einschlafen konntet? Ich als Kind.
Meistens sinds Dinge, die man ohne Weiteres verbessern könnte, aber die man aus Stolz/aus Rache/um nicht den Kürzeren zu ziehen etc. unterlässt.


"
9
Die Liebe sei ohne Falsch. Hasst das Böse, hängt dem Guten an. 10 Die brüderliche Liebe untereinander sei herzlich. Einer komme dem andern mit Ehrerbietung zuvor. 11 Seid nicht träge in dem, was ihr tun sollt. Seid brennend im Geist. Dient dem Herrn. 12 Seid fröhlich in Hoffnung, geduldig in Trübsal, beharrlich im Gebet. 13 Nehmt euch der Nöte der Heiligen an. Übt Gastfreundschaft. 14 Segnet, die euch verfolgen; segnet, und flucht nicht. 15 Freut euch mit den Fröhlichen und weint mit den Weinenden. 16 Seid eines Sinnes untereinander. Trachtet nicht nach hohen Dingen, sondern haltet euch herunter zu den geringen. Haltet euch nicht selbst für klug. 17 Vergeltet niemandem Böses mit Bösem. Seid auf Gutes bedacht gegenüber jedermann. 18 Ist's möglich, soviel an euch liegt, so habt mit allen Menschen Frieden. 19 Rächt euch nicht selbst, meine Lieben, sondern gebt Raum dem Zorn Gottes; denn es steht geschrieben (5.Mose 32,35): »Die Rache ist mein; ich will vergelten, spricht der Herr.« 20 Vielmehr, »wenn deinen Feind hungert, gib ihm zu essen; dürstet ihn, gib ihm zu trinken. Wenn du das tust, so wirst du feurige Kohlen auf sein Haupt sammeln« (Sprüche 25,21-22). 21 Lass dich nicht vom Bösen überwinden, sondern überwinde das Böse mit Gutem.
"



PS: Wer hier jetzt noch mit inhaltlichen Diskussionen angetanzt kommen will (Ja, aber in XY steht...?), dem ist echt nicht mehr zu helfen.
 
Warum ist Letnice ein Pilgerort?

Sdi, Letnice scheint auf shkinisch Pfingsten zu heissen. Scheinen auch viele Fremde (Kfor, Eulex, sonstige Ausländer die im Kosovo tätig sind es zu besuchen.)


Die Kforsodlaten am Anfang machen den Eindruck von modernen Kreuzrittern :lol:

Soldiers take Pilgrimage to Letnica Kosovo - YouTube

- - - Aktualisiert - - -

Scheinen früher viele Kroaten da gelebt zu haben. Video aus Jugoslawien

http://www.youtube.com/watch?v=-jPOClCLAcw
 
Zurück
Oben