B
Bloody
Guest
po palidhje nese shtyhen shqiptart ndermi veti.
Vorallem sollt ihr euch nicht mit Taten anderer schmücken.
Qashty osht ..
Joo das denk ich ned , veq une vet i kam do shok qe jon drenicak , edhe ata qith thojn kishe drenicakt jan ma te fortit ...
Ich bin die Letzte, die sich wegen sowas mit Albanern streiten....problemi esht se ka shum paragjykime per drenice,und das hasse ich..psh para disa viteve e ka njoftu motra jem ne shkoll nje shqiptare nga prishtina edhe kur i ka than qe esht e drenices "kan fol priderit atje esht katastrof, njerzit jan keshtu e ashtu" e kur ka qen te paren here te na ne kosove ka than "ketu krejt ndryshe koka, ata tjeret kan fol zi e terr per drenice" und genau das meine, njerzit na shtin ne nje form te krenohem edhe ma shume edhe nese dikush fol keq per drenice normalisht qe e mbroj...edhe ju te dyt i don qytete ose rajonin nga jeni edhe esht normale solange man es nicht übertreibt se me ne fund te gjithe jem shqiptar, edhe kjo per mua esht ma e rendesishme
Es geht aber darum, dass sich die meisten Diaspora Drenicak damit schmücken und angeben, wie stark doch drenica im krieg war, obwohl sie selber ned im krieg waren und deren familie warscheinlich auch ned, sonst wären sie ja ned in der diaspora ..
Du bist doch auch ein stolzer Albaner, obwohl du im Ausland lebst. Außerdem schmückt sich net jeder Drenicak mit den Taten anderer. Ich bin stolz auf meine Herkunft, aber mir ist sehr wohl bewusst, dass es die Leistungen von denen sind, die unten gekämpft haben, und nicht von mir, weil ich persönlich nicht gekämpft habe und ich persönlich auch nichts heldenhaftes geleistet habe.
Nime Rruge te mbare...me doket sonte keni mu nis per ks
Es geht aber darum, dass sich die meisten Diaspora Drenicak damit schmücken und angeben, wie stark doch drenica im krieg war, obwohl sie selber ned im krieg waren und deren familie warscheinlich auch ned, sonst wären sie ja ned in der diaspora ..
burri fort, ich gebe zu ich war nicht im Krieg, mein Vater auch nicht aber 11 von meinen "Kusheri" sag ich mal sind im Krieg gestorben,edhe a e ngjeh Mehmet Gradicen?daja i babes tem u kan ushtar i mehmet gradices, e katragjyshi jem ka luftu bashk me azem galicen,ich will nicht damit angeben aber ich bin stolz drauf das ich von Drenica bin.
Ich bin die Letzte, die sich wegen sowas mit Albanern streiten....problemi esht se ka shum paragjykime per drenice,und das hasse ich..psh para disa viteve e ka njoftu motra jem ne shkoll nje shqiptare nga prishtina edhe kur i ka than qe esht e drenices "kan fol priderit atje esht katastrof, njerzit jan keshtu e ashtu" e kur ka qen te paren here te na ne kosove ka than "ketu krejt ndryshe koka, ata tjeret kan fol zi e terr per drenice" und genau das meine, njerzit na shtin ne nje form te krenohem edhe ma shume edhe nese dikush fol keq per drenice normalisht qe e mbroj...edhe ju te dyt i don qytete ose rajonin nga jeni edhe esht normale solange man es nicht übertreibt se me ne fund te gjithe jem shqiptar, edhe kjo per mua esht ma e rendesishme
Edhe babqyshi i ime qazim pllana u kan ni burr i fort e shkijet jan tut prejt ktina ... geb ich damit an ? nein .
e vertet osht qka po thu ti, po prit t'kallxoj diqka moj drenicake, ka do prishtinali qi nuk na dojn neve drenicakt, sepse, perpara ka pas do hajna qi vjedhshin edhe thejshin banesat etj. e per mu ju tut atynve thojshin ata "une jam drenicak" e shkijet edhe prishtinalit u tutshin e prej se qat here thojn tash do prishtinali "jo drenicakt kshtu e kshtu anena knena" a po kupto? edhe prishtinalit thojn "ja drenicakt e kan fajen shkaku i tynve esht qi kemi hjek edhe qi u bo lufta" e kshtu,se na jau kemi prish tregtin me shkije per qata nuk na dojn do, bile bile do prishtinali thojn "une ma mir nihna mi pas 10shkije ngat meje sa 1 drenicak".. s'thojn krejt qashtu po do jo shum, e un perveti i du prishtinalit se m'pelqejn jan njerz t'qet, s'kom kurgja kunder kta,veq deshta me ta tregu qita, me t'mira.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen