Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Die Politiker Mazedoniens

• Ersteller Ersteller Bendzavid
  • Erstellt am Erstellt am
Es heisst auf Deutsch: Mazedonien. Und nicht Makedonien. Bitte Threadtitel ändern.

Mazedonien

Ihr wollt damit nur euren Selbstwert aufgeilern

Schwachsinn.

"Mazedonien" ist lediglich die "eingedeutschte" Schreibweise für das lateinische "Macedonia". Im Deutschen wird das "C" vor ä, e, i, ö und y zu "Z"! So ähnlich wie beim Zyklopen das im Lateinischen "Cyclop" geschrieben wird - das eine c wird zu z, das andere zu k! Ähnlich Circus/Zirkus in dem ihr zwei gut reinpassen würdet! Oder Zyklop/Cyklop, griechisch wird es "Kyklop" geschrieben, obwohl das K im griechischen schon kurz nach 0-Christi vor ä (ai), ö (oi), y, e und i ein bisschen wie "tch" gesprochen wurde! Danach kamen dann eh die Römer.

Im Deutschen findet man alle möglichen Variationen. Aber du bist ja ein Spinner und musst ja makedonische Themen zu Müllen sonst kannst ja nicht leben :facepalm:

- - - Aktualisiert - - -

Makedonien hat mehr Demokratie als ihr buchstabieren könnt. Albaner sind eine anerkannte Minderheit mit allen Rechten.
1 Albaner sind nicht minderheit, dass musst ihr noch akzeptieren
2. Warum Anerkannt, warum soll jemand bei meine Haus mich annerkennen. ALBANER WAREN! SIND UND WERDEN IMMER DORT SEIN
3. Regierung wil alles Albanische vernichten, arkeologisch viele lügen. Die suchen Identitet, um jeden preis.
4. Warum ist die Volkszälung abgebrochen
Ihr musst euch klar machen ihr seid keine Griechen und Keine Albaner, ihr seid Slaven...also nicht iel suchen

:lol27: Selten so viel Mist in einem Beitrag gelesen, möge Allah gnädig mit dir sein :^^:

Naja, die warheit kann weh tun oder :)

Du brauchst nur zum Lesen und nicht die Politiker hören und schreien....oder auch bei irgend ein Sportspiel Fanen verbrennen.

Ich verstehe schon dass du aufgeregt bist, aber ist ok.

Und das sagt einer der in Deutschland lebt !!! Komm hör auf Junge, die Schweiz hat 4 Amtssprachen und diese werden von jedem respektiert.

In Öffentlichen Stellen wird immer zwei oder dreisprachig gesprochen, in Mazedonien wird von den 75 % besetzten Stellen der Staabsstellen nur Mazedonisch gesprochen und kein Schweiz spricht Albanisch obwohl Albanisch eine Amtssprache ist. Es hat angefangen das die Staatlichen Internetseiten auch eine albanische Sprache bekommen aber das reicht bei weitem nicht.

- - - Aktualisiert - - -

Waren dieses Jahr Mazedonische Politiker an den Ramazantage oder Bajram zusammen beim Fastenbrechen oder in einer Moschee ?
Haben sie an Bajram Glückwünsche ausgesprochen ?

Habe in den Medien leider nichts gesehen und gelesen. :(

im ernst? wotsch mer jetzt verzehle dass die uf de gmeind mindestens 3 sprache chönt? son' bullshit! wenn nöd grad en ussländer am schalter staht, redet keine mit dir öppis anders als dütsch! einzig d formular gits uf mehrere sprache.

ah ja es git sie au uf albanisch, und serbisch wills espaar dummi individue vo shipis und jugos git wo nach 40 jahr immerno kei dütsch glernt händ! SIE machet sich s läbe eifacher so.

Sorry alte du regsch göttlich uuf! sälte eine gsee so derbe hetze wie du.

Verzehl de lüt kei bullshit!

Warum sött das au so sy? ich ha im tessin mal polizeihilf bruucht will mer d nummere schilder klaut worde sind, hätt eine dütsch chöne? n' scheiss! ich hätt en dolmatcher chöne haa und de hätti sälber zahle müsse, also hani mi mit miim verkackte italiänisch müsse dureschlah! so isch es halt! du chasch nöd vo jedem beamte erwarte dasser all sprache chann! und du chasch nöd voneme arme land wie mazedonie erwarte dass da so e grossi infrastruktur ufbaut wird, will du und espaar anderi nazis sich vorstellet, dass ihr e mehrheit in mazedonie stellet!

