Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Christentum bei Albanern

Nur so nebenbei, der heilige Georg ist kein Germane und auch wir primitiven Albaner kennen ihn :claps:
Ich habe nicht gesagt, dass er ein "Germane" sei, er ist irgendein christlicher Heiliger, der mir persönlich egal ist. Aber ihn gibt es auch in meiner Geburtsstadt als ein großes Gemälde, wie man sieht. Nebenbei finde ich das mittelalterliche Motiv vom Drachentöter nicht schlecht.

Ich habe nicht gesagt, dass er ein "Germane" sei, er ist irgendein christlicher Heiliger, der mir persönlich egal ist. Aber ihn gibt es auch in meiner Geburtsstadt als ein großes Gemälde, wie man sieht. Nebenbei finde ich das mittelalterliche Motiv vom Drachentöter nicht schlecht.

Ich weiss, war nur in einer Art hypnotischen Provokationshypnose :lol:

Pa Krishterit nuk kishe njoft gjuhen Shqiptare.
Krishteria ka mbrojtur kulturen dhe gjuhe Shqipe,se turket kan vrare plot Vllezer dhe Motra,ne peme i kan lidhur me kok poshte,dhe gjuhen Shqipetarve jan kan ndaluar.Gjuhen ton!!!
Meso historin,Osmanin bashke me Draganin e ke pas.
Se bashku si shok ne koh te vjetra (harruara),para se me dal jasht kan mbyt plot Shqiptar,pastaj Serbet.
Si shkruj nje historian? " qdo 10 metra nje shqiptar " kur u largu Turku.
Mesoje Historine.

Mirse je Musliman,por mos harro krimet e Muslimane kunder Shqiptarve.

Dhe Varrin e Heroit Kombetar Gjergj Kastriotit shkaterruan Osmanet.
Esht si me ja Dhunat Turkve 50.000 Ataturka.

soweit kommts noch dass ich dank einem albanischen katholiken albanisch sprechen darf, jungee mir hat es meine mutter bei gebracht und ihre mutter ihr usw usf.

ich kenne die geschichte nur grob wie sie halt von den geschichtsbüchern gelehrt wird, sorry wenn ich nicht solches "insajder" wissen von euren "priftis" kenne.

hab die bibelstunden meistens geschwänzt.:-({|=

Qdo Shqiptar i fese Islame qe i mbane krahe Turqise apo Arabise dhe i largohet kombit gjuhes dhe traditave tona Shqiptare,vetun perse eshte i fese Islame, aj njeri nuk ka fe aspak. Qdo Shqiptar i fese Krishtere qe i mban krah Italise dhe i largohet po te njejtave vertyte te cekura ma ndalt, vetun pse jemi te Krishtere. edhe aj nuk ka fe sapak... Kombi i jone nuke ka kurrfare pike gjakut se bashkut me Romaket apo Arabet...

soweit kommts noch dass ich dank einem albanischen katholiken albanisch sprechen darf, jungee mir hat es meine mutter bei gebracht und ihre mutter ihr usw usf.

ich kenne die geschichte nur grob wie sie halt von den geschichtsbüchern gelehrt wird, sorry wenn ich nicht solches "insajder" wissen von euren "priftis" kenne.

Ti je tu fol dhe tu fol...Po sje te pa se nuk asht tu ta var kerkush. Eigentlich traurig oder? ^^

Kqyrne nejher sa postime ti ba i smuti knej dhe anej gjith diten, plasi. Dhe prap kari spi kerset kerkujna hiq. :toofunny:

Qdo Shqiptar i fese Islame qe i mbane krahe Turqise apo Arabise dhe i largohet kombit gjuhes dhe traditave tona Shqiptare,vetun perse eshte i fese Islame, aj njeri nuk ka fe aspak. Qdo Shqiptar i fese Krishtere qe i mban krah Italise dhe i largohet po te njejtave vertyte te cekura ma ndalt, vetun pse jemi te Krishtere. edhe aj nuk ka fe sapak... Kombi i jone nuke ka kurrfare pike gjakut se bashkut me Romaket apo Arabet...

T'lumt goja vlla. Boll rrall ban postime, amo kur ti bojsh i ban t'mira.
Boll ke fol per sonte, mas vazhdo mo se veq shka munesh me prish. :D

T'lumt goja o vlla.Rrespekt
Keta Shqipetar i du e i rrespektoj.

Zuletzt bearbeitet:

P'shtyje sa te mundesh perpjet(hava)se ata p`shtym te bie prap fytyres Gojim

Zurück
Oben