Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Christentum bei Albanern

Ani de feja eshte fej!
Kombi eshte komb!
A e qes fejen ose kombin mbi te gjitha...ajo eshte nje gje private!
Nuk eshte e ndalushem! As nuk eshte krim!
Aj qe mendon ashtu...Per mu eshte thjesht nje nationalist!
Dhe sa e dim ne....Katoliket qe jan ne pakic....Kan me shume te drejta se 80% mysliman qe jetojn ne kosov! Por prap se prap urrejtja vjen nga ana e katolikve shqiptar!

Beweiss ist Don Anton Kcira der Verräter der von den katholischen Albanern fast so wie ein Held gefeiert wird!

Die engstirnigen Katholiken :rolleyes:....Aber anhand von Einzelbeispielen zehntausende in nen Kasten zu drücken ist nicht naiv?

Kan me shume te drejta se 80% mysliman qe jetojn ne kosov!
Ku shkrun ne kushtetut? Beweise es. Ansonsten: Subjektive Empfindung & Blabla. Vetem se s'kokshe ti i knaqun paskan tjert ma shum drrejta?:lol:

Por prap se prap urrejtja vjen nga ana e katolikve shqiptar!
-> Subjektive Empfindung. Unstützbar. Wertlos.

Grüß dich du Opfer.
Hier im BF macht ihr Minderheiten auf Engel und muckt auf,
kein Wunder, wo sollt ihr sonst aufmucken können wenn nicht hier :crybaby:

Skivjani te Xhamija....A e nje at thanme, oh 'Gjakovar'. ? Kommt übrigens nicht von uns Katholiken :toofunny:

Niemand muckt hier auf, was hab ich dafür dass du emotional wirst?
Dhe kush ke ti? Aj qe dojke n'kry veti me e shpall nje popull total si mik? :lol:
Verschwinde du voreingenommener Schweinepriester.
Hala nuk t'fola keq per at islam, amo mesap rradaka nuk ta kap.

Wenn das für dich ein Nationalist ist, dann hast du keine Ahnung.

Domethen ne fund je me shume me dreqin se sa me Zotin

Ein Nationalist ist nichts schlimmes auch Adem Jashari war Nationalist sowie die anderen albanische Helden wie Azem Galica und andere
du verwechselt da was mit den deutschen Nationalsozialisten (Nazis) die auch gleichzeitig Rassisten waren

Hier ein kleines Beispiel
"Die Liga von Prizren war eine 1878 in Prizren gegründete Vereinigung nationalistischer Albaner"

Diese Albaner sind alle Helden für uns gewesen

Tash me nje shembull ekstrem nuk mundesh me shti te gjithe ne nje thes..vorallem in diesem Thread muss ich sagen, dass man seitens der Moslem mehr Angriffe auf katholische Albaner sieht als andersrum...Nationalist je nese don me zdhuk qdo nacion tjeter, e me shqiptarizu krejt boten...por fund fundit ma me qejf jam nationaliste se sa fetare fanatike..nejse me kaq po e la.

Te jesh fetare, nuk do te thot te jesh fanatik!
Du sagtest ja, man soll die Nationalität bevorzugen! Deine Meinung!
Ich find deine Meinung nichts anderes als Idiotisch und Naiv!
Meine Meinung! Ob ich Meine Religion oder Nationalität bevorzuge, kann jedem Albaner egal sein! Ich töte nicht! Ich sperre meine Ehefrau nicht ein! Ich schreib ihr nichts vor, was sie zu tragen hat! Respektierst du mich! So ich auch dich!
Mag sein, dass ich die Religion etwas mehr Liebe als meine Identität!
Das heisst noch lange nicht, dass ich ein Verräter bin! Ich töte keine Albaner! Ich mach kein Urlaub in Serbien! Wo ist euer Problem?
Frag doch mal die Katholiken selbst! Frag sie mal was sie bevorzugen!
Wenn du nach deiner Theorie gehen willst! Es gab mal eine Abstimmung hier im
BF...In Beiträgen bevorzgten Katholiken die Nationlität, aber gevotet hat man schlussentlich doch noch für das Christentum!

Ein anderes Beispiel: Mutter Theresa! Meine Meinung ist, sie hatte nie was für das albanische Volk beigetragen! Die Katholiken hingegen meinen, sie hat das albanische Volk vor dem bösen gerettet!

Dann argumentieren sie immer nur mit Gjergj Kastrioti den Kreuzritter!
Erwähnen aber nie Helden wie: Smajl Qemajli, Isa Boletini, Haxhi Zeka, Bajram Curri, Azem Galica, Avni Rrustemi....Von Adem Jashari wollen sie sowieso nichts hören!

Es ist die Realität! Wäre es nicht so! Hätten 80% der Muslime im Kosovo kein so schlechtes Bild für die katholischen Albaner!

Was Anton Kcira betrifft! Fast jeder Katholik verehrt ihn als Helden! Aus diesem Grunde mag ich die katholischen Albaner nicht!

Achtung Achtung, es geht in die Endrunde. Das Pulver ist verbraucht. Der Anton-Kqira-Joker wird wieder aus dem Ärmel gezogen...Man bereite sich vor. :lol:

E sata herë o ky diskutim, se kush osht miku i shqiptarve, kush armiku? Apo cili Shqiptar o tradhtar e sja vlen te quhet shqiptar, katoliku apo muslimani ? E 3... e 4... e 5 herë ? Nja tri zero shtoja 5'shit i ki rrafsh e barabart 5000 herë t'rrumulakta qe u diskutu kjo theme, qe ne syt e mi osht ni sen qe diskutohet 1.. hajt deri n'dy herë se gjith ka do njerz, se nuk jav kap me t'paren, po nejse.. Kshtu qe n'mendimin tem, nuk po e di as ku po e merrni kohen për me diskutu t'njejtin temë me ka dhjetra dhe çindra herë.. Po te kish investu shqiptari, veq gjysen e kohes qe po e investon ne keto temë pa lidhje, ku e dim na krejt, se shqiptari fejen kur se ka ba ni gjë t'madh, dhe ku e dim qe na për arabin ose italjanin(a qa di une) as qe e eksiztojm, se le ma per mi hanger palla per në, ish kan moti miljoner.. Tek e fundit puna e juv osht qa boni a qa s'boni, sa për veti unë as qe i lexoj keto temë më tutje, sepse jon veq humbja e kohes shum shum pa lidhje..

Lasst den Leuten an das glauben was sie wollen, sowas ist Privatsache und da hat sich meiner Meinung auch niemand einzumischen.. Und zu der Sache wer jetzt DAS BRUDERVOLK der Albaner ist .. Es gibt keins.. So wie es auch bei anderen Völkern ist, es gibt nur gemeinsame Interessen, werden diese gepflegt, so ist man auch befreundet, oder aber auch verbündet, wie mans nimmt.. Aber richtig vertrauen, könnte ich nur meinem einzigen und richtigen Bruder, was heutzutage bei einem Großteil der Menschen auch nicht mehr so ist, aber einem Wahabiten, Kreuzritter oder weiß der Hansi Hinterseher was kann man einfach nicht vertrauen !! So viel dazu :smoker:

Heheh mire jau ka ba UQK-ja ne rrafsh te dukagjinit qe ju kan qperla!!

Jo per bes. Vetem shkau ka derdh gjak te na. Pyt njeher per do sene se jon bo n'Meje dhe n'Gjakove.
Dhe UQKja ska bo ma shum te na si te muslimant, po te na bahet ma e madhe..Se do majmuna t'shpellave vetem njohin krishteret prej prrallave dhe bile perpara na kan pa si shkije. Ku me marr.

N'dash me pyt per Katolik n' UQK (se sphesh po lexoj ktu hajgare, sikur mes pa pa pas asnje...), vete Daut Haradinajn, ose ma mir Ramushin.

Ti je cigan i shpellave. Pikpamjen tane dhe u kry. :nemafrke:

2 Familjar mi kan mbyt shkijet n'luft. Prej njanit sja kemi gjet veq ni cop t'kokes (sa shuplaka e dores), edhe ata ne Serbi. Tjetrin e kan gjet stervin, tu hanger kafshet prej tina...

Ta qifsha existencen, kryt, mentalitetin, dhe krejt shka ka vler per ty ne ket bot. U kallsh ne ferr per ket komment.

Jo per bes. Vetem shkau ka derdh gjak te na. Pyt njeher per do sene se jon bo n'Meje dhe n'Gjakove.
Dhe UQKja ska bo ma shum te na si te muslimant, po te na bahet ma e madhe..Se do majmuna t'shpellave vetem njohin krishteret prej prrallave dhe bile perpara na kan pa si shkije. Ku me marr.

N'dash me pyt per Katolik n' UQK (se sphesh po lexoj ktu hajgare, sikur mes pa pa pas asnje...), vete Daut Haradinajn, ose ma mir Ramushin.

2 Familjar mi kan mbyt shkijet n'luft. Prej njanit sja kemi gjet veq ni cop t'kokes (sa shuplaka e dores), edhe ata ne Serbi. Tjetrin e kan gjet stervin, tu hanger kafshet prej tina...

Ta qifsha existencen, kryt, mentalitetin, dhe krejt shka ka vler per ty ne ket bot. U kallsh ne ferr per ket komment.

Hehheehheheheheheh ;)

Hehheehheheheheheh ;)

Mi rrofsh bolet!

Sen kurgja nuk po vyni ju! Kurgja ska hajr prej juve! Ich hasse euch!
Dazu stehe ich!
Weil ihr die Sorte Ratko Mladics seit! Nichts weiter!
Ooooh wieso so ein Konter?
Weil es ich dich auf die Realität angesprochen habe? Aber habt immer einen Ständer uns als Terroristen und Taliban zu beschimpfen!
Ihr seit kein Dreck besser! Dieselbe Scheisse!
Mir scheiss egal ob ich verwarnt werde oder nicht! Ich stehe zu meiner Meinung!

Zurück
Oben