Ich sälber binn en links bis linksextreme, und muss immerwider fast chotze wenni gsee muss wie ussländer so scheiss faschistisch chönt sy.

Gang go svp wähle und wird glücklich!

im ernst? wotsch mer jetzt verzehle dass die uf de gmeind mindestens 3 sprache chönt? son' bullshit! wenn nöd grad en ussländer am schalter staht, redet keine mit dir öppis anders als dütsch! einzig d formular gits uf mehrere sprache.

ah ja es git sie au uf albanisch, und serbisch wills espaar dummi individue vo shipis und jugos git wo nach 40 jahr immerno kei dütsch glernt händ! SIE machet sich s läbe eifacher so.

Sorry alte du regsch göttlich uuf! sälte eine gsee so derbe hetze wie du.

Verzehl de lüt kei bullshit!

Warum sött das au so sy? ich ha im tessin mal polizeihilf bruucht will mer d nummere schilder klaut worde sind, hätt eine dütsch chöne? n' scheiss! ich hätt en dolmatcher chöne haa und de hätti sälber zahle müsse, also hani mi mit miim verkackte italiänisch müsse dureschlah! so isch es halt! du chasch nöd vo jedem beamte erwarte dasser all sprache chann! und du chasch nöd voneme arme land wie mazedonie erwarte dass da so e grossi infrastruktur ufbaut wird, will du und espaar anderi nazis sich vorstellet, dass ihr e mehrheit in mazedonie stellet!

Ich sälber binn en links bis linksextreme, und muss immerwider fast chotze wenni gsee muss wie ussländer so scheiss faschistisch chönt sy.

Gang go svp wähle und wird glücklich!

Meld dich mal an de Poliziste Schuel ah, ersti frag isch chönt sie zwei Landessprache, falls nei chasch grad wieder gah. Ob die Poliziste denn au im Dienst die andere Sprach redet isch vo Polizist zu Polizist anders aber Gsetzlich vorgschriebe.

Gang mal uf dini Gmeind und fang afo Französisch rede und lueg ob die Gmeindarbeiterin mit dir Französisch redet oder nöd.

Ich will echt gege nüt und niemert hetzte, ich will mini Recht wo mir zuestönd nur so isch es guets zämelebe garantiert und das isch doch im endeffekt alli wo mer wend oder ??

Ali Ahmeti ist immer noch unser King, me xhaxhin Ali ska.

Und diejenigen die ihn schlecht reden:
ali-ahmeti-04.jpg

Talk to my hand!

An die Schweizer: Schreibt mal Deutsch man, hier jodelt nicht jeder zum Frühstück :lol:

- - - Aktualisiert - - -

Ridvan Jashari ist aber auch ein netter Bub.

Meld dich mal an de Poliziste Schuel ah, ersti frag isch chönt sie zwei Landessprache, falls nei chasch grad wieder gah. Ob die Poliziste denn au im Dienst die andere Sprach redet isch vo Polizist zu Polizist anders aber Gsetzlich vorgschriebe.

Gang mal uf dini Gmeind und fang afo Französisch rede und lueg ob die Gmeindarbeiterin mit dir Französisch redet oder nöd.

Ich will echt gege nüt und niemert hetzte, ich will mini Recht wo mir zuestönd nur so isch es guets zämelebe garantiert und das isch doch im endeffekt alli wo mer wend oder ??

miin nachber isch auszubildender i de stapo züri: NOPE er cha kei anderi landessprach als dütsch.
falls us de region bern/röstigrabe chunsch, det redets oft franz, glaubmer sz/zh/gl/sg.... sehr sälte.
Gsees eifach realistisch, wenn in mk e infrastruktur wottsch wo all ihri sprahc chönt rede, ischeifach z tür. es sind ja nöd nur ihr albaner, mer händ türke, serbe, roma, sinti usw.... wenn die s gliiche verlanget - omg :D

es wär es unnötigs ufblähe vo sonere infrastruktur. und wäg de rächt... sorry finds langsam lame s gliiche z ghöre wie anno 1999... wemmer üch zuelost, chönt mer mängisch dänke dass mir mazedonier üch albaner alltäglich würget. :S es git wiituus schlimmers.....

Zurück
Oben