Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Christentum bei Albanern

Une nuk thash qe nje musliman nuk mund te jet Shqiptar i vertet. Shqiptar i vertet je per mua veq nese e qet Kombin mbi te gjitha...e nese dikush e ndin veten te lidhur me turk apo arab, veq per shkak te fejes por njeheresh nuk e sheh katolikun shqiptar si vella...ska nevoj ti thot vetit shqiptar. Kjo vlen per te dyjat pale.

Ky eshte mendimi yt, asgje tjeter.
Edhe Hitleri ka desht me qit kombin mbi te gjitha..
Pa Zot s'kish egzistu kerkush prej nesh.

Mal sagst du du kannst nur für dich und deine Familie reden, dann redest du wieder für deinen ganzen Ort. Wie alt bist du wenn ich fragen darf.

Adem Jashari is Muslim - YouTube

Wie oft willst du mir noch Sachen unterstellen? Wie wo wann hab ich gesagt ich kann nur für mich und meine Familie reden? Natürlich spreche ich über mein ganzes Dorf weil ich es auch In und Auswendig kenne im Gegensatz zu dir. Ich komme nicht aus Bangkok um keinen Durchblick zu haben
wenn in mein Dorf solche Gläubige leben wieso steht dort bis Heute noch keine Moschee wieso verlangt niemand nach einer ? Prekaz glänzt Heute wie ein Diamant der Staat gibt uns genug Geld für eine Moschee müsste es eigentlich ausreichen.

Une nuk thash qe nje musliman nuk mund te jet Shqiptar i vertet. Shqiptar i vertet je per mua veq nese e qet Kombin mbi te gjitha...e nese dikush e ndin veten te lidhur me turk apo arab, veq per shkak te fejes por njeheresh nuk e sheh katolikun shqiptar si vella...ska nevoj ti thot vetit shqiptar. Kjo vlen per te dyjat pale.

Ani de feja eshte fej!
Kombi eshte komb!
A e qes fejen ose kombin mbi te gjitha...ajo eshte nje gje private!
Nuk eshte e ndalushem! As nuk eshte krim!
Aj qe mendon ashtu...Per mu eshte thjesht nje nationalist!
Dhe sa e dim ne....Katoliket qe jan ne pakic....Kan me shume te drejta se 80% mysliman qe jetojn ne kosov! Por prap se prap urrejtja vjen nga ana e katolikve shqiptar!

Beweiss ist Don Anton Kcira der Verräter der von den katholischen Albanern fast so wie ein Held gefeiert wird!

Ani de feja eshte fej!
Kombi eshte komb!
A e qes fejen ose kombin mbi te gjitha...ajo eshte nje gje private!
Nuk eshte e ndalushem! As nuk eshte krim!
Aj qe mendon ashtu...Per mu eshte thjesht nje nationalist!
Dhe sa e dim ne....Katoliket qe jan ne pakic....Kan me shume te drejta se 80% mysliman qe jetojn ne kosov! Por prap se prap urrejtja vjen nga ana e katolikve shqiptar!

Beweiss ist Don Anton Kcira der Verräter der von den katholischen Albanern fast so wie ein Held gefeiert wird!

Tash me nje shembull ekstrem nuk mundesh me shti te gjithe ne nje thes..vorallem in diesem Thread muss ich sagen, dass man seitens der Moslem mehr Angriffe auf katholische Albaner sieht als andersrum...Nationalist je nese don me zdhuk qdo nacion tjeter, e me shqiptarizu krejt boten...por fund fundit ma me qejf jam nationaliste se sa fetare fanatike..nejse me kaq po e la.

qfar krahasimi..un nuk bera thirrje me mbyt e me zhduk nje race. Ti fejen mbaje edhe praktikoje por sduhet te kaloj ne ekstremitet qe i ban dam kombit

Ekstremitet s'eshte mu fal dhe me protestu per nje xhami ma te madhe.
ekstremitet eshte mi then shqiptari shqiptarit: Shko ne arabi/afganistan, ti nuk je shqiptar, ju jeni si taliban, ju jeni wahabita, ju jeni ekstremista etc.

E kush jan ata qe flasin ashtu? Ne Musliman ashtu nuk flasim.
Nuk po flas per cdo musliman, po per shumicen.

Tash me nje shembull ekstrem nuk mundesh me shti te gjithe ne nje thes..vorallem in diesem Thread muss ich sagen, dass man seitens der Moslem mehr Angriffe auf katholische Albaner sieht als andersrum...Nationalist je nese don me zdhuk qdo nacion tjeter, e me shqiptarizu krejt boten...por fund fundit ma me qejf jam nationaliste se sa fetare fanatike..nejse me kaq po e la.

Wenn das für dich ein Nationalist ist, dann hast du keine Ahnung.

Domethen ne fund je me shume me dreqin se sa me Zotin

Ekstremitet s'eshte mu fal dhe me protestu per nje xhami ma te madhe.
ekstremitet eshte mi then shqiptari shqiptarit: Shko ne arabi/afganistan, ti nuk je shqiptar, ju jeni si taliban, ju jeni wahabita, ju jeni ekstremista etc.

E kush jan ata qe flasin ashtu? Ne Musliman ashtu nuk flasim.
Nuk po flas per cdo musliman, po per shumicen.

Müü müüü müüü..:crybaby:
Immer wieder die gleiche Opferpolemik von Moslems, dass das auch auf KS (und nicht nur auf die Verhältnisse im Westen) übertragbar ist wusste ich allerdings nicht.
Wenns geht immer laut schreien, sobalds aber mal Gegenwind gibt mit dem Finger zeigen oder Opfer spielen. :lol:

Jo mar, ju gjithmon engjella, veq se shpatllat nuk i keni.

Müü müüü müüü..:crybaby:
Immer wieder die gleiche Opferpolemik von Moslems, dass das auch auf KS (und nicht nur auf die Verhältnisse im Westen) übertragbar ist wusste ich allerdings nicht.
Wenns geht immer laut schreien, sobalds aber mal Gegenwind gibt mit dem Finger zeigen oder Opfer spielen. :lol:

Jo mar, ju gjithmon engjella, veq se shpatllat nuk i keni.

Grüß dich du Opfer.
Hier im BF macht ihr Minderheiten auf Engel und muckt auf,
kein Wunder, wo sollt ihr sonst aufmucken können wenn nicht hier :crybaby:

Zurück
Oben